מחזור 32 בפלייאוף העליון: בית"ר מובסת בנתניה; ב"ש מגדילה את הפער ל-5 נק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏27/4/18.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    מרגיש לי שהולך לו טוב יותר עם דראפיץ' מאשר ברדה. תחושה כזו.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ברור, כמו הבעיטות לשער בשתי המתפרצות. היה מעצבן, אבל חיים עם זה. סה"כ עוד 2 בישולים במשחק.
     
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    ערן לוי היה במשחק רע שלו לדעתי. ועדיין הוא סיים עם 2 בישולים. איש של מספרים. מה שכן, אני חולה עליו אבל אני מתחיל לא לאהוב את זה שכל חצי שנה הוא מתבכיין לתקשורת עם איומים על עזיבה אם החוזה שלו לא יוארך. יש לו חוזה גם לשנה הבאה שלא מזמן נחתם..

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איך ערן לוי נותן שם 'שחיל' לקוון לפני הקרן, איזה שטות מצחיקה, חסרים עוד רגעים מפגרים וטובים כאלה בכדורגל שלנו. ואגב ערן לוי, הדיון הזה כבר נטחן מכל מקום אפשרי ואף דיעה לא סותרת - הוא נהנה מליגה די חלשה ועדיין יש אספקטים במשחק שהוא באמת טוב מהשחקן הממוצע(לא רק בישראל). הוא בישל אתמול פעמיים ואיך אפשר לבוא אליו בטענות? אני שמח עבורו על העונה הזו, בלעדיה הוא היה מרגיש סוג של פספוס.

    לגבי המשחק, לא ראיתי בשידור ישיר האמת - הייתי בעבודה, אבל תבוסה כזו של בית"ר חשבתי שתגיע כבר לפני שלושה חודשים וזה 'נדחה' ונדחה ונדחה, אפילו בבית"ר לא מאמינים לעצמם שהם אומרים שהניהול טוב והכל תחת שליטה. זו הייתה קריסה הגנתית וטקטית, דגל לבן במאבק האליפות כפי שאני רואה את זה. הייתי מתעצבן בתור אוהד על איבוד כדור מיותר שם של סאבו שהתחכם קצת באמצע, וקונט קיבל סחרחורת באחד השערים, מביך איך שעברו אותו על המטר. בכדורגל קרה הכל אבל קשה לראות את בית"ר קמה מזה.
    כאילו כל 'הרעות החולות' של המועדון הזה - הניהול, המאמן שהוא קצת בעייתי למרות אחוזי הצלחה מטורפים, ההגנה, השכונה - הכל צף בערב אחד ועם סימן קריאה כמו שלא היה כל העונה...
    אבל כמה מילים על מכבי נתניה - הקבוצה הכי מהנה בפלייאוף הזה וכנראה בעונה הזו בכלל, לפעמים היא נדנדה, ממש הסיקה מסקנות ממה שקרה מבאר-שבע. גולים בצבע, עונה למזכרת בכל-זאת. חבל על האדום של סבע אבל לדעתי הוא מוצדק. יש לו גולאסו במשחק הזה, גם משהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/18
    גלץ אוהב/ת את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    נתניה הייתה עומדת בלחץ של אליפות? לא חושב. לשחק יפה כאשר אין עליך לחץ זה נחמד, לאסוף נקודות שבוע לאחר שבוע בידיעה שכל העיניים נשואות אלייך ואסור למעוד זה המבחן האמיתי. בשבוע שעבר שהיו ציפיות מהם להתמודד עם ב"ש הם קיבלו 5 בבית. גם הפסידו העונה לכל היריבות האחרות בצמרת כולל רביעיה בטדי ושתי שלישיות ממכבי, גם די התבטלו בסמי עופר נגד הפועל חיפה.

    לא נוגד את העובדה שהם עושים עונה מצוינת וראויה להערכה אבל לא צריך להגזים עם "ראויים לצלחת". כרגע ב"ש עם הכי הרבה נקודות והיא הראוייה כמעט בלי תחרות, אני מקווה שיהיה נס ונצליח לעבור אותם בקצת שנשאר.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אנחנו לא קבוצה לאליפות, אבל חייב לתקן אותך. נכון שהפסדנו לקבוצות שציינת, אבל גם הבסנו את מכבי ת"א 4-1, ניצחנו אתכם פעמיים כולל תבוסה אחת, ניצחנו את הפועל חיפה ללא תנאי בסיבוב הראשון, היה לנו משחק אחד לא טוב מולם בסמי עופר, אבל במשחק השני היינו עדיפים וסיימנו בתיקו.
    עשינו תיקו בב"ש במחזור הראשון, ניצחנו אותם בסיבוב השני והובסנו לפני שבוע. אין הבדל בין הציפיות שהיו כלפינו שבוע שעבר לבין מה שהיה אתמול. אולי מהצד שלכם, לא יותר.

    אז בסה"כ מול קבוצות הצמרת אנחנו מתמודדים יפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/18
    oFiRzZz, גלץ, עידן444 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    במהלך עונה של קבוצת כדורגל , לפעמים ההחלטות הקטנות יכולות לעשות את כל ההבדל . לבית"ר היו 3 שוערים - קליימן , סתיו שושן וטמיר ללו .ראיתי את ללו העונה בליגה א' וראיתי את סתיו שושן כבר ב5-6 משחקים וללו עולה עלו בשלוש דרגות לטעמי. אם ללו עומד אתמול בשער , לא יודע אם הגולים הראשונים היו כל כך קלים מבחינת נתניה
    הדברים הקטנים .
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,798
    לייקים שהתקבלו:
    718
    כמה משפטים לגביי ערן לוי: אם הבחור היה מקצוען ולא אוכל שווארמה והיה מתאמן כמו שחקן מקצוען שהוא היה צעיר הוא היה היום במקום אחר ובליגה הרבה יותר חזקה.
    הבנאדם עם כישרון מפלצתי ואפס מקצוענות עושה צחוק מהליגה שלנו למרות שאין לו תואר והוא בעיקר משחק בקבוצות אמצע טבלה אבל מבחינת מספרים הוא ענק וזה למה אם הוא היה מקצוען הוא יכל להיות באירופה ולא בליגה שלנו.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    אנחנו לא רצים לאליפות בגלל תוצאות תיקו מול כל קבוצות הפליאוף התחתון ועוד אחרי שהובלנו בלא מעט משחקים.
     
    oFiRzZz ו-henry1 אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חושב שהדיון על ערן לוי נטחן כאן המון, וזה לא שבלי הכרס הוא מראדונה, זו עדיין ליגת העל ועוד ועוד. הייתי נותן לו אולי כמה שנים בקבוצת צמרת כאן בארץ וגג-גג-גג איזה בלגיה, אבל ערן חייב שכל המשחק של הקבוצה יהיה עליו. הלאה:

    מבחינתי עצם זה שנתניה חזק בקרב על המקום השלישי זו הפתעה כמו העובדה שבית"ר רצה כל העונה הזו חזק לאליפות. היא כבשה אותו מספר שערים כמו באר-שבע. האוהד הבור שרואה רק 'שער השבת' יגיד שנתניה זה ערן לוי ודיא סבע אבל זה לא נכון, גם קוגבניה שחקן-שחקן וראיתי ניצוצות מאחרים. לדעתי העונה יש משחקים שבית"ר ניצחה לא רק בגלל מזל אלא גם בגלל 'השם' שלה, כוח הרתעה שנוצר עם כמה שנים בצמרת, ואת זה אין לנתניה מעבר לספסל עמוק. אבל אסור לשכוח שגם למכבי נתניה היו משחקים שהיא הייתה פייבוריטית בטירוף והיא נפלה מכך ועשתה חרא של תוצאות: עכו כבר בתחילת העונה(2:2), סכנין בחוץ, אשקלון בחוץ(1:1), שתי תוצאות תיקו בבית עם הפועל רעננה ואשדוד ועוד ועוד..
    אני באמת חושב שנתניה הייתה טובה יותר כמעט בכל המשחקים אותם היא ניצחה והיו לה משחקים שהיא מאוד הרשימה גם נגד הגדולות. נגד באר-שבע זו הייתה התפרקות וה-4:1 שהיא קיבלה מבית"ר בתחילת העונה לעומת זאת היה שקר גדול.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בחלומות הכי יפים שלי לא חלמתי לשנייה שהמשחק יתפתח ככה. בראש ובראשונה, לא האמנתי שלמכבי נתניה יהיה את הכוח לקום מהקרשים אחרי החמישייה מהמחזור החולף. שנית, לא חשבתי שאחזה בעליונות שכזו על כר הדשא.

    ביתר ירושלים הייתה צריכה להתכונן למשחק הזה טוב יותר. בטח כשהיא יודעת שמכבי נתניה לא תהפוך עורה ובטח כשהיא ראתה מה הפועל ב"ש עשתה שהיה יעיל מאוד נגד מכבי נתניה.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    המאזן של מכבי נתניה נגד קבוצות הפלייאוף העליון: 7 ניצחונות, 2 תיקו ו-7 הפסדים.
    אין לנו האמצעים והעומק בסגל שיש לבאר שבע, מכבי תל אביב וביתר, ובהתחשב בכך זה מאזן נהדר.
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    עומרי אפק טוען שהוא מבחינה מקצועית לא יכול לפרגן למערכת שמתנהלת כמו בית״ר השנה, שבעלים שהורשע והורחק ממשיך בפועל לנהל תמועדון ואפילו לקבוע מקצועית כשפעמים רבות זה נעשה לעיני כולם (ובכך גם פוגעים קשות במעמד המאמן).
    במשפט הבא הוא אמר שאם בית״ר יזכו מגיעים כל המחמאות לשחקנים, כלומר הביקורת היא על הניהול.
    זכותו לחשוב ככה ולחשוב שזה עצוב שקרקס כמו שמתנהל בבית״ר העונה יזכה באליפות.
    גם אני חושב ככה, כלומר השחקנים של בית״ר נותנים עונה גדולה, הקהל של בית״ר בא במספרים יפים (בעיקר במשחקי החוץ, במשחקי הבית למעט מול הגדולות הכמויות עדין לא מספיקות למועדון כמו בית״ר), אבל אם מועדון שמתנהל בצורה כל כך רקובה ושכונתית יזכה באליפות זאת תעודת עניות גדולה לטעמי לליגה שלנו.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    מה המספרים של יתר שחקני נתניה? באמת רוצה לדעת כי זה דווקא מרגיש לי שמה שכתבתי בקיץ (סבע ולוי הם שני שחקנים של מספרים ויהיו דומיננטים בצורה משמעותית מיתר חבריהם לקבוצה) דווקא נכון.

    בדיוק כמו שהוויכוח שלי עם עידן לגבי החוסר בעומק בסגל שלכם התברר כנכון.

    בקשר לערן לוי, נותן עונה מצוינת, ממקסם את האיכויות שלו, גם אם יש חסרונות לנוכחות שלו, לנתניה מודל 2018, במטרות שלה, בתקציב שלה, הוא מתאים כמו כפפה ליד והוא אחת הסיבות שבגללם נתניה עושה את העונה שהיא עושה, גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת העובדה שהרבה פעמים כיף לראות את נתניה.
    כשנתניה תהיה עם התקציב של מכבי תל אביב או עם האיכות שיש לבאר שבע, ויהיו לה אופציות לא פחות ואף יותר טובות מערן לוי, אז יהיה אפשר לדבר על החלפה שלו.
    אפשר לחשוב שאם ערן לוי עוזב את נתניה היא בקלות מצליחה למצוא בתקציב שלה שחקן שיתן לה 11 בישולים, 9 שערים, והרבה מאוד מסירות מפתח (אתמול במשחק שהיה קלאסי עבורו ושעם קבלת החלטות טובה יותר הוא מבשל עוד שערים הוא סיים עם שני בישולים ולפחות עוד שני כדורים גדולים שהוא נתן ולא נכנסו רק בגלל סיומת לקויה של שחקני ההתקפה שלידו).
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מותר לו לחשוב מה שהוא רוצה.

    ברגע שהוא מביא את הדעה שלו לשידור בצורה כזו ברורה וללא הפסקה אז הוא עושה חרא של עבודה ומישהו צריך לעשות לזה סוף. במשחקים של בית"ר בטרנר זה הרגיש לי כאילו אני צופה בHBS.TV, הבנתי שגם במשחק בטדי הוא היה נוראי(מאוהדים של קבוצות אחרות דווקא). אם הוא לא מצליח להיות אובייקטיבי שילך הביתה.
     
    סגול בדם, Drama2, גלץ ומשתמש נוסף אוהבים את זה.