מחזור 3 בליגת העל: 1-1 בין ב"ש למכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏10/9/10.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאדיר חלוץ כמו שבוזגלו חלוץ או (בקנה מידה גדול יותר) רונאלדיניו חלוץ. גאדיר לא שיחק למעלה באמצע אתמול, איפה שהיית רוצה לראות חלוץ, אז לא צריך להיות הסניגורים של אלישע ולטייח את החילוף הפחדני הזה. אלישע הוציא אתמול את הכתובת היחידה במשחק ההתקפה כי הוא לא מסוגל לחשוב מחשבה מעט יותר מתוחכמת מ"אוי חטפנו אדום, טוב אנחנו מובילים, בוא נוציא חלוץ ננכיס קשר וננסה להחזיק את ה1-0 הזה."
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מכבי חיפה אתמול בכל המשחק לא שיחקה טוב יותר מבאר שבע...
    לוח משחקים קשה? חוץ לפגוש אותנו בפתיחה מה קשה בלוח משחקים שלכם? משחק בבאר שבע? קבוצה ברמה שלכם היתה צריכה לנצח את באר שבע בקלות (עם כל הכבוד כן?) מה לעשות שב-3 המשחקים הראשונים הרמה של מכבי חיפה חלשה...
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ועדיין מכבי חיפה עם 7 מתוך 9 שהיא שיחקה בבלומפילד נגד מכבי ובוסרמיל ואני לא רואה מצב שמכבי חיפה לא מנצחת את בני יהודה ובית"ר לאחר פגרת יום-כיפור, ככה שלא צריך לדאוג למכבי חיפה, גם אם הרמה שלהם לא משהו צריך לזכור שלוקח זמן להיכנס לכושר ובינתיים היא בכל זאת משיגה נקודות, גם מכבי ת"א עד עכשיו לא הרשימה אותי יותר מדי אבל היא משיגה נקודות וכמו במקרה של מכבי חיפה יש לה חומר שחקנים טוב שיתחבר מתישהו, סה"כ מחזור 3 לא צריך כבר להשיג מסקנות.