מחזור 3 בליגת העל :: חוזרים מהפגרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏13/9/18.

  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איזה מאוס אלוהים
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/41962052_1085601551608802_2608406202333265920_n.Xxx?_nc_cat=0&oh=3fc084cf57fc002b070e2e5b93c11eaf&oe=5C358E48
     
    Noam77, hbs7, Mamadu ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תחושה שלי שהפועל חיפה של העונה שעברה הייתה יודעת לנצל מצוין את כל המגרעות של בית"ר שיימשכו עוד אבל בעיקר קיימות בשלב הזה של העונה כמו זה שהיא עוד מחפשת את עצמה כקבוצה חדשה ועוד ועוד. ובסוף היא יוצאת עם נקודה איכשהו. לוזון טוען שמחפשים אותו, אז זה לא בהכרח אנטי אישי אלא פשוט מאמן שנכשל באופן גורף כבר זמן רב וממשיך לקבל הזדמנויות כשהוא תמיד מוצא תירוצים. לדעתי היכולת של ורד היא הבשורה הכי גדולה עבור בית"ר, שחקן שיודע להתמודד עם לחץ וצריך ללמוד ממנו. התיקו הוא בסדר ובית"ר משתפרת אבל אם לוזון מפסיד לסכנין - וואו...
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ארי פולד ז"ל.
    משה חוגג חבר קרוב של אחיו.

    --
    עם ערן לוי המצב הוא כזה, או שאתה בונה את הקבוצה והמערך עליו והוא שחקן מרכזי או שלא יהיה בקבוצה.
    לוזון כנראה לא מבין זאת או שפשוט לא מסוגל לבצע את ההתאמות כדי לגרום לקבוצה לעבוד עבור לוי וללוי להחזיר במספרים.
    וכן מסכים איתך שכמו שזה נראה עכשיו אנחנו הולכים להבטיח הישארות רק מספר מחזורים לפני הסיום, קבוצה מאוד חלשה ומי שלא מנצחת אותנו צריכה לבוא בטענות לעצמה.

    לגבי אתמול.
    סירושטן בלם חלש וידענו זאת עוד מהעונה שעברה, תעודת עניות שנשאר לעוד עונה אבל פלג מצליח להיות הרבה יותר גרוע, שיימן וגורש סבירים, לא מלהיבים אבל אפשר בכיף לחיות איתם העונה. איך פתחנו עונה ללא בלם זר בכיר זה לא יאומן, או יותר נכון איך שחרננו את הבלם הטוב ביותר בסגל ותודה לגאונים לוזון ואוחנה ששיחררו את קויאר לטובת טב"ח המדליף.
    בקישור אני אוהב מאוד את טיירה אבל הוא צריך לשחק מתחת לשני שחקנים שיודעים לעשות גם התקפה. קריאף מיותר מאוד כאשר איינבינדר על הדשא, שניהם שחקנים באותו הסגנון ואיינבינדר טוב יותר. קריאף צריך לרדת לספסל לטובת שחקן שיודע ליצר דברים גם בהתקפה. הגולים היחידים שלנו נראה שיגיעו דרך פעולות של עידן ורד, מסיבה די פשוטה, אין שיטה בבית"ר ורק שחקן עם יכולת אישית גבוהה יכול לצאת מהשבלונה וליצור דברים מפתיעים. ורד הוא היחיד אצלנו שכזה אבל זה לא מספיק. אינברום מוכשר אבל לא יציב וסילבסטר נראה אבוד מאוד ולא באשמתו.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    וואי וואי, לקרוא את ההודעות של אוהדי חיפה.... אנשים כבר איבדו כל שביב של אמונה.

    אז אני אצטרף לאחד מהבחורים פה (לא אוהד של חיפה) ואגיד אחרי 2 משחקים שראיתי העונה (מכבי ועכשיו נגד בני יהודה) - ממש אין למכבי חיפה קבוצה רעה או ביזיונית או חסרת כל כמו בשנים האחרונות.
    היא לא מספיק טובה, וחסר לה איכות, אבל בגדול יש כמה שחקנים שבהחלט ראויים ללבוש את החלוצה הירוקה וזה הרבה יותר ממש שהיה בשנים האחרונות.

    הנקודה היא לדעתי - לחיפה יש שחקנים משלימים טובים לדעתי, כאלה שלא נופלים מהמקבילים ה"משלימים" שלהם במכבי ובב"ש. הקמרוני (מנג'יק או משהו כזה) שחקן נפלא. עוואד שחקן מצויין לטעמי ואני מסכים שלמרות שבנוער הוא היה 9 הוא לא במימדים של 9 קלאסי ולכן אני בסדר עם זה שהוא משחק בצד. הוא עושה עבודה טובה והגולים יבואו גם משם.
    חבשי לדעתי בלם טוב. מאבוקה מגן שתוקף מצויין.

    הבעיה של חיפה וזה בניגוד למכבי וב"ש - שאין לה את ה3-4 שחקנים מובלים. אם לב"ש וחיפה ומכבי נגיד יש צוות מסייע דומה באיכותו (לטעמי לפחות) אז לב"ש יש\היו את מליקסון, וואקמה, אוגו, ויטור - אלה שחקנים שמקפיצים אותך מ3-4 לאליפות. למכבי יש את מיכה, גולסה, פעם גם טיבי היה שחקן מוביל, קיארטינסיון וכו'.

    ולחיפה אין את זה. השחקנים הטובים והמובילים שלה הם לא מדגדגים את המובילים של הקבוצות הטובות. אזולאי לא מספיק טוב בכלל. בטח לא להוביל קבוצה כמו חיפה. אין לה חלוץ נורמלי. בעיה.

    אני הייתי שם את הבית שלי על סולמון במקום שחר. אבל דווקא עכשיו אחרי שנכווה מכל כך הרבה פלופים הוא כנראה שומר את הקלפים קרוב... סולמון לבד יכול לקחת את חיפה עם הסגל הזה לצמרת הגבוהה.
     
    oranfu, Drama2 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אבל זאת בדיוק הביקורת שלנו ארז.
    לא יודע אם בדיון הזה כאן רואים את זה, אבל בדיון של הקבוצה זה בטוח מצויין מספר פעמים.
    הסיבה שיש לנו בעיקר רק שחקנים משלימים, היא כי בכל פעם שצריך להוציא טיפה יותר או לחשוב מחוץ לקופסה בעסקה קצת יותר מסובכת, כדי באמת להחתים את השחקנים המובילים, המועדון הולך לישון. הוא במילים אחרות, לא ממש מנסה. לא באמת לפחות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,522
    לייקים שהתקבלו:
    18,433
    מה ששי רשם.

    יש לנו את השחקנים למקומות 3-4 (בערך). אבל כבר שנים על גבי שנים שאין בכלל שום ניסיון להביא את השחקנים שיקחו אותנו למקום הראשון. אנחנו בכלל לא פקטור כששחקן מוביל על המדף (שלא לדבר לא על המדף).
    הקיץ היו על המדף סבע, האסלביינק, ורד ומי שהיה משלם מספיק גם היה לוקח את סולומון. כמה מהם הגיעו לחיפה? כמה מהם בכלל היו קרובים? אם מתעלמים מהספינים של המועדון אז אף אחד מהם בכלל בכלל לא היה בכיוון של להגיע אלינו.

    ותכלס, אין שום הבדל מבחינתי בין מקום 3 למקום 9. בכל מקרה זה לשחק על כלום.

    כבר כמעט עשור שהמועדון הזה בכלל לא חושב על להתמודד על אליפות מבחינת מעשים. רק בספינים ויח"צ.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    גדול. מדובר במגן הכי מוגבל וטיפש שראיתי אי פעם בליגה מקצוענית. בול עץ שלא מסוגל לעבור קונוס. מקבל כדור ומגביה על אוטומוט כמו איזה רובוט. מעדיף את המגן הימני של מכבי הרצליה

    https://hazavit.co.il/על-ארנסט-מאבוקה-ומשמעות-החיים/
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/18