מחזור 31: ליברפול ובולטון בקרב על הכרטיס לאופ"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏31/3/05.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובכושרה הנוכחי היא יותר ממסוגלת לעשות זאת. ניצחון על מקומות רביעי ושישי (לאותו מחזור זה יותר מיפה).
     
  2. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לה סוקס הכונה אכן ללה סו ( אני רגיל לתרגם כתיבה מאנגלית saux ) ובקשר לבוייר ודייר זה נראה כאילו משחקי הכבוד הם של בוייר והוא זה שבא לחפש את זה. לדעי דבר ראשון צריך להעיף את סונס ובקשר למקרה בלאמי ראו שסונס מנסה יותר מדי לשנות את התמונה מההתחלה ושהגרסה שלו הייתה מסולפת מאד מהמציאות וכמוני חושבים עוד הרבה אוהדי ניוקאסל - שבלאמי היה הכנה במקרה הזה.
     
  3. מכבי חיפה אהבת חיי Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/05
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולחשוב ת'תקופה הקודמת של בולטון עם אלרדייס איזה גרועים הם היו בתקופת חג המולד +-
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    יופי שהבאגיז ניצחו, פתחו את הליגה מחדש בשתי חזיתות והשאירו אותנו עם דרמה עד סוף העונה. רק הפרש שערים נחות לעומת זה של סאות'המפטון מותיר אותם מתחת לקו האדום. אברטון מנגד נראית כמי שתאבד לבטח את המקום הרביעי, בייחוד לאור הפורמה היחסית טובה בה נמצאת ליברפול. אם ההפסד לבאגיז לבדו לא מספיק, הם גם איבדו אמש בפציעה את החלוץ הנורמלי היחיד שלהם, ג'יימס ביטי, ל-3 השבועות הקרובים.

    במשחק נוסף שנערך אתמול הפתיעה פולהאם את פורטסמות' בפראטון פארק, עם נצחון 3-1 משכנע למדי. פומפי עוד עלתה ליתרון בדקה ה-32 משער יפה ביותר של לומאנה לואה-לואה, שסיים מבצע אישי יפה בטיל מדויק לפינה, וירדה למחצית ביתרון 1-0 לאחר ששוערה הצעיר ג'יימי אשדאון עצר פנדל רשלני של אנדי קול. במחצית השנייה פולהאם שטפה את המגרש, והלחץ שלה השתלם ובגדול. קול השווה ל1-1, מק'ברייד ניצל טעות נוראית של דה זיו (בכלל ההגנה של פומפי היא פשוט מסננת) כדי לקבוע 2-1, ובואה-מורטה חטף כדור לפריימוס ורץ כל הדרך אל ה3-1. בתווך פולהאם עוד הספיקו להחמיץ מספר שערים בטוחים, בסה"כ נצחון גדול לפולהאם במה שכנראה היה המשחק הטוב ביותר שלהם העונה, נצחון שמבטיח סופית את הישארותם בפרמיירשיפ.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ההצהרות האלה כל כך כל כך מוקדמות וכל כך מיותרות. אפשר רק להוסיף להן את השטויות של יעקב זיו ב"מעריב" של הבוקר שכבר החליט ש"פורטמות' בדרך לירידה" ואפשר לסגור את הבאסטה.

    הרי אם בשבוע הבא ליברפול יפסידו ואברטון ינצחו או יעשו תיקו שוב יגידו שהטופי בוייז בדרך לסנסציה, אותו כנ"ל לגבי הפסד של פולהאם וניצחון של סוטון למשל...

    סך הכל העניינים בתחתית ובמאבק על הצ'מפיונס מאוד מאוד נזילים מהסיבה הפשוטה שהקבוצות לא מגלות כמעט בכלל יציבות. שבוע אחד נותנים שלישייה, שבוע אחרי זה חוטפים בראש.
    אומנם פולהם כרגע עם משחק חסר, אבל אם נתחשב בעובדה שהפסד אחד אפשר לרשום להם במאה אחוז (דרבי בגשר, כנראה משחק ההכתרה של צ'לסי), גם הם, סך הכל מרוחקים 6 נקודות בלבד מהקו האדום ומשתי הקבוצות שנלחמות על חייהן בליגה. 6 נקודות, כשנותרו 7 מחזורים לסיום זה פער שהוא כל דבר חוץ מבטוח.

    לא צריך להרים ולהוריד קבוצות על כל נקודת ליגה שהן עושות - יש זמן, וגם מספיק נקודות בקופה.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ברור שמבחינה תיאורטית הכל עוד פתוח קירק, אני אומר רק שלי נראה שאברטון מכאן רק תדרדר ותדרדר, זו הערכה אישית שלי זה הכל. ובקשר לפולהאם - אני לא רואה איך אחת מיריבותיה לתחתית עוברת אותה, בהתחשב בלוחות המשחקים שנשארו להן עד סוף העונה. ואתה מוכרח להסכים איתי שזה היה משחק גדול של פולהאם ביחס לסטנדרט הדי עלוב שהורגלנו לראות מהם העונה...

    ופומפי גם לא ירדו, הקרב עדיין יהיה בין השלישייה ווסט ברום, פאלאס וסיינטס, כששתיים מהן ירדו.
     
  7. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה שפורטסמות' תהיה אחת מהיורדות ושהסיינטס יינצלו וזאת תהיה הנקמה המתוקה של רדנאפ בבעלים של פומפי, למרות שאני חייב לומר שדי סימפטתי את זאייץ' שייבש את ה"קוסם" על הספסל...
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית יותר מאשמח אם פולהאם תרד.... ובטח אשמח אם נסתער על סטיד מלבראנק התותח.