מחזור 29 בליגת העל: מכבי והפועל מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏27/4/07.

  1. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חזרתי הרגע מוינטר, כל כך מתוסכל ומדוכא. הדבר שיותר עיצבן אותי מכל הוא החילוף השלישי של מזרחי. למה לעזאזאל אתה מוציא את יצחקי?! היחיד שעוד היה בסדר, איים על השער, ושיחק לא רע - ואתה מוציא אותו בשביל בן שושן ?! למה אתה לא מוציא את מירוסביץ' שלא פוגע? למה אתה לא מוציא את בואטנג שכבר תקופה ארוכה מגלה ירידה עצומה ביכולת ועושה טובה בכלל שהוא משחק ? (הראש שלו לדעתי בשנה הבאה, באירופה). לפחות ארקדי בא היום למשחק, הוא ראה את הבושה האמיתית ואיך בית"ר באמת נראית, רק שארזי לא יגרום לו להמשיך למזרחי את החוזה. סבלנו העונה הזאת מספיק. משחק כל כך שבלוני, איטי, חלק לא קטן מהשחקנים עושה בכלל טובה שהם משחקים, טוטו תמוז בתקופה נוראית, על אלברמן כבר מזמן אמרתי שאי אפשר לסמוך ומזרחי צריך לפתוח עם ברוכיאן כל משחק. השחקן הכי אוברייטד שבבית"ר הוא ללא ספק אלברמן. משחק אחד טוב ו4 לא, וכו'. הגיע הזמן לשינוי לקראת העונה הבא. עידן טל + ישראלי נוסף ו3 זרים איכותיים + מאמן חדש. ואני מקווה שיהיה טוב. לך כבר הביתה יוסי, לך.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לא מסכים לגביי גל אלברמן, עם מאמן טוב ממזרחי שיודע להציג גבולות לשחקנים ויודע לתקפד אותם נכון אלברמן ובואטנג יכול להיות צמד מושלם.

    בית"ר ירושלים חייבת לפניי כל דבר מאמן חדש שמתאים למועדון, אח"כ החלוץ שצריך והמגן שצריך והקשר התקפי שצריך זה כבר שטויות.
     
  3. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודעת אם רשמו את זה, אבל שלמה שרף הרג אותי מצחוק.
    בגול של בית''ר הוא כמעט נחנק מהצרחות והברכות פשוט יצא מגדרו. ובגול של רמת גן זה היה מין נשיפה קלה למיקרופון... מצחיק לגמרי, אוי האוביקטיביות.
    מה גם שהקטעים האלה שאיינשטין משבח אותו על כל מהלך טקטי כביכול שהוא פורש לפני הצופים, מתחיל להרתיח.

    אהה וככה לא נראית אלופה, איפה הלדרוס את הליגה ? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אפשר לדבר על המשחק הרע של בית"ר ירושלים, אבל הכח עמידר רמת גן נתנה היום משחק מצוין. נכון, בית"ר ירושלים עזרה לה להראות טוב, אבל אי אפשר שלא להחמיא לקבוצה של אורי מלמיליאן. קצת אכזרי, אבל דווקא במשחק הטוב ביותר שלה העונה, היא יורדת ליגה בצורה מבחינה מעשית.

    אחרי השער הקסום של דוד אמסלם, הייתי בטוח שבית"ר ירושלים תשתחרר, אבל משום מה היא אוהבת לעשות לעצמה חיים קשים. יש לה המון שחקנים שיודעים להניע כדור בצורה מצויינת. יותר מזה, יש לה את הקשר האחורי מספר אחד בארץ בלהוציא קבוצה קדימה, אבל הקבוצה לא משתמשת בו נכון ורק שולחת כדורים ארוכים.
    אפשר להאשים את יוסי מזרחי, אבל גם השחקנים של בית"ר ירושלים אשמים. הם צריכים להפיק מעצמן הרבה יותר. גם אם יזרקו אותם למגרש ללא מאמן על הקוים, אני מצפה מהם לשחק בצורה טובה יותר.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אם לא היה מאמן הם היו משחקים טוב יותר.
    הבעיה היא שיש מאמן שמפריע במקום לעזור.
    וריקי בקצב הזה בית"ר באמת ידרסו אבל את הלב של האוהדים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/07
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    על "אלופת" המדינה הבאה באמת שאין כבר מילים. משחק שני רצוף שרק בנס הם ניצלים מהפסד לאחת מהמועמדות לירידה. מזרחי נורא מאכזב אותי העונה.. מאז ה4-1 על חיפה(שגם הוא, איך נגיד, לא היה בזכותו אלא בזכות המומנטום שנוצר לו) לא ראיתי כדורגל ראוי מבית"ר ירושלים. ולא רק זה.. לא ראיתי קבוצה בבית"ר ירושלים.. איך שלמה שרף אומר? הכל מקרי, לא נראית השפעה של מאמן.. ובכן, הפעם הוא צודק. קבוצה עם הפוטנציאל של בית"ר צריכה להביא שישייה לקבוצה כמו הכח ולא לגרום לשחקן המפתח שלה לדבר על כמה שהם ביזו היום את המועדון לאחר המשחק.

    ועוד משהו, מה הוא עשה לבן שושן?! מאז שארדילס עזב את בית"ר, בן שושן הוא פשוט בדיחה מהלכת העונה. נתן פתיחת עונה אדירה שהובילה אותו לנבחרת ואפילו נתן 2 שערים במדים הלאומיים.. אבל מאז? מסירה פשוטה הוא לא מצליח לחבר. אפילו אורן ניסים ביום רע עדיף עליו. לטובת הקבוצה וטובת השחקן עצמו, בית"ר חייבת, פשוט חייבת להשאילו בעונה הבאה.


    לגבי הכח, כמה טוב, ככה מאוחר. עם הפריחה של הרצליה בזמן האחרון לחבורה של מלמיליאן כבר אין סיכוי ממשי לחזור לעניינים. אני חושב שהיום ראו בבירור שלהכח פשוט אין מחץ בהתקפה.. הם לחצו את בית"ר בצורה מצויינת במהלך כל שלבי המשחק, אבל מבעיטה לבעיטה רק נהיו יותר עקומים.. חבל עליהם, כי לדעתי היום זה כבר באמת נגמר סופית עבור אורי למרות הכדורגל החיובי שהקבוצה שלו הציגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/07
  7. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,443
    לייקים שהתקבלו:
    2,306
    רק חבל שזאת הפעם הראשונה שהיא הציגה כדורגל חיובי לאורך כל העונה.
     
  8. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אתייחס למשחק עצמו ולהתרחשויות.

    אני רק אומר שאיך שהתחיל השידור מאיצטדיון וינטר רציתי לקום ולהקיא : רמת האיצטדיון , הקהל (או יותר נכון האין קהל שמסביב) , הרמת כדורגל המזוויעה בהילוך איטי , הטבלה שנסגרה חמישה מחזורים לסיום העונה ובניגוד לליגות אחרות שבהן היא נסגרה בגלל רמה גבוהה של קבוצות , כאן היא נגמרת בגלל שכל הקבוצות ברמה נמוכה ועלובה.
    ראיתי את כל זה אחרי שבמהלך היום זפזפתי ממשחקי אליפות בהולנד ועד למשחקים בליגה הספרדית (שלכאורה אלו לא משחקי עונה כשלעצמם)

    זה הכדורגל שאותו מנסים לפאר ולשווק בכלי התקשורת הישראליים ע"י כל מיני "סקופים , ידיעות , שידורים בלעדיים"?
    הכדורגל הזה במצב של מוות קליני.
     
  9. Liverpool FC Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/07
    הודעות:
    43
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי,ביום שבת ליברפול שיחקה בלי שחקן הרכב קבוע 1!!
     
  10. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כבר הרבה זמן אני שומע עד כמה אלברמן ובואטנג יכולים להיות צוות מושלם. שמע, לגבי הפוטנציאל של אלברמן אין בכלל וויכוח וספק, אבל בתאכל'ס הבן אדם לא ממצה אפילו חצי ממנו. אנשים נוטים לשכוח את המשחקים הזוועתים שלו, שכל כדור שהוא מוסר הולך לאיבוד, שהוא לא מורגש בכלל - ובכלל, מה שהכי קל לזכור זה את המשחק הטוב שלו בכמה משחקים. הוא לא שחקן יציב, ולא טוב לבית"ר כשחקן הרכב.


    Spanish Weapon - לגבי וינטר, ביקרתי בלא מעט איצטדיונים בארץ ואני יכול להגיד לך ב1000% אחוז שזה האיצטדיון שרואים בו הכי טוב בארץ, אתה ממש יושב על הדשא, הזווית ראייה טובה יותר מטדי ובלומפילד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/07
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסכים איתך.. בגלל זה גם אמרתי ש"כמה טוב, ככה מאוחר"..
    לא ייתכן שהקבוצה תתבנקר כל העונה ורק כשהם שמים לב שככה אי אפשר לבנות קבוצת כדורגל הם נזכרים להתחיל לשחק, בעוד שהיריבה שלהם דופקת רביעיות.
     
  12. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מדבר מנקודת מבט של האוהד שיושב באיצטדיון , אלא בכלליות על החזות של האיצטדיון.
    רמת המתקנים כאן היא חלק מהתרבות ספורט , עד שלא יפנימו שכדי להגיע לרמה גבוהה צריכים מתקנים ברמה גבוהה שימשכו את הקהל ויספקו צרכים בסיסיים לשחקנים , הכדורגל כאן ימשיך להיות בקנטים.
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגיל, עוד פעם יכולת חלשה של הקבוצה, שוב פעם קבוצה בינונית שמתעלה על עצמה כשהיא פוגשת אותנו וכנראה שחגיגות האליפות ידחו בעוד שבוע לפחות.

    אחרי השער הנהדר של אמסלם (דוד מלך ישראל!), חשבתי לעצמי, הנה אולי סוף סוף החלום שלי התגשם וסוף סוף נזכה לראות את בית"ר דורסת מה שהיא לא עשתה כל העונה. אבל שוב פעם התבדתי, בית"ר חזרה למשחק השבלוני והחלש שלה. הכח עשתה מאיתנו קרקס, הניעה כדור בצורה מושלמת, הגיע למצבים נהדרים וגם עשתה עבודה טובה בהגנה. חבל לי על הכח, האמת הגיע להם לנצח אתמול. עד שהם מראים כדורגל טוב הם לא מצליחים לנצח. אם הכח היתה מראה את היכולת הזאת כבר מתחילת העונה אני בטוח שהכח היתה במקום אחר היום, כי יש לה פונטנציאל, כנראה שבית"ר מכניסה לה מוטיבציה.

    ואחרי כל המחמאות להכח נחזור לבית"ר. מחצית ראשונה גרועה, אחת הגרועות שראיתי העונה מבית"ר. אין הנעת כדור בגרוש, בואטנג נראה שהוא עדיין לא "התאושש" מהובמבה שהחטיף למויאל באימון, זנדברג שכבר חודשים אני אומר שהוא שחקן אוברייטד ובינוני היה מתחת לכל ביקורת ואפילו הצמד גרשון את בנאדו היה חלש. אבל מעל כולם היה יוסי מזרחי שהעלה הרכב מטומטם. טוטו הוא שחקן מוכשר אבל חלש, הוא מנסה למסור כל כדור בין שלושה שחקנים במקום לבעוט והוא כבד. מזרחי גם שוחט את יואב המסכן שלא נח כבר 20 משחקים ושלא לדבר על זה ששוב פעם הוא מעלה הרכב פחדני עם 2 קשרים דפנסיבים. גם החילופים שלו טפשים, בשביל הכנסת את בן שושן? יצחקי עדיף עליו בהרבה. למה שוב פעם הצבת את ברוכיאן בימין ולא באמצע ולמה לא הוצאת את מירוסביץ'. בחיי שאפילו אני עדיף על מזרחי.
    מחצית שנייה היתה השתפרות אבל זה לא הספיק. הכל היה סטטי, איטי והיה ברור שגם אם נשחק עוד 90 דקות הכדור לא הכנס.

    ציונים:
    קורנפיין- אחד היחידים שהיה טוב. אין לו חלק בשער של גיטה, והוא הציל כמה מצבים טובים ,6
    יואב זיו- העייפות ניכרת עליו, מזרחי חייב לתת לו מנוחה. היה צריך לתמוך יותר בהתקפה בהגנה הוא היה סביר, 5
    גרשון- בצוותא עם בנאדו היה חלש, גיטה וקימוטו חגגו עליו בחצי הראשון. אולי צריך לתת לבן יוסף לשחק במקומו, 4.5
    בנאדו- משהו לא טוב עובר על בנאדו דווקא אחרי תקופה מצוינת. ביחד עם גרשון היה לא טוב , 5
    אמסלם- דוד מלך ישראל חי, חי וקיים! לא משחק גדול של דוד אבל גול גדול ותמיכה לא פוסקת בהתקפה. רק שימשיך ככה, מי זה רוני גפני?, 6
    בואטנג- אחד המשחקים החלשים של דרק העונה. הרבה איבודי כדור, מסירות לא מדויקת. אולי עדיין לא "התאושש" מהבומבה שהחטיף למויאל, כבר לפני המשחק אמרתי שצריך לתת למויאל לפתוח, 4.5
    גל אלברמן- לא הורגש בכלל. מלכתחילה לא היה צריך לפתוח, 4.5
    מירוסביץ'- כל-כך חלש, בקושי נגע בכדור. לא עשה אף פעולה חיובית ולדעתי היה צריך להיות מוחלף כבר במחצית, 4.5
    זנדברג- מתחת לכל ביקורת. כמה איבודים, הוא בחיים לא ימסור את הכדור אלא ינסה לעבור ואז למסור, כל בעיטה שלא יותר גרועה מהשנייה. אוברייטד אדיר ואני טוכן את זה כבר הרבה זמן, אבל מזרחי בחיים לא יחליף אותו, הוא באנקר אצלו, 4
    טוטו- יותר מידי מפרגן, מוסר מתי שצריך לבעוט כבד מאוד והוא לא צריך להיות שנה הבאה בבית"ר לא מובן לי למה הוא פתח (טוב נו זה מזרחי...), 4
    ברק יצחקי- לא מסכים עם שרף שאמר שהוא היה חלש. לדעתי אם היו נותנים לו לגמור 90 דקות הוא היה כובש, לא משחק טוב של ברק אבל הוא לפחות היחיד שניסה, 5
    ברוכיאן- אבירם נכנס ומאז המשחק השתנה. יותר הנעת כדור, יותר חכמת משחק אבל עדיין אם ימשיכו לשים אותו בימין הוא לא יפרח, אחד מהמצטיינים אתמול, 6
    טוטו תמוז- לא נמצא בתקופה טובה, לא נגע יותר מידי בכדור ולא הגיע לשום מצב טוב הרבה בגלל שלא קיבל כדורים, 4.5
    בן שושן- נמאס נמאס ונמאס. כהמ קרדיט אפשר להביא לו. אני שומע את שלמה שרף מ**** את השכל, "להכניס את עמית". אוברייטד גדול מידי, אל יכול להצליח בבית"ר, לא עשה כלום בדקות שקיבל, 4

    אליפות נקח זה כבר ברור. אז בסוף כנראה נחגוג את זה בטדי נגד הפועל פ"ת. לקראת השנה הבאה צריכים להעשות שיונים רבים בקבוצה כי שנה הבאה עם חזרתה של חיפה לתמונה והקבוצה שאלי כהן בנה במכבי האליפות לא תשאר בירושלים.
    גם כשלא הולך, יאללה בית"ר!
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בעונה שעברה כשהיה פה לואיס פרננז אלברמן נתן משחקים מצויינים לצדו של מזואה אנסומבו, אין לי (לא יודע אם לך יש) צל צלו של ספק שבואטנג טוב מאנסומבו, אז אם בואטנג טוב מאנסומבו ואלברמן נשאר אותו אלברמן אז אני רואה רק סיבה אחת למה הצמד הזה לא ממצה 40 אחוז מהפוטנציאל שלו: המאמן.