מחזור 27 בליגת העל: מכבי ת"א וחיפה נפרדות בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏17/4/09.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו אבירם, אתה מוכיח לי שאני צודק?
    נכון שזה נראה שארבייטמן "מקדים" את שחקן ההגנה של מכבי, אבל שים לב לפסים על כר הדשא - הרגל של ארבייטמן בשום פנים ואופן לא "רחוקות" יותר מאלו של שחקן מכבי (סורי, לא מזהה מכזה מרחק).
    אין פה נבדל...
     
  2. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדבר היחיד שגרם לי להנות מהמשחק הזה זו האווירה. יש משהו כ"כ אנמי בחיפה השנה ובעונות האחרונות בכלל, כמו שחשבתי ארבייטמן במיטבו (שניים וחצי גולים לא קונים אותי) - משמע אפס, קטן יזם מדי פעם אבל היו לו כבר משחקים הרבה יותר טובים, כיאל בעיניי השחקן הכי גרוע על המגרש.. כל כדור שהגיע אליו חזר איכשהו לצהובים, זוועה. חבל שלוי לא הכניס את גולסה לכמה דקות והחילוף של אפק נעשה מאוחר מדי לטעמי. בקיצור, תקפנו יותר השוויון הזה ללא ספק מוצדק אבל אין את המחץ שחסר לנו כבר 3 עונות כמעט. מבחינת טבלה, תיקו שכולו הפסד.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    עד כמה שידוע לי נבדל מודדים על פי החזה(לפחות כשהתקשורת מנסה להפיל עוד פעם את הפועל, הפעם בדרבי הגביע), ככה שגם שם יש נבדל.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ה"יש חוקים בכדורגל" ה הזה נשמע בדיוק כמו התגובות הבכייניות שחשבתי שאשמע מהאוהדים שלכם בסוף המשחק. 'לא הייתה צריכה לקחת כלום', וואלה, וכל זה בגלל שפאנטני שלח רגל קדימה לפני המגן... כי אתה הרי יודע בבירור שב-20 דק' שנותרו(נגיד והשער לא היה מאושר) המצור על הבונקר של מכבי ת"א שרק היה מתגבר לא היה מוביל לשער ובגלל זה המסקנה הנחרצת שלחיפה לא הגיעה נקודה היום.
    מה שבאמת לא הבנתי זה למה במקום לקבל מוטיבציה לרוץ קדימה ולגמור כבר את המשחק אחרי השער המוצדק, הם עשו את ההפך, נרגעו והגיעו למצב אחד.
    ואתה יכול להמשיך לכתוב פה דברים חסרי תועלת על זה ש"התקשורת נגד הפועל" ושרק מגולים לא חוקיים שלכם עושים רעש, אבל את האמת שהמשחק הפחדני היום של מכבי ת"א עשה את שלו ובגלל זה הגול שלו מקבל קצת פחות תגובות שליליות מהגול של הפועל מול אשדוד(אני לא שמתי לב לזה במיוחד,אבל אם זה נכון אני לגמרי בדעה שהגול הזה עשה צדק).


    ואם מהתגובה שלי משתמע שראיתי משהו חיובי במשחק היום, אז לא. כמובן שלבונקר התורן(פעם מכבי פ"ת, הפעם מכבי ת"א) היה חלק בזה, אבל ההחמצות השלומיאליות של ארבייטמן- שום קור רוח או ריכוז מול השער, נוראי, המסירות הגרועות, המשחק המסורבל ויפה אמר ברקוביץ' שחיפה מסבכת את המשחק תרמו את שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אז מה אתה בעצם אומר לי, שהשופטים צריכים לקחת את היוזמה שלקבוצה מגיע שער והיא לא מצליחה להבקיע אותו? מכבי חיפה הייתה טובה יותר ולא צריך להיות גאון כדורגל כדי להגיע למסקנה הזו, אבל כל זמן שהיא לא הצליחה להבקיע מעמדה חוקית, את מי זה מעניין שהגיע לה לנצח? היא צריכה להבקיע. כמו שביתר ירושלים הייתה טובה בהרבה משחקים ולא הבקיעה, כמו שמכבי נתניה הייתה טובה בהרבה משחקים ולא הבקיעה וכמו שבטח לא מעט קבוצות השנה הציגו משחקים טובים ולא הצליחו להבקיע. זה המשחק.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    ואתה ממשיך לא לענות לי, למה כשהפועל הייתה יותר טובה מאשדוד(לא שהפועל הייתה ביום טוב אבל אשדוד עשתה בעיטה אחת לשער במשחק הזה) אז השער הזה לא משנה? פעם אחת השנה השופטים לא דפקו אתכם, רק להפך, אם השופטים השנה היו רציניים אז הפער בין הקבוצות היה באזור ה5-6. כולם אומרים שמה שמבדיל בין חיפה לנתניה ובית"ר זה ווינריות, הדבר היחיד שמבדיל ביניהם זה שאת חיפה השופטים לא דופקים(פעם אחת לא הייתה טעות שיפוט נגדכם).

    ושי, לאן פתאום אתה נעלמת? כשהפועל מבקיעה שער לא חוקי(גם כן לא בטוח) אתה ישר בא לפה וצועק כגוטמן וכל אוהדי הפועל צריכים להודות שהשער לא היה חוקי, אז עכשיו תיהיה גבר ותעשה את מה שאתה דורש מעשרות אנשים כבר שבועות.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני לא אומר שהשופטים צריכים לקחת יוזמה, אני אומר שאתה לא צריך לקחת יוזמה ולקבוע בנחרצות שגם אם השער לא היה מאושר לחיפה לא היה מגיע הגול ומכך משתמע שלא הגיעו לה נק' היום.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אמרתי כבר שמבחינת כדורגל מכבי חיפה הייתה טובה יותר. אבל תאכלס, נקודות מקבלים על מה שמשיגים על הדשא בצורה חוקית. את זה מכבי חיפה לא עשתה היום. כאן העניין מסתכם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  9. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באותה מידה שהשער לא היה חוקי, לפחות ממה שראיתי במשחק ואמתתי אח"כ בטלוויזיה הגיע לנו פנדל בבעיטה של בוקולי בסוף המשחק. למרות כל הטענות שיש לי למספר שחקנים ולאלישע לוי, התיקו הזה מוצדק, גם בתכלס.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    לא הגיע לחיפה שום פנדל, שפונגין לא שלח את הכדור ליד, זה שבוקולי חשב על הפצצה במקום על הדיוק ובעט את הכדור היישר לידו של שפונגין לא אומר שהגיע למכבי חיפה פנדל במהלך הזה כי זה לא ששפונגין שלח ידיים קדימה כמו בני חדד ודמבלה אתמול, הוא בסה"כ עמד והכדור פגע בו.

    בנוגע לגול בנבדל, בהחלט שער בנבדל ומכבי נגנבה פה, אבל אני שמח שחיפה הצליחו להשוות כי זה הראה לאבי נימני שהיה שחקן ענק שתמיד אהב התקפה שבונקר זו לא שיטה ראויה ולא שיטה טובה, אם מכבי הייתה מנצחת פה זה היה ניצחון לצד המכוער של הכדורגל.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    שחם, מצטער, אבל היום אנחנו לא משדרים באותו התדר ואני אומר את זה בנימוס. אני חושב שלא היה נבדל, אתה כן. ראיתי פעמיים את התקציר בערוץ הספורט ובהילוך החוזר שאולי נראה נבדל, אבל ברגע שרואים את זה בהילוך רגיל מהצד אני מבין מצויין למה השופטים אישרו את השער. שוב פעם, פיפ"א כבר מזמן אמרה שברגע שיש מקרה של אולי הולכים עם ההתקפה. מה לעשות, פאנטיני אולי היה כמה ס"מ בנבדל...

    בזה נגמר מבחינתי העניין. לי אין בעיה להודות בטעויות שיפוט, אבל הפעם אני באמת לא מסכים עם העניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  12. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש מקרים שיש להתייחס למה שאמרת, במידה והיד אינה מונעת מהכדור להכנס לרשת ואין יד מכוונת לא צריך לשרוק לפנדל.. ולא חסרים מקרים כאלה. אבל היד של שפונגין מנעה מהכדור להכנס לשער, לכן בין אם זה היה מכוון ובין אם לא- תבריזי היה צריך לשרוק לפנדל.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    הייתי מקבל את ההחלטה שלך בכיף, אם אתה לא היית בא אחרי כל החלטה לטובת הפועל ואומר לפורום ולגוטמן להודות בזה בשידור חי. אני עדיין חושב שהיה גול נגד אשדוד(מתמונות לפחות), ובכל זאת שבוע שעבר שטענתי את זה באת ואמרת כמה לא היה גול וכמה שאנחנו צריכים כל אוהדי הפועל להודות בזה. אז בבקשה, כולם פה חושבים שהיה נבדל חוץ מאוהדי חיפה(כמו שבוע שעבר רק שאז זה היה אוהדי הפועל), אז זה אומר שאנחנו צודקים(כמו שכל הפורום טען שבוע שעבר שכולם אומרים ורק אנחנו אוהדי הפועל לא)? ומזה נבדל של כמה ס"מ? זה כמו שאני אגיד שהכדור עבר את הקו בכמה ס"מ נגד אשדוד אז זה שער.

     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אני חולה מת ולכן ראיתי את המשחק מהדקה ה-65 בערך כל שאני יגיב רק על הגול.
    היה נבדל ברור ואני לא מבין למה אוהדי חיפה מודים שהיה נבגל אבל רק בגלל שהוא נבדל של 2 ס"מ אז צריך לזרום עם ההתקפה , אני עדיין חושב שהיה פנדל על זנדברג בטדי במחזור ה-4 במשחק של בית"ר נגד חיפה וכנראה שלא היה , אבל אני לא יאמר שבגלל שבית"ר הייתה טובה יותר במחצית השניה הגיע לה פנדל , זאת צביעות מצד אוהדי חיפה.
    ראיתי שוב את השער של פנטיני בספורט 5 והיה נבדל אבל די הפריע לי שברקוביץ' לא צעק כמו שהוא צעק בדקה ה-90 ב'נגיעת יד' של שפונגין (לא היה פנדל , שפונגין מצמיד את היד לגוף ובוקולי הפציץ אותו).
    אני מבין את שחם שהוא תוקף כאן את אוהדי מכבי חיפה והתקשורת כי גם לזכות הפועל ת"א היו טעויות שיפוט וגם נגד חיפה אבל השאלה היא איזו טעות זכתה ליותר סיקור תקשורתי.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לטעויות השיפוט אני לא אתייחס כרגע כי ראיתי רק הילוך חוזר אחד ומעבר לכך אני מעדיף לעזוב את הנושא.

    מה שמעניין זה המשחק, ואתמול, עם כל השמחה שלי שמכבי עזרה לנו והפועל זמנית במקום הראשון(הפרש שערים זה חרא ואני לא סומך על זה בכלל, חייבים לעבור את חיפה גם בנקודות), אז מכבי חיפה הייתה הרבה יותר טובה אתמול והגיע לה לנצח ללא ספק. פרט לדקות בהן היא נימנמה ובוזגלו בעט איזה פעמיים, מכבי לא הייתה במשחק. חיפה יצרה הרבה מצבים גם בהתחלה, וארבייטמן החמיץ יותר מידי.

    לא אהבתי את הצורה בה המאמנים ניהלו את המשחק. קודם כל אבי נמני, ששידר לחץ לשחקניו בעזרת החילופים ההגנתיים. זה לא היה במקום. אני בחיים לא ראיתי קבוצה שמשחקת עם ארבעה שחקני הגנה וארבעה קשרים אחוריים. על הכנסתו של דולי ג'ונסון הייתי מוותר למשל. אצל חיפה, אז אלישע לוי עושה תמיד חילופים קבועים. רפאלוב היה בסדר גמור. הוא עשה דריבלים ואיים על השער מידי פעם, הוא בטח לא היה הכי חלש. כל הזמן אומרים בחיפה שקטן מפריע למשל, אז אולי הקבוצה צריכה לנסות פעם אחת לשחק בלעדיו?; פאנטני שנכנס עשה הרבה מהומה וכבש שער שיוויון שלדעתי עודד את חיפה כי זה חשוב מבחינתה לא להפסיד. אולי השחקניםישתחררו קצת מהקיפאון שלהם בגלל המשחק הזה, בו חיפה יצרה מספיק מצבים.

    בירם כיאל לדעתי נתן משחק טוב וגם קולמה היה סביר, לחיפה היה אמצע אתמול. אצל מכבי ג'ונתן אסוס הוסיף הרבה לחימה וחילוצי כדור, וגם מספרת מרהיבה. אני פחות התלהבתי מישראלביץ דווקא. הביקורת של אבא בוזגלו ודבריו לעיתון - מאוד מיותר, צריך לדעת לשמור את הדברים בבטן.