מחזור 3 בליגת העל: מכבי ת"א ובית"ר נפרדות בתיקו 2 ; ב"ש מביסה את סכנין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/9/16.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    קניוק באחד המשחקים הטובים שלו. עם שער ערן זהבי סטייל. שיחק כל המשחק בנגיעה, עם מסירות נהדרות, היה נייד מאוד, תענוג היה לראות אותו היום. יחד איתו גם לקוויאר היה משחק מאוד טוב, ונראה שהמלאבסים מצאו זר נהדר.

    בצד השני, כמו שאמרתי בדיון של הפועל תל אביב לפני מספר ימים, אי אפשר לסכן את היריב עם ידין, ניקוליץ' ושובשיץ' באמצע. האחרון היה טוב וניסה להוציא מסירות קדימה, אבל ידין כל כך מקובע לעמדה שלו שאפילו לא טורח לעבור את קו החצי, וניקוליץ' במשחק מזעזע.

    עזרא, כרגיל, עם דריבלים הזויים לאמצע הרחבה, ממש כמו אוכל לבלמים. אלטמן בכלל לא מורגש ואין אף שחקן שלוקח מנהיגות ומעיר את השחקנים.

    אגב, 2 הקבוצות ערכו 2 חילופים כל אחת?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    את עניין הבניה הסברתי מספיק פעמים. זה לא דיון אצטדיונים והכל כתוב שם.
    לדעתי מכבי ת״א טעו. הדרך הנכונה היא לחלק את היציע כפי שנתניה חילקה אותו מולכם במשחק הירידה ובמשחק הפתיחה נגד הפועל ת״א. בלי לשים קהל יריב מעליך... מה זה השטויות האלה?
    דרכי הגישה לא קטסטרופה. זו סתם הקצנה. לאיזה אצטדיון יש דרכי גישה טובות יותר?
    כשתהיה תחנת רכבת היא גם תקל.
    בפעם הבאה שתגיע לאצטדיון תשאל אותי ואני אגיד לך איפה להחנות ותוך 20 דקות אתה תהיה על כביש 6 בלי שום דרך אפר.
    באמת שלא זוכר עצמי ממתין זמן לא סביר בכניסות- בדרך כלל צואר הבקבוק זה הבודקים ולא הקרוסלות.
    בטרנר יש שאטלים שלא יעזור יותר מידי לאלפים שבאים מחוץ לבאר שבע וזה מה שגורם לעיקר הבעיות בנתניה. באמת שלא נחמד להגיע מתל אביב לכיוון צפון בסביבות 18:00 בערב. אין לזה פיתרון.
    להפנות אותך לסרטונים של נתניה הגדולה או שזה יביא לך בחילה כדי לראות איך נראתה הקופסא? בטרנר לא המציאו את הגלגל- כפי שאמרתי- בנו את טדי, נתניה ופ״ת באותו אופן מתוך חשיבה ולא מתוך חוסר חשיבה...
    מכבי ת״א נוסעת עכשיו לנתניה וסובלת בגלל שבלומפילד לא נבנה ככה. מעניין לאן אתם תסעו... לעומת בית״ר שהרחבת טדי לא השפיעה עליה.
    אגב, נתניה עצמה נאלצה לשחק עונה בבלומפילד כשהקופסא שופצה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    קודם כל, זה טמטום מכל הבחינות לשים את קהל האורחת ביציע העליון. זה גם מעניק להם יותר עוצמה בעידוד וגם יוצר את הבעיות האפשריות של זריקת חפצים, שאותה אי אפשר למנוע אלא אם כן יעשו קיר פלסטיק או משהו כזה. כוסות, יריקות, דברים קטנים...הכל יעוף שם. דבר שני, אתמול לקחו 3-4 דקות לצאת מאיזור האצטדיון לכביש החוף, ואני לא נשארתי "לחגוג" את התיקו. האצטדיון בנתניה לא בעייתי בצורה יוצאת דופן לעומת אחרים.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  4. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    910
    לייקים שהתקבלו:
    414
    יש לי הרגשה טובה לגבי מכבי פ"ת של השנה.. היכולת לא משהו בכלל אבל רפואה לא מסתנוור מצבירת הנקודות ומבין שיש לו עוד המון עבודה.. יש לנו כלכך הרבה מאמנים גנבי דעת בארץ ורפואה שבקלות יכל לקחת קרדיט, בחר להתייחס דווקא לדברים שצרכים לשפר..אהבתי.
     
    Drama2, DRORIKO ו-עידן444 אוהבים את זה.
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    רפואה יודע שהוא נמצא במועדון, שלא משנה איפה המיקום שלו יהיה, רצף של 5 משחקים ללא ניצחון והוא בבית.

    מכבי פ"ת נצחו בצדק 2-0, כאשר גם היו יותר מסוכנים ברוב המשחק (פרט ל4-5 דק' במחצית השניה, שדולי מנגה ירה על עמוס כמה כדורים), שלטו בכדור, וקניוק עשה מה שהוא רוצה.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    שי, בינינו, גם מוגרבי וגם עזרא לא שחקנים ששווים קבוצת צמרת, אבל אני חייב להודות שהיום אנחנו מבינים שהניצחון שלנו על האדומים במחזור הפתיחה לא היה הישג כזה גדול. אנחנו כאוהדי מכבי חיפה סובלים, אבל מה שקורה עם הפועל ת"א פשוט מדהים.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    כשהפועל תל אביב סיימו מולנו בתיקו אמרתי שלאבד שתי נקודות מול הפועל תל אביב הנוכחית זה לוקסוס גדול מידי ושמדהים שלמרות ההרכב החסר והלא נכון של בכר שהחזיק כל מחצית שחקן וחצי יצירתי עדין היינו מסוכנים יותר. גם אמרתי שהמשחק מעיד יותר על הפועל תל אביב מאשר עלינו, כי אצלנו עוד יחזרו שחקני ההרכב והדברים ישתנו ואצלם מי ששיחק היו שחקני ההרכב. כמובן שישר עלו טענות שאני מגזים ושאני מנסה לגמד את הפועל תל אביב. מדהים לראות כמה מהר צדקתי. לא מבין איך עם תקציב כזה וכשכל הקיץ היה לגוטמן להכין תקבוצה הם כל כך חלשים.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    משחק מעולה. שמח מאוד בשביל קובי שמציג כדורגל שלא מפחד ובשביל עומר גולן שהיה חלק עיקרי בבניית הסגל.
    שימשיכו להציג יכולת טובה אני מאוד אוהב את הציוות הזה.

    לא היה מספיק אוהדים זה קצת חבל, פירסמו כמה אוהדי מכבי פ"ת היו במגרש ?

    בכל מקרה, חגיגה בכחול.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    @Drama2 בתור אחד שראה אותו לא מעט פעמים גידי קניוק שחקן או שהוא יודע רק לבעוט יפה?
     
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    גידי התחיל לשחק בבוגרים באופן קבוע בעונה שהיינו בלאומית 12/13. בלאומית היה שחקן רוטציה ואחר כך התחיל להשתלב יותר ויותר בבוגרים. כל זה בלי שום קשר ליכולת החלשה שהציג בשתי העונות הראשונות שלו בבוגרים.
    נתן את הקפיצה עם רב"ש כמו מרוואן קהבא עומר דנינו דור אלו חגי גולדנברג עידן שמש (למרות שעזב) גיא מלמד ויובל יעקבוביץ' (איך אף קבוצה לא החתימה אותו, קטונתי).

    עדיין כמו מרוואן שיחק למרות שמידי פעם הציג יכולת חלשה ולא היה יציב. קיבל אשראי בלתי מוגבל לקרנות ובעיטות חופשיות למרות שכשל פעם אחר פעם. אחד מבין הרבה ריבים של רב"ש עם הלוזונים היו על שחקני בית ש"צריכים" להיות משולבים וגידי הסיק מסקנות והתחיל להתאמן בצורה יותר מקצוענית ועבד דרך הכוונתו של אביו ורב"ש במה להתרכז על מנת להיות שחקן יותר טוב.
    הוא חזר לעונה השנייה עם רב"ש (כמו מלמד) חד יותר חזק יותר שרואים שהוא עבד על עצמו.

    העונה עם קובי רפואה הוא נראה הרבה יותר טוב כי בנו את הקבוצה בהתחשב במגרעות שלו (חוסר פיזיות, התמקמות לא נכונה בהגנה) ושמו את פירס וצעירי ששניהם פיזים והגנתיים (פירס הגנתי גרדא).

    שורה תחתונה - אני כבר מסתכל לסוף העונה, מגיעים למכבי פ"ת דמי השבחה. בתחילת הקריירה שלו השחקן גרם לאיבוד נקודות ואם לא מכבי פ"ת הוא היה נודד בליגה הלאומית. לא מכיר קבוצה אחרת שהייתה נותנת כזה קרדיט במצבים נייחים ולא נותנת לזר כלשהו לבעוט את הכל.
    קבוצה שתיקח אותו חייבת מרכז שדה קשוח ולתת לו לשחק מקדימה יותר בחופשיות. שחקן מושלם לקבוצה שמשחקת 4-2-4.

    אם אתה מגדיר 'שחקן' כשחקן שיהיה שחקן פותח בנבחרת ישראל, אז התשובה היא לא. האם הוא יכול להיות שחקן רוטציה במכבי חיפה או בית"ר ? אני מאמין שכן.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    אני נהנה לראות את מכבי פתח תקווה, עושה רושם של קבוצה סימפטית. מקווה בשבילם, כי אני נורא מעריך כרגע את גולן ורפואה, שבניגוד להרבה קבוצות סימפטיות בעבר גם יפתחו ביצים ועור עבה.

    גידי קניוק שחקן מעניין מאוד, לא יודע לגבי חיפה, אבל אם יגיע לבית"ר למשל זו יכולה להיות הברקה. משהו באווירה שם יוכל להתאים לו.
     
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    גוטמן הורג את הקבוצה ! תן להם לשחק כדורגל !
    הוא כבר לא בנבחרת,חייב לשחק הרבה יותר פתוח והתקפי. המספרים לא משקרים, אי אפשר להבקיע עם 9 שחקנים שעושים הגנה.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  13. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לא ראיתי את המשחק המלא אבל לפי התקציר לא נראה שהפועל תל אביב הייתה פחות טובה ממכבי פתח תקווה או משהו כזה.
    היו שווים תיקו בדיוק כמו במשחק נגדנו ומול חיפה.
    הבעיה של הפועל תל אביב שזה כל מה שהם שווים במשחקים הללו, 3 נקודות מקסימום, לא הגיע להם באף משחק לנצח יותר מלקבוצה השניה שעמדה מולם, אבל גם לא הגיע להם להפסיד.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשמח לשמוע על אלטרנטיבה להרכב יותר התקפי של הפועל ת"א, כבר כתבתי פעמיים בת'רד של הפועל שההרכב היה בסדר גמור. קחו בחשבון שמנגה הגיע ללא כושר משחק ועמאשה ישב ביציע. אלטמן הועדף על פני בומבה שלא משקיע ומכדרר בלי הפסקה. היו ארבעה שחקני התקפה מובהקים יחד עם ניקוליץ' שהוא לא קשר אחורי פרופר וגם המגנים תקפו הרבה.
    הפועל הייתה שווה תיקו אולי אבל זה לא מנחם אף-אחד, בקושי יצרנו מצבי הבקעה ולגוטמן אסור להתעלל ככה בחן עזרא - שים אותו בשמאל. ועוד בשביל מי לוותר על היתרון שלו - בשביל אלטמן שלא מסוגל לעבור שחקן?

    בליגה הזו דברים משתנים כל שבועיים-שלושה - מדבר יותר לכיוון מכבי פ"ת ופחות על צד אופטימי בהפועל ת"א. אשקלון גם לא תשמור על קצב צבירת נקודות כזה למשל. ברור שבאר-שבע ומכבי יהיו למעלה, בית"ר תזדנב, מכבי חיפה תתייצב והשאר פתוח. גם בסכנין נראה יום עסל יום בסל.

    לגבי גידי קניוק - שחקן שצד את עיניי כבר בעונה שעברה והוא בהחלט השתפר. בליגה הזו מדובר ביתרון גדול כשיש שחקן שמכין כדור בנגיעה ויודע לבעוט 'נקי' בצורה כזו מחוץ לרחבה. הוא לא צריך את הנגיעה המיותרת של השחקן הישראלי, ישר מכין את הרגל ו-בום. מעבר לכך אני לא יודע עד כמה הוא איכותי, נראה לי קצת כבד בתנועה ולא מגוון, אבל למכבי פ"ת זה די והותר. מעבר לכך? נראה, כל דבר בעיתו
     
  15. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    שובשיץ נראה זר לא רע בכלל.
    וגוטמן יכול לשחק במערך של 4-4-2 אם הוא רוצה לשחק התקפי, דולי מנגה ושוינפלד כשני חלוצי שפיץ, חן עזרא משמאל ואלטמן מימין, ידין וניקוליץ' באמצע זה המערך ההתקפי הכי טוב שהפועל תל אביב יכולה וצריכה לשחק בו.