מחזור 33: הקלאסיקו הגדול - ריאל מדריד נגד ברצלונה| משחק אליפות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/4/17.

  1. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    ההבדל הוא שמתיה משחק בעיקר כשאין ברירה, ואני גם לא רואה שאנדרה גומש מקבל מקום בהרכב ללא תנאי(מה גם שזו עונה ראשונה שלו אז מנסים לתת לו צ'אנסים).
    אי אפשר להשוות את זה לבנזמה שלא פוגע מתחילת העונה(והאמת ברוב הזמן בקבוצה) בעוד מוראטה מוכיח את עצמו בכל הזמדנות, וכבר הוכיח שהוא תפור למשחקים גדולים, אבל קארים עדיין החלוץ המוביל כי הוא שם נוצץ יותר.

    אגב עוד שחקן שצריך לתת את הדין חוץ מבנזמה ובייל, הוא טוני קרוס. מדהים אותי איך בכל פעם שהכדור אצל בארסה, הוא כאילו מלווה את השחקן שלו ובפועל רק מסתכל עליו כמו משקיף מהאו"ם. הקפיצה מול ראקיטיץ' בגול, לפנתיאון...
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מודה שלא צפיתי המשחק. אבל ראיתי את התקציר.
    אם יש משהו שמרתיח אותי זה היחס של זיזו לאיסקו,לא פתח איתו שזה שערעוריה בפני עצמה,אבל גם לא כמחליף ?! שוב קרוס,שוב בייל,שוב בנזמה. אף אחד מהם לא מספק קבלות. איסקו השחקן הכי חם שלו בחודש האחרון ועדיין מייבש אותו על הספסל !!
    אם לאיסקו יש איזה ספק הכי קטן אתמול הוא נעלם,כל עוד זידאן על הקווים אין לו מה לחפש בריאל מדריד.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,252
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    מעדיף לשחק ללא חלוץ ועם איסקו כשחקן חופשי. אם בנזמה לא הצליח לכבוש במצבים המדהימים שקיבל מול באיירן וברצלונה, מתי הוא יכבוש? אני לא צריך אותו מול לגאנס וגראנדה. אני לא יודע אם מוראטה היה כובש בהזדמנויות של בנזמה, או אם בכלל היה שומר על המיקום הטוב שלו, אבל אני כן יודע שהיה מנסה, רודף ויורד לגליץ' כדי שברצלונה לא תצא למתפרצת נגדית. לבנזמה אין את הפייטריות שיש לאלבארו. הוא משחק בלי חשק ובלי אמוציות, די מזכיר את היגואין בעונה האחרונה שלו אצלנו.

    חאמס נראה כל כך שמח אחרי השער שלו, חבל שהוא הגיע למצב הזה שלא משנה מה יעשה, הוא לא יהיה אפילו מחליף ראשון. בניגוד אליו, אסנסיו, שטיפס מעל לוקאס וסקאז בסולם ה-"אני הולך איתו בכל מחיר" של זיזו, די נותן קבלות. 60 דק' טובות שלו. חייב לציין שאחת התכונות הטובות שלו היא שהוא יודע מה לעשות עם הכדור ברדיוס של ה-5 מטרים מהרחבה.

    רונאלדו במשחק רע, המחצות נוראיות. אבל מה אפשר להגיד עליו? עם אותה יכולת הוא מסוגל לכבוש שלושער מול באיירן ואתלטיקו, והוא מסוגל גם להחטיא 3 פעמים מול שער ריק. זה מה יש ועם זה ננצח.

    רצף משחקים קשים מאוד לפנינו בליגה, כמו שציינתי קודם, ולנסיה, סביליה, מלאגה ו-ויגו (לא אחד אחרי השני), בעוד שברצלונה תפגוש את ויאריאל כמשחק מוקש יחיד.
     
    Dayatso ו-EsheD אוהבים את זה.
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    ראיתי אומנם רק את התקציר אבל אם כל הסופרלטיבים על ראמוס והווינריות שהוא מציג - איזה גליץ' אומלל וחסר מחשבה. כמה שזה מרתיח לראות שחקן מתנהג בכזו חוסר אחריות וזורק משחק לפח.

    לפחות לפי התקציר נראה שהיה משחק מאוד מהנה,עם הפקרות הגנתית בשתי הצדדים של המגרש, מסכים עם מי שכתב שניימאר היה מאוד נהנה לאנוס את השטחים האלו שריאל נתנה.

    לגבי המאמנים - שניהם לא הוכיחו עצמם ברמה הזו וכבר קיבלו את ג'וב החלומות, ההצבה של בייל מוזרה מאוד,לא בגלל שהוא לא שחקן טוב אלא כמובן בגלל הכשירות, עכשיו הם שוב יתקעו בלי בייל לתקופה והמחליפים שלו לא מקבלים בטחון.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    ברצלונה צריכה עוד לעבור בקורנייה לה פראט, זה המוקש הכי גדול שנשאר לה ולא משנה בכלל איך אספניול נראית.

    לדרבי חוקים משלו, עם כמה שזה קלישאתי.
     
    oFiRzZz, Dayatso ו-rivaldo אוהבים את זה.
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,077
    לייקים שהתקבלו:
    650
    תגידו, מה השטויות האלה שהDNA של ריאל זה לשחק כדי להבקיע? ריאל משחקת כדי לזכות בתארים, גם אם זה לרדת לבונקר בדקה ה90. אתמול היה משהו הזוי ולא תואם את הDNA הזה, ויסכים איתי כל אוהדי ריאל שהוא לא מנהל במדרידיסטה.
     
    oFiRzZz, rivaldo ו-Civil אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/04/24/14929866183887.Xxx

    "A veces el fútbol apesta. היום אנחנו בצד החרא. הפסד שקורע אותך מבפנים. לא עוד משחק. כל היום הייתי סביב המשחק ושום דבר אחר לא עניין אותי.
    עשרה שחקנים, ראבאק, מה אתם יוצאים ללחוץ!!! האליפות הולכת לאיבוד ורק שזה לא ישפיע על הצ'מפיונס, אוי-ואבוי. אבל בגלל הדברים האלה אנחנו כלכך אוהבים כדורגל וכדורגל זה החיים שלנו. לקחנו דסימה ברגע האחרון, האליפות של קאפלו ועוד ועוד. לפעמים הכדורגל אכזר ולפעמים לא

    הטיפשות הזו ברגע האחרון וההפקרות הזו, המחשבה שאנחנו ריאל מדריד וכל השאר לא מעניין - זו המראה. תיקו היה בסדר גמור בעשרה שחקנים, אבל זה מה שמוביל לאליפות אחת בחמש שנים. מאבדים את הראש, חפיפניקיות. מה היה רע עם תיקו לעזאזל? הפסדנו לשחקן גאון. כל דריבל עוצר נשימה. אבל עשינו לו את החיים קלים. תראו איך זידאן נערך לבארסה פעמיים בקאמפ-נואו ותראו אתמול. מחמאות למסי, שאפו, בארסה עם ניצחון שמעבר לכך שפותח מחדש את מאבק האליפות - היא החזירה את הכבוד.

    אין חשק לנתח עכשיו כלום ברמה המקצועית. וכולם מכירים את הבעיות של הסגל ואת האופי המחורבן של ריאל מדריד. בייל בדיחה, בנזמה חלש אבל בדרך לחוזה חדש, והזוי שחאמס כבש כי החילוף היה חייב להיות איסקו או מוראטה, עצוב שהתייבשו 90 דק'. תמיד אנחנו משחקים נגדם בפאניקה והעמידה הטקטית נוראית. רונאלדו רע מאוד וגם מודריץ' וקרבחאל איכזבו. הפסדנו לבארסה החלשה ביותר מזה שנים. אתה לא יכול לנצח אותם כשאף שחקן לא בשיאו. תמיד בברנבאו אנחנו מתלהבים יתר על המידה, מאבדים את היציבות שלנו. רק קיילור ואסנסיו היו טובים. שאפו לבארסה.
    שום מילה על השיפוט. ראמוס חסר אחריות, הצהוב המוקדם והלא-חכם של קאסמירו ניטרל אותנו כי קרוס עושה הגנה בכאילו, מה לעשות.

    אין ספק שהייתה הפקרות של שתי הקבוצות אבל קלאסיקו זה קלאסיקו, המשחק הכי גדול בעולם. אוהדי הקבוצות האחרות, החמצתם משהו בכדורגל :)
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דקה 86, בחיסרון מספרי, חמס רודריגז משווה את התוצאה ל-2:2. הפער נשאר על 3 נקודות, כשעוד יש לנו משחק חסר. לכאורה, כול מה שנשאר זה להחנות את האוטובוס ברחבה ולתת לקטאלנים לחזור הביתה עם תחושת החמצה. על הנייר, הגיוני ומתבקש כשאתה בנחיתות מספרית וזה עתה ניצלת מהפסד, אבל זה לא בא בחשבון כשאתה ריאל מדריד, לא כשאתה המועדון הגדול בעולם. דקה אחרי השוויון, כשהם עוד בהלם, כשהם לא מבינים איך זה ברח להם, הקולומביאני מראה להם איך הברק יכול להכות פעמיים. בום, מנצחים 3:2.

    זו הייתה יכולה להיות תגובתו של אוהד ריאל מדריד אם כדורגל לא היה משחק כה נזיל.
     
    Butragueño אוהב/ת את זה.
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    נזיל או לא, ההתקפה האחרונה הייתה ביזיון ענק. התקפה של שבעה על שלושה, אלה לא דברים שקורים.
     
    Doritoz אוהב/ת את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם לא ראיתי את המשחק ועוד לא הספקתי לראות את התקציר, אבל ראמוס היה אידיוט ויישאר אידיוט, הוא באמת כובש כמות של שערים שמעמידה בספק את ההנחה הבסיסית שבלם צריך להיות טוב בהגנה אבל הנחת המוצא היא שהוא ידפוק לך כמה משחקים כל עונה. העונה הוא עומד לדעתי על באיירן ובארסה בדפיקה ישירה ועוד כמה חורים שאין לי כוח להתחיל להסתכל אחורה ולבדוק.

    אף אחד לא החמיץ כלום. אם כבר אנחנו החמצנו בזה שהמשחק הכי גדול בכדורגל העולמי ואנחנו צופים בו בלחץ או לא יכולים להנות משחקנים כמו מסי ורונאלדיניו בשיאם.
     
    Doritoz אוהב/ת את זה.
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    בדיעבד כולם חכמים. אבל הרעיון ללחוץ גבוהה את ההגנה של בארסה ולמנוע ממנה לצאת קדימה כמו שריאל ניסתה לעשות בהתקפה האחרונה דווקא מתקבל על הדעת. העניין הוא שסרג'י רוברטו יצא כמו איילה קדימה, ניטרל את הלחץ, נפנף את מודריץ' ומרסלו על הדרך וחתם מתפרצת מושלמת לפי הספר. שלוש-ארבע נגיעות תודה ולהתראות. גם החגיגה אחרי השער הייתה בקלאסה הראויה למעמד. לא עוד הורדת חולצה משעממת, אלא נטול אמוציות וכמו רוצח שקט מסי יישר מבט לקהל המקומי כששם להם את חולצת הבלאוגרנה בפנים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    התמונה של מסי ״מניף״ את החולצה של ברצלונה בברנבאו = אחת התמונות הגדולות של השנים האחרונות.

    בשביל רגעים כאלה I fucking love this game.
     
    oFiRzZz ו-Bianconeri אוהבים את זה.