מחזור 28 בליגת העל: הדרבי התל-אביבי מסתיים בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏24/4/09.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    בהחלט, מגיעות מילים טובות ליצחקי, כשחזר מבלגיה לארץ הרבה הרימו גבה ואמרו שהוא פעל בצורה שגויה, יכול להיות,
    גם כשחזר הוא לא הציג יכולת טובה בסיבוב הראשון, ההשתפרות הגיעה בחצי הסיבוב השני ומשם הוא כובש בצרורות.

    דור, תרשה לי לתקן אותך, זה השער ה13 שלו במדי הקבוצה, משמע הוא הישווה את מספר השערים שכבשו יבואה ואבוחצירא.
    אין לי ספק שאו יבואה או יצחקי יסיימו את העונה כמלכי השערים, אחד מבין השניים, אבוחצירא כבר גמר את הסוס.
     
  2. שגיא Guest

    הפנדל שהיה בנגיעת היד של בוקולי לא היה אמור כלכך להעסיק אותנו כי אם חיפה לא הייתה קבוצה כלכך מוגבלת מבחינת יכולות הסיום, התוצאה בדקה ה90 הייתה צריכה להיות משהו כמו 4-1. ההגנה המחרידה שלנו ברשות קרופניק ומשומר גורמת להחסיר הרבה פעימות. קריית שמונה הייתה כלכך חלשה ובכל זאת הגיע ל2-3 מצבים של שערים שעם קצת יותר ריכוז (וקצת פחות יובל אבידור) הייתה מצליחה לכבוש.

    אני בכלל לא מרוצה מהמשחק. חיפה לא יודעת לדרוס. זה רק מראה שהניצחון על אחי נצרת היה פשוט על קבוצה הרבה יותר חלשה. פנטאני אמנם כבש צמד, אבל החמיץ עוד שני שערים בטוחים. גם אייל גולסה שהקרדיט שמוענק לו בשבועות האחרונים לדעתי מופרז, החמיץ שני הזדמנויות של מאה אחוז וגם לשלומי ארבייטמן אפשר לזקוף שני מצבים מצויינים לכיבוש. אם היינו מנצלים עוד 20 אחוז מהמצבים האלה אז דקות הסיום היו עוברות בצורה הרבה יותר חלקה. וחבל שלא ניצלנו את זה כי הפרש שערים עשוי להיות גורם מכריע.

    עומרי אפק כלכך ראוי לקרדיט גדול יותר מאייל גולסה ומשום מה לא מקבל אותו. אני מקווה מאוד שבשבוע הבא זה ישתנה. גם ליאור רפאלוב מלבד הבישול הפשוט לפנטאני היה חלש מאוד.

    אם מכבי חיפה לא תגיע לשלושת המחזורים האחרונים בהפרש של 3 נקודות מהמקום השני קשה להאמין שנצליח לזכות באליפות.

    ----

    לגבי שאר המשחקים. בית"ר ממשיכה לעשות את שלה ולהיות עקשנית ומבחינתי היא עדיין במירוץ. בטח ובטח שהיא עוד צריכה לפגוש את מכבי חיפה. מ.ס אשדוד ממשיכה להיות פתטית. ראיתי אמנם חלק קטן מהמשחק, אבל איך קבוצה בפיגור יכולה להרשות לעצמה להניע כדור לרוחב כלכך הרבה זמן ולא לנסות לתקוף את השער. ההחמצה של יוסי אופיר כמדומני בשניית הסיום רק ממחישה כמה הקבוצה הזו מסכנה.

    מכבי נתניה מסבכת את הפועל פתח תקווה בתחתית. דווקא לאחר שני משחקים טובים מאוד שלהם חשבתי שהם יכולים לקחת לפחות נקודה מנתניה שנמצאת בתקופה טובה. למרות זאת היא מפסידה והתיקו של סכנין והכח מצמק את הפער שלה מהתחתית בעוד נקודה אחת.

     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אכן טעות שלי בכל הקשור לברק יצחקי, את השער ה-12 הוא כבש בשבוע שעבר נגד מכבי פ"ת. למרות מספר הכיבושים שעוד יעלה(הוא גם בהחלט יוכל להיות מלך השערים אם הוא ימשיך ככה), וגם כמות הבישולים הלא רעה בכלל שיצחקי סיפק(כל אתר מראה מספרים אחרים, אבל זה בסביבות השבעה-שמונה), אז עדיין קשה לי להגיד שיצחקי נתן עונה אדירה. בעיקר בגלל סיבה אחת: המאזן שלו נגד הגדולות. יצחקי כבש שער בודד נגד נתניה וזהו. נגד הפועל הוא לא הפסיק להחמיץ בטדי וגם בבלומפילד הוא מצא רק את המשקוף. הוא לא כבש גם לא נגד מכבי חיפה(הרחקה במשחק בסיבוב הראשון) או מכבי ת"א. עדיין יש לי הרושם שבמשחקים הגדולים יצחקי לא מספיק מתעלה על עצמו. מה שכן, הוא השחקן הכי טוב בבית"ר ירושלים לפי דעתי ולא אבירם ברוכיאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/09
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מי שרצה לדעת למה קהל בישראל לא בא לראות כדורגל, בין היתר, קיבל את התשובה בתוספת הזמן בקריית אליעזר. הכל מריח רע מאוד. פעם אחת השופט טוען שזה נגע לגוסטבו בוקולי באיזור הבטן, פעם אחרת הוא טוען שהוא ראה את נגיעת היד, אבל לטענתו היא לא עזרה לו לייצר עוד נפח. שופטים מכורים.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אחרי השער של עידן טל המשחק כבר לא היה מעניין וראיתי אותו בחצי עין, כמו שאמרתי לפני המשחק ברגע שנוביל על אשדוד היא תישבר והיא אכן נשברה והתוצאה יכלה להיות גדולה יותר.
    עידן טל חוזר לכושר, ראינו את זה כבר במשחק נגד בני יהודה השער הגיע לו היום ללא ספק.
    יצחקי נהדר העונה והוא יכול למצוא את עצמו בעונה הבאה בליגה הספרדית, יצחקי יצדיק את החזרה מבלגיה ברגע שיעבור לליגה טובה יותר מהליגה הבלגית.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני לא חושב שהיד של בוקולי זה מסוג השריקות שהיו שורקים עליהם בדקה 93 לקבוצת תחתית שלא עשתה כלום כל המשחק ולא מגיעה לה נקודה.
    נגיעת היד לא תרמה לו בכלום, הוא לא הציל את הכדור מאיזה שחקן של ק"ש אלא פשוט הכדור ברח לו בקפיצה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב אני אנסה להעביר את תחושותיי לקראת הדרבי מחר עם קצת פחות פירוט. אין ספק שאנחנו מגיעים במוראל לא גבוה אחרי התוצאות היום, גם חיפה עלתה למקום הראשון שוב וגם בית"ר לא מוותרת ואם אנחנו נעשה שטויות היא תוכל לעבור גם אותנו. המשחק מחר הוא מאוד חשוב, משחק שיראה אם להפועל יש את האופי האמיתי. זו לא חוכמה לנצח רק שאתה משחק ראשון. ניצחנו העונה כבר בשני דרבים בליגה ואחד בגביע, אבל זה הדרבי הכי חשוב, ואסור דווקא בו לא לנצח. הפועל מעולם לא ניצחה בכל שלושת הדרבים וזו יכולה להיות נקמה על מה שקרה מלפני חמש שנים. אם הפועל תנצח לא רק שהיא תחזור למקום הראשון ותעשה את העונה הזאת כשנה מיוחדת של משחקי הדרבים שיהיו צבועים באדום, אלא היא גם תשווה את מספר הנצחונות של מכבי ת"א, והסטטיסטיקה של הדרבי תיהיה 41-41 בנצחונות.

    ואחרי שדיברתי על הפיקנטריה, המספרים ועוד - עכשיו גם לעניין המקצועי. חבל שטלקיסקי לא יוכל לעזור לנו מחר בגלל צהובים, הוא תמיד מצטיין במשחקי הדרבי. גם לאלא נתן השנה שואו במשחקי הדרבי והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. לפחות הוא חזר להתאמן. הייתי מעדיף לראות את בן בסט פותח בהרכב לצידו של יבואה, כדי להקל על יבואה שמתקשה לשחק כחלוץ בודד והוא נראה כמו הצל של עצמו, וגם כי אני חושב שכאשר לוז עולה מהספסל הוא שחקן יותר אפקטיבי. ערן זהבי מקבל מחר צ'אנס בהרכב והוא צריך להוכיח שמגיע לו. אני מאוד חושש ממכבי ואני לא אופטימי לקראת הדרבי הזה. יש ירידה גדולה ביכולת שלנו בזמן האחרון, הלחץ מורגש. אני בטוח שיבריץ יישחק והכל זה שטויות. חייבים להיזהר ממאור בוזגלו שיכול בפעולה אחת להכריע משחק וגם יבוריאן מטריד אותי, הוא הקשה על ההגנה שלנו בדרבי. מגרלשווילי גם יכול לעשות צרות ואני מקווה שהאמצע שלנו יישלוט בכדור ויינטרל את ישראלביץ שבאמצע נראה הרבה יותר טוב. גילי וורמוט שחקן המפתח שלי למחר. הוא ייפתח באגף ימין ששם דווקא הוא נראה פחות טוב העונה, אבל אני מקווה שגם משם הוא יעזור לנו.

    אני ממש לא מאותם אוהדים שהדרבי הוא מעל הכל עבורם, כלומר בטח שאני רוצה לנצח כל דרבי, אבל הכי חשוב העונה זה לזכות בתואר. למרות שהשנה יש להפועל הזדמנות לעשות משהו היסטורי ולנצח את כל הדרבים. האווירה מחר צפוייה להיות נהדרת, הקהל יבוא ויתמוך כמו תמיד ולי יש כבר פרפרים. לריאל מדריד יש משחק לא פחות חשוב, אבל הראש שלי מחר יהיה רק בדרבי. אני מקווה שהשחקנים יודעים מה צריך לעשות כמו שאבוקסיס אמר, שלא יעלו שאננים וירוצו. גם לשחק חכם לא יזיק, דבר שהפועל לא עושה בזמן האחרון. לא להרים כדורים מכל מקום, לשחק על הארץ. שיהיה לנו בהצלחה, מחזיק לנו אצבעות, יאללה הפועל!
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    פחות מ-2:0 בדרבי ובמכבי יגידו תודה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הלוואי שזאת הייתה הסיבה, אז מצב הקהל בארץ היה טוב.

    מכבי חיפה הייתה חייבת לגמור את זה לפני כן, גולסה החטיא ממצב נוח ביותר, ובאה ההסתבכות... היה פנדל ברור, מאיר לוי קבע עוד תוצאת משחק והוא חייב לנוח הרבה מאוד זמן, הוא היה כל כך קרוב לאירוע... אין הצדקה לטעות הזו.

    אם הכח נשארת בליגה זה נטו ברק בדש, אולי עוד 15 אחוז דודו דהאן שיודע להקשות על היריבות לפתח מול הכח משחק. ברק בדש חלוץ טוב מאוד, סוחב את כל הכח ר"ג על הגב שלו וכל הכבוד לו. הכח בתוצאה טובה, סכנין קבוצה טובה יותר, מבחיתה זה פספוס שהיא לא מנצחת את הכח, אבל סכנין מחוץ לתמונה, היא לא תירד למקום ה-11 והכח תצטרך לקוות שהאומללות של קרית שמונה תימשך.

    השער של אלירן עטר- ענק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/09
  10. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    הסיפור של סכנין בכלל לא גמור, אני עדיין לא חושב שנשארנו
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    רגע, רגע, וזה אומר אוהד בית"ר? באמת, כל הכבוד. מצחיק שדווקא האוהד הזה של מכבי חיפה כן היה מעניק לק"ש פנדל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בכלל מדהים אותי שמכבי חיפה רצה לאליפות ויציעים שלמים ריקים. אפשר לחשוב שהקבוצה משחקת באיצטדיון עם מאה אלף מקומות...

    האם המחירים כל כך גבוהים או פשוט הקהל החיפאי עדיין מפונק מדי? בכל מקרה הגיע הזמן להרוס את האיצטדיון הישן הזה ולבנות משהו חדש. אני מקווה שהבנייה לאיצטדיון החדש כבר התחילה או שכמו תמיד עדיין עסוקים אם לדבר?
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הכדורגל הישראלי זה נבואה שמגשימה את עצמה. נראה שבכל פעם ראשי ההתאחדות והתקשורת כורתים את הענף שהם ישבים עליו בזה שיורדים על הליגה שלנו ועל הרמה.
    אי אפשר לצפות שבארץ ישחקו כמו באנגליה, או שהאווירה תהיה כמו באנגליה. אם נשווה את הכדורגל שלנו לכדורגל של מדינות בסדר גודל שלנו, נראה שהליגה שלנו נמצאת במקום טוב מאוד מכל הבחינות.

    אם תהיה אווירה של קרנבל לפני משחקים בתקשורת ובקבוצות תאמינו לי שזה יעלה את כמו הצופים ב10%-20% לפחות. אם יגידו לאוהדים שהמוצר חרא הם גם יאמינו לזה בסוף.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חכמון נתן לאבוחצירא פנדל שאני כמעט בטוח שלא היה, אבוחצירא בן אדם מאוד עלוב, אכפת לו רק מעצמו, הוא מתחזה, והוא ינסה לרמות בכל דרך, חבל שהוא הצליח לעבוד על חכמון אבל מזל ששטראובר לא נתן לפ"ת את היתרון. השער של זפאטה יפהפה מבחינת החלוץ, יופי של תנועה, אומנם ההגנה הראתה פה איך נרדמים בהגנה, אבל תנועה יפה לעבר הכדור לרוחב, נגיחה לצד הנגדי, שער יפה.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    צפיתי בתקצירי המשחקים ובכל המשחקים חוץ מהמשחק של בני יהודה נגד מכבי פ"ת היו טעויות שיפוט חשובות.
    השער של בדש היה בעזרת היד של בדש והיה צריך להיפסל.
    שי אם אמרת שברוכיאן צלל אז היית צריך לראות אבוחצירה - צלילה כזאת לא ראיתי הרבה זמן גם בליגה הישראלית.
    מחר נראה את השופט הקפריסאי הבכיר ורק אז נדע באיזה רמה השופטים שנו שחוץ מאלון יפת הרמה שלהם ברצפה.