מחזור 32 בפלייאוף העליון: באר-שבע נוגעת באליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏25/4/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ראית דקה מהמשחק אבל בית"ר משתלטת על המקום השלישי והיא ראויה, מכבי פ"ת אני מציע לה לעבור לשבועיים לפלייאוף התחתון, אולי שם זה יותר יתחבר. לא רואה אותה עושה את 'המהפך' וחוזרת לאירופה, פלייאוף מביך שלה. בבית"ר, לדעתי שחקן העונה הוא ורד. לא שכטר שהתעורר לחודשיים, לא רואדה, לא אייבינדר האוברייטד. עידן ורד היה הכי יציב.

    לגבי אתמול, ככה בקצרה: היה משחק קשה לצפייה, מחצית שנייה של כלום ושום דבר. מכבי חיפה כל-כך נוראית, לא מאיימת. מאמן לא צריך להתכונן אליה בכלל, לא רק באר-שבע אלא קבוצה הרבה פחות טובה. אף מגן שיודע לצאת קדימה, אף קשר שיכול לעשות משהו חוץ מורמוט - וקהת בכושר איום ונורא וחסר ביטחון, ועטר מה-זה-חלוד. זה נגמר ב-1:0 שברירי כי באר-שבע הייתה חלשה, זה ממש לא היה בגלל משחק סביר אפילו של מכבי חיפה. נאחס שוברים עם 1:0 על הקשקש ושאפו לבאר-שבע, כנראה בשבת משחק ההכתרה נגד מכבי ת"א וזהו-זה, הגיע הזמן.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מה הוא עשה? (הפסקתי לראות בערך בדקה 15)
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הוא כבר חודש משחק יותר טוב מרואדה שעל הרמה שלו אני לא צריך לפרט. אני מצפה ממי שיודע לקטול שידע גם להחמיא ולהפך, כשבנתיים התופעה כאן זה שרק קוטלים. קוטלים את ורד אבל כשהוא כובש פעמיים ברציפות וחוזר לעצמו שותקים, קוטלים את מורי, קוטלים את כולם.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הוא בסדר בזמן האחרון. כבר לא מביך כמו בתחילת העונה אבל כמו רוב ההרכב של בית"ר שחקן בינוני שעם קצת רצון טוב לא צריכה להיות בעיה למצוא לו תחליף טוב יותר. אין לי בעיה איתו מלבד היכולת לפעמים כי רואים עליו שהוא שחקן שמנסה לתת את המקסימום שלו, זה מה שהוא יודע. הוא משחק יותר טוב מרואדה כי הספרדי בירידה גדולה בשבועות האחרונים(בכלל לא עונה גדולה שלו, הוא מבקיע המון אז לא מדברים על זה).

    לא חושב שקוטלים, אנשים כאן פשוט מחוברים למציאות.
    אם אתה שואל אותי יש רק שני שחקנים בבית"ר שהם דרג א' בליגה והם רואדה וקונטה ששווים הרכב בכל קבוצה בארץ. כל השאר שחקנים בינוניים כל אחד מסיבותיו. עידן ורד למשל שחקן עם יכולות מצוינות אבל חסר יציבות, אצל חן עזרא זה קבלת ההחלטות, איינבינדר איטי מדי במחשבה ובפעולות ואפשר להרחיב על כל השאר.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,751
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    צודק לחלוטין. כבר חודש מפתיע לגמרי ביכולת שלו. השאלה האם זה בגלל שהורדנו את הרף במקרה שלו (בתחילת העונה נראה כמו שחקן של ליגה לאומית) או שהוא באמת התחיל להציג יכולת טובה.

    לא הייתי מגזים שהוא טוב יותר מרואדה. רק במשחק מולנו רואדה לקח שניים - שלושה קרוסים שהיו אמורים להסתיים בשער בסגירה ברמה שלא רואים בישראל, בטח לא שלוש פעמים רצוף פעם אחר פעם.
    רואדה עדין מהבלמים הטובים בישראל לטעמי.

    מגיעה לדעתי גם מילה טובה לאייבנדר שנותן לאחרונה המון כדורי עומק טובים ומייצר המון בהתקפה.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @Sir Alex Ferguson

    מורי נגדכם היה המצטיין במשחק ולא מעט חוץ ממני אומרים את זה. רואדה אמנם חווה ירידה ביכולת, ועדיין הוא בלם מעולה גם בפורמה הנוכחית שלו, ועצם זה שמורי מצליח להתעלות עליו מראה שהוא נמצא בתקופה נהדרת מבחינתו. חזר לו הביטחון, וברגע שחזרנו למערך נורמלי וקבוע אחריי ימי רב"ש ההזויים, גם היכולת ההגנתית של כלל הקבוצה השתפרה לדעתי. עדיין לא טובה מספיק, אבל השתפרה. כמובן שיש גם לציין את קונטה שהוא חיזוק שאין לתאר את ההשפעה שלו.

    אני עדיין מנסה להבין מה הקשר בין "ריאליות" (עלק) לחוסר פירגון לשחקנים. אם כבר נכנס אוהד הפועל ב"ש לדיון, אני בטוח שמשה ושאר הבאר שבעים כאן היו מפרגנים לבן תורג'מן לדוגמה אם היה נותן כמה משחקים ברמה גבוהה, למרות שהם יודעים שהוא לא שחקן טוב מספיק לקבוצה שרוצה אליפות.