מחזור 31 בליגת העל: בית"ר מול הפועל במשחק ההכתרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏11/5/07.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פתאום חצי ליגה במאבק על גביע אופ"א.
    המשחק בין בית"ר להפועל הולך להיות ממש אבל ממש לא מעניין אחרי שהמשחק יהיה ללא קהל, האווירה הקסומה שתמיד הייתה במפגשים לא תיהיה, בית"ר הבטיחו כבר את האליפות וכאשר הפועל הייתה חזק בתמונת האליפות אני קיוותי שנוכל לנצח בטדי ולעשות דברים יותר רציניים עם העונה הזה. אני רק מקווה לנצח אותם ולנקום כמה שאפשר עד הניצחון שלהם בטדי עלינו, אחד המשחקים העצובים שיצא לי לראות מהפועל ת"א.

    אני חושב שמכבי פ"ת קבוצה מאוד בינונית וזה בושה אם היא תיהיה בגביע אופ"א. הפועל פ"ת על הקרשים אבל היא לפחות תוכל לרדת ליגה בהרגשה יותר טובה שהיא הרסה ליריבה שלה וניצחה בדרבי. הפועל פ"ת לא הייתה כזאת רעה נגד בית"ר, אבל גם לא שיחקה טוב מדיי וזה בעצם ככה מסכם את העונה של הבחורים של לחמן. אני מקווה שהם יעשו עבורינו את העבודה כמו שאפשר, אני מאוד חושש מניצחון של מכבי פ"ת שייגרום לה לחלוף על פני הפועל בטבלה.

    הפועל כפר סבא גמרה את העונה, אמת. לפחות שתהרוס למכבי חיפה, שבתקופה האחרונה משחקת לא רע בליגה. הפועל כפר סבא לא ניצחה בבית המון זמן, יותר מדיי והגיע הזמן. ג'יזרמו ישראלביץ וסמואל יבואה הם השחקנים שיכולים להכריע לטובתה את המשחק, מזל שדה סילבה חוזר.
    אני חושב שבמכבי חיפה מאוכזבים מאוד לא רק מקטן אלא גם מבוקולי אבל משום מה לא מעבירים ביקורת עליו. יותר טוב עבור חיפה שקטן בחוץ אולי סוף סוף הוא תשחק משוחרר, עם כל הכבוד שקטן נלחם זה לא זה וההתנהגות שלו לא מתאימה. עבאס סואן בכושר לא רע בכלל ויהיה לו מאבק עם אבובאקרי על השליטה במרכז המגרש.

    אני מאוד מקווה שמכבי הרצליה תראה שהנפילה נגד מכבי ת"א הייתה מקרית. אסור שמכבי נתניה תפתח עלינו פער. נתניה הביסה את בני יהודה בקלות כאשר השחקן המצטיין היה אופיר חיים שרוב העונה לא הצליח לנצל את המצבים שקיבל ולא עזר לנתניה מספיק. מכבי הרצליה עדיין צריכה את הנקודות וההרכב החזק ביותר שלה עולה, אני אחזיק לה אצבעות. להרצליה יהיה קשה בדיוק כמו שבוע שעבר נגד הגנת הברזל של מכבי נתניה. דדי בן דיין מוסיף המון כוח להתקפה והוא יעשה צרות גם הפעם.

    מכבי ת"א לטעמי תעשה את העבודה נגד עמידר. המשחק של הצהובים בשבוע שעבר נגד הרצליה היה נהדר. כדורגל סוחף מרגל לרגל והתוצאה הייתה בהתאם. ביטון בכושר לא רע בכלל וזה חבל מאוד מבחינתו שהוא ייעדר. עומר פרץ שהוא אכזבת העונה במכבי ת"א אולי ייקבל הזדמנות פז בחוד וייצטרך להראות מה הוא שווה. מכבי ת"א חייבת לנצח כי חצי ליגה במאבק על הכרטיס לגביע אופ"א ויש לה עוד את בית"ר והפועל על הראש.

    בני יהודה תשתדל לברוח מהתחתית ולהבטיח היום את הישארותה. אשדוד גמרה את העונה.
     
  2. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    לא מעניין. כבר ממחזור 15 הליגה לא מעניינת יותר. חבל שזה ככה,אני ממש מקווה שבעונה הבאה נוכל לראות עונה סטייל עונת 2002/2003 שבה המתח היה גדול,היה קהל,הרמה הייתה סבירה ומעל הכל פשוט נהנתי לראות כדורגל ישראלי באותה עונה,אפילו שהיא נגמרה לי בתור אוהד מכבי חיפה באופן מר,אני מקווה שנזכה לראות עונות כאלה בעתיד בכדורגל הישראלי ולא עונות כמו זאת ושל שנה שעברה.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    איזה גועל נפש של מחצית. אנדרסון לא עושה דבר אחד טוב, וחבל שהוא לא יכול לשחק היום. אין ספק שכבר כיאל בירם יותר טוב ממנו, ארבייטמן שוב מוכיח שהוא לא יכול לשחק לבד כחלוץ חוד בודד, הוא פשוט לא השחקן המתאים לכך.
    מילה על הפרשן הנכבד שייע פיינגנבוים: מקבץ מהשטויות שלו: "רוני לוי עשה מהפך בהרכב גם קטן, גם קולואטי". אידיוט הם לא משחקים כי הם פצועים! ואז ארבייטמן נפצע והוא אומר " לדעתי אם ארבייטמן לא יתאושש רוני לוי יחליף אותו". באמת? והנה הדובדבן שבקצפת: "אני חושב שהבעיה של מכבי חיפה היא בהגנה", יפה שלאחר 31 מחזורים הוא הבין זאת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/5/07
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    חיפה נראית זוועה , שתעשה לעצמה טובה ולא תעפיל לאירופה .
    אורן ניסים הצב לא מתקשה מול שחקני ההגנה שלה.
     
  5. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט תענוג לראות את כפר סבא משחקת. היא אחת הקבוצות היחידות שמחקות כל כך יפה וטוב בהתקפה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/5/07
  6. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ועדיין, משחק מאוד חלש היה לנו היום בכפר סבא. סבל של 90 דקות.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הרי ברור שהקבוצה שראינו היום ובמהלך כמעט כל העונה בליגה זו לא הקבוצה שנראה בעונה הבאה, אז איך בדיוק לא לעלות לאירופה ולא לקבל את המענק הכספי יעשה טוב לקבוצה? זה רק יזיק מבחינת הרכש.


    אגב, זה משחק שני ברציפות בין חיפה לכפ"ס שמגיע לרמה כל כך נמוכה, רק שהפעם המזל היה לצד כפ"ס וחיפה לא הצליחה למחוק את היתרון שלה.
     
  8. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה אירוני שג'יזרמו ישראלביץ' הנהדר כובש את שערו הראשון העונה, דווקא נגד מכבי חיפה האקסית שלו והקבוצה הראשונה בארץ. הנצחון עצמו מוצדק לחלוטין, כפ"ס היתה טובה יותר (לא שזה היה קשה) מחיפה כל המשחק, הגיע ליותר מצבים, הניע את הכדור יותר וגם כבשה שער אחד יותר. חיפה נראתה פשוט זוועה, כל השחקנים היו חלשים. כל ההגנה מלבד אולי מגרשווילי היתה זוועה, קנן וחרזי היו גרועים מאוד במרכז ההגנה וגם הקישור האחורי ב"הנהגת" דירסאו היה גרוע. כמה צודק שייע בדבריו על דירסאו. כולם מדברים על הזרים שבאו כמו אנדרסון ומסודי אבל לא באים בטנות יותר מידי לדירסאו הרבה בגלל העונה הקודמת שלו שהיתה מעולה. רוני לוי לדעתי עשה טעות שלא עלה עם תומר חמד כחלוץ שני לצד ארבייטמן ובכך משחק 4-4-2. ראינו כשחמד נכנס למשחק הוא לא השפיע עליו יותר מידי, ואם רוני לוי היה פותח איתו מצבה של חיפה היה טוב בהרבה.

    ההפסד הזה מחסל סופית את סיכויה הקטנים מאוד של חיפה לעלות לאירופה, עכשיו היא צריכה לקוות שהפועל, מכבי ונתניה יפסידו ושהפועל תזכה בגביע ואז אולי חיפה תצליח להגיע למקום 4 שבסיטואציה הזאת מוביל לגביע אופ"א.

    כל הכבוד להפועל כפ"ס על משחק טוב. מנסיון כאחד שרואה הרבה את כפ"ס זה עוד משחק לא גדול שלה, אבל מול מכבי חיפה כל-כך חלשה זה מספיק. רק מהעובדה שזה לא משחק גדול של כפ"ס אפשר ללמוד על היכולת הנהדרת של הקבוצה הזאת ועל זה שהיא פספוס גדול העונה. כרגיל ישראלביץ' היה מצוין אצל כפ"ס, לא הפסיק לרוץ ולהשקיע, חילץ כדורים, עשה הגנה, חילק כדורים לחברים וכמובן כבש את שער הנצחון, פשוט שחקן ענק!
    השאר האמת בחלק הקדמי היו פושרים, כנפו שחקן חלש, יבואה היה במשחק סביר והחמיץ החמצה גדולה מול שער ריק וגם דיין הצעיר לא הראה דברים מיוחדים.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה פשוט מזייפת את הסמל, אם הייתי אוהד שלה הייתי מאוד נעלב. כפר סבא הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח ללא ספק. השער של כפר סבא היה פשוט בהליכה. אף אחד לא הפריע ליבואה למסור לנסים ואף אחד לא הפריע לניסים למסור לישראלביץ ואף אחד לא הפריע לישראלביץ לבעוט, את הפואנטה הבנתם. באמת מפליא אותי שהשחקן הכשרוני הזה הבקיע רק שער אחד העונה בכפר סבא. הקשרים לא כובשים מספיק שערים וזו הסיבה למיקום של הפועל כפר סבא שהחמיצה יותר מדיי עד שכבשה. אני מסכים עם יניב, בהחלט אירוניה שישראלביץ השחקן שלא קיבל צ'אנס אמיתי בחיפה, כובש את השער הבודד שלו העונה ומנפץ לחיפה את הסיכויים להגיע לגביע אופ"א ועל היכולת שלה בליגה, ממש לא מגיע לה.
    דקל קינן זילזל היום והיה פשוט מגעיל, החזרת הכדור הלא טובה אחורה שיבואה החמיץ מול שער ריק הייתה טעות אדירה שלו.
    בוקולי ודירסאו לא עשו שום דבר על המשחק. אני חשבתי שקטן דווקא משפיע לרעה על השחקנים אבל גם בלעדיו הם היו חלשים מאוד. כפר סבא מנצחת בבית מאז אמצע חודש נובמבר, אבל אין להם במה להתנחם, הם לא ייזכרו את העונה כשנה מוצלחת.
     
  10. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הביזיון העונתי ממשיך, עוד הפסד לירוקים, הפעם 1-0 לקבוצה של אוחנה. פשוט בושה וחרפה מה שהולך במועדון הזה השנה..לא מגיע לנו להגיע למקום שמוביל לאירופה כמו שאמרתי כבר, הצגנו יכולת זוועתית היום כמו שאנחנו מציגים כבר רוב העונה הזאת בליגה. לא זכור לי כבר מתי מכבי חיפה הפסידה 10 משחקים בעונה אחת, במשך שלוש העונות האחרונות שזכינו באליפות לא הגענו ל10 הפסדים. אולי זה רק לטובת המועדון עונה הבאה שלא נשחק באירופה, אחרי שיזרקו חצי מהזרים ויתחילו סופסוף לשחק עם שחקני נוער ולבנות קבוצה חדשה. אהה כן, גם הייתי רוצה מאוד לראות מאמן חדש בקבוצה, רק חבל שזה לא יקרה..
     
  11. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    מי בכלל רוצה אירופה? את מי זה מעניין בכלל? מכבי חיפה צריכה אירופה שנה הבאה בערך כמו כדור בראש.
    שנה הבאה צריכים לפרק הכל ולהתחיל מהתחלה. 6 שנים של הצלחות אליפויות ליגת האלופות תמו להם. הסגל שבע וחלקו או חלש מטבעו או זקן. הסגל הזה שרץ כמה שנים נתן את התפוקה שלו ועכשיו דרוש ריענון. בלי כעס,בלי כפיות טובה,רק בהגיון אני מדבר עכשיו. מכבי חיפה צריכה לבנות את עצמה מחדש לשנים הבאות,ולדאוג לסגל רעב שמח ומוכשר ולהביא זרים רציניים ולשלוח את כל העצלנים ובינוניים למיניהם לקיבינימאט ואני מדבר על מסודי,מגרלשווילי,אולארה,אנדרסון וכמובן רוני לוי הביתה. כבר ארבע שנים אוהדי מכבי חיפה אומרים שהוא לא מאמן ורק השנה מחליטים סוף סוף להתייחס אלינו ברצינות. הוא נכשל,האליפויות שהקבוצה לקחו לא היו קשורות אליו הוא לא בנה את הסגל. שנה הבאה נקווה רק לראות כדורגל נורמלי,ואני לא מדבר על אליפות בכלל. רק לראות את מכבי חיפה משחקת כדורגל,דבר שהיה חסר לי מאוד העונה. עם הזמן יחזרו התארים והאליפויות,אני לא דואג. מועדון כמו מכבי חיפה לא יעלם יותר מדי. תוך שנה שנתיים אני מאמין שנראה אליפות מספר 11 בכרמל.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אם לא נהיה באירופה לפחות לא תהיה את האשליה שהייתה העונה שאנחנו קבוצה טובה, ושכמובן התירוץ של "עייפות" לא יהיה. עדיף שנתרכז בליגה ונחזיר לנו את התואר ששייך לנו. לגבי המשחק עצמו, אין הרבה מה להרחיב אך למרות שהשנה אנחנו קבוצה הרבה פחות טובה מבעונה הקודמת יש גבול עד כמה אפשר להראות רע, 10 הפסדים זה יותר מידי גם בישביל מכבי חיפה בעונה רעה, נשאר לנו רק לקוות שהסיוט הזה כבר ייגמר.
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ברור שמבחינת "עייפות"( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ) זה יהיה עדיף, אבל מבחינה כלכלית זה יהיה כישלון מוחלט.

    מצד שני, כמו שאמרת, אם רוצים להתחיל מחדש, צריך ללכת עם זה עד הסוף - אחרי 7 שנים, להתמקד רק במסגרת המקומית.
     
  14. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    איזה אירופה עכשיו? גביע אופ"א הוא אשלייה אחת גדולה. נראה לך שהכסף נמצא במפעל הנחות הזה?
    הכסף המעמד והעניין נמצא בליגת האלופות. שאתה משחק בצ'מפיונס ליג אתה באמת יכול להביא רכש חזק(זרים רואים בליגת האלופות הזדמנות) המענקים הם בערך פי 3 יותר גבוהים מהמענקים בגביע אופ"א. ואותי בתור אוהד הרבה יותר מרגש לשחק בשלב הבתים בליגת האלופות ושחק מול קבוצות כמו ריאל מדריד מנצ'סטר יונייטד מילאן צ'לסי ברצלונה או אינטר מאשר להגיע לשמינית גמר גביע אופא ולשחק נגד קבוצות כמו אוקזר,אספניול,זניט פטרבורג,צסקא מוסקבה ודינמו בוקרשט שעם כל הכבוד אין מה להשוות בין המעמדות. אני מעדיף להתמקד בניסיון להגיע לליגת האלופות על ידי זכייה באליפות,או שאולי יהיה מצב כמו לפני שלוש שנים שגם מקום שני ילך למוקדמות(לא באמת משנה). מאשר שמפעל שהוא בסך הכל מפעל ניחומים עם כל הכבוד,יפריע לי להשיג את המטרה.

     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בשנה הבאה המענקים בגביע אופ"א מוכפלים לעומת כמות הכספים שהקבוצות קיבלו השנה. (תחשבו את כמה שחיפה קיבלה השנה...תחשבו כמה היא תקבל אם היא תעשה את אותו הישג בשנה הבאה...

    בספרד 2 מהשלושה בטוח תהיה באופ"א (ולנסיה, סראגוסה ואתלטיקו מדריד)
    באיטליה פיורנטינה ופאלרמו יהיו באופ"א
    בגרמניה באיירן מינכן (מי היה מאמין?) ולברקוזן יהיו באופ"א.
    באנגליה טוטנהאם ואברטון ישחקו באופ"א
    בהולנד אלקמאר או אייאקס אחת מהן תהיה באופ"א