מחזור 34 בסריה A:: מילאן נוסעת לברשה למשחק מכריע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏22/4/11.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אין לך מה לאבד תקווה יש סיכוי לא רע בכלל שרומא תתברג במקום הרביעי, עם כל הכבוד, 4 נקודות כשיש עוד 12 בקופה, זה אפשרי, במיוחד כשבמאבק הישיר לרומא יש יתרון על לאציו.

    לאציו 60 - יובה (ב), אודינזה (ח) בקרב ישיר, ג'נואה (ב), לצ'ה (ח) - שני משחקים משמעותיים, אחד נגד אודינזה בחוץ בקרב ישיר והשני במחזור האחרון מול לצ'ה שנאבקת על הירידה. אני לא יגיד שהמשחק מול יובה זה קלי קלות כי למרות זאת, מול הגדולות השנה יובה מתעלה יחסית (ניצחה ועשתה תיקו עם אינטר, ניצחה לא מזמן ברומא, ניצחה את מילאן בתחילת השנה בסאן סירו), כך שאם אתם רוצים זה אפילו 3 משחקים, הלוח הכי קשה ללא ספק.

    אודינזה 59 - פיורנטינה (ח), לאציו (ב), קייבו (ח), מילאן (ב). הויולה שלמעשה סיימה את העונה, לאציו במשחק ישיר, קייבו שאמורה ב-2 המחזורים הקרובים ללקט נקודה שתספיק לה להישארות ובמחזור האחרון מול מילאן שתהיה משוחררת אחרי הזכיה באליפות וככל הנראה תשלח כבר חלק מהשחקנים לחופשה.

    רומא 56 - בארי (ח), מילאן (ב), קטאניה (ח) סאמפ (ב) - אין סיבה שרומא לא תסיים עם 68 נקודות, למרות שיש לה 3 משחקים לא כל כך פשוטים, וכן זה כולל ניצחון על מילאן שהרי יכולה להרשות לעצמה אפילו להפסיד באולימפיקו, בטח נוכח העובדה שיש לה את בולוניה בשבוע הבא בבית וזה אמור להיות ניצחון קליל כמו מול סאמפ. סאמפ וקטאניה נאבקות על ההישארות אבל אחת מהן יכולה להבטיח את ההישארות עד לעוד 3 מחזורים.

    כמו שזה נראה כרגע לאודינזה יש את היתרון מבחינת המשחקים נטו כי היא תיאלץ להתמודד עם כאלו שאיבדו לגמרי את הסיכוי למשהו בעונה הזאת/יסיימו את העונה עד אז, אחרי זה לרומא לדעתי יש לוח נוח ובסוף יש ללאציו את הלוח הכי בעייתי.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היתה סיבה שהיא תהיה עכשיו עם 62 כאשר יובנטוס ופאלרמו התארחו אצלה, אבל רומא זאת רומא.

    אודינזה היא הפייבוריטית בעיניי, למרות ירידת המתח שחלה שם.
     
  3. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    רומא צריכה לקוות שבשבת אינטר לא תנצח את צ'זנה ואנחנו נחגוג אליפות בסן סירו מול בולוניה. אז נבוא שבוע אחרי זה לאולימפיקו למשחק שלא יקבע לנו כלום ושאולי בו ניתן יותר דקות לשחקני ספסל.
     
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו יצא לי להציץ בלוח המשחקים של פאלרמו. גם אם ננצח אותם בקופה, הסיכויים שלכם להגיע לאירופה קלושים.
     
  5. Yoavzruya Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/10
    הודעות:
    90
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/11