מחזור 3 בליגת העל: התל-אביביות עדיין מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏13/9/12.

  1. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    הרגלים לא משנים ביום אחד, ואנחנו רגילים להפסיד משחקים כאלה. הצל"ש הוא על קבוצה שעומדת הגנתית טוב עד עכשיו. החלק ההתקפי ללא ספק דורש שיפור.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד שכמו לפני שנתיים ולפני שנה ב"ש יצאה פראיירית.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    נאסר\סבע וניקו באגפים, סוויסה וגבאי בחוד, איזה קבוצה לא הייתה רוצה חלק התקפי כזה? לא צריך שום שיפור אל תבלבלו את המוח הדבר היחיד שבאמת מצריך שיפור זה האמצע אין לנו שום יצירתיות וניהול משחק מהאמצע ואם לא סוארז הייתה שם פריצות, נג'ובו היה פשוט מחריד אפילו יותר מאוסיאקו נגד סכנין חייבים להתחזק בעתיד בקשר אמצע איכותי או אפילו לתת לירדן אבוחצירא הזדמנות, עם מספר כמו שיש לו על הגב אי אפשר לטעות.
     
  4. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    נ'גובו במשחק טוב, לא מבין את הטענות ממנו.
    אם כבר מישהו לא היה מפוקס היום זה גבאי, אבל כרגיל כל פעם ששמים אותו באגף אין לו מה למכור שם.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אם אני אוהד של הפועל באר שבע, אני יוצא בתחושה רעה מהמשחק. כשקבוצה זוכה ליתרון מספרי במשך מחצית שלמה, אני מצפה ממנה להתחיל לתקוף בלי הכרה את שערה של היריבה על מנת להשיג נצחון. במקום זה, האדומים היו מבוהלים מאוד והתבטלו בפני הירוקים. אני לא ראיתי הפועל באר שבע שרוצה לנצח, אלא ראיתי הפועל באר שבע שקודם כל חשוב לה לא להפסיד.
     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    נג'ובו היה מעולה? אני ואתה כנראה לא ראינו את אותו משחק, הייתי שלב אחד מלרדת ולתלוש לאלישע את הפטריה למה הוא לא מוציא אותו.
    חלש להחריד לא עשה שום דבר התמהמה יותר מדי עם הכדור איבודים קריטיים במרכז השדה לא נתן פס אחד כמו בנאדם ועל מסירות עומק אין מה לדבר בכלל, סטטיסט על המגרש.
    דובב לא תופקד באגף אלא בחוד, וכן גם אני ציפיתי שבתור שחקן מהיר וטכני הוא ייזום למרות שהיום הוא תופקד כחלוץ וחיכה לכדורים, הוא צריך ליזום בטח כשאין מי שיספק לו כדורי עומק.
     
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    לגבי מכבי ת"א - אם גולדהאר יהיה סבלני ולא ייכנע ללחצים כמו בעונות שעברו, אז גם אם זה לא ייגמר באליפות גם העונה תיבנה שם קבוצה שתוכל בקלות לשלוט בליגה.
    את האמת זה די פשוט, שמביאים צוות שמבין כדורגל ברמות הכי גבוהות - ודוגמא מצויינת זה שהם איישו צוות אימון מלא כמקובל באירופה - אז כל המאמנים החובבנים מוינגייט יישארו הרבה מאחור.
     
  8. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    דובב גבאי זה שחקן של גביע הטוטו..
    כל שנה אותו סיפור. שנה שעברה הוא מכר לנו שהוא לא עשה הכנה טובה, השנה כבר אין תירוצים. כבר כמה משחקים שרועדות לו הרגליים ברחבה והוא לא משתלט שם על כדורים פשוטים, גם אם הוא חלק מהמשחק הוא לא מתופקד כחלוץ שפיץ, הוא חייב להגיע למצבים לפחות בדקות שהוא כן חלוץ יחיד.
    אבל עם כל זה, אקסברד הוא לא.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אתה ממש לא יודע מה אתה מדבר, אחרי האדום של צ'וצ'אליץ' (וגם לפניו) באמת שיצאנו קדימה והיינו הרבה יותר מסוכנים מחיפה, 2 החמצות של שער בטוח ושער של דובב גבאי שכבר עבר את השוער ובא לגלגל את הכדור לרשת ואז הדגל לנבדל שלא היה הורם.
    בדקות של תוספת הזמן אולי הקבוצה הלכה קצת אחורה כדי לא לאבד את הנקודה בדקה ה-90' אבל חוץ מזה לאורך כל המשחק באר שבע הייתה יותר מסוכנת והייתה עדיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/12
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    South Boy - אנחנו מדברים על מחצית שלמה של יתרון מספרי. לכמה מצבים הפועל באר שבע הגיעה באותן 45 דקות? אולי 4-5. ביתרון מספרי למשך זמן כה רב, לא מספיק "להיות עדיפים". הפועל באר שבע הייתה צריכה להעביר את כובד המשחק לחלק הקדמי ולהתחיל להניע את המשחק באמצעות המגינים. זה שפה ושם היו הבלחות, זה טוב ויפה, אבל לא בנסיבות שנוצרו. מכבי חיפה הייתה טובה יותר עם חסרון מספרי. אם אני מתחיל לראות את המשחק מהדקה ה-50 אני בחיים לא מנחש שהם בחסרון מספרי. כמה פעמים הפועל באר שבע עשתה התקפות שבהן יותר מ-3 שחקנים נגעו בכדור?

    כשראיתי את הפועל באר שבע במשחק הזה, לא ראיתי קבוצה שרוצה לנצח וזה למרות שכל הנסיבות היו לטובתה. עם הכסף שהושקע, עם הצוות המקצועי והשחקנים שהובאו, עם הקהל שטרח, ציפיתי להרבה יותר. זה מסוג המשחקים שמעצבים עונה של קבוצה ונראה שהאדומים עדיין תקועים בעונה החולפת.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    צאתי מהמשחק עם הרגשת פספוס או כמו שאבירם כתב לי - "אם לא ניצחתם אותם היום לא תנצחו אותם אף פעם".

    האווירה הייתה מצוינת היום, בדקות רבות העידוד ביציע היה סוחף, ולמרות זאת הקבוצה לא ניצלה את הדחיפה כדי להשיג את הנקודות.

    אי אפשר לקרוא לתיקו מול מכבי חיפה תוצאה רעה, אבל כמו במשחקים מול בני סכנין ובית"ר י"ם, קיבלנו את מכבי חיפה בהזמנה, עם שני הפסדים ותחושה של חוסר ביטחון, עם זר חדש בהרכב (דמאו שרק הצטרף לקבוצה), עם מספר שחקנים חשובים שעדין לא עברו בבקרה (צעירי וקינן) ועם אנדלובו שעלה פצוע, הכל היה מוכן לניצחון ביתי. אבל כמו סכנין ובית"ר י"ם, גם כאן חיפה השיגה את הנקודה היחידה שלה העונה דווקא מולנו.
    אפילו כשחיפה היו בעשרה שחקנים לא הצלחנו להשיג את השיווין ולא ניצלנו את ההזדמנויות.

    שלוש נקודות מתוך תשע אפשריות כשלפנינו מכבי נתניה (בחוץ), מכבי ת"א (בית) וקריית שמונה (חוץ). לא פשוט בכלל...
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    נ.ב
    הגול של סבע מדהים למרות שלפי התקציר נתניה גנבה ניצחון כשקריית שמונה החטיאה בלי הפסקה (האם נתניה סוף סוף מצאה מחליף לאריאס?) וכשקריית שמונה מקופחת עם שער חוקי לחלוטין שנפסל.

    שאפו לראובן עטר שממשיך לשחק בסגנון התקפי. גם אחרי ההרחקה של צוצאליץ', בניגוד למאמנים אחרים, הוא לא הוציא שחקן התקפי כדי להכניס שחקן הגנתי נוסף. בכלל החלק ההתקפי של חיפה מפוצץ בכישרון. אם בחיפה יהיה את הסבלנות, הם יהנו מאוד מהחלק ההתקפי. הבעיה כמובן בחלק ההגנתי שהוא הכי רע של חיפה שאני זוכר בשנים האחרונות. אולי קינן וצעירי יעשו את השינוי כי כרגע לא מדובר בהגנה של קבוצה שרצה לאליפות.

    אגב טעויות שיפוט, על איזה נבדל שנשרק וקיפח את באר שבע אתם מדברים? היה אחד שלא הייתי בטוח לגביו בגלל הזווית מהיציע, השאלה האם אנחנו מדברים על אותו אחד.
    אם לדבר על שחקנים ספציפים, שוב, כמו בשנה שעברה, דובב גבאי לא יציב, לא מורגש, פרווה מידי. אנגובו מתאים כמו כפפה ליד למשחקים כמו היום. התרומה ההגנתית שלו באמצע המגרש ובאגפים בתוספת למלחמה שלו הייתה הפקטור הנוסף שהיינו צריכים. לא יודע עד כמה נכון יהיה לשחק איתו ועם סוארס מול קבוצות חלשות יותר, אבל מול קבוצות כמו מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א התרומה ההגנתית שלו קריטית.
     
  13. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לפי המשחק לא גנבנו נצחון. היינו לא פחות טובים ואפילו ברוב שלבי המשחק יותר וזה היה משחק שהיה ברור שיוכרע לטובת זאת שתבקיע ראשונה.
    בקשר לגול של סולליך, אכן נראה שלא היה נבדל. נחמד שתוך שבוע וחצי איגוד השופטים כבר סגר איתנו את החשבון.

    דובב גבאי (נראה לי) שכבר עבר את אדרי ושרקו לאופסייד. לפי הזוית צילום זה נראה די קו אחד ואף אחד בחיפה לא היה מתלונן אם הדגל היה נשאר למטה.
     
  14. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    קדוסי כבש שלושער! על פניו נשמע מרשים
    נהיה חלוץ גדול וסקורר אמיתי

    מצפייה בתקציר אפשר לצחוק ולהבין איך הוא כבש שלושער
    2 גולים מול שער ריק ועוד אחד שהשוער יוצא כמעט עד ה16 ומשאיר לקדוסי הרבה מקום לנגוח בנגיעה קטנה מעליו

    פייר? לא מלהיב בכלל
    הגול השלישי של קדוסי בכלל בדיחה, יילך טוב ביוטיוב
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אותו דבר אלירן עטר...יחי ההבדל הקטן ביניהים.

    קדוסי תפור לקבוצות בסדר גודל כזה ועד עכשיו כבר יש לו 4 גולים ב-3 מחזורים, את שלו הוא נותן, חלוץ גדול הוא לא יהיה אף פעם אבל הוא נותן את המנה שלו.
    ואם כבר עכו וקדוסי אז יחד עם פאסוס וגומס יהיה מי שייתן לעכו גולים העונה, גם בחלקים האחרים במגרש יש להם שחקנים טובים: גורש, פידליס, מישאלוב, מרינקוביץ', בן-דיין, שבתאי, כחלון, לוקמן, טגה, גם השנה למרות שהקטינו את הליגה וכל עונה שחקנים משמעותיים עוזבים אותם יש להם סיכוים לא רעים להישאר גם העונה למרות החולשה בעמדת המאמן, שבוע הבא הם בטדי והולך להיות משחק פתוח לגמרי..

    וגבי התלבושות של ב"ש והפועל ת"א -
    לשתי הקבוצות יש את 2 הסטים ועושה רושם שלא התקבעו אצלם מי תלבש מה כדי שיוכלו להבדיל ביניהן.