מחזור 38 ואחרון בספרד: אתלטיקו מדריד אלופת ספרד !!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/5/21.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אז בסוף לופטגי היה ההבדל מאליפות… זה היה יכול להיות מתוק, אבל עשינו מה שיכולנו. מקווה שזידאן יישאר ויקבל הזדמנות לבנות קבוצה טובה באמת.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    היד של מיליטאו אם כבר.
    אבל מילא משחק בית מול סביליה שהיא קבוצה חזקה וטובה. הפסדנו כל כך הרבה נקודות ב0-0 מחרידים.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אם כבר אז בהפסדים המיותרים לאלאבס וקאדיס בבית בתחילת העונה (שתי קבוצות תחתית שניצחנו בקלות כשהיינו בכושר סביר). אבל זה מה שהקבוצה הייתה מסוגלת לנפק כששלישיית הקישור ובנזמה היו בכושר פחות טוב, המחדל הוא שלא היו לנו אופציות אחרות.
    שורה תחתונה, 84 נקודות זה מעל ומעבר למה שהסגל הזה אמור לנפק. הגיע מאוד לזידאן לקחת העונה וחבל מאוד שזה לא הספיק, כי אתלטיקו עשתה הרבה כדי לאבד את האליפות הזו - אבל באמת שהוצאנו את המקסימום.
    המשימה עכשיו היא להחזיר את תקרת הזכוכית של הקבוצה ל100 נקודות בעונה והתמודדות אמיתית עם הקבוצות הטובות של אירופה על הצ׳מפיונס. נגמרו עונות המעבר וסגל הטלאים, הגיע הזמן להחתים שחקנים מוכחים שבאמת מתאימים לרמה הזו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גאה בקבוצה שביצענו מהפך למרות שזה לא עזר, הדקה ההיא בה שער של בנזמה נפסל ואתלטיקו הצליחה להשוות - מוכיחה שוב עד כמה זו לא העונה שלנו. האמת שאני חושב שמאזן האליפויות שלנו מחורבן וזו עונה כושלת אבל הרבה יותר מטריד אותי “מה יהיה מחר” - מודה שיהיה לי עצוב להיפרד מראמוס שאפילו לא יכל היה לשחק היום, וכמובן גם מזידאן. דחפנו בכל הכוח שהיה לנו אבל כרגיל אין לנו התקפה העונה, בנזמה היה קצת חלוד מול השער אבל הוא שיחק די לבד, שמח שהגיע לשער ה-30 שלו. עוד ערב במשרד של אסנסיו ו-ויניסיוס. אפילו פדה אכזב. היה מהלך אחד של קסם עד לדקה ה-87 - הפריצה של מודריץ’ בתוך הרחבה וזה מעט מדי. הלוואי ותהיה לנו התקפה נורמלית בעונה הבאה, עד שאנחנו מגיעים למצבים יוצאת הנשמה, וגם זה בהגבהות מכל מקום. זה כואב-זה שורף-זה נגמר. האללה מדריד, תמיד.

    מגיע לאתלטיקו, לא אגיד "מברך אותה", מלא ריספקט כלפיה, הפגינה שוב אופי וביצעה מהפך די מאוחר יחסית, זו קבוצה שתמיד קשה מאוד לשחק נגדה, לא היינו מספיק יציבים העונה. שאפו
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,299
    לייקים שהתקבלו:
    5,366
    לא הפגינה שום אופי אתלטיקו. לא היום ולא במהלך העונה. שיחקה זוועה לאורך כל המשחק להוציא 5 דק בפתיחת המחצית השנייה. השער של קוראה היה הברקה אישית עם עזרה מהשוער ובשער השני סוארז קיבל מתנה ב 1-1 חופשי.
     
  6. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    כל הכבוד לאתלטיקו. הייתה הכי פחות גרועה משלוש הגדולות
     
  7. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    ברכות לאתלטיקו! ולצ'ולו הלאצילה.
    כל כך שמח בשבילה, קבוצה שתמיד חיבבתי, ואין ראויה ממנה. היה שוד אם לא הייתה זוכה, הקבוצה הכי טובה העונה בלה ליגה, הכי יציבה, לא סתם הובילה ת טבלה רוב העונה.
    מתנות או לא, סוארס בגיל 34 הוא הגנרל וה-כוכב באליפות הזאת, 21 גולים וההבדל בין אליפות של אתלטי לבין של ברצלונה הטיפשה.

    מזל טוב!
     
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    בסופו של דבר הם כן התמודדו איפשהו מסוף הסיבוב הראשון עם כל כובד הלחץ של פייבוריטים לאליפות שהכל תלוי בהם. אחרי שלשול מפואר עד המשחקים האחרונים, כשנראה היה שאתלטיקו קורסים תחת הלחץ הזה, הם כן הצליחו לקום בחזרה ולאסוף את הנקודות שצריך במשחקים שהתפתחו בצורה קשה מאוד.
    לגבי הכדורגל החלש והחרבון שהביא אותם בכלל להיאבק על אליפות שהייתה כבר אצלם ביד מול קבוצות פחות טובות - מסכים לגמרי.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ואלוורדה לקח עם בארסה 2 אליפויות, כולל דאבל ואליפויות מרשימות פי כמה מאתלטיקו העונה, עם פער דו ספרתי. כל אוהדי בארסה צהלו ושמחו מאז. מאז, אין אירופה אין אליפות.

    ברכות לאתלטיקו, ניצלה עונות מזעזעות של 2 הגדולות, אליפות מרשימה הרבה פחות מ2014. טבל אליפות זה אליפות.

    2 שחקנים שהגיעו ביחד ב200 מיליון יורו על הספסל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר היא הייתה הכי יציבה, ניצחה כמה משחקים על הקשקש, בדיוק כמו ריאל מדריד עם ה-0:1ים של קאסמירו בנגיחה. "הברקה אישית" זו לא מילת גנאי, ככה זה אצלנו עם בנזמה. הם הפכו פיגור פעמיים במחזורי הסיום, מי שציפה לאיזה 0:5 היום ודווקא כי ויאדוליד הושפלה בשבוע שעבר - מנותק מאוד מהמציאות. הרי זו קבוצה בינונית עם קשיים, אין מה לעשות. גם נגד אוססונה שהתגוננה לא רע, דווקא כשהיא הגיעה לפחות הזדמנויות (סוארס הרי בעט החוצה בשער ריק ושני שערים נפסלו). היא עשתה את זה בדרך שלה, ככה היא לקחה אליפות, בעשר מ-11 האליפיוות שלה זה היה בצורה דחוקה ובמחזור הסיום. היא פתחה חזקה מאוד, נקלעה למשבר והייתה בסדר גמור עד להמשך. אין לי בעיה שתקבע שהיא הייתה הפחות חלשה מבין השלוש - זה נכון, מישהי הייתה חייבת לזכות.

    איזה גבר סוארס, שוב שער ניצחון דרמטי וזה לא משנה שהוא קיבל מתנה, 21 שערי ליגה זה לא רע בכלל, הוא השחקן שהיה שווה הכי הרבה נקודות העונה לקבוצה בספרד ובדיוק בגלל רגעים כאלה אנחנו אוהבים כדורגל:



    בכלל מחזור סיום עונה שמעניק כבוד לליגה הזו אם נתעלם משלוש הגדולות, מה לעשות. ויאריאל עם משחק לא רע בכלל, דרמה מכל מיני מקומות כמו בטיס וריאל סוסיאדד וכן הלאה, אפילו ויאדוליד נתנה פייט ושון ימצא קבוצה טובה אל תדאגו, יהיה מעניין.
     
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אי אפשר לבחור את שחקן העונה. אובלק, קוקה, סוארס, יורנטה, קראסקו, טריפייר. ואולי זה דווקא השחקן שלא שיחק היום, סטפן סאביץ'.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    מסכים עם כל השמות חוץ מטריפייר. לדעתי שחקן העונה של אתלטיקו הוא יורנטה, כל כך הרבה פעמים עשה את ההבדל. סוארז כן הביא ערך מוסף עם המיקום שלו, אבל כמו היום ובשבוע שעבר הרבה פעמים זה עלה לאתלטיקו על הדרך במהלכים רשלניים שרק סוארז יכול לספק.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקבוצה נקלעה למשבר די מהר דווקא כשהיה לה סגל יחסית מלא (יש היגידו שכבר במחזור הפתיחה נגד סוסיאדד ראינו לאן העונה הזו הולכת - בלי הזאר ואסנסיו כלומר סגל בעייתי, בלי יכולת לייצר מצבים ו-0:0 שאתה אומר עליו - נו טוב), ניצחנו חמישה מעשרת המשחקים. מאז המחזור העשירי הפסדנו רק פעם אחת. הקבוצה כן עשתה שיפור משמעותי. הייתי אומר שהאליפות כן הלכה לאיבוד נגד סביליה כי כן הגענו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו אז ולצד תסכול מסוים שזה לגיטימי לגבי השופט, וזה לא שזידאן מתפרץ כל פעם - לא עמדנו במשימה. כי ההתקפה הייתה סבירה ולא מספיק טובה. רוב המשחקים שלנו העונה הם כמו היום. כבשנו 67 שערים שזה הכי מאז מאז 2001/02 ואלה היו ימים אחרים. אם אני מסכם - הגיע לזידאן לקחת אליפות, לריאל מדריד לא ממש הגיע ואני יודע שזה לא הולך ביחד.

    העונה הבאה? אני חושב שזה יהיה קיץ לא פשוט אפילו אם עזיבה של מרסלו נדרשת, ואולי גם של סרחיו ראמוס. כל מאמן שיגיע במקום זידאן ייתקל בקשיים ותתפלאו גם אם אמבפה נוחת. מבחינתי המטרה היא לחזור ליהנות מכדורגל בתור התחלה כי אני סובל מאז שרונאלדו הלך.

    מבין רשימת שחקני העונה של אתלטיקו אני כן הייתי מוותר על טריפייר או קוקה, תרומתם הייתה פחות משמעותית. קוראה אגב שיחק בכל המשחקים העונה - שחקן השדה היחיד. הוא גם סיפק מספרים. צ'ולו לא ויתר עליו מה שנקרא. ז'ואאו פליקס התפספס.
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ז'ואאו פליקס פצוע מנובמבר. אני לא אוהב את הזימון שלו ליורו.
    קוראה, לא יודע אם כתבתי את זה כבר, מסוגל לעשות דברים כמו מסי. השער של היום.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    לא יעזור לך גם אם תגמד את סוארז עוד 50 פעם, האיש עומד מאחורי האליפות הזאת של אתלטי יותר מכל אחד אחר. יותר מ19 נק' הביא במו רגליו, על מה הזלזול הזה ובטח כשמסתכלים מה הביא החלוץ הבכיר הקודם של אתלטי (פחות מרבע כמות) והקבוצה לא הגיעה לכלום.

    בכלל, הפרחים כאמור לברצלונה שבאופן שיטתי מחזקת את היריבה שלה עם שחקן הכרעה(ב2014 נתנו את ויאה במתנה ואתלטי אלופה, היום שוב ההיסטוריה חוזרת).
    Lol