מחזור 26 בליגת העל: נתניה ובית"ר נפרדות מהמירוץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏10/4/09.

  1. שגיא Guest

    זה בהחלט מזל. יש כאלה שקוראים לזה "מזל של אלופים". נחכה לסוף העונה ואז נשפוט.

    בכל אופן, הפועל תל אביב מנצחת שוב ולא מוותרת כך שהפער עדיין 2 נקודות ומשחק אחד בלבד. נתניה ככל הנראה יצאה סופית מהמירוץ, אבל מה הפלא שהם לא מנצחים אם הנשיא בעצמו לפני שבוע אמר שאזלו הסיכויים.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מסכים לגמרי עם מה שאמרת iqi. כולנו יודעים שהרמה לא גבוהה, כולנו יודעים שמכבי חיפה לא תמיד מבריקה, אבל לפחות היום היא לא ניצחה משחק בגלל מאיר לוי...לא רק זה, כמה מחזורים מכבי חיפה כבר מובילה את הטבלה? הכל עניין של 'מזל'...

    אני כבר לא מתרגז על השופטים בטח כשלא מעורבים במשחקים של קבוצתי, אבל כנראה החבר'ה עם המשרוקית הצטרפו לרמה בליגה. אני רק מקווה שסוף סוף יהיו לאנשי הפועל ביצים בשביל להודות שבשבועות האחרונים דווקא אותם אנשים נוראיים עוזרים להם לא פעם. חבל אולי גם שהעיתונות בארץ לא מדגישה את העניין הזה. למישהו אולי יש ביצים לשאול הערב את גוטמן מה דעתו על השיפוט היום במשחק?
    אני מוכן להתערב שגוטמן בכל דרך אפשרי ינסה לא לענות על השאלה.

    עכשיו הלחץ עובר לבית"ר. שתי המובילות הציגו משחק לא משכנע וניצחו, האם בית"ר יכולה להתעלות ביום שני?
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    הלחץ לא עובר לבית"ר כי בית"ר לא במאבק האליפות מאז ההםפסד ההוא להפועל בבלומפילד,
    לא האוהדם, לא השחקנים ולא הצוות המקצועי והניהולי חושבים על התואר אלא לשחק משחק אחריי משחק במטרה לאגור כמה שיותר נקודות ולסיים במקום שיוביל לאירופה בעונה הבאה, האליפות כרגע מבחינתינו סגורהלגמריי.

    ושי זה כבר המון שנים שטועויות שיפוט לטובת הפועל ת"א כמעט ולא זוכות לייחוס בתשקורת וטעויות כנגדם מפורטות בכל רחבי המדינה כאילו פשעו נגדם בכוונה, בכל מקרה צריך לבדוק את כל המשחקים של הפועל שמאיר לוי שפט, אני בטוח שנמצא שהוא נתן להם כמה וכמה מתנות עם החלטות שגויות שלו.

    במאבק בין 2 פצצות הסירחון על האליפות אני מקווה שהצבע הירוק יגבר.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מן הסתם שהיום היה מזל, התכוונתי לקביעה שזו מכבי "מזל" חיפה. אפשר לחשוב שכל הניצחונות שלהם העונה היו בדקה ה-90.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לא רק ניצחונות בדקה 90 נקראים מזל, להפך לדעתי כשקבוצה מנצחת מדיי פעם 2:1 מגולד קה 90 זה מזל אבל אם היא עושה את זה שבע פעמים בעונה זה הרבה יותר אופי וווינריות מאשר מזל, למכבי חיפה בהחלט יש הרבה מזל אבל למען האמת בלי מזל אי אפשר לקחת אליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/09
  6. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כבר אתמול יצא לי לחשוב על מה שיקרה היום והגעתי למסקנה שאני רוצה מאוד שהסיפור יגמר. יצא לי לחשוב על זה לפני השינה אתמול והגעתי למסקנה שהדבר האחרון שאנחנו צריכים השנה זה לקחת אליפות, כי זו תהיה אליפות של קבוצה קטנה וככה אסור לנו לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. אין שום אוהד כדורגל צעיר שיאהב את הקבוצה הזו ואולי יתחבר אליה אם וכאשר תהיה אלופה. בתחילת העונה הנהלת הקבוצה החליטה לשים על האוהדים פס ולהחליף את צבעי המועדון. אחרי זה הגיעה החלטה מטופשת להפסיק את מכירת המנויים בגלל איזה חוזה מטופש שלהם עם חברה משוויץ. כרגיל, אף חבר הנהלה לא מסוגל לנהל משא ומתן עם שחקנים והסגל גם השנה נשאר חסר יצירתיות. גל משחק האצטדיון הקטן ביותר בליגת העל חצי ריק, מלבד המשחקים הגדולים, הרבה בגלל 90 השקלים (שקל לדקת משחק), רמת המתקן והשחקנים הלא מושכים האלה.
    אני רק מתפלל שלא נגיע לאירופה. זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים לקראת השנה הבאה.

    26 או 27 זה לא משנה הרבה. נבלע רוק עוד כמה חודשים ונמשיך להאמין שהאימפריה עוד תחזור. והיא תחזור. ואז הכדורגל הישראלי שוב ישתחווה בפנינו בכניעה.

    בשנה הבאה אני מקווה שיתרחשו כמה דברים:
    א. נעבור לאצטדיון הבונבוניירה שבהרצליה.
    ב. יהיו שיווק טוב יותר של מכירת המנויים ורצוי שיהיו גם מבצעים.
    ג. שיבנו קבוצת התקפה טובה, גם אם לא ישקיעו בהגנה.

    רק אחרי זה נוכל לקחת אליפות בצורה מכובדת, כמו שקבוצה גדולה צריכה לקחת אליפות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מרגיש שלהפועל נגמר הדלק ואנחנו מגיעים לישורת האחרונה פשוט ללא חמצן בריאות. בשלב כזה של העונה הדבר שהכי חשוב זה לנצח, כל משחק הופך להיות כמו גמר גביע, אבל אני בטוח שאם נמשיך ככה, לא נגיע רחוק ונאבד גם את המקום השני לבית"ר. במשחקי חוץ אני מבין שהפועל יורקת דם, אבל בבית שלנו אני מצפה לכדורגל הרבה יותר טוב, דבר שלא היה היום. במחצית הראשונה הפועל עוד עשתה דברים יפים, בעיקר בזכות וורמוט שפעמיים היה מאוד קרוב להבקיע בבעיטות מחוץ לרחבה, אבל השוער של אשדוד סגר נהדר(בפעם השנייה אנטבי נתן לוורמוט כדור עם העקב, זו הייתה התקפה מדהימה וחבל שאחת הבודדות שלנו במשחק), אבל במחצית השנייה פשוט כלום. אחרי שהורחק לאשדוד שחקן, הפועל הייתה צריכה ללחוץ ולשים את השער השני, אבל במקום זאת הפועל הלכה אחורה וכמעט ספגה בדקה האחרונה, מזל שהכדור הלך לקורה וטופוזאקוב התערב וכיפר על המון טעויות שלו גם היום.
    הפועל מניעה כדור לאט ועם הרבה סבלנות, אבל בניגוד לרוב הסיבוב השני למשל, הפעם אנחנו לא מגיעים למספיק מצבים. היום ספציפית השחקנים זזו פחות, אבל בדרך-כלל חסר לנו תיחכום בכל-זאת וזה חבל, כי גם טלקיסקי, גם וורמוט וגם לוז משחקים. ברור שהחיסרון של שי משמעותי, אבל בכל-זאת. הפועל גם יוצאת למתפרצת לא באותה המהירות כמו שעשתה לפניכן, הכל ניהיה מסורבל אצלינו. הייתה להפועל היום מתפרצת מאוד מהירה שבסיומה וורמוט בעט לא טוב על השוער, אבל דברים כאלו אנחנו עושים מעט מידי. אין ספק שיש ירידה ברמת המשחק שלנו.
    כמובן שהשער של יבואה היום לא היה חוקי והיה לנו המון מזל, השופט הלך איתנו. יבואה עצמו לא היה מספיק טוב, הוא עדיין חלוד ואני מאוד מקווה שהוא יחזור לעצמו במהירות. לפחות הוא השתווה לשמעון אבוחצירא ולא נתן לו לברוח בטבלת המבקיעים, לשניהם יש 13 שערים והם ייפגשו בשבוע הבא. אני חושב שיבואה מתקשה לשחק כחלוץ בודד, וגוטמן צריך לפתוח באורווה עם שני חלוצים. אם לא לאלא אז אולי בן בסט או מרעי, גם זהבי לא בידיוק חלוץ. בן לוז למשל היה סביר בשעה שהוא שיחק, לדעתי הוא יועיל יותר אם הוא ייכנס כמחליף. אני רוצה לציין את ידין שעשה עבודה טובה במרכז המגרש וגם את טלקיסקי שנלחם.

    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg866240.Xxx
    יבואה קיבל מתנה

    בנוגע לשאר המשחקים:

    היה כל-כך מאכזב לשמוע אחד בקהל צועק שמכבי חיפה ניצחה 2-1. אבל זה היה דיי צפוי. אלישע לוי פתח עם אייל משומר בהרכב למרות שכל העולם רצה לראות את חרזי שובר שיא הופעות, ובסופו של דבר אייל משומר הביא את הניצחון בשיניים, מסתבר שאלישע לוי פגע בול. שער מדהים של משומר, בעיטה אדירה שלא השאירה לאלימלך שום סיכוי. אני שמח שלפחות משומר היה זה שכבש, כי הגיע לו על כל החרא שהוא אכל במכבי חיפה מאז הגיע אליה, לא ספרו אותו בכלל, גם אם הוא הפגין יכולת חלשה בזמן מסויים - היחס אליו היה מגעיל. חבל ששביט עשתה שגיאה גדולה בשער של ארבייטמן, הוא לא כיסה את הפינה כמו שצריך ואיפשר לחיפה לחזור למשחק. אבוחצירא גם היה פראייר, היה לו כל-כך הרבה זמן מול דוידוביץ והוא לא הצליח להבקיע. מכבי חיפה הולכת השנה עד הסוף והיא תיהיה אלופה. הפועל פ"ת לא נפלה מחיפה ואני בטוח שהיא תעשה לנו חיים קשים בשבוע הבא. תמוה בעיני שכיאל הוחלף כל-כך מוקדם, לא עושים דברים כאלה גם אם רוצים לשנות.

    מכבי נתניה לעומת זאת סיימה היום את הסיפור. היה ברור שבלי שכטר היא תתקשה מאוד וגם רשמתי לפני המשחק שיש לי תחושה שמכבי פ"ת מנצחת היום. חזרתו של ליאור אסולין הועילה מאוד לקבוצה(שער יפה שלו מהאוויר) וגם דני פרדה כבש, סוף סוף הוא בא לידי ביטוי גם בסטטיסטיקה, מה שמוזר זה שפרנסמן היה פשוט חסר אחריות, וזה לא מתאים לו. למכבי פ"ת חזר הצבע לפנים והיא תחזור להיאבק על המקום השישי. לפי מה שהבנתי אז נתניה יזמה יותר, אבל לא הייתה מספיק יצירתית - בעייה שנמשכת כל העונה. אני לא מבין למה רביד גזל לא פתח בהרכב, פשוט חבל כי גם ככה לנתניה יש הרכב בינוני, אז עוד לספסל את אחת מנקודות האור?; אצל פ"ת אז טל בן חיים לא בלט וחבל.

    מכבי ת"א עשתה משהו לא יאומן. הייתי בשוק כשראיתי דרך הפלאפון של חבר שלי, שהיא ניצחה 3-0. אני לא ראיתי את המשחק, אבל היה מאוד מוזר לראות את השם של דולי ג'ונסון ברשימת הכובשים. ומישאלוב עם צמד, ובכלל מכבי נשארה בתשעה שחקנים - משחק הזוי. אין ספק שיש שיפור גדול במשחק של מכבי, סכנין לא הייתה על המגרש בכלל. מכבי הצליחה לנצח קבוצה שבאה במומנטום טוב ולמרות כל ההפרעות בדרך. מכבי סיימה את הסיפור עם התחתית והיא יכולה להגיע גם למקום השישי. אני רק מקווה שהיא לא 'תפתח רגליים' למכבי חיפה בשבוע הבא.

    פשוט בושה שק"ש הפסידה להכח, אלי כהן סוף סוף ביצע פעולה נכונה והלך הביתה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/09
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    90 אחוז מהמשחקים שלכם מוכרעים משערים מזליקים או בדקות האחרונות...

    מול סכנין בבית מול בני יהודה בחוץ אפשר להמשיך לספור...
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    להגיד שחיפה יודעת לנצח משחקים גרועים יהיה יותר מדוייק ממכבי "מזל " חיפה, כי זה בסה"כ המשחק ה-2 או אולי ה-3, לא מבין איך הגעת לחישוב הזה של 90%.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    לקבוע כרגע מי עדיף הפועל ת"א או מכבי חיפה זה כמו לקבוע איזה מחלה יותר קשה - סרטן או איידס?
    אני יעדיף אליפות אדומה מכיוון שגם את מכבי חיפה אני שונא במידה כמעט שווה אבל להפועל יותר מגיע ואני מאמין שהיא תייצג את ישראל בכבוד בליגת האלופות.
    הטעות במשחק של הפועל ת"א נגד עירוני ק"ש גררה תגובות קשות והתעסקויות בלתי פוסקות ומאז ראינו את האדומים לא מפסיקים לקבל שריקות לטובתם , אני בטוח שהגול הלא חוקי של יבואה לא ייזכר בסיום העונה במקרה של אליפות לטובת הפועל ת"א.
     
  12. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    ...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/4/09
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    באתי לבלומפילד עם מצב רוח ששואף לאפס, ואת האמת שאם זה לא היה משחק חשוב מאוד(וזה משחק חשוב מאוד) לא הייתי מגיע היום. המצב רוח היה כמובן מהדרבי הרומאי. דבר ראשון הקהל היום היה ביום טוב, כל בלומפילד היה אדום(אולי 100 כרטיסים בשערים 2 ו13 לא נמכרו, כל שאר בלומפילד היה מלא) ושער 5 עודד פשוט כל דקה. לא יודע איך הייתה התפאורה(נכנסתי 30 שניות אחרי שהתחיל המשחק), אבל ממה שהבנתי היה יפה. בקשר למשחק, עוד לא ראיתי את השער של יבואה אבל את האמת מהאיצטדיון הייתי בטוח ב100% שהיה שער, עד שאיזה משהו צעק שבטלוויזיה אמרו שלא שער. נחזור אל זה בהמשך. הפועל הייתה הקבוצה היותר טובה על הדשא ברוב דקות המשחק, אבל במחציתת השניה לקראת הסוף נרדמנו, ולמרות שאשדוד הגיע למצבים מצוינים היא לא הכניסה. למרות שזה לא שער חוקי, אני מאוד מקווה שהער הזה יעורר את יבואה, אנחנו חייבים אותו במני טיים.

    שי, אתה אחלה משתמש והזכרתי את זה כמה פעמים אבל אל תיהיה צבוע. כשמכבי חיפה משיגה ניצחון מהפועל בזכות שער בנבדל של 10 מטר לא אתה, לא אלישע לוי ולא אף אחד מממכבי חיפה בא ואומר שעשינו תיקו מטעות שיפוט, אז בבקשה אל תדרוש מגוטמן להודות בזה. לך תדע אם הוא ראה(כמו שאמרתי משער 7 היה נראה שער בטוח, ואני ממש לא בטוח שמשהו הודיע שלא היה שער בטלוויזיה. באותו משקל, אתה מוכן להסביר לי למה כל הארץ מדברת על זה שהפועל קבוצה מגעילה כי אנחנו מנצחים דקה 90(אני לא זוכר חוץ מהנגיחה של זהבי נגד פ"ת), אבל כשאתם מנצחים דקה 90 כל התקשורת מהללת את הווינריות שלכם?

    ולכל אלה שבוכים על זה שהפועל מנצחת מטעויות שיפוט, לפני כמה כמה שבועות, בערך 3 ראיתי איפשהו טבלה שבלי טעויות שיפוט היום הפועל מקום ראשון, זה כל מה שיש לי להגיד בקשר לנושא הזה.


    הנה הודעה שכתבתי לפני כמה שבועות על זה שהתקשורת אדומה:
    בטח, כששדרן אומר באמצע שידור שהוא לא מחבב בדיוק את הפועל, כשמאיר איינשטיין צורח בשידור שיש פנדלים כשהשופט(ברח השם) אומר בוודאות שפנדלים לא היו(וכמובן שעל זה אף אחד לא שם זין), כשכל התקשורת יוצאת נגד שערים לא חוקיים של הפועל בדרביים(אחד של ז'אן שלא רק שהוא לא היה נכנס כי השחקנים עצרו, גם הוא כן היה בנבדל ואחד בדרבי האחרון כשבוזגלו הגביהה כשהכדור לא מונח על משולש הקרן), כשנותנים לשונא הפועל הכי גדול על אדמת ישראל דני נוימן לשדר משחקים מגביע המדינה של הפועל ועוד נגד בית"ר(לא ראיתי אלה הייתי במשחקים האלה אבל הבנתי שהוא לא היה אובייקטיבי) ושארביטמן מבקיע בנבדל של 2 מטר אבל על זה לא עושים רעש, באמת נשמע כמו תקשורת אדומה.

    זה בקשר לנושא הזה.
     
  14. שגיא Guest

    אמנם ההודעה שלך נבלעה בין ההודעות על המזל או לא מזל של מכבי חיפה, אבל הייתי חייב להעביר אותה לפה ולהעביר אליה.

    אבירם, אני ממש, אבל ממש לא מקבל את את מה שאמרת. הרי לפני שבועיים נתניה הייתה "הקבוצה הכי טובה מבין הארבע". ואמרת את זה לא פעם אחת. אחרי שבשבועיים האחרונים התברר לך שנתניה היא ככל הנראה החלשה מבין הארבע בחרת להיצמד לתירוץ שהוא חסר שחר. אליפות לא יכולה להיות משהו רע, ולא משנה איך משיגים אותה. דווקא בעונה כזאת נתניה הייתה יכולה איכשהו לקחת אליפות. בעונה הבאה קשה לי להאמין שהם יצליחו להתברג בין הפועל תל אביב, חיפה ואולי בית"ר, תלוי במצבה.

    כפי שכבר כתבתי יותר מוקדם בדיון, מה אתה מצפה משחקנים שהנשיא שלהם מוריד להם את המוטיבציה לרצפה ברגע שהוא אומר שהגולל נסתם מבחינתו לגבי זכיה באליפות? אז נתניה ניצחה את קבוצות הצמרת, אבל ברגע האמת היא כשלה. לישורת האחרונה היא מגיעה כשרק נס יכול להחזיר אותה לחיים במאבק הזה.

    עכשיו אתה גם מתפלל שלא תגיעו לאירופה? אני באמת כבר חסר מילים. מי ישמע נתניה היא קבוצה דלת אמצעים כמו סכנין או קריית שמונה עם ההצלחה המקרית שלהן בעונה שעברה. נתניה כבר שלוש שנים קבוצת צמרת, היא לא צריכה תואר כזה או אחר כדי "לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי", כדברייך. ההצלחה שלה לא מקרית, אבל כנראה שזה גם לא מקרי שאת המקום השני היא הצליחה לתפוס פעמיים כאשר קבוצות כמו מכבי חיפה או הפועל תל אביב (וגם מכבי תל אביב) לא היו באיזור כדי להפריע לה. העונה המאבק שלה הרבה יותר צמוד וקשה, אז במקום לעשות את הצעד קדימה ואולי אפילו לזכות באליפות, גם את המקום השני היא מאבדת העונה, וכמו שזה נראה כרגע גם את המקום השלישי היא לא תשיג.

    בשורה התחתונה, ההודעה שלך תבוסתנית, איך שלא תסתכל על זה. במקום לנסות להבין אולי שנתניה לא כלכך טובה כמו שאתה נוהג (או נהגת, עד לפני שבוע) להציג אותה.
     
  15. אביעדדד Member

    הצטרף ב:
    ‏1/2/09
    הודעות:
    127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    CityOfManchester

    אף קבוצה בארץ לא תשחק בכבוד בליגת האלופות( אם היא תגיע לשם בטעות).
    כל הקבוצות צמרת הם לא יותר מקבוצות בינוניות.
    ואי אפשר לבנות קבוצה חזקה בתוך חודש אחד.

    בכל קבוצת צמרת בארץ יש לפחות 7 שחקנים שלא מתאימים לרמה האירופאית.