מחזור 3 בליגת העל: התל-אביביות עדיין מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏13/9/12.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    גם הגולים של עטר היו כולם מול שער ריק. ועדין, צריך להעריך את התנועה ששחקן כמו קדוסי עושה בלי כדור. היציאה המהירה שלו מהמקום היא מצוינת ורוב הבלמים בארץ לא יצלחו להדביק אותו ברגע שהוא פותח מבערים. הבעיה עם קדוסי, ואמרתי את זה לאור השנים שלו אצלנו, היא כפולה. קודם כל, הוא חייב שחקן חכם שישחק לידו (כמו אופיר חיים שהיה אצלנו) כי הוא לא מסוגל לייצר לעצמו מצב והוא מסתמך באופן מוחלט על התנועה שלו. הבעיה השנייה היא שאם יש לו זמן לחשוב עם הכדור, גם אם מדובר במצב של אחד על אחד, רוב הסיכוים שהוא יחטיא. קדוסי מצטיין במצבים שבהם הוא לא צריך לחשוב, שהוא צריך לעשות דברים מהר, כשאין לו זמן לחשוב.
    בכל מקרה, 10 גולים בשנה שעברה, 4 כבר השנה, לא רע בכלל. לא מספיק עבור קבוצות הצמרת, אבל קבוצות כמו סכנין ועכו? כמו כפפה ליד.
     
  2. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אם לא שמת לב, דובב גבאי הגיע למצב שהוא פשוט צריך לגלגל את הכדור לרשת מול שער חשוף (אחרי שעבר את השוער), אבל הקוון החליט שהוא היה בנבדל וגזל מבאר שבע שער חוקי.
    בתקשורת כמובן לא מראים את זה.
     
  3. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    בהילוכים החוזרים בכלל לא היה ברור שאין נבדל. זה היה ממש ממש גבולי, ולדעתי היה נבדל קטנטן.
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    בכל פעם שאני רואה את ימפולסקי עולה למגרש, אני מחייך ומתרווח בכורסא. שנים שהכלומניק הזה הוציא אותי מדעתי כאשר היה עולה לשחק, וסוף-סוף לא אנחנו צריכים לסבול "מהשחקן" הכל-כך גרוע הזה שאין לו מקום בשתי הליגות הראשונות. בהתחשב בכך ששנים שלא גדל בארץ אצן, זה המקום לעשות לו הסבה. אולי כולם ירוויחו. גם דגני בלוף לא קטן. הכבדות שלו זועקת לשמיים ובסה"כ עשינו את עסקת העשור מבחינתנו ובכל פעם זה מוכח מחדש.

    מקבוצה שרצה לאליפות, אני מצפה לראות שחקנים טובים יותר אפילו בקדר. לפני יותר מעשור השחקנים הללו לא היו מועסקים כמוכרי כרטיסים בחיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
  6. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    מי אמר שהם רוצים מאמן אחר? הרי בידיעה נכתב במפורש כי קומץ אוהדים קרא לגילי לנדאו ללכת הביתה. לא נכחתי אתמול ביציעי האיצטדיון העירוני בק"ש, אמנם, אבל אני מוכן להתערב שאותו "קומץ" מורכב מ6-7 ילדים בני 12 (אולי אף פחות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    נוו אז מה יתרון מספרי זה אומר שיש לנו שער מובטח? הקבוצה כל הזמן תקפה ויזמה פסלו לנו שער חוקי למהדרין (הנתנייתי אני לא יודע על מה אתה מדבר הקלטתי את המשחק וכשחזרתי מהאיצטדיון הרצתי מאה פעמים את התקרית ולא היה שום נבדל) 2 החמצות קטסטרופליות ואם אנחנו יוצאים מאוכזבים ועם תחושת החמצה ממשחק שעל פניו כולם זלזלו ואמרו שחיפה תחזור עם 3 נק' ראשונות אז אפשר להיות מעודדים מהיכולת, אני לא טיפוס שמחלק מחמאות בקלות ובטח שלא לקבוצה שלי אבל הייתי מרוצה מכל המשחק שלנו בלחימה בעמידה וגם מהחלק ההתקפי עם קצת פחות נאיביות היינו מנצחים ואפילו בהפרש של יותר משער אחד, כל המשחק שלנו בנוי על המגנים לא ראית כמה פריצות דוידזאדה ואפילו סבן עשו מהאגף? ביטלו לגמרי את עידן ורד ואת חן עזרא שלא סתם היו חלשים, באמת שאין לי מושג על מה אתה מדבר.
    לא יודע איזה משחק אתה ראית שאתה אומר שחיפה הייתה יותר טובה בחיסרון מספרי ואני גם לא בטוח שראית את כל 90 הדקות במלואן (אפילו לפני האדום היא לא הייתה יותר טובה), לא היה שום איום ממשי אג'ידה לא היה צריך לעשות כלום 90 דקות.
    אם אני הצלחתי להתרצות סימן שיש שינוי אדיר ביכולת וזה הדבר שאני לוקח מהמשחק אתמול, אנשים תמיד נוטים לשכוח שמדובר בקבוצה חדשה לגמרי שאפילו לא מיצתה את כל הפוטנציאל שלה ומאמן חדש עם שיטה שונה, משבוע לשבוע היכולת עולה ואם נמשיך ככה ולא ניתן יותר מדי כבוד לקבוצות אחרות כמו שהיינו עושים עד אתמול נצליח.
    ומשה אל תדאג אנחנו עוד ננצח את חיפה, לא מדובר במנצ'סטר סיטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם הפועל באר-שבע מכוונת רחוק מהתחתית אז תיקו מול מכבי חיפה זה טוב עם הקלישאה של 'פעם היינו מפסידים משחקים כאלה'. אם המטרה היא אשכרה פלייאוף עליון אז המשחק אתמול הוא פיספוס גדול. באר-שבע כבר הובילה מול מכבי חיפה חסרת ביטחון ועם קשר אחורי אחד בלבד ולמרות השיוויון היה לא מספיק זמן ויתרון מספרי של מחצית שלמה כדי להבקיע. ברור שסוארז החמיץ ממצב של מאה אחוז אבל מקבוצה טובה אתה מצפה לקחת משחק כזה. וכמה שאלישע מחכה לניצחון ראשון. באר-שבע המשיכה את המסורת הכושלת מול מכבי חיפה.

    כמה נתונים על המחזור:

    * זה היה המשחק ה-15 ברציפות שהפועל באר-שבע לא מצליחה לנצח את מכבי חיפה. הרצף הכי ארוך שלה היה 21 משחקים בלי ניצחון מול מכבי ת"א בשנים 1991-2002.
    * אלירן עטר כבש שלושער ראשון בקריירה ושבר בצורת ארוכה של מכבי ת"א. השחקן האחרון שכבש שלושער במכבי היה אבי נמני במחזורי הסיום של עונת 2002/03 אז מכבי פירקה 5:0 את בני-יהודה. 308 משחקים עברו מאז.
    * חמישייה ראשונה בהיסטוריה להפועל עכו. כמובן שהניצחון 5:1 על סכנין היה הגבוה ביותר בהיסטוריה שלה ב-164 משחקים בליגה.
    * ק"ש הפסידה מתחילת העונה שעברה בשישה משחקי בית. המנצחת במחצית מהמקרים הייתה מכבי נתניה - פעמיים בליגה ופעם אחת בשמינית גמר הגביע.
    * מאז קום המדינה 49 פעמים פתחו קבוצות בליגה את העונה עם שלושה נצחונות. עבור אשדוד זוהי פעם ראשונה, הפועל ת"א עשתה זאת בפעם התשיעית ומכבי ת"א בפעם העשירית.
     
  9. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עונת 1995/1996 הייתה האחרונה.
     
  10. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א לבשה את אותם המדים של באר שבע במשחק מול דודלאנג'. חברת "קאפה" התרשלה ועיצבה את אותם המדים גם לבאר שבע וגם להפועל ת"א.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    המשחק אתמול הוא פספוס..פספוס גדול.

    אנחנו נאיביים, וזה לא נגמר אף פעם. לא משנה מה ישתנה פה, פשוט נאיביים! איך סוארז החמיץ כמעט שברתי את האייפון..באמת..בפעם הבאה זה יקרה, ממילא אייפון 4 אז יאללה כפרה עליו.
    איך יכול להיות שבמקביל ללחץ אדיר עלינו ושאנחנו פותחים את ההגנה של חיפה, שדרית הקווים אומרת שראובן עטר קורא לכל השחקנים לרדת להגנה, ובכל זאת - אנחנו מאבדים את המומנטום ונותנים לחיפה להרדים את המשחק! איך איך? נמאס שזה כל פעם קורה!

    נכון, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק אבל ניצול ההזדמנויות! ניצול ההזדמנויות! לא נגיע גבוה ככה. חבל.
     
  12. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    השער לא חוקי. שים לב שסולליך נמצא בנבדל מאוד עמוק בתחילת המהלך, והוא לא חוזר מאחורי ההגנה, אלא רק באיזשהו שלב בהמשך המהלך יש קו אחד, אבל זה לא מבטל את הנבדל מתחילת המהלך, כלומר הוא השיג יתרון בעזרת הנבדל. הקוון צדק שפסל את הגול.
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בטח שכן מבטל. מה שמשנה זה האם הוא היה מאחורי קו ההגנה בזמן המסירה האחרונה.
     
  14. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    משחקי ליגה אתה מתכוון? כי לא ציינת את זה.
    ניצחנו את מכבי בשנת 97', במשחק הכי מתוק שאני זוכר מאז שאני קיים.
     
  15. Prometheus Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/07
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא מסוגל לעשות כלום עם רגל שמאל?
    דווקא זכור לי שהוא ניצח אתכם עם רגל שמאל...

    ונכון, שלושת השערים שלו היו קלילים ביותר, אבל זה לא משנה מי מבקיע, העיקר שהקבוצה נראית טוב. במחצית הראשונה נראינו כמו נגדכם בטוטו, ובחצי השני גם היינו יותר טובים מהפועל חיפה, שמלבד 2 נגיחות לידיים של אניימה לא עשתה כלום (אנחנו הבקענו, והיו עוד שני כדורים שהורחקו מהקו).

    להיות מודאגים? אף אחד לא באופוריה, וכולם יודעים שיש עוד הרבה מה לשפר, וגם אם יש כמה אוהדים שכן מתלהבים יתר על המידה, אז זה לא באמת מעניין אותי, כל עוד שאני יודע שהצוות המקצועי נשאר עם הרגליים על הקרקע ולאט לאט, ממחזור למחזור נראה שיפור אצל השחקנים.