מחזור 32 בליגת העל: משחק העונה של מכבי חיפה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏28/4/11.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מכבי חיפה היא דוגמא לכך שאופי של קבוצה יכול להתהפך מקצה לקצה.

    בתור אחד שהתחיל לחיות כדורגל מתחילת שנות ה-90, מכבי חיפה ייצגה עבורי עם השנים את כל ה"רוע", זאת הייתה קבוצה רעה, עם כל המשמעות של המילה, קבוצה שתמיד תשיג את שלה, קבוצה חזקה, שמפחיד לפגוש, קבוצה ווינרית, קבוצה מצליחה, קבוצה שאתה מביט לעברה אתה רואה חבורה של ענקיים שמסתכלים על כולם מלמעלה.

    מכבי חיפה הנוכחית היא ההיפך המוחלט, יש להם את הסטיגמה של המסכנים, הקיזוז דופק אותם, הם משתינים ברגעי האמת, הם אוהבים לבוא מכיוון של המקופחים (גם הפועל ת"א כמובן, אבל שם זה לא חדש ולא מפתיע), זאת קבוצה שבשורה התחתונה לא צריך יותר מדי כדי להוציא מהם נקודות (למרות שלרוב הם מנצחים, אבל בטח לא מרשימים), קבוצה רכה, שתלויה בעיקר בכך שהפועל ת"א תאבד נקודות.

    היום יכול להיות המשך ישיר לאופי הזה, אפילו אם המשחק יסתיים בתיקו, שלדעתי זה כמו הפסד, שוב חיפה לא תלויה בעצמה, ואני לא רואה מצב שחיפה לא מאבדת נקודות עד לסוף העונה.
    אם חיפה תנצח... אולי אז סוגיית האופי שלהם תקבל קצת תפנית (כמובן תלוי איך בסופו של דבר תסתיים העונה).

    זה פשוט לא מסתדר לי בראש.. צמד המילים "מכבי חיפה", ייצג כל כך הרבה עוצמה, שפתאום לא קיימת...
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לא קיימת באופן מלאכותי בלבד וגם התדמית נוצרה באופן מלאכותי.
    על כל דבר בחיים משלמים. גם על מדיניות הקמצנות מכבי חיפה כבר שילמה מחיר יקר.
    לא מכיר שום קבוצה אחרת בעולם שויתרה על דומיננטיות מרצון. מכבי חיפה בשנים האחרונות ויתרה על זה מרצון.
    היום המשחק יקבע לגבי העונה הזו, אבל בכל מקרה עם "הפילוסופיה הוונגרית" של שחר לא נקבל את מכבי חיפה של פעם.
    הליגה בארץ כל כך שכונתית, שאפשר גם עם כל זה עוד לקחת תארים פה ושם.
    במדינת כדורגל מתוקנת מכבי חיפה הייתה משחק מטקות בחוף ים עם מכבי פ"ת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    די כבר עם השטויות האלה של "קמצנות". יש לנו סגל לאליפות, לא פחות, ולא צריך להשלות את עצמנו שעזבו אותנו כ"כ הרבה שחקנים חשובים. לכל שחקן הגיע מחליף, במקרים מסויימים (סילבה במקום כיאל) המחליף אפילו היה ברמה יותר גבוהה מהשחקן שעזב.

    עכשיו נעבור לקמצנות. בית"ר ירושלים לא הייתה קמצנית 3 עונות ותראה באיזה מצב הם עכשיו. הם עדיין משלמים על הנזקים והמשכורות המטורפות שגיידאמק הביא להם. מכבי ת"א כל פעם מוצאת שוגר דדי שיזרוק 100 מיליון ש"ח פה ושם, ועדיין הם לא זוכרים מתי פעם אחרונה זכו בתואר. הפועל ת"א האריכה לורמוט וזהבי וכל החבורה את החוזים עם כסף שאין להם באמת אלא כסף פוטנציאלי, הם באותה קלות יכלו לא להגיע לצ'מפיונס ושחקנים ישראליים עם משכורות של 600-700 אלף דולר ובעלים לא יציבים כמו שלהם, זה מתכון בטוח לקריסה כלכלית. למזלם הם הגיעו לצ'מפיונס ואיכשהו הצליחו למזער את הנזק, אחרת הם היו גומרים כמו בית"ר שמתחננת מכל מיני ברוכיאנים ועידן טלים לקצץ 25% מהשכר....

    אין שום שחקן ישראלי ששווה יותר מ250-300 אלף דולר בעונה, וזה כשאני מגזים. אני מודה ליעקב שחר (למרות שיש מקום גדול לשיפור, כי קטן ודוידוביץ' מרוויחים הכי הרבה אצלנו וכבר מזמן לא שווים את השכר הזה) שהוא לא מתפתה להחתים כל מיני טוטו תמוזים ב-400-500 אלף דולר לעונה, או קולאוטי תמורת 600 אלף יורו לעונה. ששאר הקבוצות יעשו את זה, אנחנו נמשיך עם עידן ורד ואייל גולסה ותומר חמד - ואני מבטיח לך שעם מאמן נכון וקנייה חכמה של זרים וישראלים בשכר נורמלי - אנחנו נישאר הקבוצה הכי טובה בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    כי בית"ר הייתה בקיצוניות אחרת. קמצנות כאשר בכוונה לא מביאים 3-4 שחקני חיזוק, אלא מחפשים קומבינות.
    קמצנות זה להביא ליצנים לליגת האלופות.
    אם היו משקיעים כאן בעוד שני שחקנים(כולל תמוז), היינו שותים כבר שמפניה היום ביחד עם קיזוז.
    זו קמצנות נטו כשפוסלים שחקנים רק בגלל מחיר ובעצם שמים כאלה מגבלות, המקשות להביא שחקנים מוכחים ודומיננטיים, בעיקר זרים.
    לא צריך כאן 10 שחקנים חדשים.
    סגל לאליפות? את זה נראה היום, בכל מקרה הוא לא יספיק לעונה הבאה.
    יש לך כסף למרצדס, תסע במרצדס, לא בסובארו.

    לגבי מחירי השחקנים, שחר לצערי כבר לא קובע את המחירים בשוק. בזמנו הוא בעצמו ביחד עם רובי ז"ל הקפיץ את השוק. נכון, רוב הישראלים לא עולים את הכסף שדורשים עליהם, אבל אם רוצי איזה ישראלי או שניים צריך להלחם עליהם. תמוז מצדיק כל שקל שהשקיעה בו הפועל.
    צריך לדעת על מי לשים את היד. על שחקן כמו קולאוטי להשקיע את הכסף, שמכבי ת"א השקיע, זו חלמאות. גם על אלברמן. לא צריך להיות גאון בשביל להבין את זה גם בקיץ הקודם. צריך פשוט לעקוב אחרי הכדורגל שלנו כמה שנים.

    רק אלישע והשחקנים אחראים לכך שהקבוצה במאבק האליפות. הבוס עשה כבר את כל הטעויות משנה קודמת. ההישגיות לא מעניינת אותו אחרי ההדחה מול מאלמו.

    התנהלות של ארקדי ומיץ' רק מחזקת את שחר בקמצניותו, אלוהים ישמור, למה אי אפשר ללכת לפי הגיון ולהיות באמצע?
    עם הפילוסופיה הנוכחית שום זר או ישראלי בכיר לא היה נוחת כאן בתחילת שנות האלפיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אבל מה זה 'לא הביאו לך שחקני חיזוק'? הביאו לך חלוץ שאני חושב שכולם אמרו שמגיעה לו הזדמנות אחרי שהסתובב בעכו ובנצרת, עוד חלוץ עם פוטנציאל לרוטציה, קשר ימני עם הפוטנציאל להיות הכי טוב בארץ, קשר אחורי מנבחרת פורטוגל לנוער שהציעו עליו כבר באנגליה מעל 5 מיליון פאונד והקבוצה שלו סירבה לשחרר, בלם נבחרת ארגנטינה במשחקי הכנה שהגיע מקבוצה רצינית בארגנטינה (תמורת מיליון יורו, ד"א).
    אם להציג את הנתונים ככה זה נשמע מאוד מכובד, לא ככה? אבל כשאלישע מגלה שיש לו עוד 2 חלוצים בסגל איפשהו לקראת תחילת הסיבוב השני אחרי שאפילו לו נמאס מדבאלשווילי, כשנותנים לקאנוטו לשחק עם מימון ומתפלאים שההגנה נראת פח (וואלה?! גם פיקה היה נראה על הפנים עם מימון), כשנותנים לסילבה לשחק במצטבר משהו כמו 100 דק' לפני שקוברים אותו בעומק הספסל, אני מגיע למסקנה שפשוט לא השתמשו בחיזוק כמו שצריך או שבחרו אותו לא נכון- אז לא הוגן פתאום לטעון שלא היה חיזוק.

    מי רצית שיביאו לך לליגת האלופות? לרואה? בואטנג? אבראו? תשכח מזה, שחקנים כאלה לא צריכים לבוא לפה בכלל כי להחתים אותם יעלה לך (שכר+לשלם לקבוצה+לסוכן) יותר מחצי מההכנסות לליגת האלופות, ומי מבטיח לך שתעפיל בכלל? ככה בית"ר בדיוק נתקעה עם זרים בהמון כסף (אבראו זו דוגמא טובה)


    וואלה? ואיפה מכבי ת"א שותה שמפניה, עם אלברמן, קולאוטי, עטר, יצחקי, זיו, סטרול וזה רק הישראלים שהיא הביאה...ממתי הבאה של שחקן אחד מבטיחה לך הצלחה?

    פה אתה בכלל חצוף. הבן אדם מעמיד לך כבר משהו כמו 20 שנה את התקציב הכי גבוה בארץ, וכשמגיעים כל מיני משוגעים כמו ארקדי ומיץ' אז הוא זז למקום השני או השלישי. מה עשית ממנו איזה דניאל יאמר או מאזן גנאיים או אנערף, שמעמיד לך תקציב מינימום ואומר לך להסתדר עם מה שיש? השנה אנחנו ספציפית שלישיים בתקציב אחרי התל-אביביות, אחת עם שוגר דדי שגר בקנדה ולא אכפת לו לזרוק כמה עשרות מיליוני דולרים כי זה כלום בשבילו, ואחת עם בעלים ערסים שאני בספק שיש להם תעודת בגרות, ולך תדע מה יגמר בסוף עם סוגיית הבעלים שם.
    בוא תזרוק אתה מאה מיליון שקל כל שנה כמו שאתה מצפה,בלי שום התחייבות להצלחה, נראה אותך...
    אני עדיין טוען שלא צריך תקציב של מעל 40 מיליון ש"ח, עם בנייה נכונה, כדי לזכות באליפות ולהעפיל לצ'מפיונס. 40 מיליון ש"ח זה שחקנים ישראליים טובים שיש לנו בשפע, פלוס כמה זרים דומיננטים, ואתה כל עונה בליגת האלופות. אין מה להביא לפה סופר סטארים כי זה פשוט לא נחוץ. אין לך מה לנסוע עם מרצדס כשהנסיעות שלך הן מהבית עד המכולת במקרה הטוב. את זה אפשר לעשות עם סובארו, יצא יותר זול, בדוק...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,799
    לייקים שהתקבלו:
    5,897
    לירן, היות שאני בן 35 אני מרשה לעצמי קצת לא להסכים איתך. אני מעולם לא חשבתי שהקבוצה שאני אוהד מאז 1986 היתה פעם 'רעה'. כן, עם השנים היו לנו כמה שחקנים כאלה, הראשון שעליו אני חושב הוא אייל ברקוביץ' שלמרות שנורא אהבתי את סגנונו הוא היה בחור רע בתוך ומחוץ הקווים. לא סתם אני לא סובל אותו היום, הוא פשוט ערס שלמרבה שמחתו היה לו כשרון יוצא מהכלל. אני זוכר היטב את הארוע המגעיל עם זוהר (אני לעולם לא הבנתי למה בחור הטרו רוצה לגעת בביצים של בחור אחר...), או התקריות עם יונתן הללי.

    מכבי חיפה, כמו בית"ר, תמיד האמינה באופי ההתקפי של הקבוצה שלה. אם בתל אביב הקהל של מכבי והפועל דורש הישגים אז אוהדי מכבי חיפה ובית"ר דורשים גם כדורגל חיובי עם הרבה שערים.
    מה שאלישע לוי עשה ברב זמנו בקבוצה פשוט יותר מזכיר את מכבי ת"א של שנות התשעים או את קבוצתיו ברב השנים של אלי גוטמן (בהפועל חיפה ובהפועל ת"א). משחקים לא מרשימים, אבל עם ניצחונות מינימליות. מצחיק לקרוא היום שהאדון ברקוביץ' חושב שבלי אליפות מכבי חיפה הופכת ללוזרית הגדולה בעשור הזה. האדון הנכבד שכח את התקופה שהוא שיחק ביחד עם עטר ורביבו. עם השלישייה הזאת מכבי חיפה לא זכתה באליפות אלא מכבי ת"א, המשעממת והיעילה, של גרנט לקחו פעמיים את האליפות.

    בשנתיים האחרונות שינתה הפועל ת"א את תדמיתה. מקבוצה בונקריסטית לקבוצה שרוצה ללכת קדימה ולהבקיע. עזבו לרגע את הבכיינות וחוסר המקצוענות של ההנהלה והמאמנים. על הדשא האדומים מראים כדורגל יותר נחמד מאשר ברב המשחקים של אלישע לוי בתקופתו במכבי חיפה.

    למרות שאפילו ניצחון של האדומים לא יהפוך את הפועל ת"א רשמית לאלופים, ניצחון שכזה עלול להביא להתפרצות רגשות אצל אוהדי מכבי חיפה. לדעתי התסכול על הקיזוז אדיר (בצדק כי גם אני חש אותו), אבל היות שהקבוצה שלנו אולי שוב נחנקת ב'מאני טיים' אני צופה שהכעס יכוון דווקא לכיוון אלישע לוי. ברור שהמאמן גם הכתובת, אבל לדעתי כרגע כל הקבוצה צריכה אז לקבל על הראש. קטן, גולסה, דווידוביץ' ואחרים, הם בעיניי לא פחות אשמים מהמאמן.

    בשבועות האחרונים מכבי חיפה פתחה פער קטן שלמעשה לגמרי נמחק בגלל לוזון. המשחק נגד נתניה פשוט יכול להרוס עונה שלמה. עונה שלמה בלי אולי הרבה כדורגל, אבל כן עם הרבה ניצחונות. בלי להשוות למה שקרה לפני עונה, גם הפועל ת"א לא מתקרבת לדעתי לחצי של יכולת הדאבל מלפני עונה, אבל זה לא ישנה הרבה לאוהדים שלה אם היא שוב תזכה בדאבל.

    אני לא יודע מה יהיה הערב. אם מכבי חיפה מצליחה לנצח ולשכנע את עצמה שהיא מסוגלת גם לשחק טוב ולנצח היא יכולה לקבל את הדחיפה האחרונה שהיא צריכה. אם היא מנצחת בעזרת השופט או במזל אז יש סיכוי שבשבוע הבא שוב נאבד את המקום הראשון. הפועל ת"א למרות עונה ממש לא יציבה, שוב מראה שדווקא בזמנים הכי חשובים היא מנצחת. לצערי זה פשוט בגלל גוטמן, אבוקסיס ורב השחקנים. כרגע אני לא אופטימי, אבל נראה מה יהיה הערב...
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    ואיפה הזרים הדומיננטיים האלה? בדיוק עליהם צריך להשקיע כסף ולא רוצים.
    בגלל שהצלחנו להגיע לליגת האלופות בהשקעה מינימלית, זה היה צריך לתת את הפוש. אין לי שום טענה על זה שהידקו חגורות ב- 2006 או 2007(למרות שגם אז עם זרים יותר טובים, היה אפשר לעשות יותר). יש לי טענה גדולה על מה שקורה מהקיץ של 2009.
    לגבי הרכש של העונה, אז שוב מנסים לבנות על מציאות. אז כן חמד עלה על ציפיות, פיליאבסקי מספק את הסחורה יחסית לבלם מליגה אוקראינית השנייה, אבל בונים כאן הרבה על מקריות. בשביל מה?
    לגבי קאנוטו מדובר בפלופ ענק. בנאדו על רגל אחד יותר טוב ממנו. סילבה? כמו שאלישע התייחס אליו זה שחקן שהונחת על המאמן. סילבה פחות אגרסיבי מיא יא. שנתיים כבר אמורות להספיק כדי להבין שאלישע לא אוהב שחקנים כאלה. לא אוהב פרימדונות בעמדות האלה. אליהם בדיוק התכוונתי כשכתבתי ששחקנים באים ב"קומבינה". אגב סילבה לא עלה שקל. רק אולי שכר וגם זה לא בטוח.
    מביאים שחקנים בקומבינה עם פיני זהבי. הוא שולף, אז ישר מחתימים.
    עזוב זה לא צורה. לגבי ליגת האלופות, ב - 4.8.09 עברנו את אקטובה והבטחנו לעצמינו עונה אירופית ארוכה. היה מספיק זמן למצוא זר נומרלי אחד לקישור. ואחר כך בינואר, העסקה עם שחקן נבחרת פינלנד נפלה בגלל אנגינה עם הסוכן.
    שחר בעבר עשה המון בשביל מכבי חיפה, אבל מוגזם להגיד שהוא העמיד תקציבים הכי גבוהים. לוני בדרך כלל העמיד תקציב לא פחות קטן, לעיתים גם הבעלים של הפועל ת"א. אני כבר לא מדבר על אותה עונה של זאבי ועל רובי ז"ל. וזה בסדר גמור, הוא העמיד תקציב גבוה מספיק כדי שהקבוצה תהיה איכותית.
    פשוט שחר היה יותר נמרץ אז, יותר גמיש. הוא חטף את בוקולי מתחת לאף של לוני, הוא הצליח להנחית ברגע האחרון את זנדברג שיחזק את הקבוצה לקראת צ'מפיונס, אחרי הרבה בעיות איתו ואחרי שהעסקה נראת על סף פיצוץ. מה שלא תגיד, זה היה שחר שונה. דווקא כשלהגיע לאלופות היה מאוד קשה.

    MELLOW, עם הגישה שלך של אין שום הבטחה להצלחה, שום איש עסקים לא יצליח בעסקיו.
    רק בעסקי מצבות יש הבטחה להצלחה.
    אולי אתה לא מספיק שאפתני. אני מסתכל קצת מעבר למשחקים מול מכבי פ"ת ואשקלון. אני מסתכל לעבר אירופה. מכבי ת"א ובית"ר אין את הבסיס והאווירה בשביל הצלחה באירופה. אין מספיק מסורת, כמו במכבי חיפה והפועל ת"א. שחר יכול להגיע להכנסות גדולות מליגת האלופות או לפחות מקמפיין טוב בליגה אירופית. מיץ' לא.

    שי, עטר כבר לא היה בקבוצה באותן שתי עונות. בעצם רביבו נקנה בכסף שהתקבל על עטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,799
    לייקים שהתקבלו:
    5,897
    אלכס, משום מה היתה לי הרגשה שעטר כבר לא היה בקבוצה אז...לדעתי זה היה הרבה בגלל ברקוביץ', לא?

    לחזור לימינו. שמע אלכס, אני מבין מצויין את הטענה שלך לגבי ההשקעה בזרים, אבל לדעתי נורא קשה להביא לארץ שחקנים כמו שראינו בעבר. בינינו, היו גם הרבה שנים תחת שחר שראינו בקבוצה זרים עלובים. ווילפרד מוגאיי, אדינולפי שהגיע בהמון רעש וכמובן השיא עם אולג קוזנצוב שנראה יותר כתייר מאשר שחקן כדורגל...אלכס, האם הזרים בקבוצות האחרות באמת יותר טובים מהזרים שלנו? מכבי ת"א זרקה כסף על כל ישראלי וותיק והם נכשלו עם זה לגמרי. פתאום נראה שגם גולדהאר הבין שקולאוטי, אלברמן, זיו, ושטראובר פשוט מרוויחים יותר מדי. מבחינת זרים הם לא יותר טובים מאלה שיש לנו, המצב דומה אצל הפועל ת"א למרות שיש שם שוער זר שנמצא בכמה רמות מעל לליגה שלנו. דאגלס דה סילבה כבר עזב ובמקומו עדיין לא ראיתי אף אחד אחר מגיע.

    לדעתי הבעיות מתחילות ומסתיימות בעיקר בשני נושאים:
    1) המאמן שהוא פשוט לוקה בקטע המנטלי. אלי גוטמן פשוט עושה ממנו בקטע הזה פעם אחרי פעם בית ספר. למעשה גם אבוקסיס לדעתי כבר מראה קשיחות מנטלית יותר רצינית מהמאמן שלנו.
    2) השלישייה שאמורה לעשות את ההבדל. קטן, גולסה ודווידוביץ'. הראשון צריך לפרוש, השני עדיין לא חזר מלאציו, והשלישי היה בשנים האחרונות יותר מדי זמן פצוע. אולי גם הוא צריך לפרוש.

    דבר אחרון לגבי הזרים. חוץ מקבוצות העשירות באירופה שום קבוצה מצליחה בזמן הזה לקנות זרים שעליהם אפשר מיד לסמוך. אני רואה מה שקורה בהולנד בטח בקבוצה שלי. גם באייאקס מתקשים להביא זרים שיובילו את הקבוצה בחזרה להשגים. שחקנים כמו יעקובו, זאוטאוטס, פרלייה ורוסו לא תמצוא בכל עונה. למרות שהוא לא בדיוק כוכב, האם יש בארץ שחקן זר שתורם יותר בהתקפה מאשר דבאלישווילי? בשום קבוצה גדולה יש חלוץ זר עם יותר שערים מהגאורגי.

    בסה"כ כמו שאני אומר, הבעיות מתחילות ומסתיימות בנושאים אחרים.

     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    אבל לפחות שינסו:
    1) צריך מערך סקאוטינג מסודר, צריך לדעת על אילו המלצות לסמוך ועל אליו לא.
    2) להפסיק לקנות כל דבר שפיני זהבי מציע, בלי שום בדיקה
    3) להשקיע. כבר לא פעם ולא פעמיים העסקאות נפלו בגלל שפשוט לא רצו לשלם. במקום זה הביאו שחקנים שלא עולים כמעט כלום וכבר אחרי שבועיים אמרו שישוחררו בקיץ. בונים על מקריות.

    ברגע שבקבוצה באמת יעשו את המאמצים הראויים להעלות את הסיכוי להבאת זר מצליח ודומיננטי, אז יותר אחריות תעבור על המאמן.
    ולא שאני מנקה את אלישע מהאשמה. כל מה שאתה אומר על הצד המנטלי נכון. לא סתם אני מסתובב עם תחושות לא טובות אחרי ה"תצוגה" של אלישע מול נתניה.

    אתה נותן את הדוגמא של איאקס ובכך רק מחזק את הטענות. הקושי להביא זרים כמו פעם לליגה ההולנדית קיים גם לטוונטה וגם לאיינדהובן ועדיין איאקס לא לקחה שום אליפות מאז 2004, אולי השנה סוף סוף.
    אז גם איאקס לוקה בסקאוטינג.
    לגבי יתר הקבוצות, אז אתה גם צודק, לכן אנחנו במאבק האליפות ולא במקום שש.
    אבל מאוד מעצבן יהיה אם לא ניקח את האליפות ולא נחזיר את הדומיננטיות בליגה כל כך שכונתית.
    מקום 2 לא מספק.
    כי שחר באמת בנה יסודות חזקים עם כל השנים שלו כאן ויש לנו את התנאים להחזיר את הדומיננטיות, אבל לא בפילוסופיה שהופכת את הדרך למטרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/11
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה הולך להיות המשחק הקשה ביותר שלנו עד כה העונה. רוב האנשים שתשאלו לגבי המשחק ודאי יצביעו עלינו כמועמדים לנצחון, אנחנו בלי שניים מהשחקנים החשובים ביותר במערך שלנו ואנחנו מגיעים אחרי נצחון חוץ על המוליכה, שזה יכול לסובב את הראש לקבוצה הצעירה שלנו. ראובן עטר בטח הדגיש בפני השחקנים כל יום כמה חשוב לבוא מרוכזים וכמה המשחק הזה יכול להשפיע על המיקום שלנו בסוף העונה.
    עירוני קריית שמונה היא חיה פצועה והיא תגיע כדי להאבק. אנחנו, מבחינתנו, נצטרך להעביר לה מסר בשפת הכדורגל - תתאוששו במשחק הבא.

    על החסרון של פירס מוגרבי עוד אפשר איכשהו להתגבר. סך הכל, לחן עזרא יש כמעט את אותן התכונות, אפילו שהוא לא משקיע בהגנה ובהתקפה באותה הצורה. הבעיה היא שאין לנו אף קשר אחורי בסגל מלבד קובי דג'אני. אני מקווה שמריאנו קפורלה יצליח להיכנס לנעליים הגדולות, לפחות בצד אחד של המגרש, בהגנה.

    http://up203.siz.co.il/up3/zhzqq1tzmbnx.Xxx
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הם דווקא הביאו את פאצ'לקה הזה שנראה לא רע בכלל.

    בקשר אלינו, אני דווקא כן מבין את ההודעה של לירן, ואת כוונתה.
    באמת שלאורך השנים האחרונות, כמעט בכל משחק גדול ידעו שמכבי חיפה תבוא לעבודה, לא במקרה היו הרבה מאוד קבוצות בארץ שפשוט רצו שנפסיק כבר את הדומיננטיות הזאת בליגה. פעם מכבי חיפה במשחקים הגדולים, לא רק שהייתה מנצחת, היא גם הייתה מגיעה כל כך מוכנה שהיא לרוב גם דורסת. 3:0 על מכבי תל אביב היתה תוצאה די שגרתית, גם בעונות לא טובות היינו מביסים את הפועל בקרית אליעזר.

    מאז הגעתו של אלישע לוי זה פשוט לא קורה. קבוצות מגיעות לקריה ואומרות "אפשר לצאת מכאן עם שלוש נקודות". פתאום אנחנו מגיעים למשחקים המכריעים ופשוט לא מתפקדים. הרגליים רועדות לשחקנים. פתאום הקהל מפחד להגיע למשחק חשוב ולא בטוח שהמשחק הזה ייגמר לצד הירוק. אלו לא דברים שהורגלנו אליהם בשנים האחרונות, גם בעונות הפחות טובות עם רוני לוי, למשחקים גדולים היינו מגיעים מוכנים.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    2 שערים תוך 1:45 דקות, ו1-1 בקופסא! איזה פתיחה! יכול להיות שזה שיא כלשהוא?
     
  13. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    וואוו ברוכיאן אחרי החטאת פנדל, בעיטה יפה מ 25 מטר...1-0 ביתר.
    לא יאמן שביתר משחקת ככה והיא בפלייאוף התחתון.
    איפה המשחקים האלה בתחילת העונה?
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,799
    לייקים שהתקבלו:
    5,897
    הייתי צריך להגדיר את עצמי קצת יותר טוב. נכון, הם הביאו בלם אחר, אבל כרגע ההגנה של הפועל ת"א פשוט לא מתקרבת להגנה של לפני עונה. אני חושב שספיגת 28 שערי החובה לא ממש נבעו מחסרונו החלקי העונה של אניימה (גם מכבי חיפה שיחקה הרבה משחקים עם אדרי) אלא שההגנה העונה חדירה מאד. זה לא ממש אופייני לקבוצה הזאת של השנים האחרונות. לדעתי פרנסמן לא מביא את מה שרוצים ממנו, באדיר הזדקן ואולי כבר צריך לפרוש וכמובן שדה סילבה עזב. העונה אם האדומים יזכו בתואר זה יהיה קודם כל בגלל ההתקפה וכמו שכבר אמרתי היום, זה לא ממש אופייני לגוטמן שברב קריירת האימון שלו קודם כל הסתמך על ההגנה שלו.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הפועל רמת גן... הפועל פ"ת אחרי שהבעלים שלהם מפרקים בעצמם את הקבוצה.. עם כל הכבוד.. בית"ר הייתה שווה במקסימום פלייאוף אמצע, אם הייתה אולי נראית טוב יותר במשך רוב העונה.