מחזור 38 ואחרון בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏11/5/12.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    גם ניוקאסל סחבה תיקו עד לשלב מתקדם של המשחק, זה לא עזר. סיטי יודעת לקחת נקודות בדקות האחרונות, המשחק מול צ'לסי הוא דוגמא נוספת.
     
  2. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    אף אחד לא אומר שהסיכויי שניקח אליפות הוא גבוה. אבל הוא קיים. גם אם זה אחד למאה תישאר לי פינה בלב שתאמין.
    אני מודע לעובדות, QPR קבוצת חוץ עלובה.
     
  3. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    גם אני יכול לראות משהו בסגנון ומקווה שבמקרה כזה בולטון תנצח בסטוק אבל זה לא יקרה בדיוק כמו שבמחזור הקודם ניוקאסל לא נתנו פייט מכל הלב(לדעתי המשוחדת בלבד, כן? לפחות לא כמו שהייתי רגיל לראות מקבוצות באנגליה במצבים דומים בעבר) אבל טוטנהאם לא יצאו מוילה עם 3 נקודות. ואם כבר הזכרתי את זה, מה הסיכוי שספרס ימצאו דרך לא לסיים במקום הרביעי?
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    לא בטוח שהבנתי אותך נכון, ניוקאסל לא נתנו פייט עם כל הלב נגד מנ סיטי? אתה יודע כמה המשחק הזה היה חשוב להם כן?
     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    סלבי אולי רצה את ניוקאסל באותו טירוף כמו שהיתה בו סיטי, זה לא יכל לקרות. עם כל זה שעלייה לאלופות היא דבר מדהים בשביל ניוקאסל, אי לא יכלה לרצות את המשחק הזה כמו סיטי. בשום מצב אי אפשר להשוות בין מטרה של אליפות לעלייה לאלופות. וכשאתה מחבר לזה את היתרון האיכותי על כל עמדה, ניוקאסל לא יכלה להחזיק מעמד.

     
  6. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    סיטי אמורה לעשות את העבודה ולהשלים אליפות מוצדקת, הקבוצה הטובה ביותר העונה בפרמייר ליג. יהיה מגעיל ביותר לראות את נאסרי וקלישי מניפים את תואר האליפות, אבל אפילו זה עדיף על יונייטד.

    לגבינו, איכשהוא למרות כל איבודי הנקודות, אנחנו מגיעים למחזור האחרון שהכל ברגליים שלנו, זאת באמת פריווילגיה, ומשחק מול ווסט ברומיץ', גם אם הוא בחוץ וגם אם זה באווירה חגיגית בנושא הודג'סון, לא משנה את זה שאנחנו חייבים לעשות את העבודה. מספיק ניצלנו ממעידות של היריבות שלנו, הפעם אנחנו חייבים לעשות את העבודה. מה שבטוח זה שבאמת אני לא רוצה להיות תלוי באם צ'לסי תנצח את באיירן או לא.
     
  7. ELIRAN767 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/08
    הודעות:
    436
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדהים,איזה יום הולך להיות מחר. אני כבר לא מתפקד שבוע, הצפייה למשחק אדירה. לראות את קפטן וינסט מניף את הגביע הקדוש. אני חושב שאפילו מנציני לא יוכל לימנוע מחר את האליפות. הרעב, הטירוף,הלחץ דם, האווירה,העובדה שיונייטד שניה, כל זה יתן לנו מקום מובטח בגן עדן אחרי 44 שנה.
     
  8. היודע Member

    הצטרף ב:
    ‏30/4/12
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    48
    וכל התודות לשייח' מאנסור בין זאייד אל נאהיין.
     
  9. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אכן, כל הכבוד לו. כי אם אתה מתכוון לרוץ לאליפות, אתה חייב שיהיה לך גב כלכלי מאחורייך. זה לא פלא שרק 4 קבוצות זכו עד עכשיו בפרמייר ליג. מישהו פה חושב שטוטנהאם או ניוקאסל יוכלו לרוץ לאליפות? אליפות קונים בכסף, כי בלי הכסף של שייח מנסור, סיטי הית כלום, אפס, נאדה. והמצב הנוכחי עדיף בעיניי על המצב הקודם בו היו רק 4 קבוצות שהתברגו בטופ 4. ומתוכן רק 2-3 רצו לאליפות.
     
  10. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומה עדיף שרק שתי קבוצות רצות לאליפות כרגע בכול מקרה?

    זה עצוב שככה אתה חושב, ושככה כולם מתחלים לחשוב. זו לא גזרה משמיים, זו לא האופציה היחידה לראות אלופות חדשות ואין שום דבר משמח בכך שאנשים כמו אברמוביץ' ושיחים סעודיים קונים הצלחה בכסף בלי שום אצטלה של הגינות.

    זו אגדה שזה חייב להיות ככה, שמוכרים לך אנשים שזה האינטרס שלהם. יש דרכים אחרות, וגם הליגה האנגלית הייתה יכולה ללכת בהם. מי יודע איפה הייתה ליוורפול היום אם צ'לסי לא הייתה מציפה את השוק? איפה הייתה ניוקאסל? אברטון? אסטון-ווילה? אפילו טוטנהאם... זה שיונייטד חוותה דור זהב זה אפילו לא יוצא דופן בצורה קיצונית, לכם היה דור כזה למשל, זה לא תירוץ ללכת לקנות אליפויות. יונייטד לא זכתה 20 שנה לפני פרגי דעתי, אתם לא זכיתם 20 שנה, דברים משתנים כול הזמן.

    שארסנל לקחה אליפות זה היה שילוב של שוק צרפתי פורח, מאמן חדשני וניהול נכון. לא גב כלכלי יוצא דופן. אתה אולי לא זוכר אבל ארסנל לא שברה את השוק כדי לעשות את זה. גם לא דורטמונד שפשוט מתנהלת נכון ולוקחת אליפות שנייה ברציפות מול באיירן הגדולה והעשירה. מה לגבי מונפלייה? לוקחת אליפות מול PSG הסעודית, ע"י ניהול נכון ורכש חכם בלי כסף גדול (לא מזמן גם ליל עשתה עשתה הדבר). אז ליון הייתה השולטת, גם זה ע"י ניהול נכון ולא ע"י שבירת השוק, זו סיבה להרוס את הליגה הצרפתית עם כסף גדול? רק אנשי PSG חושבים ככה.


    אין שום דבר שהוא גזרה משמיים בלשבור את השוק ולקנות הצלחה בלי פרופורציה למה שקורה מסביב בליגה. זו דרך אחת בלבד, ואחת דוחה, שמסרסת את הכדורגל במדינה כדי לספק יצר עלוב של חבורה של אנשים שאת הכסף שהם מחלקים בנדיבות כזו לשכירי חרב אירופאיים ואחרים, הם עשו על חשבון מיליוניי אזרחים סעודיים ורוסיים. עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך עד כמה האליפות הזו של סיטי חשובה לך בתור אוהד נטרלי?
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Bender,

    1) אני כאוהד ניטרלי שמח לראות כוחות חדשים עולים בכדורגל העולמי. אם לא החדשנות והריענון, כולנו כאוהדי הכדורגל בפרט וכאוהדי ספורט בכלל היינו נותרים משועממים לחלוטין ובסופו של דבר גם מתחילים להיות אדישים למשחק שכולנו כל-כך אוהבים - הכדורגל. כשאני אראה (בתקווה) את וינסנט קומפאני מניף את גביע האליפות היום אני אשמח. למה? כי אוהדי מנצ'סטר סיטי סבלו המון בשביל לראות את הקבוצה שלהם מגיעה למצב שהיא נמצאת בו היום. האם הדרך היא מכוערת? ייתכן, אבל אני משוכנע שאם לא "הניהול הנכון", מלבד הכסף העצום שיש כיום למועדון, הקבוצה לא היתה מגיע למקום שהגיעה בשנתיים האחרונות. תחת רוברטו מנאצ'יני הקבוצה עברה תהליך בריא ומרתק לטעמי ששיאו עוד לפניו. הכסף הוא לא זה שקנה עבורה את התארים, אלא זה שקידם אותה אל עברם בתהליך מזורז הרבה יותר, בדיוק כמו שקרה עם צ'לסי וז'וזה מוריניו כמה שנים קודם לכן.

    2) אתה שואל מה היה קורה עם מועדונים כמו ליברפול, ניוקאסל, אברטון וכו'? ראינו שבעזרת ניהול בריא ורכש נקודתי נכון אפשר להצליח מאוד, גם מול הכסף הגדול של מועדונים כמו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. אם צריך להשוות בין שתי קבוצות העונה במדיניות הרכש שלהן על מנת להדגים את כוונתי אני אבחר בניוקאסל שעשתה סקאוטינג מבריק תחת אלן פארדיו לעומת הרכש הכושל (כמעט) להחריד של ליברפול תחת קני דלגליש. האם ניוקאסל הצטרכה לבזבז סכומים כבדים בשביל להיות כיום במרחק של משחק אחד ממקום בליגת האלופות בעונה הבאה? לא ולא.

    3) העלייה המטאורית של מנצ'סטר סיטי לטעמי היא אולי הדבר החשוב ביותר שקרה לפרמיירליג בשנים האחרונות. היה דרוש משהו אחר, משהו שיוביל לשינוי מרענן בעתיד הליגה. היה כבר מתסכל לראות קבוצה משעממת, נטולת סקס-אפיל, נטולת יצירתיות אך כזו שיש להגיד שלא מוותרת אף פעם כמו מנצ'סטר יונייטד זוכה באליפות פעם אחר פעם עם כדורגל בינוני למדי. מנצ'סטר סיטי מחייבת את אלכס פרגוסון ובוודאי את שאר המאמנים לשאוף ליותר אם הם רוצים להתמודד מולה והרווח כולו שלנו כי אנחנו זוכים באמצעות כך לראות כדורגל יותר איכותי ובעיקר יותר תחרותי. יתר על כן, אני חושב שהפרמיירליג הייתה באחת העונות היותר מרתקות בהיסטוריה שלה, בכל החזיתות, בוודאי לעומת השנים האחרונות ואפרוריות למדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אלעד, לגבי סעיף 3, זה לא משהו חדש.
    כל תקופה יש למנ יו את זאת שמתמודדת איתה וקמה משום מקום. זאת הייתה בלקבורן לעונה אחת, לאחר מכן ניוקאסל וליברפול, אח"כ ארסנל של ונגר, צ'לסי של מוריניו, ליברפול של בניטז לעונה, צ'לסי של אנצ'לוטי והיום זאת מנ סיטי.
    לא חושב שיש פה איזה בשורה חדשה, מנ יו היא הקבועה שבמאבק האליפות ולצידה יש קבוצה שמתחלפת.
    ונגר ומוריניו בהחלט גרמו לפרגוסון לשאוף ליותר ואיתגרו את מנצ'סטר יונייטד כמו שצריך.
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אלעד, אני חייב להגיב על "תהליך בריא ומרתק". אני לא בטוח שאני לגמרי אדבר על מה שאתה מדבר, אבל לא יודע, בתור קבוצה עם כל כך הרבה כסף, ועם האמצעים המדהימים שלה, אני חושב שסיטי השיגה את מטרותיה בדרך.. איך לומר לא הכי משכנעת שיכלה. אני פשוט חושב שאם נסתכל על כל התהליך הזה, סיטי השיגה את המטרות שלה תמיד טיפה מאוחר ממה שיכלה. וכשלה יותר מדי פעמים עד הרגע הזה שכנראה תחווה היום (תחווה בצדק). אני כבר לא אדבר על העונה הראשונה שהיתה כישלון גמור, אבל עם כל היתרון הגדול על טוטנהאם ב2009/10 מבחינת כסף ושחקנים, היא סיימה מאחוריה במטרה שלה להגיע לאלופות; עונה אחר כך, עם כל הרכש בקיץ שלפני, במקום להתחיל להראות כמו קבוצה גדולה היא רוב העונה היתה אכזבה גדולה לדעתי. קבוצה עם שחקנים כאלו לא צריכה להפסיד לצ'לסי 2-0 קליל בתקופה הגרועה שלנו שהיתה, וזו רק דוגמא שאני תמיד זוכר מהם. אני יכול גם לומר את זה על העונה הזאת, כשאחרי הכשלונות האלו פשוט עשתה ALL IN על השוק בקיץ, אספה כל כך הרבה שחקנים מדהימים, ולי זה היה נראה שהם עושים את זה כדי שלא יקרה מצב בו הדברים לא עובדים. כאילו שכולם הבינו שמנצ'יני לא בטוח יוכל לעשות את זה עם סגל שפוי, אז הלכו כבר על הלא שפוי ליתר ביטחון. לכן קשה לי להבין מחמאות על הסגל שבנה מנצ'יני, מה הוא כבר עשה? הצביע על הכשרונות הכי מדוברים באירופה? אני לא רואה שום עליונות טקטית בלהביא את נאסרי, אגוארו, סילבה ובאלוטלי ולשים את כולם על מגרש אחד. ויש גם מה לומר על העונה עצמה, כשאיכשהו סיטי איבדה את היתרון הקטן אבל בטוח שלה בטבלה עד כדי 8 נק', והיתה זקוקה לקבוצה מאוד מבולבלת ובינונית לעיתים של פרגוסון כדי לחזור להוביל. וכמובן הכישלון מול נאפולי, קבוצה חסרת ניסיון כמו סיטי באלופות, עם סגל הרבה פחות טוב.

    אני לא בא להוריד מסיטי, אם לומר את האמת די הייתי בעדם במשך כל התהליך הזה (למרות שיש לי את כל הסיבות לרצות לראות אותם נופלים בתור אוהד צ'לסי), להגיד שאני התרשמתי בנתיים? לא ממש. אני בעיקר "מפיל" את זה על המאמן, אני חושב שעם מאמן טוב יותר סיטי היתה עושה את הדברים מוקדם יותר (לא שהיא צריכה למהר כן? השייח נראה די יציב ונראה שיישאר עוד הרבה זמן, זה פשוט מדד להצלחה), ובפחות רכישות בומבסטיות ויותר שפיות. בכל התקופה של מנצ'יני אני לא זוכר שהיה לו רכש שהיה אפשר לומר "בינגו", ולהתרשם מהסקאוטינג ומכמה שהשחקן מתאים והבחירה היתה טובה. הכל היה מלווה כמובן בהמון כסף, ואלו כמעט תמיד היו שחקנים של קבוצות גדולות אחרות/שחקנים שיש עליהם תחרות גדולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Liverpool-Forever,

    אני בהחלט מסכים עם חלק מדברייך. עם זאת, אני מעוניין להוסיף עוד שני סעיפים:

    1) אני חושב שהכוח העולה בדמותה של מנצ'סטר סיטי הוא הרבה יותר חזק מכל מה שראינו בעבר בכדורגל האנגלי, כזה שיישאר דומיננטי לתקופה ארוכה הרבה יותר מכל קבוצה אחרת שציינת. צריך להבין שאפילו צ'לסי של רומן אברמוביץ' לא הפכה בצורה כזו זריזה לקבוצת כדורגל כה טובה עם פוטנציאל מדהים לשלוט באנגליה ולהפוך לאחת מהאימפריות הגדולות של הכדורגל העולמי בשנים הקרובות.

    2) נקודה חשובה יותר היא שצ'לסי (מזדקנת) של רומן אברמוביץ' עדיין פה. טוטנהאם וניוקאסל המשתפרות גם הן בשורות נהדרות עבור הליגה וכאלה שמוסיפות לה הרבה צבע. כאוהד ניטרלי כולי תקווה שהן לא יתפרקו בצורה מהירה מדי, אם בכלל. יתר על כן, הפוטנציאל של מועדונים יוקרתיים עם עבר מפואר כמו של ליברפול וארסנל להפוך גם הן בחזרה למתחרות לגיטימיות על התואר הוא מתסכל עד כמה שהוא אפשרי. לכל אחת מהן יש כיום את הכלים להשתדרג בצורה משמעותית וכל אחת מסיבותיהן לא עושה זאת. בסופו של דבר המצב הוא כזה: או שמנצ'סטר סיטי תגרום לשאר הקבוצות הגדולות לשאוף גבוה יותר מבעבר, גבוה יותר ממה שהתרגלנו לראות, או שהיא תפתח פער עצום עליהן. אני רוצה להאמין באופציה הראשונה ואם כך אכן יקרה, הרווח כולו שלנו, האוהדים, וכמובן הכדורגל האנגלי עצמו.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    JohnTerry26, מסכים לגמרי.
    אלעד, לגבי 1: היום אתה אומר את זה. כשארסנל שיחקה איך ששיחקה אני לא ראיתי את זה מסתיים כל כך מהר. ונגר נראה כמו גאון שלכשיצטרך פשוט יחליף את הכוכבים בכוכבים אחרים. זה שהיום אנחנו יודעים אחרת זאת חוכמה של בדיעבד, על אותה מטבע אני יכול לומר שאי אפשר לדעת מה יהיה 5 שנים מהיום עם מנ סיטי.
    אותו דבר לגבי צ'לסי, בעונה ה-1 של אברמוביץ' הם סיימו 2 אחרי ארסנל ההיא שלא הפסידה כל העונה ולאחר מכן לקחו 2 אליפויות כשהם רוכשים את כל מי שבא להם, גם זה ממש לא נראה היה שייגמר מהר.