מחזור 29 בליגת העל: באר-שבע מנצחת במושבה; הפועל יורדת שוב מתחת לקו האדום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏7/4/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חוץ מזה, אפשר לחשוב שמול מכביל'ה שלנו מעולם לא שיחקו שחקנים שידעו שבעונה הבאה הם משחקים אצלם (או אפילו יום למחרת).
     
  2. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    1. שים לב שהדגשתי שאין לי בעיה שאלו ישחק נגד ב"ש גם בהודעה האחרונה שלי בנושא. הביקורת שלי היא כלפי הכותבים כאן, לא כלפי התופעה.
    יתרה מכך, אמרתי שאם אלו לא יפגין את רמתו הרגילה (שלא מסיבה של התרגשות, שהיא עוד הגיונית במובן מסויים בעיני, אלא מטעמים של חוסר ספורטיביות), אני מאחל להפועל ב"ש להחתים רק שחקנים מסוג כזה.
    מנצ'סטר סיטי תשלם מיליון פאונד לליברפול על כל אליפות שבה הקבוצה תזכה כל עוד ראחים סטרלינג משחק בקבוצה: Man City transfers: Details of Raheem Sterling's £49m deal revealed - Manchester Evening News . אתה צריך עוד דוגמאות? כי יש לי... או שזה מספיק כדי לגרום לך להפסיק להיאחז בטיעון הזה? רק ליתר בטחון, קבל עוד שניים:
    סוכם שסיטי תשלם לסוונסי 600 אלף ליש"ט על כל אליפות שבה היא תזכה כשווילפריד בוני בקבוצה (Revealed: the true cost of Wilfried Bony's transfer to Man City and the amount still owed to Swansea - Mirror Online) מנצ'סטר יונייטד שילמה 1.5 מיליון ליש"ט לארסנל על זכייה בפרמייר ליג בגין העברתו של ואן פרסי (Robin van Persie in £24m move to Man Utd from Arsenal - BBC Sport)
    אם אתה נורא צריך עוד - אז אתה מוזמן לחפש לבד על דיבאלה (במעבר מפאלרמו ליובנטוס) וארדה טוראן (במעבר מאתלטיקו מדריד לברצלונה).

    מקווה שלא נראה אותך מדבר יותר על העניין הזה, עכשיו כשזה "מוכח" מעבר לכל ספק שגם אין לי בעיה שאלו ישחק נגד ב"ש, וגם שזה קורה בכל העולם.

    2. זה פורסם גם בתקשורת. כרגע לא הצלחתי למצוא, ואין לי זמן לנבור בין הכתבות על הדרישה של ניר ענבר לבטל את ההסכם. אשתדל בהמשך היום.


    סניליות זה מצב רפואי, לא עלבון. אתה מתעקש לא להתייחס לטענות, הערות והארות שכבר נרשמו לך שוב ושוב (כמו בנושא הסעיפים שקיימים בכל העולם, וזירוז התשלומים), אז כן, העליתי את השאלה אם אתה פשוט שוכח או שאתה מתעלם בכוח? לא רואה בזה שום בעיה, ומתנצל אם נפגעת (ברצינות, לא הייתה כוונה לפגוע).
     
  3. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני לא מצליח למצוא את הכתבה.
    בכל אופן ואחרי בירור, אכן יש טענה כזו של מכבי, שהסוכנים של העסקה שוללים, אז נצא מנקודת הנחה שאני טועה.

    זה עדיין לא מהות הטיעון שלי (כאמור, ביקורת לכותבים כאן), ובכל מקרה זה "בסדר" בעיניי.
     
  4. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    @Drama2 צופה בתקציר של ה5:0 מהסיבוב הראשון, יש שם איזה שחקן גל לוי... לאן הוא נעלם? והאם מדובר באותו גל לוי מהכח ר"ג של פעם?
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    בינתיים לא נהנינו מכלום, בניגוד..
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם המענק אליפות של ביתר הוא בסך הכל "זירוז תשלומים", למה כל כל התאמצת למצוא מענקי אליפות במקומות אחרים בעולם?

    כשתמצא משהו קצת יותר מבוסס לגבי "זירוז התשלומים" תחזור אלי.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כמו שכבר כתבתי כאן, מעדיף שאלו לא ישחק היום בדיוק כמו שהעדפתי שדור פרץ לא ישחק מול מכבי תל אביב.

    איזה תגובות היו כאן? איזה תגובה אתה היית כותב אם מישהו היה מעלה לכאן לינק עם דברים של כלי תקשורת על דברים ששחקן לכאורה אמר לחבריו לקבוצה? זה לא אתה שאמר שאסור להתייחס לציטוטים של מקורבים?
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @amn הסעיפים שהבאת פשוט נוראיים. איך קבוצות אחרות לא התערמו?
    למרות שבכל מקרה מי שמקבל את הכסף ומי שמשחק על המגרש אלו גופים שונים. לשחקנים ממש לא אכפת כמה כסף הקבוצה תרוויח. הטענה כנגד הסכם שכזה היא בעצם טענה שאלי טביב מסוגל להורות לשחקנים להפסיד בכוונה או למאמן להעלות הרכב גרוע להפסד, טל כחילה בשער או משהו.
     
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    שוב, עשיתי בירור נוסף הבוקר, ועל אף טענה של מכבי בעניין (שגם פורסמה באחד מכלי התקשורת) - נאמר לי שאכן יש טענה, אבל הסוכנים טוענים אחרת. נלך עם הסוכנים (בין היתר כי אין לי כוח לחפש כתבה בודדת בנושא), ולכן טעיתי בסוגיית "זירוז התשלומים", ונגיד שבאמת יש מענק שתלוי אך ורק בהישגים של מכבי, כולל בזירה המקומית.

    לגבי למה התאמצתי? כי אמרת שאתה לא מאמין לזה. אני משתדל לגבות את מה שאני אומר, אז מצאתי הוכחה. במקרים שבהם אני לא מצליח, אין לי בעיה להגיד גם את זה ולהודות בטעות שלי.
    מעבר לזה שכבר עשיתי את הבדיקה הזו בשנה שעברה כשהנושא עלה לפני המפגש בין בית"ר למכבי בבלומפילד.


    שוב, הביקורת שלי היא לא כלפי אלו, שיתופו (או אי שיתופו), אלא כלפי הכותבים כאן שהיו עושים מציטוט מקביל חגיגה.
    לרוב, הם לא אלו שבוחלים באיכות או מהימנות הידיעות המובאות כאן, העיקר שזה משרת את האג'נדה.

    אני כותב את זה גם כשנושא השופטים עולה לדיון, וגם כשנושא של חוסר ספורטיביות של שחקנים עולה.
    אני מאלו שמעדיף לראות את המשחק הזה בעיניים הכי תמימות שיש. אם יש חשדות אמיתיים שדברים מכורים/לא כשרים, אז אני מעדיף לא לבזבז את הזמן שלי על זה. לא כאוהד ולא כמישהו שעובד בתחום.

    לא תמצא אותי אומר שיש קנוניה מההתאחדות/מנהלת שב"ש תיקח אליפות או חושב שריינשרייבר באמת עושה "דווקא" למכבי (אבל אני כן אגיד שאי אפשר להתכחש לזה ששריקה לפנדל, אם לא היה (ולדעתי לא היה), משפיעה על המשחק ועל איך שהוא מתפתח, בדיוק כמו ש"שער מוקדם" נגד יריבה שבאה להסתגר לרוב פותח את המשחק).

    בסופו של דבר, אם הפועל באר-שבע תיקח אליפות, והפער יהיה 2 נקודות (בהנחה שהפרש השערים יהיה לטובתם), אני לא אבכה על הפנדל הזה, אלא על ההפסד לבני יהודה והתיקו מול כפ"ס ואשקלון. ויש לציין שגם אז, יש סיכוי לא רע שכל התוצאות היו משתנות בהתאם (בדיוק כמו שאני לא חושב שבגלל שברק בדש השווה לקראת סיום המשחק שלנו נגד רעננה לקראת סיום הפלייאוף העונה שעברה לא לקחנו אליפות).


    ואני רק אזכיר שבית"ר הקבוצה השנייה שהכי קשה למכבי להתמודד מולה בארץ בשנים האחרונות (שנה שעברה בית"ר עלתה למכבי ב-5 נקודות, וגם העונה עד כה מדובר ב-5 נקודות).
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אחת המחלות של הכדורגל הישראלי היא ששחקנים(וקבוצות) תמיד צריכים סיבה כדי להתאמץ, מזכיר לי שהיינו ילדים ושיחקנו בשכונה תמיד היה את הילד האהבל שטען שהוא לא "עושה את האמיתי שלו", זה בדיוק אותו הדבר.
    דור אלו הוא כדורגלן מקצוען שמקבל משכורת ממכבי פ"ת בחודש הנוכחי, אין לו שום סיבה בעולם לא להתאמץ היום או לתת את המאה אחוז שלו. אם הוא לא עושה את זה שיתלה את הנעליים וגם אם הייתי אוהד הפועל ב"ש הייתי מתבייש ששחקן כזה הולך ללבוש את החולצה של הקבוצה שלי.
    אותו דבר גם עם קבוצות שהולכות לים מתי שמתחשק להן במקום לתת הכל עד המשחק האחרון, אנחנו מחמיאים יותר מדי לקבוצות שעושות את המינימום ולא פותחות רגליים מול קבוצות שצריכות את הנקודות למרות שזאת צריכה להיות הנורמה.
     
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    או שאולי המחלה היא שלנו אוהדי הכדורגל שאנחנו מחפשים תמיד אם יש סיבה לשחקנים התאמץ או לא
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זו מחלה ישראלית. גם האוהדים צריכים סיבות לבוא כשאין על מה לשחק. מן ״הכל או כלום״ דפוק שכזה. בסוף רק 3500 אוהדים באו לטדי כי לא היה להם מושג איך השחקנים הולכים להגיע למשחק.
    תחשוב על זה שרעננה עד היום שנואה אצל הפועל ירושלים בגלל שאשכרה באו לשחק כדורגל כשלא היה להם על מה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    או שיש את אלה שלא יורדים להגנה ורק כשמתערבים על כסף - וכשאנחנו ילדים בכיתה י' מדובר על שוק\טוסט\פיצה\בקבוק קולה(ועניין 'הכבוד') - פתאום כל אחד כמו ג'ררארד - עולה ויורד.
    המשפט של דור אלו מפגר, ולהיפך במקרים כאלה שחקנים אמור להיות עם עודף מוטיבצייה מהרגיל כדי לבטל כל אפשרות למחשבות מיותרות על המחויבות שלו. אבל אחרי משפט כזה אני לא יודע אם הוא צריך לשחק, זו שאלת תם.

    אני שוב אומר אם נביט רגע על הפלייאוף התחתון - התרגזתי על הפועל חיפה שקיבלו בראש מאשקלון, וגם רעננה הפתיעה אותי עם המשחק החלש שלה אתמול. אבל אני לא מאוכזב או משהו כזה, אני שוב אומר: אם הן כאלה גרועות אז יאללה, הפועל ת"א גם צריכה לנצח אותן. ואתמול בקושי גירדנו תיקו מהפועל חיפה.

    כל כניסה של שחקן מגל שני לרחבה מצאה את הפועל לא מוכנה, זה היה מעצבן. מה קרה לדגני בגול הראשון אני לא יודע, וגם משומר ועמית ביטון היו חלשים. צ'יבויקה עם שלושה שערים ובישול ב-7 משחקים ומבחינתי שימשיך, אבל טוטו גרוע והירש צריך לשחק ע"ח. הגול של אלטמן היה הברקה לא מובנת מאליה. בתחתית צריך לשחק חזק ולא לספוג. לאלא ממש עצר את עצמו והתנצל על השער אתמול. כיף לראות אותו פורח.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    טוטו עשה את שלו בשבוע שעבר ו״ענה לכל המבקרים״, אפשר לחזור ולדפוק פיצות כל היום.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    איפה בוזגלו לא צריך לשחק?
    בסמי עופר או בנתניה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.