מחזור 27 בליגת העל: סכנין מנצחת את חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏19/3/10.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    לפחות בתקציר שהראו לנו בחי משבת, היה ניתן לראות שאשדוד שכבה על השער של מאייבי, אך שריקי ומקרייב לא מצאו את הרשת, קורה. אמנם ההפסד הזה לא מחויב במציאות ועוצר את האשדודים בהמשך המאבק על הפלייאוף העליון, אך בין כה וכה לא נתתי להם הרבה סיכויים לפני שהתחילה הליגה, קבוצה פרווה שתמשיך בנדידה שלה בין מרכז טבלה לתחתית בשנים הבאות, הרי מובן מאליו שהמטרה של בן זקן היא רווחית וטו לא, לתת לצעירים את הבמה ואז למכור אותם לכל המרבה במחיר, זה בעיקר מה שחשוב לו וחבל, כי אם קצת יותר השקעה להווה, לעונה הספציפית הזו, אשדוד יכלה להשיג הרבה יותר.

    לגבי באר שבע, עדיף להם לוותר על שירותיו של קאלה. הגיע הזמן שיתנו את הצ'אנס לדור דוידי, פרט לעובדה שהוא גדל במועדון הוא כבר בן 22 וחצי, אם לא עכשיו, אימתי? צריך לחשוב לאורך ולא לרוחב, רק ככה מצליחים לשמור על המשכיות.
     
  2. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי אני ראיתי את כל המשחק ואני לא מסתמך על הדקות הראשונות שלו..
    היו מעט מאוד אוהדי נתניה, אני לא חושב שהיו שם 400 למרות שגם 400 זה מעט למשחק חשוב מאוד לנתניה..
     
  3. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    הליגה הזאת זה פשוט שיעמומון לא היה משחק אחד שיכולתי להגיד שהיה מעניין ליותר מאולי 5-10 דקות(אולי חוץ מהפועל ת"א- הפועל חיפה) וראיתי את כולם, פשוט בזבוז של יום שבת אני מקווה שחיפה- סכנין יהיה יותר טוב, פשוט בושה של כדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/10
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    ראית את אחי נצרת?
    את עכו?
    את בני יהודה?
    את הפועל פ"ת?
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    ההרכב שפותח הערב:
    הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, יניב קטן, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, שלומי ארבייטמן.

    שינוי אחד כפוי כאשר מימון פותח במקומו של טשיירה המוצהב, שינוי נוסף שבהחלט התבקש הוא הורדתו של דבאשוילי לספסל. החלוץ הגיאוגרי כבר מזמן לא פוגע, ובאמת שבמשחק הליגה האחרון פשוט התעצבני בכל דקה שראיתי אותו על המגרש. מה שיותר מפריע לי הוא שילובו של גאדיר דווקא במקומו. מחכה לו שחקן חדש, בוקארי, פעם אחר פעם על הספסל, פעם אחר פעם כשהוא עולה הוא מראה ניצוצות ושוב אלישע הולך על גאדיר שלהזכירכם לא נמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. אם זה לא זמן מתאים עבור הגנאי באמת שאני לא יודע מתי כן.

    אגב, לגבי משומר ששוב מועדף על פני עותמאן, אני מאחל ללוי רק בריאות.
     
  6. שגיא Guest

    דווקא גאדיר חזר לעצמו. להוציא את המשחק האחרון ממנו נעדר עקב פציעה, הוא כבש פעמיים כמחליף בשלושה משחקי ליגה. נגד בית"ר ונגד אשדוד. ואם נלך עוד כמה ימים אחורה אז הוא כבש גם בגביע המדינה. סך הכל 3 שערים בחמשת המשחקים האחרונים בהם שותף, בארבעה מהם כמחליף. הספק נאה בסך הכל והוא בהחלט חוזר לעצמו. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם הערב.

    גם אני חשבתי שבוקארי יהיה זה שיפתח, אבל זה בגלל שלא לקחתי בחשבון בכלל את גאדיר להרכב כי שיערתי שהוא עדיין לא במלוא כשירותו עקב כאבי הגב ממנו הוא סובל. מעניין איך דבלשווילי יעלה מהספסל.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מה עלה בגורלו של טשיירה? הוא מוצהב? פצוע?

    הבעיה היא לא טשיירה אלא הקישור. מכבי חיפה התחילה את המשחק בגישה של זלזול וסכנין הענישה את זה. השער הגיע תודות לשמירה ביזיונית של מסיללה וזה לא קשור לבלם זה או אחר. סכנין הגיעה לשחק ועלתה בצדק ליתרון.

    מה יהיה במחצית השנייה? אם רפאלוב יתחיל לשחק אז אולי נשווה. בסה"כ ההגנה של סכנין לא הגנה 'איטלקית', אבל הקבוצה חייבת למנוע מאיבודי כדור שטותיים! בנוסף לרפאלוב שגורם לי לעצבים הייתי חושב על עלי עותמאן במקום משומר. האחרון פשוט מקבל יותר מדי קרדיט מאלישע.

    בוא נקווה לפחות לתיקו.
     
  8. winger379 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/08
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוצהב.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד מחצית של שום דבר מבחינתה של מכבי חיפה, אבל אני ממש לא דואג לה - הירוקים וודאי מחכים לדקה ה-88 כדי לסדר את הכל. ארבייטמן החמיץ מתוך הרחבה ומסיללה היה צריך לבעוט אחרי פריצה סוחפת שלו, אבל כנראה שהוא כל-כך רוצה להיות מלך הבישולים אז הוא מסר למרות שלא היה למי, אבל פרט לשתי המצבים האלה - חיפה כלל לא נראה טוב. סכנין עושה הגנה מצויינת, השחקנים שלה ראשונים לכל כדור, וניכר שהם לא מפחדים, הם לא נותנים לחיפה יותר מידי כבוד. אחרי השער של לירן כהן הייתה ירידה ברמת המשחק שלהם לטעמי, אולם זה קרה משום שיש לסכנין כרגע מה להפסיד. אצל חיפה, רפאלוב לטעמי השחקן המסוכן ביותר. היה לו מהלך יפה בתוך הרחבה - ההטעייה אומנם לא הצליחה(פטי נהדר היום), אבל במידה והטריק היה עובד - רפאלוב היה כובש שער פנטסטי. לא הרבה שחקנים בארץ יודעים לעשות טריקים כאלה ולמשוך את הכדור מצד אחד לצד השני בכזו זריזות. רפאלוב רץ הרבה ואני בטוח שהוא עוד יתרום. גאדיר מנגד נעלם מהמשחק וקטן איטי ומגושם. הלוואי והתוצאה תישאר ככה, אבל אני בספק אם זה יקרה.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    טשרייה מרצה עונש השעייה ולכן לא בסגל.
    אגב, מלבד התרומה הלא יעילה של משומר בהתקפה והעובדה שהוא מנסה בכוח להראות לנו כמה שחקן טיפש הוא פעם אחר פעם, שימו לב שכמעט כל התקפות סכנין הגיעו מהאגף שלו. הוא גם נקודת התורפה שלנו בהגנה, לא רק בהתקפה. לא מפתיע שגם הגול הגיע מהצד שלו.
    בנוגע להמשך, דווקא גאדיר לקראת סוף המחצית השתפר והראה כמה ניצוצות, בעיקר תודות למהירות שלו. הייתי מכניס את עותמאן במקומו של כיאל שמאבד איןספור כדורים, ונותן עוד 10 דקות לרפאלוב ואם לא יהיה שיפור דרסטי ביכולת שלו הייתי מכניס את בוקארי במקומו. לא יודע, אני בספק עד דבאשוילי יכול לעזור לנו כרגע.
     
  11. שגיא Guest

    וואו איזה מביך. לא ציפיתי שסכנין תעשה לנו כזה בית ספר. 30 הדקות הראשונות היו מבישות מבחינתה של מכבי חיפה. 15 הדקות הנותרות של המחצית היו סתם גרועות. אף שחקן לא הגיע הערב לדוחא ונראה שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה במשחקים האחרונים כי היכולת נמצאת בקו ירידה הדרגתי. היחיד שאולי ראוי לציון זה מסיללה אבל גם הוא מתחת לרמה הרגילה שלו. קטן כבר כמה משחקים לא מופיע, רפאלוב ממשיך עם המשחק כן, שני משחקים לא, וארבייטמן מתקשה מאוד לבד.

    אני בטוח שאלישע יעשה לפחות חילוף אחד. דווקא בדקות האחרונות של המחצית גדיר התחיל לשחק ולכן לא אופתע אם דווקא רפאלוב יהיה זה שיפנה את מקומו לטובת דבלשווילי. אני חושב שעותמן חייב לשחקן, המהירות שלו והיכולת שלו באגף יכולות לגרום לכך שגם האגף הימני יהיה מסוכן ולא רק האגף הימני.

    הפסימיות שלי לגבי המשחק הזה גדלה מאוד במחצית הזו.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מדהים איזו רמת אימון נמוכה בארץ, התקפה של 3 על 2, בספרד גם הקבוצות הכי חלשות כבר רצות לחגוג. רק פה, לירן כהן שגדל במחלקת נוער מפוארת כמו של מכבי ת"א עוצר ומחכה שעוד שחקני הגנה של חיפה יחזרו.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    דור, רפאלוב ומסיללה הראו כמה פעמים שהם יודעים כדורגל, אבל שני החבר'ה גם גורמים לנו להמון בעיות. האגף של משומר אולי פרוץ, אבל מסיללה נותן לכובש השער מטרים מיותרים. מבחינתי מסיללה אשם בשער כי שחקן שכזה צריך פשוט לשבת על השחקן שלו, משומר היה ונשאר שחקן בינוני. רפאלוב מאבד כדורים בכמויות, בפעם אחד למזלנו זה נגמר במתפרצת לא מוצלחת של סכנין.

    לדעתי אחת הבעיות בשבועות האחרונים היא ששחקן אחד לא בדיוק מראה את מה שהוא יודע. יניב קטן נראה משום מה מאד כבד ומאד לא בעניינים. כשהוא היה במיטבו הירוקים פשוט הראו כדורגל מצויין.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    שגיא, שכטר כבש שם בדקה האחרונה, לא? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
    סכנין בביתה קבוצה מאד נחמדה בטח אם היריבה חושבת שהיא בלי מאמץ עושה את ההבדל. עותמאן ודבאלישווילי בפנים במקום כיאל ורפאלוב.

    בוא נקווה לטוב.
     
  15. שגיא Guest

    לא אוהב את הוצאת כיאל. אמנם היה חלש, אבל לו באופן מובהק יותר מחבריו. מקווה שהחילופים יעשו את שלהם.