מחזור 32 בעליון: מכבי תל אביב אלופת המדינה !!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏19/4/13.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    כמה מלל על החלטה אחת בחיי, המשחק הזה סידר לרמת השרון תקציב מעולה לעונה הבאה מה רע? כל הצדדים הרוויחו, אם זה היה משחק קובע הייתי מסכים איתכם שזו בושה שהעבירו את המשחק אבל הכל כבר היה סגור הרמטית ורמת השרון גם תסיים שישית את העונה, שתיי הקבוצות הרוויחו מהמצב הזה, לא צריך לחפש בעיות מתחת לאבנים
     
  2. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    עם כל חוסר הספורטיביות שהייתה עם הזזת המשחק מגיע לקהל האוהדים הענק שהגיע למשחק כל הכבוד על הסדר המופתי בסיום המשחק כאשר כולם נשארו במקום ולא ניסו לפרוץ למגרש.
    הייתה אווירה מדהימה במגרש ושמחה גדולה וגם אם לא דרסנו את רמת השרון והיו לה כמה נסיונות התקפה טובים היעילות של מכבי הוכיחה את עצמה שוב פעם והבטחנו את האליפות
     
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לדעתי מכבי תל אביב היו זוכים באליפות לא משנה מה, אבל יש שני דברים שפגעו בספורטיביות, אחד ההזזה של המשחק מגרונדמן לרמת גן, והשני שהמשחק של מכבי חיפה לא היה במקביל למשחק של מכבי תל אביב (לא יכלו לשים את המשחק בין בני יהודה למכבי חיפה ביום שני, זה היה הורג מישהו?).

    אבל מכבי תל אביב לאורך כל העונה הוכיחה שמגיע לה לזכות באליפות, וזה לא משנה אם הם היו עושים את זה בעוד מחזור-שניים או במחזור הסיום, הם היו זוכים באליפות ורק נס היה נותן למכבי חיפה את האליפות.
    אז ההתאחדות צריכה ללמוד להבא להתעקש מול המשטרה, ולקבוע שמשחקים גם אם אין איזשהי תחרות ממשית ישוחקו באותה שעה אלא אם האליפות או היורדות כבר הוכרעה-הוכרעו, ואז במצב כזה זה לא משנה.
    אבל אם המשחקים היו באותה שעה לדעתי יכול להיות שהדברים היו נראים אחרת, ואולי מכבי תל אביב הייתה צריכה לנצח את מכבי חיפה או לסיים מולה בתיקו כדיי להבטיח את האליפות ובמצב מסוים אולי אפילו להלחם את המחזור האחרון...
     
  4. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    בנוגע להחלטה על האיצטדיון באמת ההתאחדות צריכה לקבל החלטה בנושא כבר בתחילת העונה ולא לחכות יום יומיים לפני המשחק.

    בנוגע לשידורים להתאחדות אין יד בדבר מכיוון וזוהי החלטה של צ'רלטון שלא רוצה לאבד צופים בהתמודדות מול ערוץ 1 (ערוץ 1 הוא ערוץ פתוח מול ערוץ בתשלום) למרות שגם כאן אולי יש אפשרות להתאחדות להציב תנאי שמשחקים קובעים בתחתית ובצמרת ישוחקו תמיד באותה השעה.