מחזור 3 בליגת העל: 1:3 להפועל ת"א בוסרמיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏11/9/09.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מחצית בבלומפילד ובכלל לא מרגישים שזה משחק בית של מכבי(גם בני יהודה מארחת בבלומפילד אבל אין לה עדיין ביתיות מובהקת שם), בני יהודה טובה יותר ואם עטר היה קצת פחות אגואיסט ואנמי אולי הזהובים היו יורדים למחצית ביתרון.
    במכבי ת"א אין ממש את מי לציין לטובה בחלק הקדמי, בבני יהודה צעירי ולירן כהן בולטים.
    שתי הקבוצות כרגע לא נראות כמו קבוצות שיכולות לאיים באופן רציני על האליפות, אולי בני יהודה תוכל לדגדג קצת את הפועל ת"א, בית"ר ומכבי חיפה.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    משחק חלש של שתי הקבוצות. בני יהודה טובה יותר, אבל לא מגיעה למצבים. שתי הקבוצות לא נראות כרגע כקבוצות שיכולות לאיים על חיפה או הפועל, אבל אנחנו כמובן רק בהתחלה וזה בכ"ז משחק בין 2 קבוצות די שוות ברמתן.
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    לא מסכים שבני יהודה טובה יותר, דווקא מכבי ת"א הגיעה יותר לרחבה של איינוגבה, רק יבוריאן שכח שהשער מוצב על הקרקע ולא באוויר.
    אני מאוד נהנה לראות את ישראלביץ', פעיל ונמרץ ועמדת הפליימייקר מאוד מתאימה לו, עונה שעברה הוא איבד מערכו והיה חסר תועלת בעקבות שתופקד במספר תפקידים שלא שיחק בהם אף פעם, בתור מגן שמאלי בין היתר, וכך היה קשה לו לבוא לידי ביטוי, עושה רושם שמאחורי החלוצים הוא תופס מנהיגות ורק חסרה רגל מסיימת.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שתי הקבוצות סיפקו משחק משעמם וחלש מאד ברמתו, חבל מאד, אבל הייתה לי מלכתחילה הרגשה מאד חזקה שהמשחק הזה יהרוס את רצף הכיבושים היפה של המחזור וזה יגמר אולי ב1-0 לאחד הצדדים.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    2 הקבוצות אכזבו אותי מאוד, במיוחד החוד של בני יהודה, מאחר ופדרו גלבאן ואלירן עטר היו במשחק רע למדי. גם שחקני הקישור של מכבי תל אביב די אכזבו ולא נכנסו מספיק טוב למשחק, מה שאילץ את שרן ייני לסגור על הנחיתות המספרית של מכבי תל אביב.

    סך הכל המשחק לא היה טוב, אבל לפחות המאמנים נתנו לקבוצות שלהן לשחק פתוח, מה שהקל על הצפייה במשחק. חבל רק שהיו הרבה מסירות לא מדוייקות, שפגעו בשטף של המשחק.

    כמו שזה נראה כרגע, החמישייה הראשונה די סגורה. אין ספר ש-2 הקבוצות הללו תהיינה שם. השאלה היא רק יהיה המיקום של כל אחת מהן.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    במחצית הראשונה עוד איכשהו היה בסדר, בשנייה ראיתי שידור של הליגה ממאלטה. לפעמים היה מדהים לראות ששחקנים לא מסוגלים להעביר פס למישהו שעומד 5 מטרים מהם.

    בכוונה הלכתי לראות את המשחק בשביל להגיד משהו חיובי על מכבי ת"א הרי היא פתחה את העונה עם שני נצחונות. אני לא ראיתי שום דבר מיוחד שצריך להפחיד את מכבי חיפה, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. אני באמת לא מסיק מסקנות כי מה זה כבר אומר משחק אחד, אבל בשביל באמת להראות שהצהובים רציניים הייתי מצפה לראות ניצחון ויותר כדורגל.

    בני יהודה בסה"כ קבוצה נחמדה עם כמה שחקנים עם פוטנציאל, אבל ברגע שאתה עולה עם חלוץ אחד שלמעשה גם יותר מזכיר קשר התקפי מה אתה רוצה להשיג? הכתומים לא הראו שום דבר מהיכולת שלהם בזירה האירופאית, הבנתי שהם היו עייפים...

    בקיצור, משחק מרדים וכאוהד מכבי חיפה אני יותר דואג מהאדומים ומבית"ר.
     
  7. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    התוצאה הזו טובה מאוד למכבי חיפה ,חיפה היחידה שמושלמת ,ועוד שבוע אם חיפה תצליח לנצח את הפועל ת"א שתגיע יותר עייפה מאירופה ,לחיפה כמעט שבוע לנוח להפועל ת"א כולה 4 ימים ,אמור להיות לטובת חיפה ,חיפה חייבת מחזור הבא ניצחון על האדומים.

    מכבי ת"א היום הוכיחה למרות שהגיעה לה לנצח שהיא עדיין לא בנויה באמת ללכת על האליפות
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    חיפה שיחקה סך הכל מול 3 הנמושות של הליגה...

    המשחק היה רע, בני יהודה חוץ לעשות בונקר לא עשתה כלום, אה והיה מצב של משה ביטון 5 דקות לסיום. אלירן עטר, מי זה?

    מצד שני מכבי עם החמצות של 100 אחוז אם זה יבוריאן ומאיוקה, לא נורא, 0:0.

    איגור בסופו של דבר מכבי לא צריכה גם לרוץ לאליפות השנה כי היא לא יכולה, אין לה סגל כמו של הפועל לעשות את זה, ובכלל אני לא חושב שלמכבי חיפה יש סגל יותר טוב משל הפועל...אני מקווה שמכבי לדרבי תגיע עם 17 נקודות ומעלה זאת אומרת תיקו נגד הפועל חיפה ו-3 ניצחונות אחר כך או לחליפין 4 נצחונות כולל הפועל חיפה ואז תגיע עם 19. מכבי חיפה עוד תאבד נקודות, בסופו של דבר השיטה של לוזון היא לטובת חיפה והפועל.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קודם כל לפני הכל אני חייב לומר כל הכבוד לאוהדי של מכבי ת"א, שער 10-11, 8 13 ו2 היו מלאים, הייתה אווירה יוצאת מן הכלל, מדהים, מצד שני בני יהודה איכזבו, ציפיתי לראות הרבה יותר אבל אפילו לא פתחו את שערים 4-5 אך עדיין הם עשו יחסית רעש. דבר שני, כל הכבוד לשתי הקהלים על העידוד והפעולה למען גלעד שליט, מרגש.

    בנוגע למשחק - מחצית ראשונה טובה של שתי הקבוצות עם יתרון קל למכבי, המשחק די רץ, הרבה מצבים ולמרות שהמחצית הסתיימה ללא שערים, היא הייתה בקלות יכולה להסתיים ב2:3 למכבי.
    מחצית שנייה הייתה שונה לגמריי, היה נראה ששתי הקבוצות לא עלו בכלל למגרש, יבוריאן שהיה טוב מאוד במחצית הראשונה כמעט ולא נגע בכדור בשנייה, כמו גם יובל שפונגין לדוגמא. כמעט ולא ראיתי את בני יהודה מגיעה למצבים מלבד הנגיחה של משה ביטון ובמכבי ההחמצה הנוראית של מאיוקה.

    בסופו של דבר תיקו מוצדק, מחצית ראשונה טובה מאוד, השנייה פחות, אבל עדיין הייתה אווירה נהדרת והלך הרוחות על הדשא משקף את התוצאה. אני לא ממש מאוכזב כי גם לא הגיע לנו לנצח כמו ליריבה וגם ששיחקנו נגד בני יהודה שהיא טובה מאוד ושתיתן עונה נהדרת ותתפוס את מקומה בצמרת הגבוהה.


    דבר אחרון - אני לא יודע על איזה אליפות אתם מדברים וממה אתם בדיוק מסיקים מסקנות, כולה מחזור שלישי... גם בית"ר לא הרשימה עד עכשיו וניצחה רק פעם אחת ב3 משחקים, אז היא לא יכולה לזכות באליפות? כנ"ל על הפועל ת"א. תפסיקו עם הסקת המסקנות הטיפשית הזו.
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אגב לגבי מאיוקה שכחתי לציין, לא בפעם הראשונה בליגה שאני רואה אותו מחמיץ ברשלנות כזו. היום זה לא נראה כמו חוסר מזל או משהו כזה, אלא יותר כחוסר יכולת. הוא צריך לשפר את התחום הזה כי בסך הכל הוא שחקן פיזי עם פוטנציאל להצליח בליגה שלנו.

    השיטה של לוזון היא לטובת כל קבוצה שלא תצליח להשיג הרבה נק' עד תחילת הפלייאוף.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מאיוקה רק בן 18, צעיר, כל הקריירה לפניו, ברור שהוא צריך לעבוד על הסיומת אבל אין ספק שיש לו נקודות חיוביות כמו משחק הראש שלו והמהירות שלו והפונטנציאל האדיר אשר טמון בו.

    אגב, מגיע ח"ח ליובל שפונגין, משחק מצויין שלו בעיקר במחצית הראשונה, עלה הרבה קדימה ועשה מספר פעולות טובות. כזה שפונגין אנחנו רוצים לראות, הוא רק צריך 2-3 משחקים טובים והוא יהיה טוב למשך זמן כי אנחנו כבר יודעים שיש לו יכולת והרבה. מצד שני, שירן ייני די איכזב היום, משחק מאוד חלש שלו, לא הצליח להוציא את הקבוצה קדימה, המון מסירות לא מדויקות ובעיקר היה איטי אבל אני מאמין שזה היה חד פעמי. יוסי שבחון ממשיך להיות גרוע, אדיש ביותר ואיטי כמו תמיד.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עידן אף אחד לא דיבר כאן על מספר הנקודות אלא על היכולת החלשה שהציגה מכבי ת"א, שעד המשחק הזה לא מעט כאן חזו שהיא קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף.
    נכון רק מחזור שלישי אבל אנחנו כבר יודעים אלו 5 קבוצות יהיו בצמרת בסוף העונה וכרגע אפשר לסמן מי קבוצה שיכולה לאיים ברצינות על הכתר ומי לא.

    לגבי המחצית השנייה, מאוד מאכזבת בעיקר מצידה של בני יהודה שגם כמעט וגנבה את המשחק עם הנגיחה של ביטון(החמצה איומה), למכבי ת"א גם לא הגיע לנצח למרות השליטה היחסית שלה במחצית השנייה וההחמצות של מאיוקה ושל ייני משערים של 300%.

    3 משחקים מרכזיים = 3 תוצאות 0-0.
    כרגע זה 10% מכל המשחקים המרכזיים של העונה(תום הליגה הסדירה) וזה יכול רק לצמוח.
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קודם כל, אני לא חושב שמכבי שיחקה ממש חלש. אמנם מחצית שנייה הייתה די חלשה של שתי הקבוצות אבל מחצית ראשונה הייתה טובה, בעיקר של מכבי. דבר שני, אי אפשר לדעת כלום עד עכשיו, גם בית"ר וגם הפועל לא הרשימו עד עכשיו בליגה, כמו גם מכבי חיפה ששיחקה רק נגד העולות אבל אין ספק שהן יאיימו על האליפות. אני לא אומר שמכבי תהווה פאקטור במאבק האליפות, בכלל לפי דעתי מכבי לא בנוייה לאליפות ואני אסתפק בחזרה לצמרת עם כדורגל יפה ומהנה, אבל פשוט החשיבה שלך לא נכונה. בסך הכל מחזור שלישי, הכל עוד פתוח, דבר איתי בסביבות המחזור העשירי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/09
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בגלל השיטה של לוזון, זה לא משנה תאכלס מה יהיה הפער שתשיג קבוצה על פני מקומות 2-4, מה שחשוב זה להשיג כמה שיותר נצחונות כי בתאכלס פער של 10 הופך ל-5 וזה יכול להיות גם בעייתי עבור הקבוצה במקום הראשון, פשוט מדהים כמה שזה בושה הדבר הזה, מצטער בא לי להקיא מהשיטה הזאת פשוט איכס. מי שתיקח אליפות השנה, יכול להיות שמבחינת יכולה, סביר מאוד להניח שהיא תהיה יותר טובה מהפח שהיה בשנה שעברה, אבל עדיין יהיה כוכבית שיירשם לידה - שיטת אבי לוזון.

    פושעי לוזון לדין!

    אגב אני רוצה להגיד שאת האמת לדעתי הדבר החשוב ביותר בכל הערב הזה היה המחווה שעשו האוהדים לגלעד שליט, כמה טבעי שהמשחק הסתיים בשיוויון, מי ייתן וגלעד יחזור הביתה במהרה וב"ה יאכל גם ארוחת חג בבית.

    בסופו של דבר לא קרה שום דבר, אז עשינו תיקו מול בני יהודה, למה מה אתם חושבים שחיפה תנצח 30 מ-30? והפועל תנצח מעכשיו עד סיום הליגה? לא, בסדר 2 נקודות אבדו, אני מאמין שיהיה אפשר להחזיר אותן בקריית אליעזר נגד הפועל חיפה, מה גם שאני כלל לא בטוח שמכבי חיפה תנצח את הפועל ת"א, כך שאם יהיה שם תיקו ומכבי תנצח את הפועל חיפה שוב אנחנו עם אותה מצבת נקודות כשלמכבי לפני הדרבי מחכים 3 משחקים שהם חובה 9 נקודות, ולמכבי חיפה לדוגמא מחכות בית"ר ירושלים ומסע לנגב ואני לא בטוח שיהיה לה קל שם כמו שלהפועל ת"א היה, שחקני ב"ש לא ירצו להתבזות מבחינה הגנתית כל כך מהר. הליגה השנה תהיה צמודה, בסופו של דבר למרות חלוקת לוזון היתרון בלסיים מקום ראשון זה העובדה שאתה מארח את המשחקים הקריטים וזה חשוב.

    ואל תשכחו עוד דבר, למכבי ת"א אין בעל בית מבחינת קישור קדמי, יוסי שבחון זה אסופה של כלום ושום דבר, הקשר בינו ובין כדורגל הוא מקרי בהחלט, איטי, לא יודע לשחרר כדור, בעיטה בחוזק של כוסית, ראיית משחק של ליגה א', מתי ריאתם אותו יורד לגליץ'? זו בעיה מבחינת ההתקפה של מכבי כי כל עוד זה ככה שחקני היריב מתמקדים באבידור וביבוריאן וזה הרבה יותר קל להם כשמ כבי בעצם משחקת עם שחקן אחד פחות, אם אילייב יראה שהוא ברמה גבוהה, וייתן כדורגל טוב ויהיה ההיפך מיוסי שבחון תצפו למשחקים טובים של מכבי מבחינה התקפית. מה גם שבקישור האמצע אנדריי קומאץ' הוא שחקן 50/50 ומכבי צריכה כזה שינטב כדורים ביחד עם גיז'רמו, וגם זה כרגע בעיה בשביל מכבי, יהיה בסדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/09