מחזור 28+ סיכום המחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏21/2/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    משחקי יום שבת:

    בולטון- מנצ'סטר יונייטד-- בולטון רוצה להשלים דאבל העונה על מנצ'סטר אחרי שניצחה אותה במפתיע באולד טראפורד בשער מפתיע של קווין נולאן והנחילה לה את ההפסד בית היחיד העונה בליגה. לבולטון מצפה משחק קשה קשה מול האדומים שבאים אחרי ההדחה מהגביע וניצחון מול יובה ואחרי שבוע מאוד סוער ומנצ'סטר ירצו להוכיח שכל פרשת בקהאם- פרגוסון לא משפיעה עליהם. בולטון נמצאת רק 4 נקודות מווסט ברומיץ' שמתחת לקו האדום וזקוקה לפחות לנקודה אבל כמובן מנצ'סטר גם זקוקה לנקודות ולה יש את הסיבות שלה. חואן ורון חוזר לסגל הקבוצה אבל פרגי יצטרך להסתדר בלי סילבסטרה שנפצע מול יובנטוס.
    הימור: מנצ'סטר

    אברטון- סהות'המפטון-- 2 הפתעות העונה נפגשות בגודיסון פארק וימשיכו במסע עבור מקום באירופה בעונה הבאה. סהות'המפטון יצטרכו להסתדר בלי רורי דלאפ שיהיה מושבת כחודש- חודש וחצי, זה כאב גדול בשביל השחקן כי הוא נפצע ישר אחרי שהחלים מפציעה אחרת שמנעה ממנו לשחק שבועים. אבל הקדושים יקבלו בחזרה את החלוץ אוגוסטין דלגאדו שחזר למועדון אחרי שעזב בשבוע שעבר אחרי שטען שהמאמן שונא אותו, לא בטוח שהחלוץ יפתח אבל בסגל הוא בטוח יהיה. אברטון מנגד גם תקבל בחזרה שחקן, רודריגו הברזילאי חוזר אחרי שהחלים מפציעה. במפגש הקודם ניצחה סהות'המפטון משער של פהארס.
    הימור: אברטון

    צ'רלטון- אסטון וילה-- 3 נקודות של צ'רלטון יכולות להעלות אותה עד למקום החמישי, מנגד אסטון וילה יודעת שעוד 3 נקודות מאוד יעזרו לה במאבק שלה להגיע גם היא לאירופה. דיון דאבלין שכבש העונה 14 שערים יהיה מושעה ולא ישחק ובמקומו ישחק כנראה פיטר קראץ' הצעיר שעוברת עליו עונה מתסכלת עם הרבה פציעות. צ'רלטון תעלה עם הרכב די חסר אחרי שמארק פיש ופול קונצ'סקי מושעים גארי רוויט פצוע. מאמן צ'רלטון רגיל לעבוד עם תנאים לא תנאים ובצ'רלטון מקווים ששוב הם יתגברו על הרכב חסר. בצ'רלטון לא יוצאים בכל מיני הצהרות למרות ההצלחות ואומרים שכל עונה הם קודם כל דואגים להשאר בליגה והשאר זה רק בונוס. צ'רלטון זו דוגמה קלאסית לקבוצה עם בעיות כלכליות שמצליחה להסתדר גם בלי מיליונים בבנק ועדיין להתברג בצמרת.
    הימור: צ'רלטון

    צ'לסי- בלקבורן-- ראניירי מקווה שהסגל החזק והמנוסה שלו יעפיל ויגבור על חבורת הצעירים של בלקבורן. בצ'לסי התרכזו השבוע יותר בהגרלת הגביע וראניירי דואג מזה ומבקש מהשחקנים שיתרכזו יותר בליגה ובהעפלה לליגת האלופות. זולה אמור לערוך את הופעתו ה-300 בשבת, אחרי שאת הופעת הבכורה שלו ערך בנובמבר 96 נגד... בלקבורן. את פטי המועשה אמור להחליף בהרכב ג'ודי מוריס. בלקבורן תחסר את דמיאן דאף שינוח עוד שבוע לפני חזרתו למגרשים, בלקבורן גם תחסר את דיוויד תומפסון ואת דיוויד דאן. למרות החיסורים סונס לא משתמש בזה כרגע לתירוץ ואומר שהוא סומך על כל הסגל שיעמוד לרשותו. שתי הקבוצות דוגלות בכדורגל התקפי מה שמבטיח משחק מהנה כמו שהיה בסיבוב הקודם שבו צ'לסי ניצחה 3-2.
    הימור: נו....

    מנצ'סטר סיטי- ארסנל-- ארסנל חוזרת למנצ'סטר בפעם השנייה תוך שבוע והפעם לחצי הכחול של העיר, בסיטי מצפים לבואם של הסופרסטארים מלונדון מה שמעלה את האמביציה של השחקנים לשמיים. הפליימייקר של הסיטי ברקוביץ' עדיין בספק אחרי שחזר לאימונים רק השבוע. ברקוביץ' שהצטיין ב 1-1 בדרבי הוחלף אז בדקה ה-85 ומאז לא התאמן. אם ברקו לא ישחק אז מי שיפתח במקומו יהיה בנארביה או בלמאדי. המשחק נגד הסיטי ישלים שבוע קשה של ארסנל אחרי היונייטד ואיאקס. אבל בסיטי יודעים שזה לא ישפיע על המשחק מכיוון שלארסנל יש סגל מספיק חזק כדי להתמודד עם העומס הזה. אצל ארסנל נמצא דיוויד סימאן בספק אחרי שנפצע והוחלף במחצית המשחק מול אייאקס מה שאומר שהצעיר סטיוארט טיילור כנראה יחליפו. במפגש הקודם ניצחה ארסנל 2-1.
    הימור: תיקו

    סנדרלנד- מידלסברו-- מידלסברו בעוד משחק חוץ, מה שאומר עוד משחק לא טוב? אולי... מידלסברו כבשה העונה רק 5 שערים במשחקי החוץ שלה העונה. סנדרלנד מתדרדרת משבוע לשבוע והפעם היא הודחה בבית בגביע ע"י ווטפורד. סנדרלנד ניצחה העונה 3 משחקי בית. סנדרלנד שלא ניצחו מאז אמצע דצמבר זקוקים נואשות לניצחון כדי לא להבטיח את הירידה כבר עכשיו. קווין פיליפס נתפס נוסע במהירות השבוע וירדו לו 3 נקודות והוא בצחוק הציע להוסיף את ה-3 נקודות האלו למאזן של הקבוצה אולי זה יעזור... מידלסברו פתחה את העונה מצויין אבל נמצאת כרגע במקום ה-15 אחרי שהפסידו 4 משחקי ליגה מתוך 6 האחרונים ועשו 2 תוצאות תיקו. שוב פעם, מידלסברו חייבת להשתפר במשחקי החוץ שלה העונה אחרי שעד כה הוציאה רק 5 נקודות מתוך 39 אפשריות. מקלארן מקווה שהשחקנים החדשים שהגיעו יתחילו לתת את הדפוקה הנדרשת והמצופה מהם. במפגש הקודם ניצחה מידלסברו 3-0. עוד נתון מעניין... ב-26 המפגשים האחרונים ביניהם הובקעו רק 13 שערים...
    הימור: תיקו 0-0....

    על המפגש בין לידס לניוקאסל ירחיבו ויריבו ביניהם כבר דייר ופולדאש.

    ועל משחקי יום ראשון אני ירחיב בהמשך.
     
  2. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא מעדיף נצחון של אסנל ותיקו של יונייטד...
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני מקווה באמת שכמו שלירן חברי אמר סיטי תעצור את ארסנל, אבל גם בולטון את יונייטד. ככה ניוקאסל מתקרבת....

    לגבי לידס-ניוקאסל. נו באמת...? ניוקאסל אחרי הניצחון הקליל 3-1 על לוורקוזן באמצע השבוע יוצאת ללידס עם שירר ובלאמי בחזרה בהרכב. ניוקאסל בכושר מעולה, ואני באמת באמת לא רואה שום סיבה שאוף הליצנים מלידס יצליחו לעצור את המגפייז...... בכל מקרה אני לא אוהב להתנבא אבל אני באמת חושב שיהיה כאן ניצחון קל ביותר לניוקאסל.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד למגפייז ולנצחון ה"אדיר" על ה"אימפריה" ה"אדירה" של לברקוזן, אני ממש לא חושב שזה ניצחון בטוח, ובטח שלא קל לניוקאסל.

    בינתיים כל מה שראיתי זה שרובסון למד לקח מדל בוסקה והשאיר את וודגייט בבית. הייתי אומר:

    באק באק באק באק (קולות של תרנגולת לקשיי התפיסה).

    ותירוצים של פציעה לא יתפסו, שטויות במיץ עגבניות (מיצכם).


    תגובה נרחבת תבוא בהמשך.
     
  5. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיצנו

    ו-וודגייט לא נכלל ברשימה, כי הוא לא כשיר לגמרי. רובסון מעדיף על הספסל בלם כשיר כסטיבי קאלדוול או ניקוס דאביזאס, על גבי וודגייט שלא שיחק עדיין אצל המגפייז.

    ואני לא אומר שהניצחון היה קשה. אני רק אומר שניוקאסל ניצחה כל כך בקלילות, וזה היה עוד בלי שני החלוצים ועוד קשר (סולאנו).

    תשימו לב מה פולדאש מנסה לעשות:

    הוא מנסה לנו לגרום שכאילו ניוקאסל צריכה לנצח את המשחק הזה, וזו תהיה דיי בושה אם היא לא. לכן אם יהיה חס וחלילה תיקו, אז ניוקאסל תהיה ללא ספק קבוצה גרועה ודפוקה שאפילו את לידס לא הצליחה לנצח.

    אבל כל המלחמה הפסיכולוגית הזו לא תעבוד. ניוקאסל תנצח מחר עוד משחק, בדרך למאבק הצמוד עם ארסנל והיונייטד.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה דברים:

    1. עדיף וודגייט לא כשיר בכלל מסטיבי קלדוול על הספסל. עם כל הכבוד למיסטר קלדווול (כבוד שלא קיים).
    2. מה אתה מוכר לוקשים... אם רוצים להכשיר אותו יכשירו אותו. סר רובסון יודע פשוט איך וודגייט ישחק באלנד רואד.
    3. איך עלית עלי ועל התוכנית האדירה שלי???????????????????

    מכאן אני משדר אותות תת הכרתיים לבובי רובוסן שיעביר בטלפאתיה לשחקנים שלו שניוקאסל יותר טוב ובגלל זה (?!!!??!?!) אם היא תעשה תיקו זו תהיה בושה.

    איזה גאון אני, אבל אתה יותר, כי אתה עלית עליי!!!
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    דאייר, אתה ורובסון יכולים להגיד, לחשוב ולעשות מה שאתם רוצים - אם ניוקאסל, שאתה עוד מאמין שיש לה מה למכור במאבק מול מאן יו וארסנל לא מצליחה לצאת מאיילנד רואד עם 3 נקודות מול קבוצה שלהזכירך ניצחה את קריסטל פאלאס רק בגלל טעות שופט ושבהרכב שלה משחקים יותר בלמים מקשרים ויותר קשרים אחוריים מחלוצים - זה לא שום דבר אחר מלבד בושה. נקודה.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב קירק, יש לי חדשות רעות.

    בארמבי החלים אז כנראה ששבוע הבא כבר לא נזכה לראות את בריאן קיד בהרכב.

    באסה, הא?
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    55 דקות כמעט של כדורגל באצטדיון הריבוק, שליטה כמעט מוחלטת של בולטון שיושבים על שערון של בארטז אבל פשוט לא מצליחים להבקיע.

    בקצב הזה בולטון תצטער על כל ההחמצות האלה.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    סוף סוף!!!! דקה 61, 1-0 משער של ברונו אנגוטי הצרפתי.

    וזה לא ייאמן 61 דקות שלמות של שליטה מוחלטת של בולטון, מגיע להם יתרון יותר גדול. אבל עכשיו כנראה מנצ'סטר תתעורר...
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    איזה סיום למשחק!!!!!!!!!!
    מאז הגול של בולטון יוניטד לא הפסיקו לתקוף,ואז בדקה ה90 כדור של דיויד מוצא את סולשיאר שמרים את הרשת 1-1.
    הביזבוזי זמן של בולטון עלו לה בשתי נקודות,איזה סיום גדול למשחק!!!!!!!!!!
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כמה חבל שבכדורגל אין למושג "מגיע" השפעה כל שהיא, בטח שלא על מנצ'סטר יונייטד. אם היה כזה דבר, מאן יו הייתה יורדת היום מהריבוק עם לפחות 4 כדורים ברשת...
    משחק ענק של הטרוטרס ששלטו לכל אורך ורוחב 88 הדקות הראשונות של המשחק והפסידו אותו בגלל חוסר ריכוז. אולי לשופטים סייעו מעט למאן יו בדקות האחרונות כשפעמיים איפשרו לפרדינאנד להמשיך לשחק למרות שהכדור היה בחוץ בבירור, בקהאם היה כמעט בוודאות בנבדל כשקיבל את הכדור שהביא לשער ובלי שום ספק קאמפו לא היה בנבדל בהתקפה האחרונה של בולטון - אבל אלה סתם תירוצים, ותירוצים יש רק ללוזרים - פשוט כי ווינרים לא צריכים להשתמש בהם.
    בארטז היה ענק, שתי הצלות גדולות שלו השאירו את מאן יו במשחק מה שבסוף גם איפשר לה להשוות.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    מנצ'סטר שוב הוכיחה שאסור להספיד אותה בשום אופן. אבל כמו שהיא שיחקה עד הדקה ה- 65 בערך אז לארסנל לא תהיה בעיה לזכות באליפות. מנצ'סטר תקווה שהסיטי תוציא לפחות נקודה מארסנל.

    למרות השוויון הזה שללא ספק לא הגיע למנצ'סטר, מנצ'סטר הייתה אמורה לנצח את המשחק הזה (לפחות על הנייר) וזה איבוד נקודות לא מחויב למציאות.
     
  14. שגיא Guest

    http://www.planetfootball.com/images/playerpics02_03/livepics02_03/bolman.Xxx

    בולטון הייתה יכולה לסגור את המשחק הזה הרבה לפני השער של היונייטד..

    ואם אוהד של היונייטד כלכך מרוצה מהתיקו הזה, זה אומר הכל.
    מנצ'סטר שיחקה חלש, חלש מאוד, וגם כשהגיע למצב וחצי, למשל רוי קין מול השוער, הוא החטיא כמו טירון.
    בולטון שיחקה משוחרר, כדורגל יפה, בהנהגתו של ג'יי ג'יי אוקוצה הניגרי המצויין.
    לבולטון לא חסרו הזדמנויות, אם זו בעיטה של איבן קמפו מ10 מטר לשמיים, אם זה פדרסן מול בארטז, אם זה אוקוצה בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה.
    ארסנל עכשיו יכולה להגדיל את הפער, אם רק תשכיל לנצח את המנצ'סטרית השניה, הסיטי.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני לא מסכים עם הרבה דברים:
    השופטים היו בעד יוניטד?
    אתה טועה,ובגדול.
    לאורך כל המשחק הם הושפעו מהקהל,ובדקות שבולטון תקפו השופטים תמכו בהם בשריקות מטומטמות.
    לא היה נבדל בגול.
    ובדבר מגיע לא מגיע,זה המשחק שהכדורגל הוא הכי הגון,למה?
    נכון שבולטון הייתה יותר טובה,אבל מהגול הם התעסקו בביזבוזי זמן של ליגה א',אם זה כשיוניטד רצו את הכדורים הם היו צרכים להביא אותם(לאן נעלמו מביאי הכדורים?),או בסיום שבולטון הלכה לנקודת הקרן כדי לבזבז זמן,בגלל שבולטון בסוף שיחקן אנטיכדורגל ורק ביזבזו זמן הגיע להם לחטוף גול,נעשה הצדק,שיחקתם טוב 65 דקות למה 25 דקות אחרונות רק לבזבז זמן?
    זה הכדורגל הכי הוגן והכי טוב לצפייה.
    אני יוצא חצי מרוצה מהמשחק,למרות שהיוניטד היו צרכים לקחת את המשחק מההתחלה,ברגע שבולטון שלטו במשחק תיקו היה תוצאה טובה,במיוחד לאור הדקה שבה יוניטד הבקיעו את הגול.
    נקווה שדווקא הסיטי יעשו לנו את העבודה.