מחזור 3 בלאומית: עראבה ממשיכה לנצח, הפעם את הרצליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏11/9/09.

  1. אשקלוניי Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/09
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין בנתיים מה לדבר בקשר לשיפוץ של האיצטדיון
    בנתיים המגרש באשקלון מספיק ואם נעלה ליגה אז בטח יסדרו את היציע מאחורי השער למשהו יותר טוב
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    הלוואי. כילד שגדל בדרום אני מודע היטב לפוטנציאל שטמון בהפועל אשקלון וזוכר מצויין את כמויות הקהל שהגיעו בעבר לאיצטדיון "סלה". למרות שמדובר ביריבה, כאב לי לראות יציעים ריקים במפגשים נגד בית"ר/שמשון. אני מייחל עבורנו אוהדי הכדורגל שהאשקלונים יחזרו לצבוא את היציעים כמו בעבר- הכדורגל הישראלי ירוויח מכך יותר מאשר הפועל אשקלון עצמה.

    בנוגע לאיצטדיון- אין לי ספק שיאושר למשחקי ליגת העל. מדובר במתקן ברמה גבוהה שמספק את כל השירותים הדרושים לאוהד הכדורגל.
    כמובן שיצטרכו לעשות מספר שינויים קוסמטיים, אחרי הכל הוא די הוזנח בשנים שהקבוצה נדדה בין ליגת המשנה לליגה השלישית. אך וודאי לא מדובר בפרויקט כמו "המכתש".
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    תוצאות משחקי היום:
    הפועל מרמורק 3:1 מכבי ב"ש

    עירוני בת ים 0:0 סקציה נס ציונה

    ותוצאה מאוד מפתיעה -
    הפועל ירושלים 0:2 עירוני רמת השרון

    בפירוש אנו רואים, לאחר הניצחון של כפר סבא על קריית שמונה ולאחר הניצחון של הפועל ירושלים על רמת השרון, שאין בכלל הבדלי רמות בין הקבוצות, בין כאלה שאמורות לדרוס את הליגה (קריית שמונה) לבין כאלה שמסתמנות כמועמדות לירידה, פרט לאחווה עראבה שכרגע מושלמת אך גם לה יגמר מתישהו הדלק.
     
  4. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום נכחתי במשחק של נס ציונה בבת ים והתאכזבתי.
    התאכזבתי שהווינר "תוקע" אותנו כבר שני משחקים רצוף ביום שני, אין אווירהאתה מגיע למשחק כבוי רגוע ושליו זו לא האווירה המטריפה של שבת.
    הגעתי לאיצטדיון ואז נוכחתי לדעת שפניי הדברים בנס ציונה לא ממש מלבבים, אנתוני פארקר שמסתמן כבינגו מאוד גדול של הכתומים לא החלים עדיין מאותה פציעה ביזארית, אלירן שערי עדיין חולה... וכל ה4 5 שחקנים שהצטרפו לקבוצה לא עברו בבקרה עד למועד המשחק, עם כלים מאוד מוגבלים (שוב) יצא רפי כהן לקרב.
    אלו לא תירוצים אלו עובדות, אבל בשטח ה11 שעלו היו מצויינים ושלטו 90 דקות כשיותר ממחצית בת ים פשוט לא עוברת את החצי החמצות מסמרות שיער של יוסי אסייג סהר לוי ושי אבוקסיס השאירו את בת ים בעניינים, זה משחק שלישי בליגה שהקבוצה הכתומה הרבה יותר טובה מהיריבה להוציא אולי את המשחק הראשון בהרצליה שהיה שקול יחסית.
    היו אוהדים כ 150 מנס ציונה (שחלקם)קיללו את רפי כהן אני התביישבתי באותם אוהדים נס ציונה שכבה על השער של בת ים והכדור לא נכנס מה הלחץ ? סה"כ מחזור 3 ולרפי לא היה ספסל לא היו לו כלים התקפיים בספסל ועם כל הבעיות האלו נס ציונה טובה יותר והיום עם כל האכזבה שבפתיחת העונה אנחנו עם 3 מתוך 9 אפשריות אין לי ספק יש כאן קבוצה של מקומות 1-6 בהליכה לא רוצה להגיד 1-4 אבל אנחנו נהיה בפלייאוף.
    אם עם הרכב תלאים הקבוצה הזו שולטת ללא עוררין אז עם החיזוק הגדול של היום במחזור הבא אני בטוח שזה כבר יתבטא בנקודות תאכלס מעבר ליכולת.
    המעבר של כבדה היה אות כבוד לראשי נס ציונה קרן שטיינפלד לא רצתה את מעברו של כבדה וניסתה לטרפד את המהלך הנס ציונים לא ויתרו ובשעה 4 (!) בוילה של אלונה ברקת נחתם הסכם ההעברה מבאר שבע לנס ציונה וממש בשעות אלו כבדה עובר בבקרה כשמחר זהו תום מועד ההעברות.
    לסיכום אני לא דואג ימים יגידו מי צדק ולאורך זמן אפשר יהיה לראות מי טוב ומי לא במיוחד אחרי שהיום נגמרו ההעברות ולקבוצות לא תהיה אופציה לערוך שינויים תכופים, עכשיו מתחילה הליגה באופן רשמי.
     
  5. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אין בלתי מנצחות- המחזור הזה ייזכר בסימן נצחונות הבכורה של בית"ר/שמשון, הפועל אשקלון ומכבי ב"ש. כעת כל קבוצות הלאומית השיגו לפחות ניצחון אחד העונה. דווקא אלו שכשלו במשחקי גביע הטוטו- מתברר כי פתחו היטב את הליגה, והנוסחא עובדת גם הפוך.