מחזור 32 בליגת העל: עירוני קריית שמונה אלופה!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏29/3/12.

  1. חוצפן חיובי Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/11
    הודעות:
    539
    לייקים שהתקבלו:
    19
    מה ההבדל באחריות השילוחית כלפי מאות אוהדים או כלפי אוהד/ממלא תפקיד בודד? על סמך איזה בסיס עשית את ההבחנה הזו? ומה הגבול בין עבירה "קולקטיבית" לעבירה "פרטית"? אחד, שניים, עשרה, מאה? ואיך סופרים את זה?
    הבעיה היא העונשים הדרקוניים והמגוחכים שניתנים כאן ואין להם אח ורע בעולם, והשימוש המופרך במושג של "אחריות שילוחית", אבל לפי הקו הזה וכדי לשמור על אחידות (ועל מראית עין של הגינות), ומכיוון שהאירוע היום לא שונה בשום דבר מאירועים עליהם קבוצות נענשו בחומרה, מכבי פ"ת חייבת לספוג עונש כבד מאוד.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ועל זה שילד טמבל זרק כוס שתייה על קוון? ועל זה שילד שרף צעיף? ועל זה ששמונה אוהדים שרפו כיסאות וגם נתפסו? אני סמכים איתך במאה אחוז בקו שהבאת פה שאסור לתת עונשים קולקטיביים כנגד הקבוצות אבל כל עוד זו המנטרה של ההתאחדות המנטרה צריכה להיות שווה לכולם.

    ובנוגע לטעויות שיפוט: קרו, קורות ויקרו תמיד, לא על זה תקום או תיפול העונה של הפועל ב"ש/הפועל חיפה, להפועל ב"ש היו מספיק הזדמנויות לנצח גם בלי הפנדל(שלדעתי הוא לא פנדל כזה ברור) והיא לא ניצלה אותן, אם היא הייתה מנצחת ומנצלת עוד מצב אחד היא לא הייתה היום מתחת לקו האדום, שבוע הבא אתם נגד מכבי פ"ת, תראו שאתם גברים, תפוצצו את האיצטדיון, תנצחו אותם ותחזירו אותם למקום שמגיע להם, אנחנו עשינו את העבודה שלנו פעמיים, הפועל חיפה פישלה ובענק (ותעשו לי טובה הגול של אבידור נפסל שלא בצדק והיה לו עוד מצב שנשרק לבנדל שלא היה והוא החמיץ אותו, אבל את הטענות על המהפך אתם רציכים לתת לגולן חרמון שפיספס בכדור הראשון ועשה עבירה מפגרת בגול השני), עכשיו תורכם.

    ואתם יודעים טוב מאוד שאותי אפשר להאשים בהכל, לא באהדה כל שהיא לחבורה של לוזון.

    אה והחלמה מהירה לעלי חטיב, פלסטיני או יהודי, לאף שחקן כדורגל לא מגיע לחטוף פצצות לפנים כשהוא שוכב, גם אם הוא התחיל, יש גם מדד של חומרת מעשה, אי אפשר להשוות אגרוף אחד לנגיחה וכמה בעיטות לפנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/12
  3. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מה שהכי מפתיע אותי זה ששחקני הפועל חיפה רואים מה שקרה לעלי חטיב ולא עושים עם זה כלום?!?!? עם כמה שאני נגד אלימות ודברים כאלה אבל איפה רואים דבר כזה בעולם ששחקן מקבל נגיחה ואז בעיטה כשהוא שרוע על הרצפה וה"חברים" שלו לקבוצה רק מסתכלים?!?!? רק בגלל מקרים כאלה מציע לעלי חטיב לשחק בסכנין http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    ובנימה קצת יותר רצינית, בושה מה שקרה..אני מת לראות איזה עונש תקבל הקבוצה של היו"ר שרק תשים את החותמת על כמה שהכל פה מגעיל ורקוב
     
  4. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אין שום סיכוי בעולם שלמכבי פתח תקווה ירדו נקודות, שום בעל תפקיד בהתאחדות/בבית הדין של ההתאחדות לא ירצו לקחת לעצמו את ה"עול" ולהיות חתום כבן אדם שהוריד את הקבוצה של היו"ר ליגה, אף אחד.


    ולגבי מה שהיה היום? אין מילים, לא 5 נקודות צריך להוריד להם - 10 נקודות. על אפו ועל חמתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/12
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אולי דווקא בגלל העובדה שמה שקרה תופס כותרות, ונשמע עליו דיבורים רבים לא רק באתרי/תכנית הספורט, אני חושב שיבחנו עכשיו ב10 עיניים את החלטת בית הדין בנוגע למכבי לוזון. ועונש בדיחה כמו שכולנו מצפים לו לא יתקבל דווקא בגלל זה.

    מבחינת משפחת הפשע (לוזון) מדובר במצב שאי אפשר לצאת ממנו טוב

    אם העונש יהיה מוצדק, תהיה הורדת נק' קריטית
    אם העונש יהיה העונש הצפוי, לכל אדם בישראל יהיה ברור שאבי לוזון הוא אדם מושחת שצריך ללכת הביתה, מה שלא באמת קרה מעולם, ואז אולי ייצא מזה משהו טוב.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בכל הנוגע למכבי פתח תקווה, הרבה תלוי על מה יעמידו את מכבי פתח תקווה לדין. השופטים, מבחינתם, ישפטו אך ורק את מה שיוצג מולם - ופה יהיה מעניין לראות עד כמה ידם של חלק מהאנשים שאנחנו באים אליהם בטענות מדי שבוע בוחשןת בנעשה. הרבה תלוי גם בדו"ח של השופט.

    אני, כמו הרוב כאן, חושב שמגיעה עונש של הפחתת נקודות. בטח בעונה כזו, שלא חסרים תקדימים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/4/12
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    אתה לא צריך לספר לנו שאנחנו קבוצה חלשה העונה וכל פנדל לכאן או לכאן יכריע.

    ברור שטעויות שיפוט היו ויהיו. אבל רצף כזה של שלוש טעויות שיפוט (ולא ראיתי את כל המשחק של הפועל חיפה אבל שמעתי שהיו עוד שני "נבדלים" שאבידור היה באחד על אחד ועצרו אותו) כל כך קריטיות וברורות לעין תוך זמן כזה קצר זה קצת מחשיד.

    בד"כ אני לא תומך בקונספירציות, אבל לצערי כבר היו מספיק תקדימים בכדורגל שלנו.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    עד שבכנסת ישראל לא יהיה דיון רציני לגבי האלימות בספורט הישראלי אנחנו נראה בקרוב עוד תקרית קיצונית. יותר מזה, בסופו של דבר יהיו הרוגים. את זה אני מבטיח לכם!

    אני האחרון שהולך פה להגן על מכבי פ"ת, אבל כרגע כולם רק מתעסקים באיך להאשים קודם כל את הקבוצה השנייה. יותר גרוע מזה אני רואה עכשיו מסע צלב ציבורי כנגד מכבי פ"ת וזה קורה לדעתי אך ורק בגלל משפחת לוזון. שוב, כולם יודעים פה מה דעתי על ראש ההתאחדות ולדעתי משפחתו לא יותר טובה (ראה את התגובה אחרי המשחק של מכבי פ"ת), אבל כמו שאולי לא היו צריכים להעניש את שחקני הפועל ת"א בהורדת נקודות אי אפשר עכשיו להעניש את שחקני מכבי פ"ת שלא היו מעורבים בתקרית המכוערת הזאת.
    נורא מפריע לי שכולם מחפשים סיבה לנקות את החצר שלהם כדי להאשים קודם כל את השכן שלהם...
    ברגע שיש השתוללות המונית בבלומפילד קורנפיין חש צורך להסית. לפני שבכלל מענישים קורנפיין מתחיל כבר במסע השמצה. עכשיו קורא אותו דבר. אני קראתי ב-ONE טור של עיתונאי מכובד שמיד מתחיל לירות לעבר מכבי פ"ת כשבקבוצתו יש גרעין אלים שעסוק כל השנה באלימות מילולית ופיזית. עמנואל רוזן יכול מצדי לאהוד את הפועל ת"א, אבל לא מקובל עליי שמישהו שאמור להיות איש מכובד מקלל כל שבוע ועכשיו דורש עונש יותר חמור למכבי פ"ת בגלל סיבה זו או אחרת. עדיף שאיש כזה ישתוק בימים אלה.

    מי שבעט בראשו של עלי חטיב צריך קודם כל לקבל תיק במשטרה. אם לחטיב יישאר מהמקרה הזה נזק תמידי החשוד לדעתי בבעיה רצינית. לבעוט במכוון במישהו ששכוב על הרצפה זה גם ככה פשע. אני מצפה שמכבי פ"ת תפטר כבר היום את האיש שבעט בראשו של חטיב. לא מעניין אותי לשמוע מכיוון מכבי פ"ת שחטיב גם היה מעורב בקטטה. זה אולי נכון, אבל הבעיטה בעיניי לא קשורה לדבר.

    האלימות המילולית ופיזית כבר מזמן עברה את הגבול. ממה שאני מרגיש ממקום מגורי בהולנד עדיין אין דיון ציבורי אמיתי ורחב על האלימות הזאת. עד כמה שזה נשמע נורא, אני כבר מצפה לארוע האלים הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/12
  9. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    "קינן לא ציין את הבעיטה בחטיב: אדם אחד פגע בו"
    עוד ביזיון אחד גדול של קינן...
    אז לכל מי שחלם לעונש כבד, תחזרו לישון, מהיום סומכים רק על עצמנו...
    -
    כבר אפשר לראות [שבועיים לפני] את הטירוף שיש בבאר שבע, עוד ההנהלה יוצאת במבצע שכרטיס לנוער יעלה רק 10 ש"ח, אני מאמין שאחרי תקופה ארוכה מאוד אנחנו יכולים לפוצץ את וסרמיל באלפי אוהדים ולתת אווירה נדירה מאוד. משחק שהוא יותר מאשר על החיים שלנו בליגה, יותר ממשחק על עונה, אני כבר לא יכול לחכות לראות את לוזון בוסרמיל. ניצחון והחלום אפשרי.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    לא חושב שרק הדוח של קינן יקבע. לפי הפרסומים שני אנשי הצוות של מכבי פתח תקווה הודו במשטרה במיוחס להם. מניח שאם יעמוד מול בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הודאה במשטרה של שני האנשים על המיוחס להם הם יקחו זאת בחשבון כשיקבעו את העונש.

    לאור תקדימי העבר והעונשים האחרונים, מכבי פתח תקווה (והשחקנים המעורבים) יצטרכו לקבל עונש קשה. וגם ללא תקדימי העבר, אם יש אחריות שילוחית בכדורגל, זה בדיוק המקרה כששני בעלי תפקידים במכבי פתח תקווה יורדים לדשא ותוקפים שחקן של הקבוצה היריבה.
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    עבירה קולקטיבית היא עבירה שקולקטיב מבצע אותה. אני לא אכנס לתחום האפור (זריקת חפצים למגרש, למשל) כיוון שהמקרים הנידונים כאן ברורים לחלוטין: בדרבי היתה התפרעות קולקטיבית ואתמול היתה עבריינות של אינדיבידואלים. אני כן מסכים איתך בנושא הבא:

    הרף הוצב גבוה מדי על ידי החלמאים באיצטדיון ר"ג, אבל כמובן שכעת אין ברירה והענישה חייבת להיות שווה. זו למעשה הסיבה היחידה שפ"ת אכן צריכה להיענש כארגון ואפילו בהורדת נקודות. במערכת חוק ומשמעת תקינה העונש - חומרתו ואופיו - היה שונה לחלוטין.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    קינן לא ציין את זה אבל המשקיף כן. וזה קובע לא פחות.
     
  13. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    מתי ייקבע העונש? ידוע באיזה יום?
     
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    כל התקרית האלימה הזאת הפנתה את אור הזרקורים מאיגוד השופטים.

    ראיתי את שני התקצירים. בשלושת האירועים השופט עמד צמוד לאירוע. בשלושתם אין בכלל ספק. כמה שלא ננסה להיתמם הסירחון מתפזר למרחקים.
     
  15. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    בואו תשמעו קטע יפה

    מכבי פ"ת כנראה תקבל הפחתת נקודות בפועל
    אבל זה ייכנס לתוקף רק בתחילת העונה הבאה כדי לא לקבוע את זהות היורדת בבית הדין

    וואלה, שהורידו לבית"ר 2 נקודות כשהיא מסובכת בתחתית הם ידעו
    שהורידו קבוצה בבית הדין עם 9 נקודות זה הם ידעו
    אבל שמכבי פ"ת עושה לינץ' בשחקן אז אפשר לדחות את זה לעונה הבאה.