מחזור 29 בליגת העל: תיקו לחיפה, הפועל ת"א ראשונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/5/09.

  1. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד.. ציפיתי ממכבי חיפה להרבה יותר היום. סיום העונה כל כך קרוב ואין פה מקום לטעויות, בטח שלא לאיבוד נקודות בסכנין.
    לסכנין מגיעה הרבה הערכה למרות שגם הם לא נתנו משחק גדול, אבל בכל זאת השיגה נקודה חשובה מאוד בדרך להשארות. אני מאמין שנמשיך לראות את הלוחמנות של הכח שרוצה מאוד להשאר בליגה ולהמנע מהמבחנים. בכל מקרה, סכנין במצב לא רע בכלל יחסית למה שנבאו לה ויחסית לתקציב והאמצעים העומדים לרשותה. אם היא תשאר, היא בהחלט תהיה קבוצה ליגת על לגיטימית בעונה הבאה לאחר העלייה של קבוצות כמו רעננה, עכו, הפועל רמת גן בנוסף לקבוצות התחתית של הליגה. עוד פלוס ענק לזכותם שנה הבאה זה האיצטדיון שיהפוך לאיצטדיון ליגה לגיטימי עם 8,000 מקומות.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המשחק הטוב של בני סכנין לא הפתיע אותי. למי שזוכר, מתחילת העונה טענתי שיש להם סגל מוכשר מדי מכדי להתמודד על מקום בליגת העל. ערן קוליק מוכיח שהוא הצליח להביא לקבוצה איכויות שהן מעבר למזל של מתחילים. אם בני סכנין תישאר העונה בליגה, והיא כנראה תישאר, היא הרוויחה השנה משתי פינות. היא גם הצליחה לשרוד עונה עם מינימום הוצאות וגם בנתה שני מגינים צעירים ומוכשרים שיכולים לשרת אותה לשנים הקרובות.

    מכבי חיפה לא נראתה טוב, אבל יש לה שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי ולכן היא הייתה קרובה לכמה מצבי הבקעה. ביותר מדי מקרים הירוקים מחפשים בכח להקשית כדור לרחבה או לנסות לחפור דרך האמצע.

    בשורה התחתונה, התיקו משקף. לכל קבוצה היו את מצבי הכיבוש שלה, אבל אף אחד מהן לא הצליחה למצוא את המסגרת.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,022
    לייקים שהתקבלו:
    1,949
    ערן קוליק מבחינתי מאמן שמתאים לכל הקבוצות בליגה, מה שהוא הביא לסכנין זה מעבר למזל או מוסף כמו שנכתב כאן. הם משחקים כדורגל אמיתי, והיום היו שוויםן בשקט 2 שערים.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    כמו שנאמר, 2 הקבוצות הגיעו למצבי שלהם, חיפה הייתה יכולה לנצח וגם להפסיד, אבל היא בטח הייתה יכולה לעשות יותר כדי להוכיח שמקומה במקום הראשון, חיפה לא הפילה אף אחד מהכיסא, וזה לא חדש.

    הפועל ת"א במקום הראשון, והיא חייבת לשמור על המקום הזה, העונה המקום הראשון זה המקום שמתאים להם, נגד סכנין בבלומפילד אבוי להפועל ת"א לאבד את הפיסגה.
     
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    למה ללכת רחוק עד סוף העונה??

    כבר בק"ש אתם תתנו את המשחק ואני ממליץ לך לשים סינגל על ק"ש.

    שנה שעברה היחס היה נחמד בנוסף לשני משחקים,תאמין לי אנשים עשו על זה כסף.


    איכס!!! תמשיך לדגול שהקבוצה שלך תפסיד כי אין לה על מה לשחק
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,282
    לייקים שהתקבלו:
    959
    שבוע הבא סכנין תיקח נקודות גם מהפועל ת"א, קוליק לא פראייר והוא לא בובה של אף אחד כי אם הוא היה כזה גם חיפה הייתה מנצחת ושוב אי אפשר להתייחס שוב להתאבדות לכדורגל שגזלה מבית"ר את כל התקוות ואת כל השאיפות לאליפות שלישית ברצף שהייתה בהישג יד אם לא ההחלטה הבזויה הזאת, 4 נקודות בארבע משחקים כשאנחנו אמורים לפגוש את מכבי חיפה והפועל וחיפה להיפגש בניהן זה פער שהקבוצה הכי מוכשרת בארץ הייתה מסוגלת לסגור, אבל זה לא רלוונטי, כמו שאמר עומר: אליפות עם כוכבית גדולה וזוהרת גם אם מחר יחזירו לנו את הנקודה כי הנזק העצום כבר נעשה.

    לאוהד סכנין: הקבוצה שלי היא אחת הקבוצות הכי הוגנות וספורטיביות בארץ אבל כשמתמשים נגדה בחוסר ספורטיביות מוחלט, אין שום מניעה שהיא לא תשתמש באותו הטריק ובאותו הנשק, אם נגיע למחזור האחרון כשאין לנו סיכוי לכלום והמקום השלישי מובטח(אני אישית מאמין ומקווה עד הסוף) אז אין שום סיבה לא לתת לילדים המוכשרים שלנו שגם ככה בשנה הבאה ישחקו מול מכבי חיפה לטעום מה זה משחק גדול ולצבור המון ניסיון שיהיה חיוני להם לעתיד ולמועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/09
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אחינו לתת לצעירים ניסיון זה מקובל כמו לשמור שחקן שלא יקבל צהוב או שבמונדיאל במשחק האחרון אחרי שעלו עולים עם המחליפים זה מקובל.

    אבל ללכת במטרה להפסיד רק בשביל לדפוק דבר כזה או אחר,זה כבר נקרא גועל.
     
  8. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    משומר אייל הוא פשוט בדיחה אחת גדולה ועצובה, לא יאומן שהשחקן הזה פותח בקבוצה שעלולה עוד לזכות בדאבל.
     
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אגב שחם, אם נשתמש רגע בשיטה המגוחכת הזו של להמציא שהשופטים הביאו להפועל יותר נק' מאשר לקחו, שהרי שהייתה תפיסה ברורה היום על שלומי ברחבה של סכנין שלא נשרקה, אבל וואלה אני ממש לא אומר שהשופט לקח מאיתנו נק', כי זה דבר שקרה, קורה ויקרה במשחקים של חיפה ושל כל קבוצה במהלך העונה, אם לטובה או לרעה. גם בלי הפנדל הזה לא הגיע לקבוצה המגעילה שעלתה היום לשחק בסכנין לנצח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/09
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    בל נשכח את הנפת הדגל של הקוון בטענה לנבדל, שכלל וכלל לא היה, הרס מצב מצוין של פאנטיני, אך לפי הכושר של השחקן אני לא אתפלא אם הוא לא היה מבקיע.
    אם היינו ראויים ליותר מנקודה אולי היה על מה לבוא בטענות, אך כפי שציינת, נקודה זה המקסימום שהגיע לנו להוציא במשחק הזה וזה אומר הכל.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,282
    לייקים שהתקבלו:
    959
    זה לא יקרה בחיים, אנחנו האוהדים יכולים לדבר על הרבה דברים אבל גם אלו שמדברים כך בתוך תוכם הכי רוצים בעולם שמול מכבי חיפה יעלו 11 צעירים בית"רים ושנצליח לנצח.
     
  12. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מאוד אופטימי.. לאור היכולת שהוצגה היום, לא מגיע לנו שום דבר מהשניים. צפיתי קצת ליותר מקבוצה שנלחמת על האליפות 4 מחזורים לסיום העונה. גם התכלס לא נעשה, וגם "זכינו" ליכולת עלובה.

    עד מתי ארבייטמן? צריך לשלוח אותו על טיל בעונה הבאה לא מעניין אותי לאן, העיקר שלא נסתמך עליו יותר בין אם הוא משחק עם עוד חלוץ ועל אחת כמה וכמה אם הוא משחק לבד בהתקפה. משומר בדיחה, זה לא חדש לאף אחד אבל אלישע משום מה מתעקש לעלות איתו בהרכב. למאמן הזה יש מספר החלטות תמוהות וגם כמו שאמרתי.. מתי נזכה כבר לראות את אפק בהרכב?
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,654
    לייקים שהתקבלו:
    9,816
    אמרתי שאני רוצה שנמכור את המשחק?
    הרי ההתאחדות לא דפקה לנו את המשחק מול הפועל פ"ת ישירות אלא בעקיפין וכך גם אני מקווה שבית"ר תנהג, במקום לעלות עם ה-11 הקבועים ניתן להרוש, קוז'וקין, בראשי, ורד, ברק משה, אלמשעלי, אייבנידר, חזי פנחס, אורן כהן, איציק כהן ועוד צעירים לעלות מול חיפה במקום טל ברוכיאן ויצחקי והשאר.
    אם בית"ר תנצח בקריית-אליעזר עם הנוער במחזור האחרון אני יהיה מאושר, לא ממש אכפת לי מי תיקח אליפות כי העונה הזאת כבר נהרסה ע"י חסרי המושג בהתאחדות לכדורגל.
    ולדפוק את הפועל ואולי גם את סכנין על הדרך זה מצוין.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,815
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    אני כמעט רוצה לשאול, מי משחק קודם בשבת? נדמה לי שהפועל ת"א רק ביום שני לא? מה אמרתי לכם? אם הפועל ת"א מנצחת בשבת מכבי חיפה לא מוציאה יותר מנקודה בסכנין. מכבי חיפה עשתה לעצמה שרות רע ועכשיו תצטרך להתכונן ברצינות לנצח את הפועל ת"א.

    הויכוחים על איזו קבוצה פותחת רגליים קצת מאפיין את הליגה העונה, לא? במקום להתעסק בכושר המשחק של שתי המובילות מדברים על פתיחות רגליים. ולאוהדי בית"ר, אני מסכים לגמרי שאילולא הורדת הנקודות הקבוצה שלכם היתה מתמודדת על האליפות, אבל כמו ששחם צריך להפסיק להאשים בעליהום את השופטים (הקבוצה שלו קיבלה גם מתנות בחזרה) אתם גם צריכים להפסיק את העניין עם הנקודות. אם בית"ר היתה מנצחת בסיבוב הראשון לפחות פעם אחד בבית אז הייתם במרוץ. "מוחמד מת" על קירות האורווה לא בדיוק יעזור לכם לנצח את הויכוח, הייתי ממליץ לאוהדי בית"ר להתחיל להשתמש בשכל ופשוט לעודד את הקבוצה שלהם במקום שוב פעם ליפול למלכודות של אבי לוזון...

    לסיכום, לשתי הקבוצות היו מספיק משחקים בשביל להשאיר באמת מאחורה את מכבי חיפה ולא עשיתן את זה. בוא נתרכז במה שעוד נשאר לנו וכמו ששתי המובילות נראות לבית"ר יש עוד סיכוי אם היא באמת רוצה.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,654
    לייקים שהתקבלו:
    9,816
    שי הפועל ת"א תשחק בשני נגד סכנין ומכבי חיפה בשבת.
    לא צריך להיות קשר בין דברים שקורים על כר הדשא לבין דברים שקורים במשרדי ההתאחדות לכדורגל(טפו), אם היה מגיע לבית"ר עונש הרדיוס והורדת הנקודה אז למה לא דחו את זה לעונה הבאה ואת משחקי הרדיוס לגביע הטוטו, בית"ר במרחק של 6 נקודות מהפסגה היא מתמודדת לגיטימית על הכתר ואני לא מדבר על המשחק בשבת באורווה ועל הפחתת 2 הנקודות בתחילת העונה....
    בית"ר ונתניה נמצאות עם אותו מספר נקודות אבל לאוהדים של מכבי נתניה קל יותר להשלים עם המצב כי הם נמצאים במצב הזה בזכות עצמם פחות או יותר(בלי התייחסות לשופטים) לעומת אוהדי בית"ר שיודעים שלקחו להם אליפות או מאבק אליפות עד הסוף מהידיים.