מחזור 28 בליגת העל: הדרבי התל-אביבי מסתיים בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏24/4/09.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    האמת שאני לא עד כדי כך משוכנע שהיה פנדל בנגיעת היד של בוקולי. לא יודע, הייתה לי התחושה שבוקולי מנסה לגעת בכדור בחזה ומנסה להמנע מנגיעת היד, לשרוק בדקה כה קריטית זאת החלטה די קשה.

    ואם לחזור לרגע לכדורגל, אני מבין את קו החשיבה של אלישע על כך שצריך לשמור על רעננות מסויימת לאורך המשך העונה, במיוחד שהיה עומס על קטן וארבייטמן אך הוצאתם פשוט הרגה לנו את המשחק. עדיף קטן חכם ועייף מאשר גולסה רענן וטיפש. אם היה מכניס את ראנספורד במקום ארבייטמן עוד הייתי מבין, אבל לבנות על גולסה ורפאלוב שיכריעו את המשחק וייתנו את המסירה המכרעת זאת טעות גדולה, שכמעט עלתה לנו ב 3 נקודות.
    גם בסוגיית חרזי אני די מתקשה לתמוך בהחלטה להכניסו, בטח במקומו של כיאל. אהבה שלי לחרזי ידועה לכל, אבל עם כמה שהוא מוכשר, קשר אחורי הוא עדיין לא. לא היה קורה כלום אם היה נכנס קשר אחורי אחר במידה וכיאל נפצע, ואם לא, אז שחרזי יעשה את הופעת השיא שלו בשבוע הבא, לא ייקרה כלום.
    בצד האופטימי, מסיללה מתחיל לבצע פעולות טובות יותר בהתקפה, לעומת החודש וחצי האחרונים. גם הדרום אפריקאי השני, פאניטיני, ממשיך את כושר ההבקעה בו הוא נמצא ומצבים של אחד על אחד אותם היה נוהג להחמיץ לפני חודשיים, הוא מסיים בכדורים ברשת.
    אולי עוד יחשבו במועדון להשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה, אם ימשיך בכושר הנוכחי.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אני בכיף אתווכח איתך למה בעיניי השריקה הזאת לא היתה נכונה, אבל בוא נעזוב את זה לרגע. לפחות כרגע תסכים איתי ששופט אחר אולי לא היה קונה את הנפילה של ברוכיאן? אני בהחלט מודה שהיה מגע של קולמה בברוכיאן, אבל מבחינתי ברוכיאן בפרוש לא נפל בגלל הדחיפה אלא בגלל עצמו. אני לפחות חושב שברוכיאן הרגיש דחיפה קלה ורק אח"כ כשראה שאין לו סיכוי לתפוס את הכדור הוא החליט ליפול.

    תסכים איתי שבצורה הזאת בכל קרן יש פנדל כי שנינו יודעים שכולם מבצעים עבירות בזמן שהקרן נבעט, זה לא עניין ישראלי אלא עולמי!

     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    מצד אחד גול של אשדוד מנבדל במסירה הראשונה ...
    מצד שני בנאדו עושה עברה ברורה על מקרייב מול שער ריק ובסוף קינן שורק לטובת בנאדו, במקום להוציא לו אדום.

    השיפוט גרוע יותר משבוע לשבוע, עצוב כמה שזה נכון.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה צוחק עליי? אין נבדל יותר ברור מזה.

    טל, אני בטוח שאם אני אעשה את זה עכשיו על הפועל, חיפה נתניה ובית"ר זה די ברור מי יהיה במקום הראשון.

    דבר ראשון, כשנכנסתי לספורט 5 אמרו ספק נגיעת יד, כמו כשנכנסתי אחרי מכבי, רק שאז זה היה ספק נבדל. אתה לא יכול להגיד שהתקשורת אדומה, אחרי הניפוח של אשדוד שזה ספק לא היה גול(אני ראיתי 3-4 תמונות שכן היה) ואחרי שאיינשטיין הזכיר כמה פעמים שזה מתקזז עם המשחק לפני שבועיים. העיתונות השתוללה אחרי זה, נגד מכבי הכל היה ספק(תעשו לי טובה, 2 נבדלים ב2 הגולים כיביכול), ואני בטוח שמחר לא יהיו כותרות בעיתונים:"אליפות עם קארמה של שופטים".
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אני חושב שבוקולי ניסה לחסום את הכדור מגופו כדי שלא יתקרב לדווידוביץ, אבל הוא פשוט נגע עם ידו בכדור. מבחינתי זאת היתה צריכה להיות שריקה מאד פשוטה - פנדל.

    לחזור למשחק. נהנתי היום מהקבוצה שלי. פתחנו רע, אבל אחרי כעשר דקות השתלטנו לגמרי על מרכז השדה. החבר'ה נראו רעבים, השקיעו הרבה כשלחצו מצויין את ק"ש בחצי שלה והגענו למספיק הזדמנויות.
    מבחינתי המחצית השנייה המשיכה בצורה טובה כשהאורחים פשוט היו יותר מדי עסוקים בלהתגונן מאשר לתקוף. עלינו ממתפרצת מצויינת א-לה הפועל ת"א (וזאת מחמאה לאדומים) ליתרון שני שערים ואז התחלנו לזלזל ולאבד ריכוז.

    השער המצמק היה מבחינתי כנגד מהלך המשחק, אבל היות שק"ש היתה מבחינתי ראויה לפחות לשער כבוד הייתי די בטוח שעוד נראה את השלישי שלנו. קבוצת התחתית מהצפון הלכה קדימה ולנו נותר לסיים את המלאכה. אם היינו מנצחים 3-1 הייתי הרבה פחות כועס, אני לא הייתי משבח את ההגנה, אבל בסופו של דבר היינו מנצחים לפי יחסי הכוחות.

    לצערי מה שראינו בעיקר במהלך המחצית השנייה מאד מדאיג אותי ויותר חשוב זה קורה לנו יותר מדי העונה. מישהו כבר הזכיר שמכבי חיפה מרבה לספוג שערים מיותרים. אז השער היום היה מיותר, אבל מה שראינו אחרי זה כבר צריך לעורר המון שמחה ביציעי בלומפילד האדומה. סוף סוף הקבוצה 'מפרקת' קבוצה יריבה ובסוף אנחנו עוד צריכים להיות מבסוטים שמאיר לוי פחדן. בצורה הזאת הפועל ת"א תהיה אלופה ואני היא עוד לוקחת 3 נקודות בקרית אליעזר. אם האדומים לא ינצחו אז קבוצה אחרת כבר משאירה אותנו ללא תואר האליפות!

    ומלה אחרונה לקטן, הוא היחיד שבאמת עיצבן אותי היום. תמיד עשה את הדבר הלא נכון, מצויין שאלישע לוי הוציא אותו, אבל עכשיו ברור שאולי גולסה היה צריך להשאר על הספסל...(הבחור הזה יותר מדי חושב על המראה שלו...)

    כל כך רציתי להחמיא לפאנטני שלמרות אולי היה יכול וצריך לכבוש רביעייה, אני כבר רציתי לעצבן את אוהדי הפועל ת"א ולהגיד מי זה יבואה, אבל עכשיו אין לי חשק לזה. סמואל יבואה עדיין ברמה אחת מעל ל'טרור' שלנו...
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מקרייב כובש לפי הדיווחים בטדי שער לא חוקי...אבוי, מתי זה סוף סוף ייגמר? מחר שופט קפריסאי בדרבי, אם יהיה טוב אפשר לאזרח אותו?
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הבעיה היא לא השופטים! הבעיה היא הקוונים! שופט לא יכול לראות את האופסיידים האלה. קוונים פשוט גרועים ברמות השנה. וגם היד של קרית שמונה הקוון היה חייב לשרוק על זה!
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    משחק התחתית על 6 נקודות בין הכח רמת גן לבני סכנין הסתיים בתיקו 1.
    אחמד קסום כבש לזכות סכנין בדקה 49, כאשר מי אם לא, ברק בדש, הישווה את התוצאה בדקה 61 לזכות המארחים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/4/09
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אשדוד קבוצה פתטית.
     
  10. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שמלבד העשר דקות הראשונות הצגנו משחק חלש ונכון שחיפה היו יותר טובים אבל מאיר לוי כנראה חרץ היום את גורל קבוצתי האהובה וחבל שזה כך.
    היה פנדל במאה אחוז ואני גם משוכנע שאותו אחד עם משרוקית שמכנה את עצמו שופט ראה זאת אבל הפחד אחז בו......
    נקווה לטוב..
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    מאיר לוי לא חרץ את גורלה של קרית שמונה, כמו שאמרת שבוע שעבר, קרית שמונה היא היא החלשה בליגה משום שהיא לא הצליחה לנצח את יריבותיה לתחתית, קרית שמונה במקום שמשקף את יכולתה, הפער צמח בנקודה, יש לקרית שמונה עוד מספיק מחזורים כדי להתקמבק, אם יגיע לה להישאר היא תשאר, כרגע בטח שלא מגיע לה.
     
  12. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נאלץ להסכים איתך, אך ברגעים כאלה מדברים (או כותבים) מהבטן וקצת פחות מההיגיון ומהראש, שבוע הבא משחק לא קל מול הפועל ת"א שמתארחת אצלנו ולאחר מכן יוצאים לנתניה שסיימה את העונה, אפשרי וחייבים להוציא נקודות מהמשחקים האלה.
    לבן-שמעון מצפה המון עבודה, יש לו סגל ששווה אמצע טבלה לפחות רק צריך לעבוד על הצד המנטלי.

    גם האוהדים (יותר נכון הצופים) של הקריה יש חלק גדול באשמה מי שמגיע למשחקי הבית חש כאילו הוא נמצא בקונצרט, אין עידוד, אבל שלרוק בוז הם יודעים מצויין, חבל..
     
  13. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    חבל,חבל,חבל,חבל,חבל!!!!!!!!!!!!

    להוביל 1-0 בוינטר , להגיע למשהו כמו 3 מצבים שחייבים לשים מהם גול,להגיע אינספור פעמים לרחבה ולא למסור מדיוק, ובסוף לצאת עם תיקו.


    חבל,יכולנו לנצח,רשלנות וחוסר תעוזה מנעו את זה מאיתנו.

    שבוע הבא חיפה מגיעה להתארח,מקווה מאוד שלא נבכה על שתי הנק' שהשארנו בוינטר
     
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    סיכום תוצאות:

    מכבי חיפה 1:2 קריית שמונה
    לחיפה; פאנטיני צמד 19'+64'
    לק"ש; ירו בלו 81'


    הכח רמת גן 1:1 בני סכנין
    להכח; ברק בדש 61'
    לסכנין; אחמד קסום 49'


    בני יהודה 1:1 מכבי פ"ת
    לבני יהודה; אלירן עטר 69'
    לפתח תקווה; רוביל סרסור 32'


    מכבי נתניה 0:1 הפועל פ"ת
    לנתניה; אלברטו זאפאטה 83'

    בית"ר ירושלים 1:2 מ.ס אשדוד
    לבית"ר; ברק יצחקי 48', עידן טל 50'
    לאשדוד; דימיטאר מקרייב 11'

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    צמרת הטבלה
    1. מכבי חיפה | 28 | 20+ | 56 נק'|
    2. הפועל ת"א | 27 | 20+ | 53 נק'|
    3. ב. ירושלים | 28 | 16+ | 50 נק'|
    תחתית הטבלה
    9. הפועל פ"ת | 28 | 11- | 27 נק' |
    _10. בני סכנין | 28 | 14- | 27 נק' |
    _11. הכח ר"ג | 28 | 20- | 22 נק' |
    12. עירוני ק"ש| 28 | 21- | 20 נק' |
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין טעם לדבר יותר על טעויות שיפוט. אני מעדיף להתמקד בדברים אחרים. פאנטני כבש צמד לזכות מכבי חיפה ורואים שהוא נמצא בכושר טוב, אולי הכושר הטוב ביותר שלו העונה. הוא כבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. ירו בלו כבש לזכות ק"ש וזה חשוב, אני מקווה שהשחקן יחזור לאט לאט למה שהוא הראה בעונה שעברה. לא ציפיתי לכלום מק"ש גם ככה, כך שלא התאכזבתי יותר מידי. אני עדיין חושב שמכבי חיפה תיקח אליפות ואני עומד מאחורי זה.

    אני כן רוצה לחזור ולהגיד מילה רעה על הקהל של בית"ר - לקראת סוף המחצית התפתח לחץ בית"רי על השער של אשדוד, שרק בגלל מזל רע לא הסתיים בשיויון. באותם דקות הקהל לא הפסיק לשיר ולעודד כמו שצריך. אבל השופט שרק למחצית והשחקנים קיבלו בוז גדול. בית"ר עדיין נמצאת במירוץ לאליפות, בעיקר בגלל ברק יצחקי ששוב כבש והוא רחוק רק שער אחד מסמואל יבואה ושמעון אבוחצירא. היום המצטיין בשורות בית"ר היה עידן טל, שיכל להבקיע יותר משער אחד. עידן טל פשוט התעלל בשחקנים של אשדוד שלא קלטו שטל עושה כאילו הוא מרים ואז מעביר לרגל השנייה. זנדברג המשיך להראות חלודה וגם לא נראה בעל יותר מידי מוטיבצייה וחבל בשבילו. אשדוד כבשה שער לא חוקי, לא ידעה לצאת למתפרצות והיה ברור שהיא תפסיד. כלום ושום דבר אין בקבוצה הזאת.

    לגבי הדרבי הגדול - בהמשך