מחזור 37 בספרד: ניצחון יכתיר את ריאל לאלופה, ברצלונה מקווה לנס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/20.

  1. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    סך הכול אני יכול להסכים עם הטענה המרכזית שלך, אבל בנזמה העונה היה שם עבורנו בלא מעט רגעי מאני טיים שבסופו של דבר הביאו עבורנו נקודות קריטיות. אפילו אם על הנייר חלוץ ממוצע צריך להבקיע את השערים שהוא כבש נגד ולנסיה במסטאייה, ויאדוליד (שזה היה ביצוע שאני בספק אם חלוץ ממוצע היה יכול לעשות) בתחילת העונה, אתלטיקו וסביליה, עדיין מדובר בשערי קלאץ' שעזרו להכריע את האליפות לטובתנו. ריאל יכולה (ולדעתי צריכה) לשאוף ליותר ממה שבנזמה הציג העונה כחלוץ המרכזי שלנו, אבל ברגעים כאלה אני אישית מעדיף להחמיא לו על העונה שעבר ולשאוף להתחזק קודם כל בעמדות נחוצות יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/20
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא חושב שיש עמדות נחוצות יותר (אולי מאמן, אבל זה כבר דיון אחר). חלוץ מרכזי זה מי שהופך משחקים שבהם אתה לא רע למשחקים שבהם אתה מביס, ומשחקים שבהם אתה גרוע למשחקים שאתה מנצח.
    כשאתה מדבר על תרומה לש שחקן, צריך לשאול מה שחקן אחר היה נותן במקומו. את הביצוע נגד ויאדוליד אולי לא היה קל לשחקן אחר לעשות, אבל לא בטוח שהיה צריך. בנזמה חוטא בדבר שהכי צריך ממנו, וזה לסיים את המצבים שהוא מגיע אליהם ביעילות גבוהה יותר (ע"ע הסטטיסטיקה שהבאתי) ולהיות השחקן על המגרש שעוזר לקבוצה להגיע ליותר מצבים. להבקיע גולים מרהיבים זה בונוס, הם בסוף שווים בדיוק כמו גולים לא מרהיבים.
     
  3. Astalavista Guest

    אותם תגובות רעילות מקבלות כאן במה רק ממשתמש ספציפי שמסיבה מסויימת עדיין איתנו
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חביבי "איתנו" זו מילה קצת חזקה כי אתה לא באמת פה.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  5. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    למעט בנזמה וראמוס הבלם, לא היה בריאל אף שחקן שהבקיע יותר מארבעה שערי ליגה. מבחינת שותפיו של בנזמה להתקפה - ויניסיוס הבקיע 3 וכל השאר 1-2, זה נתונים עלובים בכל קנה מידה ולא משנה מה היו הנסיבות של כל שחקן. היה לנו מזל ש-21 שחקנים שונים הבקיעו העונה בליגה אז הצלחנו בכל זאת להשיג 86 נקודות. אפשר לטעון שבנזמה הבקיע 21 כי לא היה אף אחד אחר ברחבה, במצב הזה יותר דחוף לדעתי לדאוג שיהיו עוד שחקני התקפה איכותיים (בין אם זה אומר לטפח יותר את רודריגו/ויניסיוס/ברהים ובין אם לרכוש מישהו חדש על חשבון כל הבררה שיש אצלנו) ברחבה במקום להחליף את היחיד שכרגע יכול להבקיע משם.
     
  6. Astalavista Guest

    יש כאן יותר אורחים מרשומים על מה אתה מדבר? וכל עוד אני מגיב מאותו כינוי אני לא רואה איפה הבעיה.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אם כל חלוץ בינוני יכול לתת בריאל תפוקה כמו בנזמה, למה בעצם ריאל לא מחתימה חלוצים בינוניים? אה היא החתימה והם לא פגעו, מסתבר שלא כל חלוץ ממוצע יכול להצליח בריאל מדריד

    תרצו או לא תרצו, בנזמה ייזכר כאחד החלוצים הגדולים בתולדות ריאל מדריד, אף על פי שהוא לא בא לסיונרה טוב בעין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/20
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ולכן כתבתי שיותר דחוף מחלוץ זה מאמן. המאמן שלנו מעמיס את המגרש בקשרים שלא עושים תנועה פנימה לרחבה, כי הוא לא יודע לגרום לקבוצה לעמוד בצורה נכונה על המגרש ולשלוט במשחק בלי 3-4 קשרים שזה מה שהם יודעים לעשות.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    זו כבר חזרה לשאלת הביצה והתרנגולת - האם זידאן העונה הצליח להוציא מים מהסלע או שמראש דאג לזה שיהיה לנו סלע בהתקפה?

    לכל צד יש את האמת שלו, אני חושב שבמצב הנוכחי עדיף לזכור לזידאן את הדברים החיוביים האחרים שהוא שינה בקבוצה ולקוות להתפתחות חיובית בצד השני (שיפור בגזרתם של ויניסיוס/רודריגו/הזאר/יוביץ'/אסנסיו ואולי הצבה של קשר שמביא מספרים כמו אודגור בקישור שלנו).
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם וגם. כל הכבוד לו על מה שעשה להגנה, אי אפשר לטעון שהשיפור שם לא בזכותו. קסימירו עם העונה הכי טובה בקריירה בפער, חלקית בזכות ולוורדה שאפשר לו להתרכז במה שהוא עושה הכי טוב - לחלץ כדורים. היינו כמובן מרחק פציעה קטנה שלו מלחרבן את כל העונה.
    ויניסיוס ורודריגו לא ישתפרו ביחד, אין סיכוי שהם מסוגלים לתת עונה טובה במקביל כי ברגע שאחד מהם נכנס לזון, זה הופך את השני למיותר. זה נכון אפילו יותר כשאתה מחשיב את הזאר, שאם יהיה טוב ייבש את השניים האחרים על הספסל.
    אצל זידאן אודגור יקבל את תפקיד האיסקו, כלומר השחקן השלישי הכי קדמי וכנראה יפול איפה שאיסקו נופל. מצד אחד לא מספיק טוב התקפית בשביל השלישייה הקדמית, ומנגד בתור קשר אין לו ממש למי למסור כי יש בסך הכל 2 שחקנים לפניו.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איך אפשר להמשיך דיון שאתה טוען שריאל מדריד צריכה להחליף מאמן? זה אפילו מעבר לכך שיורגן קלופ לא בדיוק יעזוב את ליברפול או שפפ גווארדיולה לא היה מגיע לעולם כי הוא אנטי-מדרידיסטה וזה בסדר. זידאן אגדה, הוא קונצנזוס. בתקשורת, בקהל, אצל השחקנים, בקרב מקבלי ההחלטות, בכדורגל העולמי. העיקר שיש אדם אחד מישראל שלא מרוצה. לא כל מאמן שמצליח בקבוצה דרג ב' כמו טוטנהאם יכול להצליח בריאל מדריד. ניהול חדר ההלבשה משמעותי. זידאן עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל לבנות קבוצה, כבר דיברנו על זה. הסגל לא היה מספיק טוב, מעבר לדברים הטובים שהוא עשה - אתה האמנת שהזאר יהיה ככה? ובייל? אגב גם במשחקים ששיחקנו התקפי יותר כפי שאני רוצה לראות - 4:3:3 עם שני שחקני כנף - הכדורגל לא השתפר פלאים. אגב, "בניית קבוצה" זה לא יהיה רלוונטי לקיץ הקרוב, לא יהיה רכש כנראה.
     
  12. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    @סיונרה איזה מאמנים טובים יותר מזידאן עברו בברצלונה מאז תקופת פפ?
    בסופו של דבר, כל המאמנים שעברו שם הצליחו אך ורק בזכות מסי. אתה יכול לדמיין שבארסה הייתה מגיע להישגים שהיא הגיעה ללא מסי?
    אתה יכול לשים עציץ בתור מאמן בבארסה והוא עדיין יוכל להצליח\לזכות בליגה ובגביע אפילו אם מסי רק ישחק ב50% .
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לא ראיתי שיפור יוצא דופן במשק של בנזמה ( אם בכלל) יש הבדל בין לתת עונה טובה יותר מעונה אחרת לבין להיות שחקן טוב יותר מאשר היית בעונה אחרת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי בנזמה נוצר מצב אבסורדי שגם עם בואו של הזאר הוא היה האיש הבודד בהתקפה כמו בעונה שעברה. בגלל בייל שיצא לפנסיה, ו-ויניסיוס ושאר הצעירים עוד לא בשלים. העונה הוא כבש במשחקים הגדולים, זה הפלוס הגדול שלו, והוא באמת היה גם ה-'9' וגם ה-10 שלנו. בשלוף: הכל חוץ מקלאסיקו. צמד נגד פ.ס.ז', אבל נתייחס לליגה - שער ניצחון בפיחואן, שער ניצחון בדרבי, צמד במשחק האליפות, שלושה שערים בסך הכל נגד ולנסיה. עונה טובה מאוד שלו. בלי להגזים כמו דיבורים על כדור הזהב, פיצ'יצ'י או שחקן העונה בספרד וכל השוואה למסי מיותרת. תחשוב שלא מעט משחקים ריאל שיחקה עם מערך של ארבעה קשרים וזה בטח לא הקל עליו.

    אני חושב שלואיס אנריקה היה מאמן טוב, הייתה לו התקפה היסטורית, או.קיי, אבל "לוס אמיגוס" של ברצלונה רחשו לו כבוד רב יותר מאולוורדה (ראוי לקרדיט על האליפות בעונה הראשונה, הגיע כאנדרדוג מוחלט מול ריאל לאור מכירת ניימאר, הסגל העצום שממול והסופרקופה) ובטח מסטיין. הוא לא היה חבר שלהם, הוא זכה באליפות על חשבון ריאל מדריד חזקה מאוד. טיטו וילאנובה היה פוטנציאל למאמן טוב. אנשים כנראה רואים כדורגל 20 שנה ולא מבינים שלא כל פוצ'טינו נפלא שמצליח בטוטנהאם יכול להתמודד עם ריאל מדריד או ברצלונה..
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    העולם מלא במטומטמים. כל מה שרשמת לא רלוונטי מלבד הקשר לשחקנים, שעל זה הוא מקבל נקודות. כרגיל, אתה מתייחס למסביב ולא למה שקורה על המגרש בפועל. את הטיעונים שלי אתה מכיר מספיק טוב, אבל מתעקש להתעלם מהם ולדבר על "כל האחרים חושבים שהוא אחלה, אז הוא אחלה".

    העובדה שמאמן שהצליח בקבוצה דרג ב' לא בהכרח יצליח בקבוצה דרג א', לא אומרת שזה לא יקרה או אפילו שזה לא סביר שיקרה. אפשר לבחון מאמן לפי העבודה שעשה בקבוצה אחרת. יש יותר בעולם מרק פפ וקלופ.
    הוא לא הוכיח שהוא מסוגל לבנות קבוצה, בעיקר הראה סימנים לכך שהוא לא הולך להיות טוב בזה. ריאל מדריד צריכה לבנות קבוצה. מסקנה - זידאן לא המאמן המתאים.

    חלק מהעובדה שהסגל לא מספיק טוב היא עליו. הוא לא מצליח להוציא משחקנים את המקסימום, וזה רק אלו שהוא לא מוחק לחלוטין. הזאר נראה כמו שהוא נראה גם בגלל זידאן, אי אפשר לתת קרדיט מושלם למאמן ואז כששחקן לא משחק טוב להגיד "זאת לא אשמת המאמן אלא השחקן". על אותו משקל, הכדורגל לא השתפר לא בגלל שמרלין הקוסם הטיל קללה על ריאל שהכדורגל שלה יהיה מעפן, אלא כי יש לה מאמן שלא יודע לגרום לקבוצה לשחק כדורגל טוב.