מחזור 38 ואחרון בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏11/5/12.

  1. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    על מה אתה מדבר? בעונה הראשונה מקום 2 לקבוצה בלתי מנצחות+חצי גמר אלופות, עונה שנייה אליפות. שנשווה את זה לסיטי? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    JohnTerry26,

    קודם כל, כאשר אני מדבר על התהליך של הקבוצה הזו, אני מדבר על הרגע שבו רוברטו מאנצ'יני הגיע לאמן את הקבוצה ועד לרגע הנוכחי, או יותר מדויק לטעון, מתחילת העונה שעברה. האם אתה לא רואה שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה? גם ברמה המנטלית ובעיקר ברמה המקצועית? אני ראיתי קבוצה ששיחקה הגנתי למדי והיום אני רואה את אחת הקבוצות ההתקפיות הטובות בהיסטוריה של הליגה עם דגש הגנתי מצוין. אני רואה מאמן שלומד, גם אם יש שיגידו לאט מדי, אבל כזה שלומד ומוכן לתקן את טעויותיו וזה לא דבר מובן מאליו. אני רואה סגל שחקנים איכותיים במיוחד עם חדר הלבשה אשר אני משוכנע שיש בו לא מעט אגו, אך כזה שהצליח להפוך לתלכיד מגובש וזה אפילו דבר לא מובן מאליו עוד יותר. ואולי, אולי היום גם אותם השחקנים הללו יהפכו לאלופים, ולדעתי הרבה קרדיט מכך מגיע למאנצ'יני.

    אולי לא היו לו החתמות מבריקות למדי, בלשון המעטה, מאז שהגיע לאמן את הקבוצה, אך מה עם שחקנים שהתקדמו תחתיו בצורה משמעותית כמו: קומפאני, דה יונג, מיקה ריצ'ארדס וכו'? כל אלה הם דברים לא פחות חשובים. או כמו שארסן ונגר אוהב להגיד (בהקשר אחר כמובן): אלה הן ממש "כמו החתמות חדשות" עבור המועדון.

    אני לא אומר שהביקורת שלך על המועדון הזה ועל מאנצ'יני הן לא מוצדקות או נכונות. להפך, אני בהחלט מסכים עם חלקן, אך אני חושב שאתם עושים עוול במובן מסוים, גם למועדון הזה וגם למאמן הזה, שכן, מגיע להם גם קרדיט לא קטן על לא מעט דברים טובים שעשו, שאת חלקם כבר ציינתי כאמור. בנוסף לכך, כישלון, בדיוק כמו הצלחה זה מושג מאוד יחסי: הרי אם תשאל את אוהדי מנצ'סטר סיטי אם הם חושבים שמאנצ'יני הוא כישלון או שהוא לא מספיק טוב עבורם הם יצחקו לך בפרצוף.

    Liverpool-Forever,

    שוב, אני נוטה להסכים עם דברייך. בסופו של דבר, רק הזמן יוכל לענות לנו על כל התשובות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אלעד,

    שיפור משמעותי היה חייב להגיע בסופו של דבר, כי א' הקבוצה שיחקה לא טוב ובלי שום סגנון משחק בעצם, וב' כי הקניות רק המשיכו ונאספו עוד סופרסטארים. לכן קשה לי מאוד למצוא את מנצ'יני כגורם העיקרי לשיפור. הוא עשה בסופו של דבר עבודה טובה בלגבש את ההתקפה והמשחק הקבוצתי בכלל, אבל גם זה היה אחרי הרבה ניסוי ותהיה, לטעמי קצת יותר מדי כדי באמת לצאת גדול. ובוא לא נשכח שהיו כישלונות גם אחרי שהקבוצה "עלתה על הגל" תחתיו, למשל הצ'מפיונס. מבחינת התלכיד עצמו וענייני חדר הלבשה, על זה בהחלט אפשר לתת קרדיט למאמן, כולל במקרה טבז שהקבוצה שמרה על השקט. ברמה המנטלית היה נראה שיש שיפור העונה, ואז הגיעה המפלה הזאת של סוף העונה שהיא נטו מנטלית. כי קבוצה עם סגל כזה בנויה ללהחזיק מעמד בתקופות לא טובות של שחקנים מסויימים, וזה לא קרה. רק בגלל שהקבוצה התקשתה להרים את עצמה. בסופו של דבר זה כן קרה, אבל למחוק את מה שקרה שבועות לפני זה לא אפשרי.

    אני לא יודע כמה השיפור של השחקנים שהזכרת קשור בו, כל השחקנים האלו היו בשנות הפריצה שלהם תחת מנצ'יני, מבחינת הגיל, אולי זה קשור בו ואולי בו. קשה לומר.

    לגבי המשפט האחרון שלך, אני חושב שאתה טועה. גם בפורום הזה אתה יכול לראות לפחות אוהד סיטי אחד שחושב שמנצ'יני לא מספיק טוב. הרוב מרוצים (בלי קשר להיום), כי מה שהם רואים מהמועדון שלהם זה מדהים אחרי כל השנים האלו, אבל זה לא אומר שהם לא יודעים שעם מישהו אחר זה היה יכול להיראות טוב יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  4. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כול הביקורות ה"מקצועיות" שלכם על סיטי מפספסות את הנקודה בגדול. הצורה שבה היא עושה את זה נוראית, בלי קשר לתוצאות. אולי אם צ'לסי וסיטי לא היו מנפחות את השוק ככה, אז ניוקאסל היו יכולים לשמור על הכוכבים שלהם גם אם הם מצליחים? ואולי לייצר שושלת? אולי ארסנל היו יכולים לעשות אותו הדבר? השוק כולו נהרס בגללם, קבוצות שמצליחות נהרסות מיד בגלל שהכסף לא קשור בשום דרך להכנסות, והכול נהרס גם למי שבונה בצורה נכונה. אפילו אם מתפלק לקבוצה משהו זה לא מחזיק הרבה זמן.

    זה שיונייטד מצליחה זה כי הם בתור זהב, שלא ימשך לנצח. זה קורה הרבה שיש קבוצה שמצליחה להשתלט אבל זה לא בהכרח אומר שזה יקרה לעד. כול עוד מצליחים לשמור על מרחק שפוי מבחינה כלכלית בינהם לבין שאר הליגה. וזה לא קורה עם סיטי וצ'לסי.

     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איך הן מפספסות את הנקודה כשאנחנו בכלל לא קרובים ללדבר על אותה נקודה?

    אם אתה רוצה להמשיך להתעכב על העניין ה"גועלי" שבהצלחה של צ'לסי וסיטי, שיבושם לך. אני אף פעם לא נכנס לנושאים האלו, אבל הפעם אני אעשה את זה. קודם כל אתחיל עם העניין הבסיסי, של איך זה התחיל... בכל השנים האלו מאז שרומן הגיע לצ'לסי והביקורות התחילו, עוד לא הצלחתי להבין למי התלונות מופנות בדיוק? אליו? איש עסקים שרוצה עוד הצלחה ושהשם שלו רק ייגדל יותר ויותר.... אולי אל צ'לסי? מועדון שנמצא בקשיים כלכליים כבדים ורצה לצאת מהם, וגם אם זה לא היה המצב- והמועדון היה במצב כספי נפלא- הוא עדיין היה מועדון שרצה להתקדם ולהצליח יותר (פה נכנסת גם סיטי לתמונה). אני רוצה לבקש את הדעה שלכם, מה צ'לסי וסיטי היו צריכות לעשות אחרת? לסרב להצעה של השייח והאוליגרך בגלל העניין "המוסרי" שבזה (כשלזה עוד נגיע...)? אולי היא היתה צריכה לבחור בבעלים קצת פחות עשיר? שההתקדמות תהיה איטית ו'מוסרית' יותר? (אגב רק שיהיה ברור, זה שאני לא מתרשם כל כך ממה שעשתה סיטי- איך, מתי וכמה, לא אומר שאני חושב שזה היה פחות "מוסרי", דיברתי מקצועית בלבד)

    עכשיו לגבי העניין הזה, "המוסר" שבהצלחה הזאת. בוא נהיה כנים, הדבר היחיד ששונה פה מההצלחה של שאר הגדולות בעולם זה נטו המהירות. הקפיטליזם חדר לכדורגל מעידן אברמוביץ' ושייח מנסור? לא ממש, הכדורגל העולמי היה פתוח ואפשרי לכל קבוצה כמו שמנסה בנדר להציג? גם לא ממש. בנוסף, מדהים אותי לראות בנדר שאתה מתעלם ממה שקבוצות כמונו וסיטי נתנו לפרמיירליג. מלבד תור הזהב שלכם ושל יונייטד, מתי בזמן האחרון אנגליה היתה כל כך מיוצגת בצ'מפיונס? אתה חושב שזה מקרי שמהכניסה של אברמוביץ' לכדורגל אנגליה שלחה 2-3 קבוצות לחצאי הגמר? אין פה שום דבר מקרי. צ'לסי של האוליגרך הרוסי המגעיל הזה הקפיצה את הרמה של הליגה הזאת וגרמה לקבוצות כמו יונייטד וליברפול להרים את הרמה. אותו דבר תעשה סיטי בעונות הקרובות (מצטרף לתקוות של אלעד לפחות). נראה לך שאנגליה היתה מגיע למשהו כזה בלי הכניסה של האנשים האלו? היא היתה ממשיכה לראות את הגב של הספרדיות, האיטלקיות ובאיירן. באותו עניין אני באמת יכול להבין למה זה בא ממישהו שאוהד את ארסנל ותומך בונגר, כי ונגר לא השלים עם זה, עם השינויים הכל כך צפויים ותקופתיים האלו בכדורגל ובספורט, ולכן אתם תמשיכו להישאר מאחור.

    אתה מדבר על שושלות של ניוקאסל, יודע מה, בלי סיטי וצ'לסי אולי זה היה קורה, השאלה היא באיזו ליגה? מספר אחת באירופה או ארבע באירופה? כי ריאל, מילאן, באיירן וברצלונה לא התחילו לבזבז בגדול בגלל צ'לסי. ניוקאסל בליגה האידיאלית אותה אתה מציג לא היתה מסוגלת לעמוד מול מועדונים כאלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    איזו דרך היתה לצ'לסי או למנצ'סטר סיטי להצליח ככה, אלמלא הכסף של השייחים והאוליגרך? מנצ'סטר סיטי, קרוב לוודאי היתה במרכז-תחתית של הפרמייר ליג, אם יוז לא היה מוריד אותם כבר.
     
  7. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בפעם האחרונה שהתחרינו ראש בראש עם התרנגולות על מקום בליגת האלופות זה נגמר ככה:


    ובצד השני של העיר, ככה:


    הפעם אין לזניה, אבל בניון אצלנו. חייבים לנצח, הגמר גביע שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיטי לא הקפיצו את מחירי השחקנים. בסך הכל הם הוציאו סכומים מטורפים, אבל שאתה מסתכל לגופו של שחקן, רוב השחקנים נקנו במחירים שהם בהחלט הגיוניים (להוציא מקרים יוצאים מהכלל כמו לסקוט או מילנר, שהם לא מהשחקנים החשובים שלהם). המחיר ששולם על סילבה לא שונה מהותית מהמחיר ששולם על ידי לאציו על מנדייטה לפני עשר שנים. המחיר ששולם על אגוארו לא שנה מהותית מזה ששולם על קרספו בשעתו.

    למה לשלם על יא יא טורה 30 מיליון פאונד זה מטורף ולשלם על שחקנים בני 17, באזור ה15 מילון פאונד, זה הגיוני?

    מה שסיטי כן עשו, זה הקפיצו את המשכורות. לא חסר קבוצות שהיו יכולות לשלם את הסכום שעלה טורה, אין הרבה קבוצות שהיו יכולות (או לפחות מוכנות) לשלם את המשכורת שלו.


    לעניות דעתי סיטי גם לא רכשו "סופרסטארים". כמובן שאפשר להתווכח על הגדרה ל"סופרסטאר", אבל בשורה התחותנה הקניות הגדולות של סיטי היו:

    - שחקן ספסל מברצלונה שגם שהוא שיחק בהרכב שם, לא נתפס כאחד משחקני המפתח (טורה).

    - שחקן שלא היה הכוכב הגדול של ולנסיה וגם לא שחקן הרכב בנבחרת ספרד (סילבה).

    - שחקן שבעונה האחרונה שלו ביונייטד היה שחקן ספסל שם ונתן עונה די מאכזבת (טבז).

    היחידי שבאמת היה כוכב הוא אגוארו וגם הוא בסך הכל הגיע מקבוצה שסיימה מקום שביעי בליגה הספרדית.

    השחקנים שסיטי הביאו הם דווקא שחקנים רעבים שיש להם הרבה מה להוכיח, יותר מאשר גאלקטיקוס במובן ריאל מדרידי של המילה. אין פה רונאלדו או זידאן. אפילו לא איברהימוביץ'.


    אני מסכים עם הטענה שהעליה של סיטי פוגעת בקבוצה כמו ארסנל. במצב אחר יכול להיות שחלק השחקנים הללו היו מגעים לארסנל. וגם אם לא, עצם העליה של סיטי מורידה את ארסנל עוד שלב בשרשרת המזון. אני לא מסכים עם הטענה שזה צריך להזיז שם למישהו. מישהו מאנשי ארסנל הזיל דמעה על סיטי כאשר הם היו בליגה השלישית?


    הבעיה היחידה שלי עם סיטי קשורה לכך שהם לא ממומנים על ידי איש עסקים (מפוקפק ככל שיהיה) אלא, דה פקטו, על ידי דיקטטורה מזרח תיכונית. אנשים מתעלמים מהנקודה הזו אולי כי אבו דאבי היא לא שם "סקסי" במצעד הדיקטטורות העולמי, אבל תארו לעצמכם שהמשטר הסיני היה רוכש קבוצה ומשתמש בה לפיאור שמו. זה מצב מאד בעייתי. מצד שני, אין לי מושג איך אפשר להתמודד איתו, הרי רשמית מחזיק אותם איש עסקים פרטי.



     
  9. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    כל השחקנים שציינת הם וורלד קלאס...
    טורה, זה שברצלונה ויתרו עליו לא אומר שהוא ממוצע, והם לא ויתרו עליו כי חשבו שהוא ממוצע.
    ואני חושב שבתפקיד שלו היום הוא הכי טוב שיש.
    סילבה לא וורלד קלאס? הוא ודויד וייה החזיקו במו ידיהם את ולנסיה.
    טבז גם שחקן מצויין שהוא דווקא לא היה נחשב לוורלד קלאס מי יודע מה כשהיה ביונייטד, ואני חושב שכשיונייטד שחררו אותו הם פספסו שחקן ענק!
    נאסרי גם הוא היה שחקן מצויין ובשל, אתה לא יכול להגיד שהוא לא וורלד קלאס.

    בקיצור, שיטי קונה כל שחקן שהוא מוכח כבר, ושיש לו יכולות אנדיבידואליות של שחקן וורלד קלאס

    סיטי וריאל שיבשו את חלון העברות, היום כל שחקן חושב שהוא מלך ומגיע לו משכורת כמו לא יודע מה.
    שחקן לא מוכח ושחקן צעיר היום יעלה לך 10 מיליון לישט.

    כל הכבוד לסיטי וריאל שפשוט דפקו את הראש של השחקנים, הסוכנים והנהלת הקבוצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/12
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    De Gea, Jones, Evra ©, Ferdinand, Evans, Valencia, Young, Scholes, Carrick, Giggs, Rooney.

    אואן על הספסל.
     
  11. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שזה משנה משהו, אבל אברה קפטן? לפני פרדיננד, רוני, גיגס וסקולס? זה קטע חדש או שסתם לא שמתי לב לזה עד עכשיו?
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    חשבתי משום מה שאואן כבר פרש.

    וכן, אברה הוא הקפטן שלהם, בהיעדרו של וידיץ?. זה באמת מפתיע אותך? אחרי הניסיון שיש לו בתור קפטן חלאה במונדיאל ב2010? הרי אם יש מישהו שמתאים לייצג את יונייטד יותר מכולם הוא החלאה הראשית.
     
  13. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    לא שמת לב לזה....
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אוף....זאת הייתה עונה קשה, אבל השבועות הקרובים הולכים להיות קשים הרבה יותר בלי כדורגל.
    מה אפשר לבקש מה-90 דקות הקרובות? שסיטי לא יחנקו ברגע האמת, שניוקאסל תצליח לעשות את הבלתי יאומן, שבולטון וסטוק יספקו משחק מרתק למרות שרק לקבוצה אחת יש שם מה להרוויח.

    אני מקווה גם ל90 דקות אחרונות מהנות של ליברפול העונה, לא היו לנו יותר מדי כאלה אבל עדיין בטח נתגעגע לרגעי הקסם של סוארז, לשלבי והנדרסון שגדלים מול העיינים, לסטייל של אגר, לספרינטים של בלאמי, לצמה של קארול... 90 דקות אחרונות, תנו את מה שאתם יכולים!

    :aaa12:
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    בניון! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/lol.Xxx