מחזור 26 בליגת העל: נתניה ובית"ר נפרדות מהמירוץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏10/4/09.

  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ובאמת, הכל נכון להיום. ולחשוב שבשנות ה-90 הבאתם 3000 איש לגמר גביע מול מכבי ת"א...אכן היום השם שלכם גדול יותר, הקהל טוב יותר, אבל אלה דברים שיכולים להשתנות עם הזמן. הקהל שלכם זה לא אותו קהל שהיה בשנות ה-90 המוקדמות (גם לא באיכות, ובטח לא בכמות), והשם שלכם, שהיה גדול בעבר, התעצם עוד יותר בשנים האחרונות. נתניה זה שם לא פחות גדול מהפועל ת"א בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, חשוב לציין, ומבחינת קהל, בעבר גם היה גדול יותר (בעיקר בגלל שכל מי שאהב כדורגל, אהב את נתניה).

    כשאני רואה את הפועל ת"א כיום, ואת השינוי שעבר עליהם במהלך ה-15 השנים האחרונות, אני אופטימי לגבי חזרתה של נתניה לטופ של הכדורגל. אין פה שום זילזול, למי שלא מבין, להפך, זה צריך להיות מודל לדוג' להנהלת החלם שלנו, באיך מחזירים אימפריה גדולה בחזרה לטופ של הכדורגל, ועל הדרך מחזירים את הקהל העצום שיש לה ברחבי הארץ, במקום להבריח כל שבוע את האוהדים מהמגרשים. כמובן שהעניין העיקרי כיום הוא כסף, ואם יאמר ישאר זאת תהייה התחלה טובה, אבל חשוב לא פחות הוא ניהול נכון, בדיוק כמו שהיה הפועל ת"א כשחזרה לטופ של הכדורגל.

     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטח שהדברים יכולים להשתנות, אני דיברתי על המצב הנוכחי, על הפועל ת"א ומכבי נתניה מודל 09\2008.
    אני חושב שיאמר התחיל משהו יפה במכבי נתניה, אבל המודל הזה נעצר איפשהו באמצע וההנהלה לא הצליחה למנף את הקבוצה קדימה וליצור משהו ארוך באמת, זו התחושה שלי. רכישות כמו זו של שכטר או בן-דיין היו מעט מאוד. יותר מידי זרים לא מוצלחים עברו בקבוצה. עוד דברים שליליים הם האי הבנה עם הקהל למשל, קבוצה לא יכולה ללכת נגד הקהל שלה, זה ייתנקם בה גם כלכלית וגם מנטאלית.

    אני חושב שהפועל זה כן שם גדול יותר מנתניה בכדורגל הישראלי כי בכל-זאת תמיד מסתכלים גם על ההווה, זה לא יעזור, וגם להפועל יש יותר תארים. האליפיות של נתניה היו יותר מרשימות, על הפועל אף פעם לא אמרו 'הפועל ועוד 15' או דברים כאלו, אבל בכל-זאת, אליפות זו אליפות. וגם אליפות שהיא לא מלאה ברביעיות או חמישיות היא אליפות יפה. הרבה אנשים אומרים שהדאבל שלנו ב2000 היה לא מעניין. אני חושב שהייתה אחלה ליגה והפועל הציגה כדורגל טוב מאוד. הייתה הגנת ברזל פשוט, החל מהשוער - שביט היה בעונה מדהימה, גם שחקני ההגנה - גרשון בעיקר, וגם הקבוצה ידעה ללחוץ. הפועל ידעה לעקוץ במתפרצות, לדעתי השגנו אליפות ראויה מאוד, אליפות מצויינת, דאבל!!!;

    אני דווקא חושב שהנהלת הקבוצה היא אחת הסיבות שהפועל זכתה רק באליפות אחת. משה תאומים התחיל טוב והמשיך נורא. היו יותר מידי טעויות בהפועל ת"א בשנים האחרונות. בקיץ 2003 שיחררו את כל השחקנים למשל ולא הרווחנו עליהם אפילו לא אגורה. הנה הרשימה - אבוקסיס, בלילי, טועמה, לוז, אפק, דומב, אודי, הולמאי, קלשנקו ועוד. מקבוצה שמאיימת על אליפות(למרות שהפועל אף פעם לא הייתה קבוצה עם דחף להביא את השחקן הכי חם בשוק), הפכנו לקבוצת אמצע טבלה. ועונה אחר-כך הסגל היה עוד יותר גרוע וכמעט ירדנו ליגה. אליפות אחת ב12 שנים נניח שאנחנו חזרנו לצמרת, זה מעט, ופעמיים להסתבך בכמעט לרדת ליגה זה יותר מידי. אני רואה שינוי בדבר הזה אצל מוני הראל ואני מקווה שהוא ייזכה לאליפות. מוני תיקן השנה את הטעויות של שנה שעברה.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אני לא מבין. אתה אומר שלהפועל יש חלוץ שאין לנתניה, שוער שאין לנתניה(לא ששטראובר רע, למרות כל הטעויות שלו העונה), שהפועל קבוצה מוכשרת יותר, ובכיף אתה יכול להוסיף לזה גם את הקהל(אתם יכולים להגיד עד מחר שלנתניה יש קהל אולי הכי טוב בארץ, אף אחד פה לא רואה את זה), את בלומפילד(הפסדנו שם אם אני לא טועה פעם אחת, והשגנו שם משהו כמו 80% או 90% מהנקודות הפוטנציאליות), מגרש אימונים הרבה יותר טוב, זה לא רק חלוץ ושוער עם כל הכבוד. זה כמו שתגיד שמכבי נתניה זה ברצלונה חוץ מזה שלברצלונה יש הגנה יותר טובה, התקפה יותר טובה, שוער יותר טוב ואיצטדיון יותר חם. אני יודע שהגזמתי, אבל אתה לא יכול להגיד שזה ההבדל היחיד.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לבית"ר חסר קשר אחורי, אם היה לה אחד כזה היא הייתה היום במקום גבוה יותר.
    הקישור הרך של בית"ר זאת הסיבה שקבוצות שולטות במשחק מולנו והסיבה שאנחנו זקוקים לכמות של מהלכים אישיים בשביל להכריע משחקים.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    והיו השנה המון מהלכים שהדרך הטובה ביותר לתאר אותם היא 'יריקה' בפנים של האוהדים:

    א. שינוי צבעי המועדון. אני משוכנע לגמרי שאם היו לפחות משאירים את הצהוב ומחליפים רק את השחור, כשגם הוא לא יבלוט מי יודע מה בתלבושת, אלא כקו חיתוך שעם השנים ישתלב כצבע השני של המועדון, אולי זה היה מתקבל בהבנה גדולה יותר מצד הקהל. השגעון הזה של דניאל יאמר, שזה היה נראה כאילו הוא רק מחפש דרך להראות לעולם עד כמה הוא מוכשר בעיצוב חולצות, פגע בקהל.

    ב. הפסקת מכירת המנויים באמצע יולי למשך 3 שבועות. הסיבה הייתה שהם מכרו את הזכויות לחברה משוויץ או משהו כזה. יש כאלה שאומרים שדניאל יאמר התעצבן והחליט לעשות את הצעד הזה. עכשיו, אם קבוצה מסויימת מפסיקה את מכירת המנויים לזמן כה ממושך ביולי, מתי בדיוק היא חושבת למכור מנויים? מי שחרבן לתוך הסיר שלו בקיץ, שלא יצפה שביתר עונות השנה יצא לו אוכל טעים.

    ג. מגרש הקופסא. העיר נתניה כבר לא ספקית האוהדים המשמעותית של מכבי נתניה. אני בספק אם גדול אם 30% מאלה שמגיעים למגרש הם תושבי העיר. יוצא לי לדבר מדי פעם עם כל מיני אוהדים וכשאני שואל למקום מגוריהם, אני שומע לפעמים כל מיני שמות של ישובים שבכלל לא הכרתי. תוסיפו לכך את האיכות הרעה של המגרש, שמבריחה גם את הצופים שלנו וגם את של היריבה (איך זה שרק ביתר ירושלים מצליחה כל שנה למלא יציע מסכן של 1,700 מקומות?) והנה עוד סיבה למיעוט הצופים.

    ד. השיווק הגרוע. אם כמה מהחברים שלי ביציע, תושבי העיר נתניה, מקבלים מכתב וטלפון הבייתה לעשות מנוי למכבי חיפה, בזמן שהם לא מקבלים כלום ממכבי נתניה, זה אומר את הכל.

    הקבוצה הזאת לא עושה כלום כדי לגרום לקהל להרגיש שהוא חשוב ורצוי במאבק, אלא רק מדכאת אותו בכל מיני מהלכים שאף אחד לא מצליח להבין. אני מת שכולם שם יתחלפו ושדניאל יאמר יבין שהכסף שלו הולך לפח. כל זמן שהם שם, לא יקרה עם הקבוצה הזאת כלום. מספיק לנו עם מצבי הרוח של דניאל יאמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ההבדל בין בית"ר למכבי חיפה והפועל ת"א הוא אחד: בית"ר נאיבית ואדישה ו2 האחרות לא נאיביות, בית"ר לפרקים מציגה כדורגל ברמה גבוהה, כזאת שאי אפשר לראות בליגה שלנו ונראה שהיא הולכת לטחון את היריבה בהפרש גדול במוקדם או במאוחר ואז פתאום בא ריפיון של חצי שעה וספיגת גולים מטופשים וזה כל ההבדל בין בית"ר ירושלים אלופה לבין בית"ר ירושלים במקום השלישי, מזל טוב שיהיה לאלופה הבאה, משאלת הלב כרגע היא מכבי חיפה, עכשיו צריך לבוא ולנסות לתת לכל הילדים שאמורים לשחק פה בעונה הבאה את חולצת ההרכב, אם זה קוז'אק כבלם או מגן ימני במקום אלבארז, אם זה ברק משה במקום עידן טל/דאריו פרננדז, או כל שחקן אחר וכמובן לנסות ולמצוא משקיע פוטנציאלי שישמור אותנו עם הפנים מעל המים שזה הכי חשוב.

    נ.ב שאפו ענק לקובי מויאל שהוכיח שוב בפעם המאתיים העונה שהוא ראוי להיות שחקן מוביל בבית"ר ירושלים, זה לא רק גול הנגיחה המצויין זה בעיקר הנעת הכדור, המנהיגות והלחימה ללא פשרות וכשזוכרים שלבית"ר חסר קשר אחורי אחד כזה שיגרזן לשחקנים של היריבה את הרגליים ויראה שפה זה לא הפקרות, השיחרור שלו כואב פי כמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    השיחרור שלו די ראוי ומובן, זה לא ששיחררו אותו לחלוטין מהקבוצה, הוא הושאל לקבוצה אחרת בה הוא למעשה פורח,
    בניגוד לתומר חמד (שתקשורת משום מה טוענת שהוא פורח אצל הכתומים, איפה הפריחה?!) הוא מציג יכולת גבוהה ותורם המון לקבוצה של גיא לוזון.
    אך לא בהכרח מה שטוב לבני יהודה, טוב גם לבית"ר, בני יהודה נחשבת כמועדון בינוני מאוד בכדורגל הישראלי,
    יש שחקנים שקל להם להתבלט בקבוצה קטנה ולהציג יכולת מרשימה, אך בקבוצות גדולות הם פשוט נעלמים וחסרי תועלת לקבוצתם.
    למויאל יש פוטנציאל גדול, כמו בריאיון שאמר לאחר המשחק בטדי: הוא מקצוען אמיתי ולא מתעסק בחשבונאות, שכן יירבו שחקנים כמוהו.
    אך עצם היותו שחקן טוב ומועיל לבני יהודה, לא מובטחת לו הצלחה גם בבית"ר, הכל בהתאם לחיבור עם שאר שחקני הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/09
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אצל קובי אין דבר כזה פחד ואין דבר כזה לחץ, אם הוא עלה למשחק מול הפועל ת"א, בלומפילד גדוש עד אפס מקום כשהוא בן 17 וחצי, היה אחד הטובים על המגרש עד שנפצע זה אומר לגביו דרשני.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני אגיד את האמת - רציתי מאוד שבית"ר תנצח ואפילו התעצבנתי מההחמצות ומהחלטות שגויות שלה. מעבר לכך שאני די מסמפט אותה, הייתי מוכן לעודד כל קבוצה, העיקר שהפועל לא תזכה באליפות. לצערי הקבוצה שהכי החזקתי ממנה יצאה אתמול מהמירוץ לאליפות, הפועל נראית די טוב ואני לא בטוח שחיפה מסוגלת לזכות באליפות.

    מהיום שתי קבוצות ירוצו ואחת תזכה באליפות.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    שתדע לך שהרבה גם תללוי בכם, לנו אין עוד משחק נגד הנבלות האדומות ואין לנו שום סיכוי להרוס להם, לעומת זאת לכם יש בעוד שבועיים הזדמנות פז לתקוע להם לא מסמר אלא מוט הברגה בארון התארים, במקום עוד אליפות, אז יאללה מכבי עשו ג'סטה, תנצחו כבר דרבי חשוב וזה לא עקיצה, זאת בקשה מכל הלב.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    האמת שאני לא כל כך מבין למה כולם כבר החליטו שבית"ר יצאה מהמרוץ. אם הדיעה הזו גובשה לאחר משחק התבוסה להפועל, מילא, אבל אחרי התיקו מול בני יהודה באמת שאי אפשר לפסול שום דבר. הרי בשבוע הבא מכבי חיפה יוצאת לבלומפילד, ואני לא חושב שיש צורך להזכיר את מאזננו מול קבוצות גדולות, או לפחות מתיימרות להיות גדולות במקרה של מכבי.
    אם בשבועות האחרונים נשארנו במקום הראשון משום שהתמודדנו מול קבוצות קטנות, ומולן בדרך כלל ידענו לקחת את הנקודות, משבוע הבא מתחילים המשחקים שכנראה שבאמת יכריעו את גורל האליפות. אם חיפה לא תדע לנצח את המועדונים היותר גדולים, כשבראשון זה יתחיל עם מכבי, הפער מבית"ר יהיה שוב 6 נקודות, ופתאום שוב הירושלמים יכנסנו למאבק ואנחנו נתרחק ממנו.