מחזור 26: קלאסיקו רביעי ואחרון העונה בספרד - ריאל מדריד נגד ברצלונה. משהו יכול להשתנות בשלושה ימים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/3/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המאבק בליגה היה גמור, ריאל עם חוסר ביטחון גדול והתקפה בעייתית לצד שחקני מפתח בכושר איום ונורא אם כי לגבי איסקו ואסנסיו אפשר לבוא בטענות לסולארי ובארסה שומרת על הרגליים. זה כתגובה למי שהוריד מהכדורגל של אתמול לאשפתות. מוכן לקבל שהיה משחק פחות איכותי. מצד שני הקלאסיקו אשתקד במאי, ה-2:2 בקאמפ-נואו עם הפרידה מאינייסטה - היה משחק נפלא.

    ימים קשים לאוהדי ריאל מדריד, אין ספק. לא יודע מה לחשוב ומה להרגיש חוץ מבאסה.

    לגבי סולארי - היה חייב לתת לויניסיוס ובנזמה יותר מנוחה גם כי יש אייקס על הראש. דווקא ואלוורדה הקשר מעולה, עאלק קונוס, טוני קרוס הוא שחקן עבר.
    לא נותר לי אלא להסכים עם מה שנאמר על ראמוס והמרפק שלו לעבר מסי היה פשוט דוחה ועלוב. ופיקה ומצד שני פיקה היה חולם על משחקי על כמו של ראמוס בשלבים המכריעים בליגת האלופות.
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ראמוס עם 20 הפסדים בקלאסיקו. 20! כמובן יותר מכל אחד אחר.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בדקתי אתמול מתוך סקרנות לגבי שחקני ריאל מדריד ומעבר לכריסטיאנו שידעתי מהי התשובה, גם לאיקר קסיאס וראול היה מאזן שלילי נגד ברצלונה. השחקן היחיד ששיחק כמות משחקים נכבדת מול בארסה ויש לו מאזן חיובי - הוא פפה. 10 נצ' מול 9 הפס'. לא היה חלק מההפסדים בברנבאו - היה מושעה ב-2009 וסופסל ב-2016. לזידאן היו 4 נצחונות כשחקן ריאל מול 3 הפסדים. כמאמן גם כן יש לו מאזן חיובי אבל ברנד שוסטר שרשם דאבל על בארסה בעונת הפאסיו. לקלאסיקו השלישי שלו הוא כבר לא הגיע.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    קראתי נתון דיי מטורף אתמול: קוטיניו ודמבלה שיחקו ביחד בליגה העונה רק 29% מהמשחקים של ברצלונה.

    נכון להיום זה נראה כמו בזבוז מדהים של כסף (בערך כ-300 מיליון פאונד כולל בונוסים פוטנציאלים), בטח שנזכרים באימפקט שהיה לניימאר בהתקפה.
     
  5. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    שרובם היו תבוסות קשות ולא מעט הרחקות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנתון מפתיע ומצד שני אחד בא על חשבון השני, אין איך לשלב אותם יחד וגם כשבארסה זקוקה לשער בהול אני לא רואה את זה קורה. אני חושב שהמצב התהפך - דמבלה הגיע כמעין רכש פאניקה אחרי עזיבת ניימאר ואילו קוטיניו היה שחקן בכיר ומנייה בטוחה, שחקן שפתח נפלא והוסיף מימד של בעיטה מרחוק. כרגע דמבלה עם יחס מעולה של שערים פר דקות משחק בעוד קוטיניו נאבד. אגב אני מעדיף את התגובה של בארסה לעזיבת ניימאר שבעונת הבכורה לקח לו זמן רב להסתגל, לבין ריאל מדריד השאננה והעצורה והקפואה אחרי עזיבת כריסטיאנו.

    אגב הדבר היחיד שאכן חסר לי כאוהד ריאל מדריד זה לראות הצגה אמיתית נגד ברצלונה. מאניטה למשל. חוץ ממשחק הפאסיו - זה לא היה קרוב לכך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/19
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    זה עדין סכום per minutes מכובד יותר מאשר של בייל בריאל-מדריד. דמבלה וקוטיניו נלאצים לשחק על אותה עמדה . הם לא דוחפים את הברזילאי לאמצע ככה שיש גם בתור את מאלקום שאיפשהו בקצה.

    אבל אין מה לדאוג, תהיה פראיירית תורנית אחרת שתשפוך בסופו של דבר על אחד מהם 100M בלי בעיה. זה יותר טוב מנדל"ן.
     
  8. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    יש קלישאה כזאת שאומרת שאתה לא מבין את הערך של משהו עד שאתה מאבד אותו? אז זאת ההרגשה במדריד עכשיו עם רונאלדו.

    אפשר לדבר על הרבה דברים מסביב (ורובם כבר דוברו פה והם נכונים) אבל השורה התחתונה היא שלברסה יש שני שחקני על בהתקפה (מסי וסוארז) ולריאל נכון להיום אין אפילו אחד. כשזה המצב, זה פשוט לא כוחות.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    גם עם רונאלדו לא היינו שווים הרבה. נכון שהכניסות של ויניסיוס היו יכולות להסתיים בצורה יותר טובה מול השער. אבל חוץ ממנו, אין שום חומר יצירתי.
    מודריץ' וקרוס יכולים להחזיק ולשמור על הכדור רוב דקות המשחק, אבל יותר ממסירה אחת או שתיים, הם לא יכולים לתת מעבר. את אסנסיו ואיסקו סולארי מחסל, ככה שנשארת עם כדור ארוך לוינסיוס על הקו ויהיה מה שיהיה. פשוט הייתי מעדיף שבסכום שקיבלנו על הפורטוגלי, נוכל להביא שחקן יצירתי (להתאבד על סאול נגיד) ולא את אחד השחקנים הגרועים שנראו אי פעם בריאל מדריד (מריאנו).
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    בייל אמנם לא שיחק הרבה בגלל הפציעות, אבל אתה לא יכול לבטל את התרומה שלו למועדון, בעיקר ברגעי המאני טיים. עצם זה שהוא סוגר שנה שישית במועדון אומר שפלופ הוא לא, תאהב אותו יותר או פחות.
     
  11. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    גם עם רונאלדו לא בטוח שהיינו מנצחים (אפילו כנראה שלא) אבל אני די בטוח שהיינו מבקיעים. אם אחת מההזדמנויות שהגיעו לבנזמה/ויניסיוס (ואחרים) הייתה מגיעה לרונאלדו כנראה שהיא הייתה מסתיימת ברשת.

    כשאתה מוותר על אחד הסקוררים הכי גדולים ששיחקו את המשחק (וכמו שאמרת- לא מנחית לו מחליף רציני) אין פלא שאתה מסיים 270 דקות מול ברצלונה עם שער אחד.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אחרי שלוש אליפויות אירופה יש עייפות המערכת וחוסר מוטיבציה, לפחות ככה אני מתרשם. זה נכון שרונאלדו היה משמעותי מאוד עבורה אבל קבוצה שזוכה בשלוש אליפויות אירופה לא יכולה ליפול באופן כזה דרמטי בגלל שחקן אחד, גדול ככל שיהיה (אף אחד לא ישכנע אותי שזו קבוצה שצריכה להפסיד לברצלונה 5:0 רק בגלל שרונאלדו לא שם). הקבוצה הזאת איבדה את החשק ועל המגרש ככה זה גם נראה.
    פסיכולוג טוב לקבוצה יעזור יותר מרונאלדו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אם כריסטיאנו אפילו לא מספר 2 בעולם - אין לך את הלוקסוס לוותר עליו. בסוף מגלים שחוץ ממנו השחקנים שכבשו את הגולים החשובים בעקביות הם ראמוס ומרסלו. בנזמה? לא באמת, ובייל - עם שנ"צ ארוך מעונת הדסימה ועד המספרת ההיא. לצורך העניין אגב, הקבוצה שיחקה טוב בקלאסיקוס בגביע והערב הייתה לא רעה. בשנה שעברה בברנבאו בליגה לא שיחקנו טוב.

    נכס שהיה כמובן מאליו כי יש אחד שקוראים לו מסי שללא ספק משחק כדורגל אסתטי ונעים לעין יותר. כריסטיאנו היה חלק חשוב בכוח ההרתעה שלנו גם. החיים בלעדיו קשים גם לבייל וגם לבנזמה שבסוף המספרים שלו יתאזנו, לא נראה כאן 30 גולים בסה"כ וגם אם כן אהמר שזה יהיה בגארבץ’-בליגה ולא איזה גול שיעזור לנו להדיח את ליברפול ברבע הגמר.

    ב2012/13 הוא כבש בלי סוף לדוגמא ועשה את המוטל עליו. כדורגל זה לא טניס. תבדוק את הרקורד שלו גם שנתיים אח"כ, בשלב מסוים עד אמצע הליגה נדמה לי הוא כבש כמו מסי וניימאר יחד. הייתה לו חצי עונה מחורבנת אחת - בשנה שעברה ומעבר לכך ש-‘מותר לו’ - אני לא לוקח כמובן מאליו את הקטשופ שבא אחריי. אפשר היה למצוא נוסחה שתאפשר לו למזער את החסרונות ואולי לנסות אותו כחלוץ.
    הוא כבר עשה “אני עצוב” פעם אחת, ברור שהיה אז טוב יותר אבל הכל הסתדר. על המגרש ידע לשחק היטב ואת המרמור השאיר בצד הרי הוא היה בכאסח עם פלורנטינו כבר שנה.
    איתו לא הצלחנו בליגה אבל בשמונה העונות הראשונות הוא עמד ברף ובגדול. איתו הייתה קבוצה שלעתים הייתה לא פחות חזקה מברצלונה וזה לא המצב היום. הבעיות: הפרטנרים שלו בהתקפה. ניימאר, סוארס, ויאה והנרי שנתנו כל אחד עונה גדולה, אפילו אלכסיס. איפה זה לעומת בייל, בנזמה ואחרים, אפילו היגואין שאחרי הפציעה בגב או קאקא בלי ברכיים. די-מאריה ואוזיל וזהו.

    עם כל שחקן התקפה אחר במקומו לא היינו מנצחים בסופו של דבר את בארסה של גוארדיולה. זה לא מספיק בשביל ריאל לסיים במקום השני אבל נו באמת הוא הבקיע בעקביות וגם בישל כמות סבירה. תבדוק את פער הנקודות מול בארסה ב-2011,2014,2015 ו-2016.

    כריסטיאנו היה הכי עקבי בקבוצה הזו תמיד. יותר מאיקר קסיאס אפילו שהרס מעט בשנים האחרונות. יותר מאלילי הפורום כמו ראול או זידאן. הקבוצה הזו עשתה את שלה אבל לא כולם דועכים באותה הדרך. את בנזמה היה צריך לשחרר ממזמן וגם את בייל. הייתי מחליף את הקבוצה סביבו כולל הקישור המהולל שלנו.
    אתה תעריך כשיגיע חלוץ אחר טוב אבל הוא לא יהיה כמו כריסטיאנו. תביט הצידה לעבר קיין, לבאנדובסקי, איקרדי ואפילו אמבפה. הם יתנו גול משלושה מצבים. לא יהיה עוד כריסטיאנו בנוק-אאוט בליגת האלופות כמו ב-16/17 ואפילו מול פאריס ויובה אשתקד.

    היום בייל הרגיש מה זה שכל העיניים עליו ואליו. עבור כריסטיאנו זה היה ככה עוד מהיום הראשון והוא מעולם לא קרס תחת הלחץ.
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    כמו שאמרו כבר, רונאלדו שחקן ענק ועם מספרים יותר ענקיים אבל זה לא רק רונאלדו, זה מרסלו שמאוד נחלש, קרוס ומודריץ' נראים שבעים מאוד. ראמוס שאין עליו מילים כבר מבחינה הגנתית. לא רואה גם את בייל ממשיך, השריקות בוז אומרות את שלהן.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    בייל? מאני טיים? השער השני ב4-1 על אתלטיקו והגמר שנה שעברה היו הרגעים הגדולים הויחידים שלו במועדון. חושב שהיינו מצליחים במשחקים האלה גם עם שחקן אחר בקאדר הזה במקומו. השערים האלה לא שווים את 6 העונות שהוא לא תרם כלום במשחקים החשובים של הליגה. יש לו יחס של פציעה לשער.