מחזור 34 בעליון ו 32 בתחתון: ב"ש במרחק פסיעה מאליפות היסטורית לאחר 40 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏6/5/16.

  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שיש שוער ישראלי ש"שולט" ברחבה מבחינת כדורי גובה. רובם תופסים אוויר או מפחדים לצאת מקו השער
     
    oranfu ו-Butragueño אוהבים את זה.
  2. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    לירן, אני מבין את החשש שלך, אבל אני מאוד בספק אם קבוצה שעושה רצף של 4 תוצאות תיקו רצופות עם שלושה 0-0, ונראית רע כשהכוכב הגדול שלה לא בעניינים (ומתבכיין על כל דבר שזז. בחייאת שמישהו יסתום לו את הפה, אף אחד לא נהנה להפסיד, לא צריך לתרץ כל דבר) באמת מסוגלת לקחת מכם את האליפות.
     
    oranfu ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מכבי תל אביב לא רלוונטית... אם תאבד נקודות בטדי.. אחלה.. מסתכל רק על עצמנו, זה שלנו, זה בידיים וברגליים שלנו, אנחנו מוכרחים לגמור את זה, אני רק אומר שזה לא גמור עד שזה לא חתום ונעול.
     
    oranfu ו-rivaldo אוהבים את זה.
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,236
    התחושות והגישה שלך מזכירות מאוד את הגישה שהפועל ב"ש,בהנהגת בכר, יזמה העונה, וזה תמיד להיות עם הרגליים על הקרקע ולהתמקד בעצמם, וזה מה שכנראה ייתן להם את הטייטל בעוד 2 מחזורים.

    בנוגע לצד הצהוב, מאוד מוזרות לי הביקורות על ג'ורדי. כשמכבי בשטף משחקים טוב אז מרעיפים שבחים על הולנדי, וכמה טוב שמביאים אנשי מקצוע רציניים, ונותנים לו להעביר הדרכות והרצאות, וכשמגיעים לרצף כזה של תיקו-ים, שכנראה גומר את העונה, אז יש עליו ביקורות כאילו מדבר על שלומי דורה. "לא מורגש שיש מנג'ר במכבי ת"א", "ג'ורדי עסוק בדברים אחרים". לא בושה להפסיד אליפות אחרי 3 כאלה ברצף, או איך שאמרו בחגיגה בסנוקר - "לא בושה להפסיד לסאלבדור".
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    גו'רדי קרויף עושה עבודה מדהימה במכבי, ואנחנו בבאר שבע רק צריכים להודות לו על זה שאלונה אימצה המון מדרכי הפעולות שלו.
    מה לעשות שהוא התמודד עם קבוצה שעושה עונה מפלצתית עם אחוזי הצלחה מדהימים, שתי הקבוצות הוציאו את המיטב מהפייט המטורף הזה, אנחנו רק צריכים להתגאות שעשינו את זה בשנה הראשונה שהגיע לפה צוות רציני, וכמובן שהתמודדנו מול הקבוצה הכי מקצוענית שהייתה בארץ מאז ומעולם.
     
    סמואל אטו, yakar ו-amn אוהבים את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    אין לי שום דבר רע להגיד על מכבי מקצועית. עשו עונה ענקית. אפשר לחפור על החלוץ שכנראה הם נפלו שם ועל עוד עמדה או שניים אבל בגדול הם עמדו ביעדים שלהם. יש לי קצת בעיה עם ההתנהלות שלהם בחודש האחרון אבל את זה נשאר לדיון שלהם ולסיום העונה שהדברים יהיו חתומים ונעולים.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אף מילה על הראיון של שיר צדק אתמול ?

    פן ירבו כמוהו

    דוגרי, ישיר, בחור מקסים וצנוע.הוא מאוד רצה לעבור לקבוצה יותר גדולה מבחינת קהל/תקשורת, הגיע לכזו,
    והיה מעוז ההגנה בדרך לתואר היסטורי. פעם שנייה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    מכבי ממש לא הוציאה את המיטב, וסוף העונה שלנו הוא קטסטרופלי.
    השתנקנו, בעטנו בדלי אחרי שכבר הפכנו את המצב בצמרת.
    מכבי (עדיין) קבוצה איכותית יותר מבאר שבע, והיא לא הביאה את זה לידי ביטוי.
     
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני לוקח את הדברים שמפורסמים לגבי מכבי בתקשורת בערבון מוגבל... במיוחד כשהם מצוטטים מגורמים עלומי שם בתוך המועדון.
    אני יודע להגיד על לא מעט מהמועמדים לחיזוק הקבוצה בינואר שהועלו בתקשורת, שהם או המצאות נטו של התקשורת, או ספינים של סוכנים, והם לא היו מועמדים למכבי באף שלב.
    כך גם לגבי התבטאויות של "גורמים במועדון". במיוחד עכשיו, כשה"כוורת" של המועדון מצומצמת מאוד (אריאל אברם, ששימש כמנהל מחלקת הנוער וסמנכ"ל המועדון, עזב, ופחות או יותר הגורמים שנמצאים בעמדות ידע ו/או כוח במועדון הם ג'ורדי קרויף, מרטין ביין ומורן מאירי).
    אם נסתכל על הצוות המקצועי - יוסי זיגדון שורד כבר שנים במערכת, ולא נראה לי שהוא ייצא כנגד המועדון. אני לא חושב שלמישהו מהזרים יש. ולגבי אובארוב אני לא רואה שום סיטואציה שבה הוא מלכלך על מישהו מהמועדון... אחד האנשים הכי לויאליים שאני מכיר.
    אם נסתכל על הצוות הניהולי - רובם זרים, והביקורות מופנות גם אליהם, ככה שאני לא חושב שזה הם.
    ניר לוין אמנם עוזב את המועדון, אבל עד כמה שאני יודע זה ברוח טובה, והוא מאוד מעריך את גולדהאר, ולכן אני לא רואה אותו פועל ככה...


    אז או שראיינו אנשים (אולי אפילו מהמחלקה המקצועית) במחלקת הנוער, או מהצוות של המעטפת הלוגיסטית (אנשי משק למשל), והם מצוטטים כגורמים בכירים. ורק אציין שרוב אנשי הלוגיסטיקה במועדון הם אוהדי המועדון לפני שהם עובדים שלו.
    בכל מקרה, לא מדובר בגורמים בכירים באמת, ואני לא אתפלא אם הציטוטים מומצאים ב-100% (יש מספיק דוגמאות שהתקשורת עשתה את זה גם מחוץ למכבי (אניימה והמעבר המרגש לווסט האם כדוגמא הכי בולטת וברורה)), כי בסופו של דבר, הקהל של מכבי, בחלקו הגדול מאוד הוא קהל של הצלחות וכפוי טובה, שמעז לקלל את ערן זהבי על זה שהוא לא כבש כבר 4 מחזורים שלמים (סיפור אמיתי לצערי), שאוכל כל מה שהתקשורת מאכילה אותו בכפית.
    לכלי התקשורת יש את כל הסיבות שבעולם לפרסם רעל על מכבי, כי אלה לדעתי הכתבות שייצרו הכי הרבה כניסות (כי כאמור, מרבית הקהל של מכבי אוכל את הכתבות האלה בכפית, ואוהדי שאר הקבוצות סתם נהנים לחכך ידיים בהנאה, ומכבי לדעתי, מעוררת הכי הרבה אנטגוניזם (גם אם הפועל נותנים פייט, אבל מבחינת העוצמה אני חושב שכלפי מכבי יש יותר אנטגוניזם)).


    בדרך כלל מסכים איתך, ואולי זה לא המיטב. אבל מכבי נתנה עונה יוצאת דופן, גם אם היא תסתיים בלי שום תואר.
    יש המון טעויות בבניית הסגל של הקבוצה (ולדעתי אין מנוס מלבצע חריש עמוק בסגל הקבוצה (שחרורים שהיו צריכים לקרות בצורה מדורגת, הצטברו ואני חושב שיש לפחות 9 שחקנים שצריכים לעזוב, ובמקומם צריכים להגיע 12-13 שחקנים חדשים (כולל קידום שחקנים מתוך המערכת, כמו דן גלזר או יונתן כהן)), ותמיד יש לאן להתפתח ולהתקדם עם הקבוצה.

    אבל בין אם העונה הזו תסתיים בדאבל (ובשביל זה צריך לקרות נס), ובין אם היא תסתיים בלי שום תואר, הייתה עונה מצויינת, שקידמה את המועדון (לטווח הארוך) הרבה יותר מזכייה באליפות וכשלון חרוץ באירופה. אם אני לא טועה (שמעתי את זה בחצי אוזן באחד הפודקאסטים השבוע), ב-25 השנים האחרונות, רק ב-4 שנים (כולל העונה), עונה כמו זו לא מספיקה לאליפות. ובנוסף לזה, הגענו לגמר גביע המדינה והיינו בשלב הבתים בליגת האלופות.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    לא טענתי שזו לא עונה טובה, זה די מגוחך לטעון דבר כזה עם אחוזי הצלחה כאלה, שלב בתים בצ'מפיונס ובטח אם נזכה בגביע. אבל יכולנו, והיינו צריכים, להוציא יותר במאבק הזה. ושוב, סיום העונה הוא פשוט גרוע.
    בסופו של דבר יצא, באופן מטורף ומבלי להוריד מערכם של הגמלים כי הם נותנת עונה היסטורית ואדירה, שיותר הפסדנו את האליפות מאשר באר שבע לקחה. כבר הפכנו את תמונת הצמרת, ולמרות הרצף ללא ההפסדים באר שבע לא ממש נתנה פלייאוף גדול (אתמול ניצחו לראשונה בבית מאז פברואר), ומכבי פשוט חירבנה הכל.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מכבי ת"א בסה"כ מיישרת קו עם הסטטיסטיקה, עוד לא הייתה קבוצה ישראלית שבמקביל לצ'מפיונס ליג סיימה את העונה כאלופה.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מצחיק לומר על קבוצה עם אחוזי הצלחה מטורפים כמו שלנו, ושהובלנו את הליגה בערך 80 אחוז מהעונה, שמישהו נתן לנו משהו...
    עובדתית, שלטנו בקצב הנקודות, הובלנו לכל אורך העונה, אגב, סמלי שלקחנו את ההובלה מהבית של האלופה ומשם לא שיחררנו פרט לשבוע אחד של מעידה שמכבי ת"א הייתה מעלינו אבל למעשה חזרה למקומה הטבעי העונה שזה להיות אחרינו. כך נראיתה כל העונה. מכבי תל אביב לא עמדה בקצב שלנו, למרות שערן זהבי אמר שהם עמדו במטרות שלהם.. זאת אומרת מכבי תל אביב בהחלט עשתה עונה גדולה, אבל זה לא מספיק כרגע מול קבוצה שעשתה את הדברים פשוט טוב יותר.
    במידה וניקח את האליפות, לקחנו אותה בכח, לקחנו אותה בבלומפילד ולאורך כל הדרך תיסכלנו את מכבי תל אביב שניצחה אבל פחות מאיתנו. מכבי תל אביב לא נתנה לנו כלום, מכבי תל אביב אפילו צברה יותר נקודות ממה שהיא רגילה.
    אבל שוב, יש מקום לתהפוכות עדיין.
     
    oranfu, שי, hbs7 ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    בתחילת המאני טיים, מכבי היא זו שתפסה תאוצה, וישקר מי שיאמר שאחרי שעלינו מעליכם חשב שזה הסתיים בפער נקודות של שני משחקים לטובתכם. מכבי בעטה בדלי (לא "נתנה" לכם, אל תכניס מילים שלא כתבתי).
    תחת סוזה מכבי השיגה 84 נקודות, שזה 3 יותר ממה שתוכל להשיג העונה, אגב. ככה שמה שאתה טוען לא כל כך מדויק.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    זו סטטיסטיקה זניחה, יש בסה"כ 5 עונות כאלה כולל העונה.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    ובאר שבע בעטה בדלי בטרנר מול סכנין ורעננה...? מה זה אומר בדיוק? מכבי ניצלה מיני משברון שלנו כדי לחזור לתמונה, אנחנו בעטנו אז בדלי, אתם בעטתם בדלי בסך הכל בשבוע אחד שהובלתם.. הובלנו כל כך הרבה זמן, אז הייתה החלקה של שבוע אחד שזה עבר אליכם, זה לא מייצג שום דבר מהעונה הזו.
    סוזה זה עונה אחת, בשאר העונות בשנים האחרונות מכבי השיגה פחות,ואגב זה לא אני טוען.. זה הקפטן שלך, שאומר שמבחינת יעדים וצבירת נקודות עמדתם בכל המטרות ובקצב המצופה, פשוט הייתה קבוצה שכרגע עושה את זה טוב יותר. אגב, אנחנו יכולים לעבור את הניקוד של סוזה (מה שלהערכתי לא יקרה..), כך שעל הנייר גם אם הייתם מגיעים ל-84 זה לא בטוח היה מספיק.