מחזור 27 בליגת העל: בית"ר עם עוד צעד חשוב לאליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏5/4/07.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לא
     
  2. Leicester Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/07
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת היא שחבל.
    למרות מה שכולם חושבים, יהיה רייטינג גבוהה מאוד לערוץ שישדר את המשחק הזה.
    זה משחק על 6 נקודות, הכל יכול לקרות בו. כל מי שמתעניין אפילו קצת בליגת העל יצפה בו.
    קצת חבל, הייתי מצפה מערוץ 5 לשדר את זה באחד מערוציו.
     
  3. ביבוב Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/07
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש שידור של הכח בהוט ,הבנתי חינם
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יש דיון תקשורת וכל עניין השידורים שם, לא פה.

    תודה.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    השכל הישר אומר משחק יום שישי, 4 בצהריים, שרב כבד, שתי קבוצות שבעיקר לא רוצות להפסיד- בקיצור- 0:0 משמים.
    והלב רוצה שסוף סוף, אבל סוף סוף, נראה שאנחנו יותר טובים מהם.
    בסוף נפסיד כהרגלנו.

    הכי חשוב שיש.
     
  6. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מספר ערוץ זה?
     
  7. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מאז שהוא הגיע להרצליה הוא שיחק 3 משחקים, ולא בגלל בעיה מקצועית - הוא היה פצוע הרבה זמן, רק לאחרונה הוא חזר להתאמן.
     
  8. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    גם לפני שהוא נפצע, שזה היה בערך חודש שלם, הוא ישב בעיקר על הספסל ועלה פה ושם ל20 דקות. באמת למה הבאת אותו? זה כנראה הולך להיות הכישלון הכי גדול של חלון ההעברות. גם בגלל הפציעות, גם בגלל שפרדי לא האמין בו וכנראה עוד 1001 סיבות. שנה הבאה הוא שוב חוזר למכבי חיפה, שוב יתייבש עד ינואר על הספסל, ואז שוב יחפשו לו קבוצה.
     
  9. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה מתארחים בקרית אליעזר, לא יהיה קל. נתניה לא הוציאו נקודות מהקריה דיי הרבה זמן, ועכשיו שחיפה במומנטום צריך לנצח גם מחר. באים אחרי שני ניצחונות יפים, בלי לחץ, כשגביע אופ''א והמאבק על האליפות מאחורינו. בשני משחקים האחרונים חיפה מציגה כדורגל יפה, משחקים התקפי, ומול הקהל הביתי צריך לעשות את זה גם מחר. נתניה היא קבוצה מעולה שנמצאת בתקופה דיי טובה, יהיה מאוד קשה. ראובן עטר בטח ינסה ליתקוף וליזום, אבל חיפה צריכה לתקוף כבר בהתחלה, ולכבוש שער מהיר (כמו שהיא עשתה כבר כמה פעמים העונה), ואז להתחיל לשלוט יותר בכדור ובמרכז המגרש. המשחק הזה הוא חשוב גם על הכרטיס לאירופה. מקום 2-3-4 זה עדיין מטרה ריאלית עבור הקבוצה, וניצחון על נתניה ישרת אותנו בטבלה מאוד.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זילזול מוחלט במשחק התחתית החשוב של הכח נגד מכבי הרצליה, השחקנים ייצטרכו להתגבר על השרב הכבד ואני לא צופה הרבה אוהדים, גם ככה לשתי הקבוצות יש קהל מועט מאוד. בכל מקרה, משחק תחתית חשוב מאוד, אחרי שהפועל פ"ת ירדה שתי הקבוצות יילחמו ראש בראש על מקום בליגת העל. המשחק לא יהיה ממש ממש מכריע, אבל מבחינה מוראלית יוסיף הרבה לקבוצות, והרצליה יכולה לפתוח פער של 4 נקודות, לעומת זאת הכח גם יכולה לנצח. לדעתי, הרצליה קבוצה יותר טובה מהכח והיא תוכיח את זה היום, בתחילת העונה הכח הפסידה והיו לה משחקים שהיא הראתה שהיא קבוצה לא רעה והם מחוברים ולא אוסף של שחקנים, אבל הרגעים הללו היו מעטים. עמידר השמיטו נקודות יקרות מאוד במחזור האחרון אחרי שכבר הוליכו 2-0 על בני יהודה. בהרצליה כמו תמיד הפקטור המרכזי יהיה בוקסנבוים שצריך לספק את הכדורים לחלוצים. כפיר אדרי גם יכול לייצר בישולים מהאגף, הוא שחקן טוב באחד על אחד, אבל חוץ מזה אין לו הרבה. קאמאנן הוא שחקן טוב מאוד וסיכוי לא רע שהוא יכריע את המשחק עבור הרצליה, הרצליה לפי מה שראיתי פגעה בול בכל הקשור אליו. שתי ההגנות של הקבוצה מאוד חלשות וסיכוי לא רע שנראה הרבה שערים בגלל הבחינה הזו, אם כי יש מצב ששתי הקבוצות ייפחדו להפחיד. אצל הרצליה יש לציין את פטי שהוא שחקן מעולה, בהכח שחקני ההגנה בעיקר מעבר לשיא, הכוונה היא לגמאן ושוקי נגר.
    להכח יש יותר כישרון ממכבי הרצליה, אבל הם לוזרים יותר לדעתי ואין להם הגנה. חסן יכול להכריע עבור הכח את המשחק, אבל הוא שחקן לא יציב, כמו שיש סיכוי שהוא ייתן שלושער היום, קיים סיכוי שהוא יהיה עלוב. רוזן יהיה הכח המרכזי במרכז המגרש ואבי תיקווה יהיה אחראי על החלק ההתקפי. למרות שהכח יותר מוכשרת הרצליה קבוצה טובה יותר לטעמי.
    תיקווה או בוקסנבוים יכריעו את ההתמודדות, אני הולך עם הרצליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/07
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן
    משחק על 6 נקודות. אין מה להרחיב, אחד המשחקים הטובים ביותר שצפויים להיות במחזור ורק בגלל הריב הדפוק בין צ'רלטון והוט ליס וערוץ הספורט אני לא אראה את המשחק. הכח מגיעים על הנייר כאנדרדוג למשחק מפני שהמשחק יערך בהרצליה, הרצליה במומנטום של ניצחונות, וחשוב מכך, הרצליה מעל הכח בטבלה. אך למרות זאת הכל פתוח, הכח תקבל חזרה את אדריאן גמאן המנהיג בהגנה שלא שיחק בתיקו 2 עם בני יהודה במחזור שעבר. מלמיליאן צריך לנסות את שילוב הפעולה בין מנור חסן לאבי תקוה במרכז השדה, מנור חסן אמנם בעונה חלשה אבל הוא שחקן שאסור לזלזל ביכולות שלו ואני מאמין שהוא מדורבן לקראת המשחק היום. אני לא בטוח שההחלטה להשעות את שלומי אדרי עד סוף העונה הייתה החלטה נכונה. בהכח יכולים להיות מעודדים מהעובדה שפפי קימוטו נמצא בתקופה טובה לאחר הצמד שכבש כנגד בני יהודה. אני מאמין אבל שלמרות היכולת הטובה של קימוטו לאחרונה הרצליה תצא עם 3 נקודות. הרצליה מגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים, האחרון היה כאמור על אייל לחמן והפועל פ"ת, ניצחון שמלבד 3 נקודות הוסיף אנדרנלין ומרץ לקראת המשחק נגד הכח. הבנתי שפרדי דוד ישמור על אותו הרכב שניצח את הפועל פ"ת, לדעתי החלטה נכונה, זה מוסיף ביטחון לשחקנים. כמו שאמרתי, הרצליה תנצח בקרב על 6 הנקודות.

    מכבי נתניה - מכבי חיפה
    השבוע שמעתי שמועה שהצחיקה אותי, "מכבי נתניה תנסה לצרף את ליאור רפלאוב ומאור מליקסון לקראת העונה הבאה", באופן אישי זה קרע אותי מצחוק.. ככל הנראה זאת מלחמה פסיכולוגית לקראת המשחק שמבחינתי צריך להיות המשחק המרכזי. גם מכבי נתניה וגם מכבי חיפה נלחמות על המקום הרביעי והשלישי בשביל לנסות לתפוס מקום באירופה בעונה הבאה. קראתי שעטר עובד עם הקבוצה שלו בעיקר על החלק הקדמי, החלטה נכונה של עטר, מכבי חיפה קבוצה חזקה שיכולה לחדור כל הגנה בארץ.. מצד שני ראינו את המנטליות החלשה של חיפה העונה, שער מהיר עשוי לפרק אותם. למרות זאת אני מאמין שמכבי חיפה שמגיעה לאחר 2 ניצחונות חשובים על הפועל ומכבי ת"א תנצח גם את המשחק הזה.. אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי.

    על יתר המשחקים אני אגיב בהמשך, כשהפרוויו שלהם יעלה.

     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    לגבי עניין בן בסט, הוא היה בסגל רק 3 משחקים לפני שהוא נפצע, ב-2 עלה כמחליף(הפועל פתח תקווה ומכבי תל אביב) ובאחד פתח בהרכב(הפועל כפר סבא).
    והוא שיחק עוד משחק אחד בגביע הטוטו נגד נתניה.

    אני מאמין שהיום הוא ישולב בהמשך.
     
  13. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני נקרעתי מצחוק כששמעתי שחיפה רוצה את לואיס מרין ואמיר טגה לעונה הבאה. ככל הנראה נתניה רצתה להחזיר לחיפה ואחד הגורמים בקבוצה הוציא סקופ לתקשורת
     
  14. ביבוב Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/07
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב כנראה שאין שידור של הכח
    הטעו אותי -מצטער
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבלי לראות את המשחק, לפי התקציר שקראתי באתר ONE, רק קבוצה אחת על המגרש, מכבי הרצליה ולא סתם היא מוליכה 2-0. הרצליה באה להבקיע מהתחלה, הכח לא רשמה בעיטה אחת רצינית לשער. כמובן שהשער העצמי של יוסי ביטון בדקה ה-6 נתן להרצליה עוד ביטחון ומוטיבציה. השער השני, שבא אחרי שתי הזדמנויות מצויינות של הרצליה, היה בדיוק מה שאמרתי. אדרי עבר את השחקן שלו באגף ומסר כדור רוחב, מוסטלריץ, שחקן שאני לא ראיתי עדיין ולא מכיר אותו, כבש את השני. הרצליה רגועה ואני לא אתפלא אם היא תבקיע גם את השלישי. הצהוב שרוזן ספג דיי מוקדם מקשה עליו והוא צריך להיות יותר זהיר. הקישור של הרצליה ניצח את של הכח, וכנראה המשחק שלהם, של החבורה של פרדי דוד, ופער של 4 נקודות זה שקט לפחות למחזור אחד. אני מההתחלה אמרתי שהרצליה קבוצה יותר טובה, אני באמת לא רואה את עמידר חוזרת למשחק.
    מוסטרלביץ כובש את השער השני שלו. אולי יש באמת משהו בשחקן הזה? אני עדיין לא ראיתי אותו כמו שאמרתי ואחכה לתוכנית סיכום המחזור. עמידר חייבת להבקיע שער, או לפחות להגיע למצבים ולא לספוג עוד שערים. שער נוסף יכול לשבור מנטאלית את השחקנים, שהם מושפלים נגד היריבה העיקרית שלהם בקרב על מקום נוסף בליגת העל. מה שכן, אחרי התצוגה העלובה הזו כנראה לא מגיע לעמידר להישאר, למרות התיקו נגד בית"ר ומכבי פ"ת וה-7 נקודות נגד מכבי חיפה.

    לדעתי אחרי האמירה הזו של מנור חסן:"אני לא נהנה בהכוח; חתמתי כי זה קרוב לבית" הכח חייבת להשעות את חסן או לא לתת לו לשחק. מעניין אם הוא עלה עם מוטיבציה בכלל למשחק הזה. כל-כך חבל על השחקן הזה, כישרון לא היה חסר לו, הרבה דברים אחרים, כן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/07