מחזור 26 בליגת העל: בית"ר עם עוד צעד לאליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/3/07.

  1. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה מוכיח זה שבלי אירופה מכבי חיפה היא עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ. ואם היה לה גם קצת יותר על מה לשחק העונה היא הייתה נראית עוד יותר טוב. כנראה שהיה לה קשה באמת לשחק שני משחקים, לשחקנים לעשות את הסוויץ' (מאירופה לליגה, לא מהליגה לאירופה), והתוצאות לפניכם. בכל מקרה, לא הייתי מוותר על כזה מסע באירופה, אחרי 3 אליפויות רצופות, מותר.
     
  2. שגיא Guest

    אני לא אוהב להשתמש באירופה בתור תירוץ. חיפה, כזאת שמתיימרת להיות הקבוצה הכי אירופאית בארץ, צריכה לדעת להתמודד גם עם הלחץ הזה של בין אירופה לליגה. נכון שיש לזה השפעה, אבל אני עדיין מעדיף שלא ישתמשו בזה תור תירוץ, כי זהו תירוץ די עלוב. חיפה צריכה להתגבר על הקשיים האלה.

    ושימו לב לסמליות הזאת שתוך שבועיים דווקא מכבי חיפה, האלופה היוצאת, היא זו שמקרבת את בית"ר ירושלים מרחק נגיחה מצלחת האליפות.
     
  3. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף התפוצץ הבלון הזה של המועמדת לאליפות מכבי ת"א. 20 משחקים הם החזיקו מעמד, חיו באשליה שאפשר לעשות משהו, אבל זה נגמר. קבוצת צמרת שמגיעה במשחק ביתי למצב וחצי, שכל משחק ההתקפה שלה מבוסס על טעויות בהגנת היריבה(כשנמני לא משחק) לא יכולה ואסור שתיקח אליפות.
    אמנם יש הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים(לזכותו של אלי כהן), הזרים נותנים את שלהם וגם נמני, אבל מה יקרה כשהוא יפרוש. ללא נמני מכבי תהיה סתם עוד קבוצה בליגה, כי לא נראה באופק איזה יורש פוטנציאלי מבחינת מנהיגות וכריזמה על המגרש, יכול להיות שלשבחון יש את הכשרון אבל כדי להחליף את נמני הוא צריך הרבה מעבר.
    מכבי חיפה בעוד משחק טוב שהיה יכול וצריך להיגמר בהפרש גבוה יותר. עם כל הדיבורים על שטרית ושפונגין, דווקא אייל משומר בצד השני היה המגן הטוב על המגרש. בכלל, משחק הגנה טוב של חיפה ויציאה קטלנית למתפרצות בראשותו של קולאוטי למרות סיומת קצת גמלונית מצידו.
    המשחק מול נתניה הופך עבורנו לחשוב ביותר וניצחון בו יצמק את הפער מהמקום הרביעי לנקודה בלבד.
     
  4. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם מדובר ב"הצגה" למרות שלדעתי לא הייתה שום הצגה הוא קיבל קטנה מתמוז והוא נפל שהכדור היה אצלנו ואורן ניסים יצא למתפרצתכך שלא הייתה לו סיבה ליפול סתם .לפי צילומי הטלוויזיה ומהמרחק הרב לא ניתן לראות מה היה ולא אתה ולא אני יכולים להיות משוכנעים שמדובר בהצגה.
    שחקן שוכב בתוך הרחבה צריך מייד להפסיק את המשחק ולהעיף את הכדור החוצה ובטח שלא להרים כדור לאיזור שבו הוא שוכב(זה יכול להיות מסוכן מאוד)מבחינה ספורטיבית ביתר הייתה חייבת להוציא את הכדורואת הזמן שבוזבז שהשופט יוסיף.בלי שום קשר זה גם לא הוגן כי כל ההגנה הייתה מבולבלת כתוצאה מכך.ודבר אחרון נעשתה עבירה ברורה על טלקר לא יכול להיות שיצחקי המתנשא לגובה 155 יתרומם מעל טלקר מבלי לדחוף אותו.
    ואפרופו יוסי מיזרחי גם שנה שעברה שאימן את מועדון "ספורט" אשדוד" אבו באקרי היה פצוע מתיקול חריף של שחקן אדוד אך אשדוד המשיכה לשחק וכבשה למרות שהשחקן התפתל מכאבים .אז כן גם אז מיזרחי היה המאמן ונחש גם אז הוא "לא ראה"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/07
  5. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק רע של מכבי ת"א אתמול. מה שהכי בלט זה חוסר ניצול הצבים של ההתקפה, ובמיוחד של "גראנדה מיליאן" מרדיקוביץ'. הנגיחה הפשוטה שהוא הטיס קילומטר מעל השער זה דבר שכל חלוץ אמור להבקיע והמספרת ההזויה בתוספת הזמן..
    גם ההגנה עשה הרבה שטויות ונתנה לחיפה מצבים שעד עכשיו אין לי מושג איך היא לא הבקיעה מהם, כל זה אחרי שמכבי הציגה השנה הגנה מצוינת והתקפה קצת יותר קטלנית ממה שראינו אתמול, שיכולה מ2 מצבים להבקיע 2 גולים ולנצח משחק. עוד שנה ואין אליפות, חבל..
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דבר ראשון, היה לי קשה ולהפנים זאת אבל בסוף הפנמתי, יש חיים אחרי אבי נמני. אם ממתיחה הוא לא משחק שבוע, אז באמת המצב לא נראה טוב מבחינתו ואני לא מאשים אותו, זה גילו ואין לו מה לעשות עם זה. נכון שאמרתי כל הזמן שעדיף לו להישאר ולהמשיך לשחק, אבל בגלל המצב שנותר, בשבילו עדיף שיפרוש. יהיה קשה לו לעבור את כל מחנה האימונים בקיץ ולשחק. נותרו לו עוד כמה משחקים העונה לשחק ויפרוש בצורה הכי טובה.

    דבר שני, מכבי ת"א תהיה עוד סתם קבוצה? ממש אבל ממש לא. אולי לא נזכה באליפות, אבל הרווחנו מאמן נהדר שהוציא הרבה יותר ממה שחשבו מהקבוצה השנה, מגן שמאלי נהדר, קשר אחורי עם כשרון ענק, שבחון שמשתפר ממשחק למשחק, רוסו שלמרות גילו עדיין שחקן מצוין וכמובן הזרים.

    דבר שלישי, מן הסתם שיוסי שבחון לא יוכל למלאות את מקומו של אבי נמני בן רגע ואני גם לא חושב שיש מישהו שיוכל לעשות את אותם דברים שנמני עשה במכבי ויצטרף לעבור תקופה לא קלה, אבל כבר השנה הוא התחיל זאת. נכון שאת העונה הוא התחיל חלש מאוד, אבל במשחקים האחרונים שבחון השתפר ומראה יכולת טובה. אני צופה לו עתיד מזהיר במכבי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/4/07
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק רוצה להוסיף את דעתי בעניין רפאלוב- אמנם היו לו אתמול כמה לקיחת החלטות לא נכונות בהתקפה אבל הוא השקיע הרבה יותר מבד"כ בהגנה (הוא לא מהמשקיענים מאחור) והיו לו כמה מהלכים וכדורי עומק גדולים קדימה שלא הסתיימו ברשת.
    בוקולי לעומת זאת במשחק יותר חשוך מחושך מצרים, אם כבר לקשר לפסח. גם גזל באמת לא שיחק מי יודע מה והמשיך את הקו העקום שלו.

    לא מספיק פיניש גדול בשביל לזכור את העונה הזו לחיוב, אבל עדיין לחיפה יש עוד על מה להלחם בכל הנוגע למעמדה וכבודה, אותו היא מתחילה לבנות מחדש (אחרי שהכח רמת גן והרצליה היו מצהירות שהן באות לקריית אליעזר רק בשביל ניצחון, ועומדות ביעדים).
    ניצחון על נתניה חשוב מאוד למאבק על מקומות 2-3 שאני רואה אותם כריאלים (ויתרתי כבר על אפשרות שבית"ר תאבד את האליפות אחרי מאורעות סוף השבוע), ויש גם את הגביע שבו אפשר גם לנקום בבית"ר על התבוסות וגם אולי לזכות בתואר ולהגיע לאירופה מהדלת האחורית.
     
  8. מילובאן 23 מירוסביץ' Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/07
    הודעות:
    1,342
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין בדעה שתמוז לא נדע בישראלביץ' אבל זה כבר לא משנה.
    בשורה האחרונה גם כפ"ס לא היו ספורטיביים אחרי שלא החזירו לבית"ר כדור חוץ שזנדברג הוציא, וכל קבוצה שהיה זקוקה לנק' כאלה הייתה עושה מה שבית"ר עושה, אבל הכי מרגיז שזה קרה לאוחנה לפני שנתיים נגד בית"ר והוא שמח, מה קרה שפתאום הוא כועס?
    אבל הוא נעזוב את הנושא הזה. בקשר לניצחון של חיפה, באמת יש סיכוי רק מאור שאם הם לא היו באירופה אז הם היו צמודים מאוד לבית"ר ואפילו לפנינו, ותודה להם על שניצחו את התל אביביות.
     
  9. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה עדיין בדעה הזאת כי זה הכי נוח לך, אתה אוהד בית"ר...

    אם תסתכלו שוב בתקציר תראו שיראלביץ' קיבל מרפק מתמוז וזה בדוק (וחס וחלילה לא בכוונה)...
    http://www.sport5.co.il/liga.aspx?FolderID=741&land=he
    כנסו לתקציר של בית"ר-כפ"ס ותסתכלו ב-04:24 הוא מקבל את המרפק ואז מחזיק תראש (הוא לא יפול ישר כי שחקן יילחם בשביל הקבוצה שלו אז מה אתם מבלבלים את השכל שהוא עוד מסתכל מתי הכדור אצל בית"ר ואז מחזיק תראש)

    מה שבטוח, זה לא ישנה כלום, בית"ר ניצחה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/07
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
  11. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יא אללה לא יאומן כמה אתם מושפעים מהתקשורת שמנסה סתם לחפש סיפורים..
    ישראלביץ בכלל נפל בעצמו ורואים את זה בבירור כדי למשוך זמן מהמשחק, וזה מאוד לא ספורטיבי, בית"ר יכולה להוציא את הכדור ע"פ השיקול דעת שלה ויפה שעשתה כך..

    הגול והניצחון האלה נקיים לחלוטין למרות הפרובוקציות שכפ"ס בעזרת התקשורת מנסה לבנות..
    מספיק לנסות לחבל בהישג, אנחנו ניקח אליפות..

    יגידו אליפות של 180 מיליון, יגידו שהליגה סתם חלשה העונה, יגידו שגנבנו גול בכפ"ס.. לא מעניין אותי