מחזור 27 ליגת העל: ה.ת"א חוזרת מ3:0 ל-3:3 באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/3/11.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עומר, היום ללא ספק שברת כל גבול אפשרי, עם אתה אומר שקבוצה צריכה למכור משחק בשביל להרוס ליריבה המושבעת שאתה אתה הבן אדם הכ עלוב, פתטי ומסכן על אי האדמות.

    אין ספק שעומר המציא כאן דבר חדש על הגינות וספורטיביות, והיום הוא באמת אחד המשתמשים הכי עלובים ומעליבים שפגשתי בפורום כלשהו.

    עצוב...

     
  2. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מהרגע הראשון, וגם כתבתי ככה, זה היה ברור שהפועל לא תפסיד.
    יותר הפסד מתיקו לאשדוד.
     
  3. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק הבקלאוות המפורסם.
    מה שמכבי ת"א עשתה בעונה שעברה היה באמת מוגזם ופתטי,לראות את שטראובר מחליק בכוונה על הקו בגול של רפאלוב,או כל הקרנות הקצרות שבכוונה לא ניסו להבקיע(ומה שיותר עצבן - שאפילו לא ניצלנו את זה כדי לכבוש עוד ועוד),אבל אם היה מדובר במשחק קריטי של להוריד ליגה/להרוס אליפות להפועל חיפה לדוגמא,זה היה באמת בסדר מבחינתי אם לא היינו כ"כ מתאמצים,כמובן שקשה לי לייחל להפסד של הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/11
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עמי
    לפני שאתה מזכיר את השם שלי בכלל - לך תחזור לכיתה א' כדי לכתוב שתי מילים בלי שגיאה. טמבל
    גם בהבנת הנקרא אתה לא מי יודע מה - הפועל הקבוצה הטובה בארץ לטעמי ואני אומר זאת גם היום - אבל אנחנו לא ווינרים מספיק. חיפה מזייפת סיבוב שלם ועדיין מנצחת ומנצחת ומנצחת. למכבי חיפה יש יציבות בניגוד להפועל, היא כמעט ולא מועדת נגד הקבוצות הגדולות והפסידה אך ורק להפועל, ואין סיכוי שננצח את חיפה פעם שלישית ברצף בקריירה ופעם רביעית בסה"כ.
    אתה בכלל אמרת שהסגל של מכבי לא נופל של הפועל מה שמוכיח עוד יותר את הליצנות שלך. תוריד את שכטר ויצחקי שנפצעו באופן טראגי ולהפועל יש יתרון ברור בשפיץ, באיש בין הקורות, בעמדת הקשר האחורי, קשרי הכנף. למכבי יש יתרון רק בצמד הבלמים.
    כל שבוע אני אומר שאנחנו פחות טובים מאשר בעונה שעברה וזה ידוע - אבל מה הקשר? זה סותר?
    קצת מחשבה לפני שאתה שולח עוד הודעה הייתה מועילה לפורום.
    "אני הקול השפוי" - רק אתה. :aaarofl: -

    עומר
    כך מדבר אוהד של המועדון מספר 1 בכדורגל הישראלי, מועדון שהושתת בעבר על ווינריות ולחימה ללא פשרות - מביך. המכביזם מת מזמן ונוספה כותרת בית-שאן. ואחרי דיבור כזה אתה עוד גם תזכיר את מספר התארים שלכם.
    במקום לבוא ולנסות לנצח אותנו אתם מסוגלים רק לפתוח רגליים ליריבות. מילא לא להתאמץ אבל אשכרה שחקנים איבדו כדור והמשיכו לרוץ להתקפה ולא לחזור - בראש ובראשונה זה דור מלול שהיום אתם כולם יודעים מה קורה איתו - בקושי מתלבש. ליברפול לא הייתה כזאת פאתטית נגד צ'לסי.
    ו..כל זה אחרי השקעה מטורפת של למעלה ממאה מיליון שקל בקיץ. קולאוטי, אלברמן, מדוניאנין, כמה בלופים.

    וחזרה סוף-סוף לכדורגל: מקווה לראות את איתמר ניצן מקבל עוד צ'אנס בהמשך, איכשהו. אני מאוד מאמין בו. אתמול וודאי שאין לו חלק באף-שער. הוא גם לא הדף אף בעיטה של אשדוד אבל לפחות חידש מהר את המשחק שוב ושוב. אני באמת מקווה שהוא יהיה השוער של הפועל בעונה הבאה במקומו של אניימה - עדיף מלהביא שוער במיליון יורו ובסוף הוא נפילה. את הכסף הייתי שומר לחיזוק בעמדות אחרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/11