מחזור 37: ארסנל בדרך לסגנות לאחר נצחון על ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏5/5/05.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השריקה לא הייתה מוצדקת?
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, כי זה היה מאבק לגיטימי בין אושיי להורספילד, ושניהם תפסו אחד את השני, אז לא צריך לשרוק במקרים כאלה. לא שאני מתלונן על טעויות שיפוט נגד יונייטד, כן ירבו.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    תלוי אם מסתכלים על זה מנקודת המבט של החוקה או מזו שעובדת על פי ההיגיון.

    אין ספק שאושיי שם על ג'וף הורספילד את היד במהלך הפריצה. אבל היות והורספילד, שחקן שאם משאית נכנסת בו, המשאית מתפרקת - נפל כמו איזה זבוב, הייתי מצפה לקצת פחות סימפטיה מהשופט. דווקא אחרי זה כשקאנו כן הוכשל הולסי התעלם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/05
  4. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    ארסנל ביתרון ביתי צפוי 2-0 בבית על ליברפול

    פירס ורייס כבשו לארסנל.

    עריכה:ג'רארד מצמק ל2-1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/05
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    מחצית בהייבורי, 2:0 לארסנל. אם אכן ארסנל מנצחת, ולפי מאזן הכוחות סביר מאד שזה יקרה, העניינים נהיים הרבה יותר פשוטים בקרבות על המקום השני ועל המקום הרביעי - ארסנל אין, ליברפול אאוט. ונגר כנראה ימשיך הרצף שלו - מאז שונגר התחיל את העונה המלאה הראשונה שלו במועדון ארסנל לא סיימה מתחת למקום השני. יונייטד, כמה מצער, תסתפק, כרגיל בשנים האחרונות, במקום השלישי. תנחומיי :aaarse: .

    המצב של ליברפול די מסבך את העניינים. אחרי המשחק היום (ואני אומר זאת בהנחה שהם מפסידים בהייבורי), הם איבדו כל סיכוי תיאורטי להדביק את אברטון, כך ששוב עולה הביזיון שאברטון תשתתף בצ'מפיונז ליג במקרה שליברפול תזכה. ההתאחדות הבטיחה בשנה שעברה לארסנל וצ'לסי שבמקרה ואחת מהן זוכה בצ'מפיונז ולא מסיימות בארבעת המקומות הראשונים, אז הקבוצה תלך לצ'מפיונז על חשבון הקבוצה הרביעית, אז למה השנה לא? לא הבעתי דיעה בנושא הזה בפורום עולמי, אבל לדעתי זאת בושה שהזוכה לא תשתתף במפעל בעונה הבאה - ממילא בליגת האלופות הקבוצה במקום הרביעי לא אמורה לשחק, אז למה לא לשלוח אם כבר את הזוכה? בכל מקרה, אני הולך לראות המשחק. לא בעיה שלי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. מתי בדיוק ההתאחדות הבטיחה דבר כזה?
    ב. מה בזיון בזה שאברטון תלך לצ'מפיונס ליג על חשבון ליברפול? נכון שזה לא נעים בגלל האיוולת של אופ"א, אבל אברטון הייתה טובה מליברפול לאורך כל העונה.
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה בכלל מתחילה שיש יותר מדי קבוצות בליגת האלופות, וזאת נהייתה ליגה לא של אלופות. לפני כמה שנים היה את הגמר של ריאל נגד ולנסיה, כאשר שתי הקבוצות בכלל לא זכו באליפות ספרד בעונה שלפני זה.

    לגבי ליברפול, יש לי אליהם המון סימפטיה, והם יהיו הרבה יותר טובים בעונה הבאה, אני מקווה שההתאחדות האנגלית תעשה משהו ותדאג לקבוצה חמישית מאנגליה בליגת האלופות, כי אי אפשר להעיף את אברטון משם. ודרך אגב, עוד חזון למועד, ליברפול קודם צריכים לנצח ב-25 במאי ואז נראה מה אופ"א יחליטו בישיבה שלהם ב-18 ביוני.
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    הובטח דבר כזה, אני בטוח ב-100% ואין לי כוח לחפש עכשיו. לא יכול להיות שאלופת אירופה לא תשחק בצ'מפיונז ליג עונה לאחר מכן, והקבוצה במקום הרביעי באנגליה תלך לצ'מפיונז ליג. נכון שזה קצת לא קשור אבל בכל זאת, הקבוצה במקום הרביעי בליגה לליגת האלופות על חשבון הזוכה במפעל? ובכלל לא דיברתי על זה שאני מפחד מביזיון שתנפק אברטון באירופה.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בעונת 98 ריאל סיימה מתחת למקום שמעפילים ממנו לאלופות ועלתה כי היא זכתה בגביע על חשבון קבוצה אחרת.
    לא הגיוני שלקבוצה זוכה לא תהיה זכות להגן על התואר שלה
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זו היתה ההחלטה של ההתאחדות הספרדית, וזו ההחלטה של ההתאחדות האנגלית. לגיטימי שהיא תחליט שאחרי שאברטון רדפה כל העונה אחרי המקום הרביעי כדי להגיע לליגת האלופות, לא יודיעו לה פתאום שזה בעצם לא נכון.

    בקשר לטענה שההתאחדות האנגלית הבטיחה משהו בעונה שעברה - לא ממש בטוח שזה נכון. היתה באמת בעונה שעברה, באיזור רבע הגמר, ניתוח העלייה לליגת האלופות לקראת העונה הבאה, ובאמת אמרו שאם צ'לסי/ארסנל יזכו באליפות אירופה ויסיימו מחוץ לרביעייה הראשונה, הן יעלו, אבל זו לא היתה הודעה רשמית.

    בהתאחדות טענו השבוע שזה היה ניתוח של החוקים ולא הצהרה רשמית, וככה זה גם נראה באמת. בקיצור, זה לא ששינו את החוקים או משהו.

    ההתאחדות האנגלית ביקשה נציגה אנגלית חמישית ונענתה בשלילה. באופ"א כנראה מתפללים שמילאן תנצח בגמר. אם ליברפול תזכה, אולי, אולי, רק אולי, יחליטו לעשות משהו.