מחזור 31 בליגת העל: הפלייאוף יוצא לדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏23/3/12.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    כנראה כבר שכחו את המאבקים המרגשים מול הפועל טבריה ואסי גילבוע לפני עשור.
    שלא לדבר על הנסיעות לבני לוד ונצרת עילית עד לפני מספר שנים ספורות.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    938
    כולה כמה ילדוד'ס שלא יודעים כלום מהחיים שלהם מקללים, רוב הקהל של ק"ש מעריך ומוקיר את רב"ש.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בזמן האחרון בק"ש עברו לדבר מחוץ לקווים במקום לעשות את זה על הדשא, ומסכן בן-שמעון שממש סובל מהשטויות של שירצקי לאחרונה. מקווה בשביל רב"ש שבמקום צלחת האליפות שפוספסה הוא פינק את עצמו בצלחת רווית קלוריות(צוחק). לא מבין מה היה מקור הלחץ בק"ש. אפשר להבין אתה אכזבה כי 'הכל היה מוכן' אבל הקבוצה הגיבה באופן לא ברור למשחק השבלוני. 'לוזרים?' אפשר לחשוב שהם עשו במכנסיים כמו מכבי חיפה, יש להם 'תעודת ביטוח' בגלל הפער הגדול.
    עם איך שהפועל נראית העונה - אין לי ספק שאנחנו לא נשבש להם את העניין במחזור הבא, אבל שוב קצת שחצנות מהצד של ק"ש, שכחו שם שהם לא ברצלונה. ק"ש שיחקה את הכדורגל הכי פחות גרוע העונה, שמרה על יציבות, זה היה סיפור סינדרלה יפה מאוד והיה כיף לפרגן להם בשלב מסוים. אבל לא הגיע להם לגמור עונה בפער כל-כך עצום והאווירה העכורה בזמן האחרון קצת יוצרת סוג של אנטי כלפיהם וחבל. כמובן שגם העובדה שהקהל רוב העונה ישן בעמידה - קצת מקלקלת. הרי אם בעונה כזאת לא יבואו אז מתי כן? הרי ברור שק"ש תחזור למידותיה הרגילות בזמן הקרוב, שנה או שנתיים.

    לגבי בני-יהודה - עשתה ניצחון חביב, לא בטוח שזה יספיק. קשה מאוד להתחבר לקבוצה הזו עם כל הסנטימנטים כלפי אבוקסיס שעושה עונה לא רעה בסה"כ בהתחשב באמצעים, אבל בני-יהודה גם הפכה לקבוצה סתמית. גלבאן ועוד עשרה, באמת, גם שלו מנשה סיבב אתמול כדור יפה וזגורי שחקן-שחקן במרכז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/12
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    בסופו של דבר תזכה ק"ש באליפות, אם זה לא יקרה היא תכנס להיסטוריה כקבוצה הלוזרית הכי גדולה...ק"ש עומדת לעשות היסטוריה ואיך היא עשתה את זה לא צריך לעניין את אוהדיה. כאוהד מכבי חיפה אני זוכר את האליפות הראשונה של אלישע לוי בקבוצה שלי. זו היתה אליפות מבריקה? בסוף הדרך כל האוהדים בירוק שמחו למרות שברור לי שהרבה מאד אוהדים היו רוצים לראות כדורגל יותר טוב.

    מבחינתי הבעיה הגדולה של ק"ש תתחיל ברגע שהצלחת תהיה בידיים של שרצקי. האם יש לקבוצה שלו עתיד בצמרת הליגה הישראלית? האם הקבוצה מהצפון זכתה באליפות בעיקר בגלל העונה החלשה של מכבי חיפה והפועל ת"א או הבינוניות המאפיינת של מכבי ת"א בעונות האחרונות?אם ק"ש תזכה באליפות אני אשמח בשבילה, אבל אני בספק אם היא תוכל לתקוע יתד בצמרת הכדורגל הישראלי. איצטדיון קטן ולא מרשים, ריחוק הקבוצה ממרכז המדינה המקשה על צירוף 'אוהדי הצלחה' לקבוצה ויו"ר שאולי יתקשה להגדיל משמעותית את התקציב.

    ההערכה שלי שנראה בעונה הבאה את אותה התמונה של השנים האחרונות: קרב על האליפות בין מכבי חיפה, הפועל ת"א ואולי מכבי ת"א אם סוף סוף תצליח למצוא תשובה לבעיות המונעות ממנה כבר שנים לקחת חלק אמיתי במרוץ לאליפות. לי אין מושג איזו קבוצה תתמודד בשביל ק"ש באירופה, אבל בלי חיזוק משמעותי יש סיכוי לא קטן שהיא לא תצליח לעבור סיבוב אחד במוקדמות ליגת האלופות...
     
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לא מסכים איתך. אני חושב שתהליך ההתבינניות(הפיכה לבינונית, המצאתי הרגע)של הגדולות הוא לא משהו חד פעמי. אין מה לעשות ככל שיותר קל לשחקנים לצאת לאירופה ככה מתפשרים יותר ויותר על המחליפים שלהם והפערים מצטמצמים. אני לא רואה איזה מהפך ענק בסגל של מכבי ת"א וחיפה עונה הבאה. מי הישראלים הכי טובים בשוק עזרא ובן חיים? אם היית מוסיף העונה לאחת הגדולות מישהו מהם אני לא חושב שזה היה עוזר להן לקחת אליפות. לדעתי אם רב"ש היה נשאר אין שום סיבה שקרית שמונה לא היתה רצה לעוד אליפות הרי אף שחקן שם לא צפוי לעזוב. הבעיה שאי אפשר לדעת איך חילופי המאמנים ישפיעו.
    בתקופה הזאת כל קבוצה שתדע לשמור על הנכסים שלה ותעשה חיזוק נכון יכולה לשאוף לעונה בצמרת הגבוהה.
    לצערי יאמר הגיע כמה שנים מוקדם מדי. בשנתיים הראשונות אי אפשר היה להוציא את האליפות מבית"ר הגדולה של גאידמק ובשנה השלישית אמנם היה פספוס גדול אבל עדיין הסגל היה נחות בהרבה משל חיפה, הפועל ובית"ר. רק לחשוב מה היה אפשר לעשות בתקופה הזו אם רק היה בעלים
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ^ רוצ'ט ואבוחצירא דווקא מועמדים חזקים לצאת לאירופה.

    זה ממש לא השחקנים, כמו המאמן שמרכיב את הקבוצה. אם מישהו היה אומר לי שהגנה שמורכבת מ-2 מגנים מהליגה הלאומית, מגן מאלופת ליטא, בלם בן 38 שאף פעם לא היה כוכב, בלם בן 22 שבקושי שיחק בשנה שעברה ואיתן טיבי, תהייה ההגנה הכי טובה בליגה ובפער העצום (סופגת שער ב-2 משחקים!), לא בטוח שהייתי מתייחס אליו.
    גזל? מגדולי הנגרים בעשור האחרון שהיינו בטוחים שהוא כבר ירד ללאומית אחרי שהקריירה הבינונית שלו הדרדרה להפועל אשקלון.
    גרזיצ'יץ'? גם לא בדיוק עילוי.
    בדש? שנים שהוא לא מצא את עצמו חוץ מבהכח רמת גן...

    ורק אנחנו מדברים: http://www.one.co.il/Article/11-12/1,1,5,0/197439.html
    לאלה וטל בן חיים עלו כאופציות לחיזוק.

    יחד עם תומר סוויסה, אבידור ואביסידריס שמצליחים בהתאמה ברמת השרון, הפועל חיפה והפועל רעננה, ויואל צ'חנוביץ' שהוא שחקן מאוד מוכשר והוא מסיים גיל נוער- אני לא חושב שמה שהם צריכים זה עוד חלוץ. ק"ש רצה עם מגן ימני אחד שאנחנו לא יודעים מה הוא יהיה שווה באירופה ורק 3 בלמים כשאחד מהם בן 38 כבר, קודם היא צריכה בלם שיוכל לשחק גם מגן ימני וקשר אחורי במידת הצורך. או לחלק את זה על פני 2 שחקנים. לק"ש יש מקום לעוד זר אחד...
     
  7. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    א. מטוביץ' סרבי בכלל.
    ב. לפי דעתי אתה צודק. קריית שמונה חייבת חיזוק בהגנה בשביל לעבור את הסיבוב הראשון במוקדמות אפילו.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    למה את מי היא הולכת לפגוש בסיבוב הראשון? בקשר ליתר הסיבובים כן.
     
  9. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    איך זה סותר את העובדה שהוא הגיע מאלופת ליטא?