מחזור 33 בספרד: ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏30/6/20.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שוב, מה זה משנה? האם מישהו טוען שלא היה פנדל על קרבחאל אתמול?
     
  2. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    זה משנה כי זאת הדרך שלו לטעון שהשופטים בעד ריאל. או שהוא טוען שכל הפנדלים מוצדקים (ואז אני לא כל כך מבין את התכלית של הטענה).
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אם רוצים להוכיח משהו, עדיף לעשות את זה עם טיעונים הגיוניים. אם רוצים להגיד שיש קשר בין איכות השיפוט לכמות הפנדלים שקבוצה מקבלת, לא מספיק לתת נתון של פנדלים, זה רק מספק סיפור אחר, והוא שריאל מדריד נכנסת לרחבה יותר העונה, בעוד ברצלונה יותר מתקשה (בגלל זה רואים הרבה שערים של בארסה מחוץ לרחבה או ממצבים נייחים).
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    עוד פנדל חוזר וזה 5 פנדלים בארבעה ימים ואנחנו קבוצת הפנדלים הכי גרועה בתולדות לה ליגה. זו התעללות, אני מעדיף כדור חופשי מ-20מ'. הסיבה לבעיטה חוזרת אתמול: השחקן שהקדים את מוראטה בריבאונד נכנס לרחבה לפני הזמן.
    אהבתי את היפני של ריאל. רק שזה לא בריא שילד בן 19 עד כדי כך מעל כל הקבוצה. אז זו קבוצה של ליגה שניה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתלטיקו כאמור קבוצה אחרת לגמרי לאחר הפגרה, מנצחת ובחלק מהמשחקים אפילו כלל לא מתאמצת. אבל אתמול ראיתם את ז'ואאו פליקס עצבני מאוד כשהוא מוחלף וזורק את הבקבוק מים. אני חשוב שאחרי שהמקום בצ'מפיונס כמעט הובטח - צ'ולו כן חייב למצוא דרך להפיק ממנו יותר וליהנות ממנו הרי הפרספקטיבה היא גם לעתיד. פליקס הוא העתיד של אתלטיקו עם כל הכבוד לקראסקו ואחרים. ועדיין המערך הזה אני סקפטי אם יצליח לאורך זמן גם אם יורנטה נראה עכשיו מבריק כקשר התקפי. אגב יש דמיון מסוים לדעתי לתהליך שעבר ראול גארסיה שבבילבאו אפילו הפך ל-'9' מדומה אם כי גארסיה מתבסס על אגרסיביות ושהוא רעב לטרף ברחבה.

    המחזור הנוכחי - מספר 34, סופר-קריטי. שוב עם השעות הזויות - ריאל מדריד כבר מחר ב-15:00 וברצלונה ב-23:00, שימו לב שלראשונה מאז פגרת הקורונה, אחרי שישה משחקים - ריאל תשחק לפני בארסה וזה יכול להיות סופר קריטי אם תנצח לדוגמא. אבל ריאל נגד בילבאו בסאן ממס - ההגנה השלישית בטיבה בליגה וגם היא בכושר טוב. ויאריאל מארחת את ברצלונה כשהיא חולמת על הצ'מפיונס אפילו, וה-4:4 מהעונה שעברה בלתי ניתן לשכוח אותו.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לפליקס יש תירוץ, הוא נפצע לפני שבוע.
    רולו גרסיה לא מהיר והוא מעולם לא היה קיצוני ימני. יורנטה מהיר ואתמול הוא שיחק קיצוני ימני לכל דבר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד

    אתלטיק בילבאו מגיעה למשחק בטירוף, אין דרך אחרת להגיד את זה. האריות שסבלו מחודשיים וחצי איומים – הם קבוצה אחרת מאז חודש מרץ. עם 17 נקודות מ-24 האחרונות ומאזן לא רע אחרי פגרת הקורונה גם כן – ביום טוב רואים את אירופה גם בלי קשר לגמר הגביע המרגש נגד היריבה העירונית ריאל סוסיאדד. בילבאו, שגברה 0:2 על ולנסיה במאסטייה בקלילות מצמד של הסקורר ראול גארסיה – מדורגת שמינית ורחוקה רק ארבע נקודות מחטאפה השישית. והיא מאוד-מאוד רוצה לנצח את ריאל בסאן ממס החדש בפעם הראשונה מאז 2015. "בילבאו מאמינה באירופה, היא צלחה את המבחן הראשון", נכתב במארקה לאחר הניצחון וראול גארסיה הוסיף: "אנחנו נלחמים בענק ואין ספק שזה היעד שלנו". לקבוצה מצפה עוד משחק קריטי נגד סביליה בחמישי. ראול גארסיה מקווה להיות גם הכובש הספרדי המצטיין ולזכות בתואר על שם זארה, הוא במירוץ נגד יאגו אספס וג'רארד מורנו

    גארסיה עצמו כבש גם בניצחון שקדם לכך – 1:3 על מאיורקה (גם אוחיאן סאנסט הצעיר – שער בכורה, ואסייר ויירביה הבקיעו) ויש לו 13 כיבושים העונה – כולם בליגה, שיא אישי, ואם נביט על כל המסגרות הוא רחוק רק שניים משיא חדש. הוא מספק את המספרים כאשר אריץ' אדוריץ' החלוץ הוותיק וסמל המועדון, שהספיק לנצח את ברצלונה במחזור הפתיחה – הודיע קודם על פרישה לאור פציעה לא פשוטה (ויהיה אחד מהאנשים שישבו ביציע, כמובן). אינייאקי וויליאמס הסילון כבש שישה שערי ליגה (ותשעה בסך הכל), קצת פחות טוב מהעונה שעברה, ואיקר מוניאין ששוב בפורמה כובש שישה. מי שנמצא בספק למשחק הקרוב הוא בנייאט. ההערכות הן שאיניגו לקה יחזור להרכב ויפתח כמגן ימני.

    בכל מקרה, החלק החזק של בילבאו הוא הגנת הברזל. קבוצה אנגלית טיפוסית – פיזית, לוחמת ומהירה. בילבאו ספגה 28 פעמים בלבד – רק ריאל ואתלטיקו העמידו רקורד טוב ממנה, ובמשחקי הבית הוציאה תשעה כדורים מהרשת – הנתון הטוב בליגה. בסאן ממס בילבאו ניצחה בתשעה משחקים – את בארסה כאמור, אותה הדיחה גם מהגביע, והפסידה בשלושה. גם אתלטיקו לא הצליחה לנצח אותה בביתה (1:1). בנושא אחר, מי שפחות מתלהב העונה הוא יבאי גומס שממעט לשחק. המאמן גאריטנו החמיא לו במסיבת העיתונאים עם הקלישאות הרגילות שהוא מקצוען עד הסוף והוא מאמין בו. בבילבאו כמובן מאוכזבים שהמשחק יהיה ללא קהל- "סאן ממס מלא היה לוקח אותנו עד לקצה".

    גריטאנו אמר: "יש לנו את המשחק נגד הקבוצה הכי טובה בספרד. הם הכי טובים לא רק בגלל האיכות בסגל אלא הארגון על המגרש. יש לנו אתגר גדול מאוד לנצח. אני אופטימי למרות שזה מאכזב לשחק בלי קהל, אנחנו אוהבים משחקים כאלה. העולם יצפה במשחק. נצטרך לעשות משחק מושלם כדי לנצח". הוא טוען שאסור לבילבאו להשאיר לריאל שטחים. עוד אמר: "תראו בהמשך את הסגל. אני לא מופתע מהרמה הפיזית שלנו, עבדנו קשה מאוד בבתים". על המאבק על אירופה: "אני רואה את סוסיאדד טובה וגם את ולנסיה, אנחנו לא פייבוריטים אלא מסתכלים משחק אחר משחק, כל אחד הוא גמר עבורנו".

    אתלטיק בילבאו – הרכב משוער: אונאי סימון| איניגו לקה, אלברס, איניגו מרטינס, יורי| אינייאקי ווליאמס, דני גארסיה, אונאי לופס, איקר מוניאין, איבן קורדובה| ראול גארסיה

    ריאל מגיעה למשחק אחרי 0:1 קשה על חטאפה ופער נוח בטבלה. ובקיצור: עוד חמישה גמרים. אם נעבור את המוקדש הקשה הזה בסאן-ממס - זה נראה שאפשר יהיה לקרר את השמפניות. ההיסטוריה מספרת שריאל מעולם לא השמיטה יתרון כזה של ארבע נקודות בשלב הזה של העונה (ומצד שני זידאן כשחקן הפסיד בכל חמשת מחזורי הסיום בעונת הקיירוש האומללה) ואף קבוצה בכלל בספרד לא עשתה זאת מאז בארסה ב-1982. בפני זידאן ניצב צ'אנס גדול - אפשרות לפתוח פער גדול על ברצלונה (לפחות זמנית) כשלראשונה מזה שישה משחקים – ריאל תשחק לפניה. אולם, מצד שני, 62 שעות מנוחה בלבד מהמשחק האחרון הן פרק זמן קצר מאוד מה שעלול לפגוע משמעותית בקצב המשחק. המזל הוא שההרכב יהיה שונה. עד כמה שונה?

    השחקן הראשון שציפינו שיפתח הוא אדן הזאר, אבל כבר אמרנו שזו עונת נאחס אחת גדולה עבור הבלגי. הזאר קיבל מנוחה נגד חטאפה מטעמי זהירות אך לא התאמן היום (שבת) והסתפק בעבודה בחדר כושר בלבד. לא שציפינו אחרת אך זיזו אישר שהוא לא ישחק. "נכון שבימים האחרונים יש לו אי נוחות ואנחנו לא רוצים להסתכן בשום דבר. אני מקווה שזה מעט ונוכל לראות אותו לפני סיום (העונה). עכשיו הוא ייעדר לעוד שלושה-ארבעה ימים, אנחנו בקשר יום יום עם הרופאים ואני מקווה שזה יעבור מהר". כבר התרגלנו. "זה מצב מאוד מתסכל עבורו ועבור כולם, אלה הדברים שאנחנו הכי לא רצינו. כששחקן פצוע הוא לא יכול להיות במאה אחוז. זה נוגע להזאר ולכל אחד אחר".

    בספרד נכתב הבוקר שרודריגו ואסנסיו שעלו מהספסל נגד חטאפה ושינו את המשחק הם "הנבחרים" והותירו מאחור את בייל וחאמס שלא שותפו ולו לדקה אחת. מעניין מתי הספרדי יקבל את חולצת ההרכב. זה עדיין לא קרה לו מאז שחזר מהפציעה - עלה ארבע פעמים כמחליף ותמיד נראה טוב. מי שבוודאות ישחק הוא אדר מיליטאו שיקבל הזדמנות במקום רפאל ואראן כאמצעי זהירות. בתקשורת אומרים שהצרפתי לא ייסע עם הקבוצה לבילבאו. "הוא הגיע השנה כדי לעבוד קשה ולהגיע לרמות של ראמוס ו-ואראן, כמובן שיש לו עוד תהליך לעבור", אמר.

    הפעם ריאל לא תוכל להתחיל לשחק רק בדקה ה-60 ותזדקק לקסם כדי להכניע את אחת ההגנות הטובות בספרד. כולם זוכרים את ה-0:0 המתסכל בברנבאו בסיבוב הקודם. כמובן שאין תירוצים, גם לא המנוחה הקצרה: "שום דבר לא משתנה אצלנו, אנחנו ממוקדים במשחק. רק עיכבנו מעט את האימונים של אתמול. הכל חשוב, ההיבט הפיזי וגם הפסיכולוגי, בטח כשנותרו מעט משחקים ואנחנו כל שלושה ימים בקרב חדש. צריך הרבה ריכוז בכל מה שאתה עושה - באימונים, בהחלמה והמנוחה. אנחנו בסדר, אני נהנה מכל יום באימונים. אנחנו ממוקדים במשחק". כשנשאל האם יש יותר לחץ לזכות בתארים כמאמן או כשחקן: "זה אותו דבר, הלחץ הוא קבוע בריאל מדריד וזה הופך אותנו לחזקים, צריך לדעת לחיות עם זה. זה היופי של המקצוע שלנו - לשחק כדורגל. כל אחד לוקח את זה אחרת, זה מניע אותנו לנצח".

    זה צריך להיות הערב של קארים בנזמה שפוגש את היריבה מולה הבקיע הכי הרבה בצוותא עם גראנדה – 11 כיבושים ב-20 משחקים, ויש לו גם שישה בישולים (נסייג ונאמר שרוב השערים היו בברנבאו). המפתח יהיה שוב, כנראה, עוד משחק שקט של הזאמורה הבא קורטואה, וההתקפה כבר תבקיע איכשהו. זידאן דיבר בשבחו של השוער שספג רק 18 שערים ב-30 משחקי ליגה: "הוא מראה שהוא שוער נהדר. לא אכנס עכשיו לדיונים האם הוא הטוב ביותר בעולם כי לכל אחד יש את הדעה שלו, אני שומר את דעתי לעצמי. הנתונים שלו מרשימים ואני מאוד מרוצה ממנו. לא קל להיות שוער בריאל מדריד". זידאן סיכם בכך שאין אופוריה: "ברור שאין, עדיין לא זכינו בכלום. השחקנים הוכיחו רצינות גדולה מאז הסגר, הם הוכיחו שהם רוצים לזכות בכל התארים".
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/07/02/15937217827608.Xxx
    עוד קרב. הפעם ההרכב יהיה שונה

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, אדר מיליטאו, מרסלו| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    חתיכת היסטוריה – 232 משחקים נערכו בין ריאל ובילבאו, 177 בליגה ועוד 55 בגביע. משום מה בסופר קופה הספרדי הן מעולם לא נפגשו. התמונה הראשונה שקופצת מהסאן ממס היא חגיגות האליפות עם ז'וזה מוריניו בעונה המדהימה של 100 שערי הזכות ו-121 נקודות. היגואין כבש מכל הלב בבעיטה מסובבת, אוזיל הכפיל וכריסטיאנו כבש את השלישי בדקה ה-50 – חגיגה זו לא מילה. זה היה חלק מרצף של שלוש שלישיות במגרש הזה – גם ב-2010-11 עם קאקה במשחק די חסר חשיבות, וכעבור שנה (צמד גדול לכריסטיאנו ושער נוסף של היגואין). שני המשחקים האחרונים נגד בילבאו היו מאכזבים - תיקו 1:1 בעונה שעברה – מעידה ראשונה של לופטגי, כאשר איסקו השווה בנגיחה אחרי בישול של בייל, ו-0:0 בעונת 2017-18 בעוד משחק רע.

    כך שהניצחון האחרון שלנו בסאן ממס היה בעונת האליפות 2016-17, 1:2 סופר-קשה. בנזמה כבש ראשון, אדוריץ' השווה ובקאסמירו כבש אחרי כדור קרן. אותו אדוריץ' אחראי להפסד האחרון שלנו שם, ב-2015, כשריאל איבדה את המקום הראשון עם אנצ'לוטי. החלוץ כבש בנגיחה, איך-לא, וריאל לא הצליחה לחזור. למרות מאזן נפלא מעונת 2005-06, כשריאל ניצחה בתשעה מ-14 משחקים, יש לה עוד פיגור היסטורי למחוק. המאזן בסאן ממס על כל דורותיו במשחקי הליגה – 31 ניצחונות לריאל (35%), 19 תוצאות תיקו (22%) ו-38 הפסדים (43%), יחס שערים שלילי 129:141. בניטס ניצח 1:2 במחזור החמישי עם צמד של קארים ב-2016, ומשחק שכדאי לזכור, ונלך הרבה אחורה – 2:5 בעונת 2008-09 אחרי ההשפלה באנפילד – זה נפתח עם גולאסו של רובן והמשיך ביום עבודה של פיפיטה והונטלאר (2:5). ב-2006-07 היה זה רוד שדפק הצגה כאשר גם ראמוס וגוטי (אחלה צ'יפ מבישול של ראול) – חגגו ב-1:4 עם קאפלו.

    מ-2005 עד 2008 ריאל רשמה ארבעה ניצחונות רצופים, הרצף השני הטוב ביותר שלה (היו חמישה ניצחונות בשנות ה-60), ולפניכן היו שש השנים הרעות ללא ניצחון – את אסייר דל הורנו אתם זוכרים? בכל מקרה, ב-1999-00 ערך ילד צעיר בשם סאן איקר את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, והשאר היסטוריה. ואפרופו היסטוריה, התרחשה אחת כזו בעונת 1995-96, כן דווקא בעונה החשוכה ההיא ריאל כבשה מאניטה ועם 0:5 ענק רשמה את הניצחון הגדול ביותר שלה בחבל הבאסקים. זאמורנו כבש ראשון ואחרי מחצית מינימלית הגיעה הפגזה – צמד ללאודרופ וגם שערים של ראול ומיצ'ל (לא סאלגדו). במפגש הראשון בליגה איי שם בעונת 1928-29, בילבאו ניצחה 0:2. לסיום – המאזן בכל משחקי הליגה (177) – 90:51 לריאל מדריד בניצחונות, יחס שערים 240:352 לטובת ריאל. בכל המסגרות – 114 ניצחונות לריאל ו-74 לבילבאו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כותרות העיתונים למשחק נגד בילבאו

    שער המארקה: מתכוננים למחזור סופר-מכריע במאבק האליפות. “התואר על השולחן”| נכתב שריאל ובארסה (תתארח בוויאריאל) רושמות את המשחקים הקשים ביותר שנותר להם בלוח עד לסיום העונה| בפריויו למשחק נכתב: “הקלאסיקו הישן בו גם ברצלונה משחקת. המשחק הזה יכול להלחיץ את קיקה סטיין משמעותית לקראת ויאריאל”. על היריבות נכתב כי זה משחק של פעם בחיים. לגבי ההרכבים המשוערים, רודריגו עתיד לפתוח בצד ימין, מנדי ימשיך כמגן שמאלי, שלישיית האמצע פדה-קאסמירו-קרוס| בכתבה אחרת נכתב: "החתול - בנזמה, נגד שלושת האריות (הבלמים) - איניגו מרטינס, ייראי אלברס ואוני נונייס. בשנה שעברה הצרפתי כבש שלושער נהדר ב-0:3 נגד בילבאו ויש לו 11 שערים נגד היריבה הבאסקית - הכי הרבה בדומה לגראנדה.

    שער ה-AS: “קרב בין אריות”| “הסאן ממס שומר על שני אוצרות - מאבק האליפות והכרטיס על אירופה”. נכתב כי זה קרב בין שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה בששת המחזורים האחרונים - ריאל מדריד עם 21 נקודות, בילבאו עם 17. לגבי ההרכבים שם נטען כי יש לאסנסיו סיכוי לפתוח. “ניצחון וריאל מריחה את שערי הסיבלס”| בכתבה אחרת נכתב: ריאל משנה את הסדר, לראשונה מאז חידוש הליגה ריאל תשחק לפני בארסה. עוד הייתה למטה תמונה של טבלת המנוחות , קבוצה בהשוואה ליריבה שלה פר מחזור.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1593932298337.Xxx

    את הקלישאות זידאן יגיד, שני דברים שווים כותרת: א) המצב עם הזאר מסריח ומעצבן ב) ניצחון היום ואפשר לקרר את השמפניות.

    זו אשכרה הפעם הראשונה מאז פגרת הקורונה שריאל משחקת לפני בארסה וזה הזוי, מצד אחד אנחנו נופלים מהרגליים עם 62 שעות מנוחה בלבד ומצד שני הזדמנות פז לפתוח פער של שבע נקודות ואני חושב שזה יקשה מאוד על סטיין. בכל מקרה הדרך עוד רחוקה, זה משחק בלוח השנה שאתה מסמן בסוג של אדום ויודע שיהיה קשה גם בהרכב מלא. ואראן והפיזיות שלו מאוד יהיו חסרים, ראול גארסיה הוא היורש של דייגו קוסטה עם הקטנות והמרפקים, מזל שאדוריס כבר פרש. את ואלוורדה הייתי שם מצד אחד כשומר אישי על וויליאמס עם המהירות, היחיד שיכול להתמודד איתו, ומצד שני אנחנו מצפים למערך של שלושה בלמים מול הגנה איכותית, אין לנו מי שיספק הברקה באמת ולא בכל משחק נגרד איזה פנדל.
    טוב שאיסקו לא מועמד להרכב גם הערב, יהלום שלו עם ויני ובנזמה והייתי נרדם למרות שהמשחק בצהריים. לדעתי אסנסיו ראוי להזדמנות ואני מרגיש שהוא מסוגל להבקיע מהמצב הבודד אליו נגיע, הוא חזר מאוד נחוש ולדעתי לא רע בכלל וכל נגיעה בכדור מדויקת. כמו תמיד, תלות מוחלטת בבנזמה שכבש נגד בילבאו שלושער אשתקד ויש לו 11 שערים נגדה. מניח שויני ישחק, חשוב שלא יהיו לו אפס אנד דאון כאלה, או שהוא בלתי ניתן לעצירה כמו נגד סוסיאדד או שהוא לא עושה פעולה אחת נורמלית כמו נגד חטאפה. חייבים לגרד את הניצחון איכשהו, האללה מדריד!
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    פעם ראיתי משחק שריאל לא ניצחה בפנדל
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    פנדל מוצדק

    עריכה:מצד שני ראמוס דרך עכשיו לשחקן שלהם על הרגל. לפי החוקה זה פנדל לא? זאת אומרת גם אם זה היה בלי כדור.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    לחלוטין מוצדק.

    אבל הנה צד שני רמוס דורך על רגל של שחקן שהכדור אומנם לא בא לאיזה אבל מה ההבדל ?
    מה ההבדל בין תפיסה בחולצה לבין דריכה ?
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כן הוספתי את זה להודעה. לדעתי זה היה צריך להיות פנדל. אבל לא סגור ב-100 אחוז.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מעניין אם לשופטים בספרד יש בושה. מה שההנהלה של בארסה לא מצליחה לעשות, השופטים כבר יסיימו.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    השופטים לחלוטין הריחו דם בשבועות האחרונים.
    שתי קבוצות שוות ברמתן, השופטים הכריעו את הליגה.
    לומר את האמת, זה לא הכי מזיז כשמרגישים את המצב של ברצלונה. ההידרדרות הגיעה לנקודת מפנה והסיכוי היחיד שלנו לשנות משהו זה בבחירות שיתקיימו רק בעוד שנה.
    עונה שלמה תיזרק לפח בינתיים.
     
  15. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא יודע אם זה פנדל או לא,אבל דריכה הינה צהוב בטוח.
    על הדריכה הגיע לו צהוב,אבל אם מישהו פה מעוניין לדבר על דריכה והתעלמות של השופט אז אנא אל תשכחו את הדריכה של מסי מלפני שבועיים.
    באותו מקרה הוא לא קיבל אפילו צהוב[הייתה גם אפשרות לאדום,אבל לפחות צהוב].

    זידאן ענק מאז החזרה מהפגרה הקבוצה עומדת הגנתית בצורה מדהימה.עברנו את המשוכה הכי קשה שהייתה לנו.
    4 גמרים נשארו.

    הקטע הכי אהוב עלי בפורום פה,זה הדיבורים הבלתי נגמרים של אוהדי בארסה לגבי השיפוט.
    כל ניצחון של ריאל מבחינת אוהדי בארסה הינו קרה אך ורק בגלל השופט,לא משנה מה.אהבתי שכולם למדו פה מפיקה.