מחזור 26: קלאסיקו רביעי ואחרון העונה בספרד - ריאל מדריד נגד ברצלונה. משהו יכול להשתנות בשלושה ימים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/3/19.

  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    נעזוב רגע את במזמה שכבר מזמן הפך לבדיחה.
    פשוט לא יכול לראות את בייל יותר,והשארי שהוא מקבל רק מעצבן עוד יותר.
    בייל לא מנהיג,לא יכול לסחוב קבוצה על הגב שלו,ולא יראה יותר ממה שראינו ממנו עד עכשיו. ד"א ככה גם התחיל עם בנזמה..
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מצפה שההתאחדות תתערב ותרחיק את הבן של זונה הזה על סמך צילומי הטלוויזיה. זה שהוא קפטן הנבחרת לא הופך אותו לחסין, והוא יכול להמשיך עם תנועות הידיים והמבט היעני מאיים עד מחר. כל הפוזה הזאת לא מסתירה את העונה הגרועה שעוברת אליו.

    אוברייטד מאוס, אנטיתזה לספורטאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/19
    zivmay ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לרונאלדו, העזיבה שלו היא לא הבעיה. הבעיה היא שלמרות שכבר בעונה שעברה ההתקפה שלנו הייתה רחוקה מלהיות ברמה מספיקה, ושחקן ההתקפה הכי טוב עזב, לא הגיע שום חיזוק. זה לא סביר באף קנה מידה של קבוצה שלא מנוהלת על ידי אלי טביב, ואפילו אז זה רק כשהוא מנסה למכור אותה.
    מספיק שהיה מגיע שחקן פחות טוב מרונאלדו, אבל אשכרה שחקן שמנסה לשחק כדורגל ולא בייל האפס או בנזמה העוד יותר אפס, אז היינו יכולים לעשות משהו. אפשר לדבר עד מחר על היכולות של שאר שחקני הסגל, אבל הכל מתחיל מההתקפה, בטח בקבוצות ברמה הזאת. כשיש לך שחקנים שמפחידים את הבלמים והקשרים האחוריים אז יותר קל לקישור ללחוץ, ההגנה צריכה להיות מרוכזת פחות זמן וכשהמגינים עולים אז יש להם למי למסור והם עושים פחות חורים. כשיש לך את בנזמה אז הקישור של היריבה רגוע ויכול ללחוץ את ההגנה, פיקה פתאום חושב שהוא בלם על, אלבה עולה מתי שבא לו ואפשר לעשות דאבל טים על ילד בן 18 שנמצא חודשיים בבוגרים ואמור להיות זה שמושיע את המועדון הגדול בעולם.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,344
    לייקים שהתקבלו:
    798
    תראו את חטאפה, אה?
    יש שם פוטנציאל להמשכיות או שאם זה ימשיך ככה בתחילת העונה הבאה נראה אותם מתבזים? כי אני כמעט לא מכיר/מחזיק מאף שחקן שם בסגל.
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    קשה לי להאמין שזה ימשיך ככה. הם בעונה מדהימה וסביליה שפתחה מעולה את הליגה נראית כרגע רחוקה מאוד מהמקום הרביעי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רק חוזר על דברים שנאמרו: ברצלונה מנצחת את ריאל מדריד 1:0 בקלאסיקו, חוגגת בברנבאו בנוהל, היא קבוצה טובה ממנה בכמה דרגות העונה, הדאבל שלה ב-99% ויש אפשרות גם לזכייה בטרבל, בעיקר בזכות המשולש טר-שטגן-אלבה-מסי, אם כי אני לא משוכנע שהיא עולה נניח על מסי. ויש כאן אוהד שבמקום לחגוג ולחייך מקצה לקצה, מאוזן-לאוזן, להיות מבסוט, מה שמעניין אותו זה העונש שיקבל או לא יקבל סרחיו ראמוס 'הבן זונה הזה'(אני ערכתי את ההודעה). ואחר-כך יגידו שאין כאן רגשי נחיתות.

    העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו היא לחלוטין בעיה. היינו רגילים לטוב, לנכס, לשחקן שבנוק-אאוט בצ'מפיונס עושה 1 מ-2 במקרה הרע. אני מסכים כמובן לגבי בייל שגורם לי להתגעגע לדי-מאריה, ולגבי בנזמה שגורם לי להתגעגע לתקופה שבה התחלתי לראות כדורגל: ריאל מדריד של הגלאקטיקוס.

    לגבי חטאפה: יש לה צמד חלוצים עם דאבל-פיגרס, למרות האופי ההגנתי הקשוח שלה, משהו לא אופייני בדרך-כלל לקבוצות כאלה, הם מעין אתלטיקו מדריד הקטנה. מדובר בחורחה מולינה ומאטה כמובן. דג'נה הבלם היה מבוקש בסביליה. אני מאמין שהיא כן תחזור למימדיה הטבעיים, זה תלוי גם ביתר - ולנסיה, ויאריאל, הבאסקיות..
     
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    שויאריאל תתרכז בלא לרדת ליגה. הם נקודה מעל המקום האחרון
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ויש להם את זניט על הראש בשמינית בליגה האירופית. לדעתי היא לא תרד, פשוט יש קבוצות יותר גרועות ממנה.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אתה לא בלופ - מתוך עמוד 3.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 26 בספרד - מה עוד.

    * שריקות בוז של אוהדי בטיס לקיקה סטיין, דבר שעד לא מזמן היה בלתי-אפשרי לחשוב עליו. "אני מבין את השריקות אבל לא חושש לגבי העתיד". בטיס לא מצליחה לעצור את התקופה הרעה שלה - הדחה מהליגה האירופית דווקא בבית, משחק חלש בגביע והדחה בחצי הגמר, וכאמור ההפסד בליגה. כשולנסיה(מנצחת 2:0 את בילבאו) בכושר טוב מאוד ואלאבס וחטאפה מפתיעות, ופתאום ריאל סוסיאדד גם בתמונה - לא בטוח בכלל שבטיס תחזור לאירופה בעונה הבאה.
    * גם אחרי שריאל מדריד ניצחה בדרבי, כתבתי שאתלטיקו מדריד היא זו שתסיים במקום השני. הפער שלה מריאל צמח ל-5 נקודות. אתלטיקו היא הקבוצה השנייה הטובה בספרד כרגע. ואחרי הצמד הקליל של מוראטה תוך 3 דקות אתמול כשהכניע את ריאל סוסיאדד, בהחלט מתבקשת השאלה שהייתה במארקה: מוראטה לא היה יכול להיות שחקן הרכב בריאל מדריד של היום?
    * המשחק שינעל היום את המחזור - לא מעניין במיוחד, לגאנס(14) נגד לבאנטה(15). שימו לב שבתשעת המשחקים במחזור לא הייתה ולו תוצאת תיקו אחת. גם לא היו הרבה גולים, אבל ניחא. מה שכן היה: 5 נצ' לקבוצות החוץ ורק 4 לקבוצות הבית.
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    בן ידר הוא שחקן שכל כך כיף לראות. הוא לא הסקורר הכי גדול שיש, אבל הוא תמיד נלחם עד הסוף ומשגע את המגנים מתחילת המשחק ועד סופו. יש לו כבר 15 שערי ליגה ו-6 בישולים, וכל זה כשסביליה בעונה שהולכת ומתדרדרת.
    לא הייתי מוכר אותו בקיץ גם תמורת הצעה רצינית.

    הדבר הטוב היחיד אולי מהיכולת של סביליה בזמן האחרון זה שאנדרה סילבה לא ירכש בעקבות היכולת החלשה שלו. מעדיף לגמרי לראות את דאבור על פניו בעקבות היכולת של הפורטוגלי בחודשים האחרונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/19