מחזור 36 בפרמייר ליג; לידס מצטרפת לוולבס ולסטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏29/4/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צ'לסי- סאות'המפטון-- צ'לסי מארחת את הקדושים במשחק שקודם כל היא רוצה לשים סוף לרצף של 5 משחקים רצופים ללא ניצחון. צ'לסי יודעים סופית מהשבוע שאליפות לא תהיה אבל לסיים מעל מנצ'סטר זאת המטרה ואם זה יקרה אפשר בהחלט להיות מרוצים מהעונה של צ'לסי בליגה. המשחק הזה מתחיל שבוע מאוד גורלי בשביל צ'לסי בכלל וראניירי בפרט, ביום רביעי מגיעה מונאקו ללונדון למשחק שאם ראניירי חושב בכלל על המשך הקדנציה במועדון הוא חייב לנצח בתוצאה שתעלה את צ'לסי לגמר, כזכור מונאקו ניצחה במשחק הראשון 3-1. סאות'המפטון ממוקמת כרגע במקום ה-11 וניצחון יכול להציב במקום השמיני אבל היא במרחק של 7 נק' מהמקום השישי וקשה לי לראות אותה מגיעים למקום שיוביל אותה לאירופה, מה שנשאר לקבוצה זה לשאוף לסיים כמה שיותר גבוה בשביל לקבל מענק כספי יותר גבוה. בסיבוב הקודם ניצחה צ'לסי 1-0 משער של מאריו מלכיוט. במפגשים בכל הזמנים בליגה ביניהן מובילה צ'לסי עם 30 ניצחונות מול 22 של סוטון. דמיאן דאף נפצע כידוע שוב בכתפו ולא יוכל לשחק בשבת וגם ביום רביעי נגד מונאקו. ראניירי מקבל בחזרה מפציעות את גלן ג'ונסון, סקוט פארקר וויליאם גאלאס וגם את השוער הראשון קארלו קודצ'יני שחזר להתאמן אבל לא נראה שייפתחו בהרכב הראשון. בסאות'המפטון מריאן פהארס החלוץ הלטבי נפצע השבוע במשחק הידידות של נבחרתו נגד איסלנד וכנראה שיחמיץ את היורו הקרוב, גרהאם לה סו גם הוא פצוע וכנראה שסיים את העונה.

    מנצ'סטר סיטי- ניוקאסל-- קווין קיגן מארח את קבוצתו לשעבר בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום ומאוד מקווה שניוקאסל תעזור לו לנסות ולהבטיח את השארות הקבוצה שלו בליגה. אבל כמובן שניוקאסל לא תפתח רגליים במיוחד שהיא חזק חזק במירוץ על המקום הרביעי מול ליברפול וגם אסטון וילה. ניצחון של ניוקאסל יעלה אותם לפחות זמנית למקום הרביעי ומקווים שמידלסברו שכנתם מצפון אנגליה תעשה להם טובה ותגזול מליברפול לפחות 2 נקודות. מנצ'סטר סיטי כאמור עדיין מסובכת חזק בתחתית והיא מקדימה רק ב-3 נקודות את לידס, מרחק קטן ועדיין שברירי שכידוע יכול להיעלם במחזור משחקים אחד. אבל מנצ'סטר סיטי קיבלו את ניוקאסל בזמן טוב מבחינתם כי לניוקאסל יש מכת פציעות לא קטנה אבל המגפייז הוכיחו ביום ראשון בניצחון על צ'לסי שהם יכולים להסתדר גם בלי שחקנים כמו בלאמי ודייר. רק שהשבוע הצטרף לרשימה גם ג'ונתן וודגייט שנפצע באותו משחק וכנראה סיים את הפרק שלו העונה. כנראה שרובסון יציב במרכז ההגנה את צמד הבלמים בראמבל ואוברייאן. גם קווין קיגן יודע איך זה לאבד את הבלם הכי טוב שלך וכבר חודש פלוס שהסיטי נאלצים להסתדר בלי דניאל ואן בוייטן שבא בהשאלה. אבל לקיגן יש כאב ראש לא קטן גם בצד השני של המגרש, אנלקה החלוץ הכי טוב שלו החטיא נגד לסטר יותר מדי פעמים ממה שקבוצות תחתית יכולה להרשות לעצמה וסיימה רק בתיקו 1-1. עכשיו לאנלקה לא יהיה פשוט בכלל מול ניוקאסל שחטפה רק 2 שערים בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, נו אולי החיסרון של וודגייט יעזור. לניוקאסל יש אומנם רק 4 הפסדי חוץ מתוך 16 משחקים אבל היא ניצחה רק פעמיים מה שמסביר למה היא נמצאת רק איפה שהיא נמצאת. מנגד מנצ'סטר עדיין לא הפכו את מגרשם החדש למצבר וניצחו שם רק 3 פעמים. בסיבוב הקודם ניצחה ניוקאסל 3-0. כאמור ניוקאסל תצטרך להסתדר בלי דייר, בלאמי, בויאר, ג'נאס, גריפין ווודגייט. אצל הסיטי ייעדרו מקמנמאן שיחזור רק עוד שבועיים וואן בוייטן כמובן. רובי פאולר שלא שיחק נגד לסטר יחזור לסגל אבל יחכה על הספסל כי קיגן יפתח כנראה עם אותו הרכב שפתח נגד לסטר.

    פורטסמות'- פולהאם-- הארי רדנאפ מרוצה אך עדיין דרוך, הוא יודע שהקבוצה שלו נתנה ריצה מטורפת בזמן הכי נכון מבחינתה אבל הוא רוצה להבטיח את ההישארות באופן סופי והוא מאוד ירצה שזה יקרה אחרי ניצחון ביתי נגד פולהאם בשבת. ניצחון חשוב ביותר היה שבוע שעבר אחרי שערים של יעקובו ולואה-לואה ב-2-1 על לידס מה שהעלה את הפער בין 2 הקבוצות ל-8 נקודות ולפורטסמות' יש עוד משחק חסר נגד האלופה הטרייה. פורטסמות' בתקופה יוצאת מן הכלל השיגה 16 נקודות מתוך 18 האפשריות האחרונות ובפראטון פארק מרגישים שהם יכולים להמשיך את הריצה המרשימה הזאת נגד פולהאם בבית. על פולהאם עבר שבוע חיובי בקטע המקצועי אחרי שכריס קולמן קרוב לסיכום על המשך דרכו בקבוצה וניצחון על הפומפיי בשבת יהווה כמו הצהרת תודה על האמון שנותנים שם במנג'ר הצעיר. פולהאם גם עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בקשר לאירופה ורחוקה 4 נקודות מאסטון וילה שבמקום השישי בזכות ניצחון 2-0 על צ'רלטון שבוע שעבר בזכות מחצית שנייה נפלאה של שון דיוויס שנכנס כמחליף במשחק ועשה את השינוי המיוחל עם שער ומעורבות בכל דבר חיובי שקרה לפולהאם במשחק. בסיבוב הקודם ניצחה פולהאם בבית 2-0. אצל פורטסמות' ייעדרו איביצ'ה מורנאר והבלם פסאנן. רדנאפ עדיין לא החליט אם להישאר עם לואה לואה לצידו של יעקובו או להחזיר את שרינגהאם להרכב, גם לברקוביץ' יש סיכויים של 50-50 לפתוח כמו לשרינגהאם. לפולהאם אין פציעות חדשות ומי שעדיין לא יוכלו לשחק הם לי קלארק, מארק פמברידג' ופאקונדו סאבה.
     
  2. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסטון וילה - טוטנהאם

    בוילה פארק יתאספו שתי קבוצות במצב שונה לחלוטין ביום ראשון. מהצד האחד האורחת, חסרת כל אמביציות ובעוד עונה מבוזבזת, עם הישארות כמעט בטוחה בליגה והראש ממש לא בעונה הנוכחית. ניצחון של הספרס - והישארותם בטוחה ללא שום קשר לתוצאות במשחקים האחרונים, וייתכן שכבר ביום ראשון נהיה בטוחים לחלוטין במקומנו בפרמיירשיפ.
    למרות זאת, בטוטנהאם לא בונים על המחזור הזה לצבירת 3 נקודות, אלא על שני המשחקים שלאחר מכן - בבית מול בלקבורן ובחוץ מול וולבס שכבר עם 1.999 רגליים בליגה השנייה. אפשר לומר כמעט בוודאות שהעונה הזו גמורה עבור הספרס, חסרי אמביציה לחלוטין בשלב זה של העונה.
    בשורות הספרס יחזור סטיבן קאר, ודארן אנדרטון אמור לחזור לספסל. מאוריציו טאריקו המושעה לא זמין עבור הספרס, וכריסטיאן ציגה הרעב לכדור צפוי לתפוס את מקומו.

    המארחים לעומת זאת עוד חולמים על מקום בגביע אופ"א, ומפנטזים על מקום בצ'מפיונס ליג, ממנו הם רחוקים מרחק נקודה בלבד. וילה מגיעה בהרכבה החזק ביותר ועם הרבה אמביציות. אם מוסיפים לכך את הקהל הביתי יש כאן פקטור רציני.
    ולמרות זאת, ההבדל ברמת הסגלים אינו גבוה, והסיכוי לכל תוצאה אינו נמוך. להערכתי - יתרון קל בלבד לוילה, למרות שהם עם הרוח בפנים.

    הרכבים צפויים:
    וילה: סורנסן, יונסן, סמואל, דה לה קרוז, מלברג, בארי, היטספלגר, מקאן, סולאנו, אנחל, ואסל.
    ספרס: קלר, קאר, ציגה, גארדנר (ריצ'רדס), קינג, בראון, דייויס, ג'קסון, רדנאפ, קאנוטה, קין.
     
  3. LiverpoolFan Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/04
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי הסיקור של אדום בנשמה לגבי המישחק בין מאן סיטי לניוקאסל ניראה כאילו אין לניוקאסל סיכוי מחר מיכיון שיש לה מכת פציעות אדירה וגם כי קיון חייב להשאיר את סיטי בליגה.

    את האמת אני חושש מוילה קצת יותר מאשר ניוקאסל ויש לי הרגשה רעה שליברפול יסימו בתיקו במישחק האחרון נגד ניוקאסל ווילה תעבור את שני הקבוצות.
    נגד מי וילה מחר?
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ליברפול - מידלסברו: (ראשון 18:05)
    כדי לשמור על עמדה טובה במאבק על המקום הרביעי ליברפול מוכרחת לנצח את בורו באנפילד. עד כה השנה הסקאוזרס לא הראו יכולת להשיג תוצאות ברגעי האמת, אבל יש הסוברים שהנצחון 1-0 באולד טראפורד במחזור האחרון, שהושג בזכות הרבה אופי ונחישות, מסמן כי הסקאוזרס מתחילים סוף סוף לממש חלק מהפוטנציאל שלהם שלבטח שווה לפחות מקום רביעי בפרמיירשיפ. קל זה בטוח לא יהיה עבור חניכיו של הוייה, שהתעסקו רוב השבוע בנפנוף השמועות הטורדניות על מעברים של סטיבן ג'רארד ומייקל אואן למספר קבוצות עלית בעולם. מבחינת הוייה הסגל שלו במצב כמעט אידיאלי, כשרק כריס קירקלנד ייעדר בעקבות השבר בידו.
    לבורו מנגד אין לכאורה על מה להילחם בעקבות הזכייה בגביע הליגה שמשמעותה כרטיס לאירופה, אבל סטיב מק'לארן מבטי שהחניכים שלו לא יבואו לטייל באנפילד, כי גם על מיקום גבוה יותר בליגה מקבלים בונוסים בסיום העונה. בורו סובלת מחיסורים רבים, בעיקר בחלק האחורי ( סאות'גייט, ריגוט פרנאבי פצועים), והם גם מגיעים למשחק בכושר די גרוע, עם שני הפסדים מאכזבים במחזורים האחרונים (לוילה בבית ולוולבס הארונה).
    במפגש בין שתי הקבוצות באנפילד בעונה שעברה בורור כמעט ויצאה עם מלוא 3 הנקודות לאחר שער יתרון של ג'רמי, אבל ג'ון ארנה ריסה השווה לקראת הסיום והשאיר נקודה אחת אצל המארחים. הפעם הסקאוזרס לא יכולים להרשות לעצמם להסתפק בשויון, והפעם אני בטוח שהם ינצחו. הימור שלי: 1-0 קטן ומשמים מפנדל של דני מרפי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx .

    בולטון - לידס יונייטד: (ראשון 16:00)

    המייטי וייטס עדיין לא אמרו נואש במאבק נגד הירידה. ההפסד המאכזב בבית לפומפי במחזור שעבר הנחית מכה קשה ולא ממש צפויה על הלבנים מיורקשייר, אבל נצחון בריבוק פארק בתוספת מעידה של טוטנהאם/מנצ'סטר סיטי יחזירו אותם חזק למאבק על ההישרדות. השמועות סביב הקבוצות השבוע מעידות על הכיוונים המנוגדים אליהן שתיהן הולכות - בעוד שהשם הגדול של לידס אלן סמית' מודה שהוא כנראה עוזב את לידס המתמוטטת בקיץ במקרה של ירידה, בבולטון עסוק בעיקר בהחתמתו העתידית של שם גדול אחר - ריבאלדו. הגנת הלבנים, שספגה את רוב הביקורת בשבועות האחרונים, תיאלץ להתמודד עם חסרונו של דומיניק מתאו שנפצע בירך. אדי גריי וסטיבן קולדוול הסכימו שניהם בראיונות שכל תוצאה חוץ מנצחון חוץ תחרוץ את גורלם, כך שכל הלחץ צפוי להיות על הבחורים של גריי. הם יכולים למצוא מעט נחמה בכך שמהמפגש בעונה שעברה בין השתיים בריבוק פארק לידס יצאה עם 3-0 גדול, משערים של דני מילס, רובי פאולר וג'ייסון וילקוקס, אבל הזמנים השתנו בצפון יורקשייר והשחקנים הללו כבר לא לובשים את המדים הלבנים.
    מנגד, הוונדררס כבר הבטיחו מזמן את הישארותם בליגה, וסיום עונה טוב יכול עוד בסופו של דבר להוביל אותם למקום האירופה - הם מרוחקים כ-5 נקודות בלבד מאסטון וילה שבמקום השישי. כדי לעשות ריצה טובה הם מוכרחים לנצח בבית את לידס הלוחמנית, ולהתגבר על חסרונו של הבלם הפצוע אמרסון ת'ומה.
    הימור שלי: תיקו שכולו הפסד עבור לידס. הוונדררס לא ממש יבואו לטרוף את הדשא, אבל הם עדיין עדיפים על לידס ויצליחו לכפות עליהם תיקו ולהוריד אותם ליגה.

    אני מאוד מקווה שאני טועה....
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/04
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    וולבס- אברטון-- וולבס תחזור לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד בליגה של הגדולים, בשבת תגיע אליה אברטון של דיוויד מויס שרחוקה 7 נקודות מלידס ותנסה להשיג את ניצחון החוץ השני שלה בסך הכל העונה. לאברטון יש עוד משחק בית אחד וסיום העונה שלה יהיה בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום משחק שמאוד מקווים באברטון שיהיה חסר חשיבות לחלוטין מבחינתם. אברטון צריכה 2 נקודות כדי להישאר סופית בליגה גם מבחינה תאורטית ואחרי שנכשלה שבוע שעבר בבית נגד בלקבורן במשחק רע מאוד מבחינתה תנסה לעשות זאת נגד וולבס שרשמית היא עדיין לא ירדה אבל תמצאו לי מישהו שמאמין שהקבוצה הזאת תישאר. בוולבס מארק קלייד יחזור מפציעה ולא בטוח שיפתח כנ"ל לגביי דניס אירווין שנכון לעכשיו ייפתח על הספסל אבל זה נתון לשינוי. קולין קאמרון בספק. אצל אברטון תומאס גראבסן, קווין קילבאנה וגארי נייסמית' כולם גמרו את העונה אחרי שנפצעו במשחק נגד בלקבורן. לי קארסליי, אלכס ניארקו וג'יימס מקפאדן בספק. הקשר הצעיר ליאון אוסמן חוזר מתקופה מוצלחת כמושאל אצל דרבי ועשוי לעלות בהרכב הראשון ודאנקן פרגוסון יהיה בסגל אחרי שחזר מהשעייה, כנראה לספסל.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לניוקאסל יש בעיית פציעות כל העונה, אבל כשזה מגיע לוודי זה באמת מפחיד... הוא באמת שחקן שאסור לנו להחסיר, במיוחד כשהמחליף שלו (איזה כיף זה שהוא מחליף בכלליות!) הוא בראמבל.... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/new_Eyecrazy.Xxx

    בכל זאת, אסדור לשחקנים לפחד בגלל שזה משחק חוץ , זו סך הכל מנצ'סטר סיטי...

    http://freespace.virgin.net/kevin.foster1/graphics/shearer.Xxx לפחות הוא משחק.... נקווה שהוא יעשה את שלו...
     
  7. רועי הירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏22/4/04
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם בלאמי ישחק ויחזיק מעמד בלי לקבל אדום כל המשחק אז זה אולי ישאיר לניוקאסל סיכוי למרות שהראש שלהם יהיה בגומלין נגד מארסיי...
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סך הכל מנצ'סטר סיטי? שכשהיא מתחברת וזה עשוי לקרות כשהיא עם הגב לקיר, כבר הראתה למה היא מסוגלת- היא ניצחה את יונייטד 4:1, זוכר? היא עושה צרות לקבוצות צמרת באופן כללי. עם כל רקורד החוץ של ניוקאסל והפחדנות המסוימת של בובי רובסון במשחקי חוץ בעקבותיו, אני מאוד מקווה ששחקני ניוקאסל לא באים בגישה שאתה מציג כאן (אני לא אומר שאתם צריכים לבוא מבוהלים, אבל אסור לכם לשכוח מה אתם שווים העונה מחוץ לסנט ג'יימס', ויש לכם עוד שלושה משחקי חוץ כולל היום), אחרת אתם תחטפו ותהיו מופתעים, ותצטרכו להגיע לאנפילד כשאתם חייבים לנצח. והאמת, אם מצב כזה יקרה, פרדי שפרד לא ישמח...

    נמאס לומר את זה, אבל די- הגיע הזמן לאיזו הופעה של לורן רובר. עכשיו ניוקאסל צריכה אותו, כשהיא בלי דאייר ובלאמי, כשהיצירתיות בקאנטים. ועכשיו גם הליגה צריכה אותו- אנחנו רוצים מחזור סיום עם אקשן בתחתית!
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן נכון כבר הרבה זמן לא ראינו איזה טיל מ30 מטר....
    יאללה רובר, תחשוב שטוטנהאם ממול, סך הכל זה ג'יימס הוא מומחה בלעשות שטויות בבעיטות כאלה..... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_bigsmurf.Xxx
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, אז תהיה נפילת מתח טבעית לאחר זכייה באליפות, או שנוכל להמשיך במטרה היחידה שנשארה לנו עוד העונה, להשלים עונה ללא הפסד? ונגר טוען שזה חשוב גם לשנה הבאה. בכל מקרה, הוא מתחיל לתת קצת מנוחה לשחקנים, היום זה פירס. שלושה חלוצים, מעניין...

    ארסנל: להמן, לאורן, קול, קמפבל, טורה, ליונגברג, ויירה, ג'ילברטו, ברגקאמפ, רייס, הנרי. ספסל: שאבן, קיאון, פארלור, פירס, אליאדייר.
    בירמינגהאם: איאן בנט, קלפהאם, קאנינגהאם, טבילי, אפסון (Welcome back home! פעם ראשונה מאז המעבר), קלמנס, דאן, דמיאן ג'ונסון, לזארידיס, מוריסון. ספסל: קולין דויל, אליו סיסה, מרטין טיילור, בראיין יוז, סטרן ג'ון.
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    האם סוף סוף נזכה לראות את חוזה רייס משחק בעמדת הקשר השמאלי? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    נחיה ונראה...... בכל אופן ההרכב הזה בהחלט מוצא חן בעיני, ויש לי הרגשה שלקלמנס ודאן הולכים להיות חיים סופר-קשים בקישור המרכזי.
     
  12. Mighty-Whites Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/04
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://images.umvd.com/ToeNails/E8BF577D1A9E4079AB57139533D35514.Xxx

    אוהד לידס נינוח,24 ש' לפני הריבוק http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/new_multi.Xxx (עטיפת התקליט Crisis? what crisis? של Supertramp)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/04
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, יהיה מה שיהיה אבל מבחינתי ארסנל את העונה הזו סיימה ללא הפסד, מכיוון שכשהיא לקחה את האליפות היא לא הפסידה עדיין. אליפות היא הצליחה לקחת ללא הפסד, אולי את הליגה היא תסיים עם אבל זה ממש לא משנה, כי את האליפות עצמה היא לקחה ללא הפסד (כמו שבעונת 97-98 היא לקחה כמה מחזורים לסיום את האליפות בפער סביר ממנצ'סטר, ואת כל שאר המשחקים שנותרו לה היא הפסידה, כולל 4-0 לפול אינס וחבריו בליברפול, אבל אף אחד לא זוכר את הבושות האלו, ובצדק).
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גדול, מייטי וויטס http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx העיקר שאין משבר...

    דווקא רייס חלוץ, והוא נראה רע- אפילו רע מאוד. הוא מתקשה להשתחרר מאפסון (לראות ולבכות איזה בלם חמק לנו מבין האצבעות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx ), הנרי בכלל ביום גרוע ועוד הוא מנסה את השטויות שלו (בעיטות מ-40 מטר, נו באמת...), לפחות ברגקאמפ ופרדי מנסים אבל הם לא ממש מצליחים. ההגנה של בירמינגהאם נהדרת, רואים שם עבודה טובה מאוד של סטיב ברוס, ובפעם המי יודע כמה צריך להחמיא לו. לקלמנס ודאן אין חיים כאלו קשים, אבל מה שבטוח אלו שני שחקנים מגעילים, ולפחות דאן היה צריך כבר לשבת בחוץ עם שני צהובים.

    אנחנו עוד עלולים להפסיד את המשחק עם הנינוחות הזו, וחבל, זו הזדמנות בלתי חוזרת להיסטוריה. ואת העקב של ג'ילברטו לברגי ראיתם? זו כבר היסטוריה! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  15. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי, איזה משחק נוראי. נו, שיהיה, טוב שהמשחקים האלו מגיעים עכשיו... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx

    עוד מישהו מוכן להתווכח האם רייס חלוץ או לא? משחק פשוט עלוב שלו.