מחזור 4 בלאומית: עראבה מארחת את רמה"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏25/9/09.

  1. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    באמת שאין לי מושג.
    ראיתי עד עכשיו שני משחקים, נגד נס ציונה במחזור הראשון שהיה משחק שקול עם עדיפות קלה להרצליה אבל שום מצב מסוכן ונגד עראבה שעוז יפרח הורחק בדקה ה-8 וזה הרס את כל המשחק.

    סך הכל מבחינת סגל השחקנים אין שום ספק שאנחנו שווים הרבה יותר ממקום 12 אבל באמת שאין לי מושג מה הסיבה האמיתית.

    לא יודע להסביר את זה, גם בשנה שעברה לא ידעתי להסביר את זה כנראה שהשחקנים האלה שווים הרבה פחות ממה שנראה לי.

     
  2. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שנה טובה לכולם וחתימה טובה.
    התפניתי לכתוב קצת עכשיו ואני חייב להגיד ואני לא מגזים, ראיתי הרבה דברים בכדורגל ובגלל הדברים האלו אני אוהב כדורגל...אבל!
    מה שקורה לנס ציונה מפתיחת העונה זה קללה/נאחס/דבר שאין לו שום הסבר הגיוני ההסבר ההגיוני היחיד שאני יכול אולי לחשוב עליו הוא אולי חוסר מזל (אבל כמה פעמים??) או יותר בכיוון של צירוף מקרים מחריד של חוסר הצלחה, ולא יותר.
    קבוצה עם תקציב ממוצע אבל שלד איתן משנה שעברה וחיזוק נכון של 5 6 שחקנים קבוצה שבהכנה עשתצה צרות לכל יריבה קבוצה שעשתה הכנה אולי הכי טובה בליגה וקבוצה שמפתיחת העונה כולל בגביע הטוטן סובלת מחוסר מזל שלא רואים בכל שנה ולא בכל יום.
    שנה שעברה פתחנו את העונה בצורה דומה אומנם עם ניצחון בשיניים (על נצרת עלית) אבל עד מחזור 8 היינו עמוק "בבוץ" של אמצע הטבלה ואני אמרתי שהקבוצה תסים במקומות 1-3 וכך היה...ראו שיש שלד טוב.
    העונה הקבוצה משחקת מצוין!! במחזור הראשון בהרכב תלאים משחק שקול בהרצליה (שגם היא סובלת מחוסר מזל אבל לא ברמה של נס ציונה לטעמי היא גם לא ברמה של נס ציונה) במחזור השני משחק שהיה צריך להיגמר בחמישייה לרשת של שמשון נגמר בנגיעת יד בדקה 88 ופנדל לאורחים. קורה..
    מחזור 3 בבת ים , החזקת כדור של נס ציונה אולי 75 80 אחוז בת ים לא עוברת את החצי מטווח על השער של קובי שאלו הכדורים שורקים כמו במלחמה אבל לרשת בנס שום כדור לא נכנס, תיקו 3 רצוף, ניחה הקבוצה משחקת טוב הניצחון יבוא לא קרה כלום.
    מחזור 4 בבית השבוע מול נצרת עלית נס ציונה פותחת בבליץ החמצות של יוסי אסייג ואנתוני פארקר כדור לזויות ששולח כבדה (הרכש הכי טוב - ולדעתי אחד מה-4 קשרים הכי טובים בליגה פשוט היה ענק בשבת) ופשוט לחץ אדיר על שער נצרת לחץ שכאשר אלירן שעערי דוהר ל16 של נצרת שלא עוברת את החצי... הוא מאבד כדור, נצרת בועטים למעלה שריקי עושה מתפרצת מהאגף והרמה ראשונה לרחבה וגול!!! אין דברים כאלו אין פשוט אין, חוסר מזל שאין לי הסבר.
    מיותר לציין שזו ההתקפה היחידה של נצרת בכל המשחק ואת החצי הם לא עברו פשוט לא עברו נס ציונה שוכבת על השער והכדור לא נכנס לא סתם איבגי קיבל ציון 8 ואיש המחזור.
    מחצית שניה מטווח נצרת במטווח ברווזים כמו בבת ים והכדור לא נכנס אגב שי אבוקסיס הושעה מהמשחק עקב עבירת משמעת, אני מאמין ששי במחצית השניה היה קובר כדור אחד או שניים ברשת חבל מאוד!
    בכל אופן נס ציונה תדבר חזק מאוד העונה אני לא דואג בעניין הזה, אפילו הקהל של נס ציונה שהוא לא מהמתורבתים שיש סתם את הפה הפעם, ההפסד הכי הזוי שראיתי בחיים כי נצרת לא עברה את החצי זה לא שהיה משחק שקול או שנצרת היוו יריב זה פשוט שוד.
    אין ספק שיש קצת לחץ מקצב צבירת הנקודות אבל כשיש יכולת גם המזל לא ייוכל ואנחנו מחכים שהנאחס הזה יעוף לנו מהראש יש כאן אולי בעיה מנטלית מול השער, אסייג ואבוקסיס כבשו 30 שערים מלכי השערים יש דבר כזה שהעונה הם לא כובשים? מה עם פארקר ? שנתן הרבה גולים בהכנה וכבש נגד שמשון ? אין לי הסבר לזה... כבדה בכמה כדורים גאוניים הראה שיש לנס ציונה חוליית קישור ברמה גבוהה מאוד ביחד עם אופיר חמו וסהר לוי. קיצר כאב מאוד אבל אני מקווה שכבר בכפר סבא נאסוף 3 נקודות, כי ביכולת כזו אני לא מבין איך אנחנו לא ב3 הראשונה עד עכשיו פשוט לא מבין אין דברים כאלה.
     
  3. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי אם תתנו את משחק חייכם אצלנו אולי תוציאו תיקו,
    בבית אנחנו כרישים השנה (בלי עין הרע!) והמשחק נגדכם חשוב לנו הרבה יותר מלכם ואני מאמין שננצח כי הולכת להיות אוירה ותפאורה שלא נראתה כבר שנתיים אצלנו.
    אחרי השנה שעברה הקבוצה השתפרה והאוהדים מגיעים בכמויות גדולות יותר ממשחק למשחק.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    האוהדים מגיעים בכמויות גם מהעובדה ש"אהוב ליבם", אלי טביב, עזב להפועל ת"א, היתה תקופה שהם החרימו ולא הגיעו למשחקים, בצדק או לא זה לא משנה, אני עדיין טוען שהקבוצה מעל הכל וצריך לשים אותה בראש סדר העדיפויות, כל מה שמסביב להשאיר לאחרי המשחק או שפשוט לא להתעסק בזה.
    אני מאוד מקווה שכפר סבא תעלה ליגה בתום העונה, מועדון שאני מאוד מחבב עם אוהדים נחמדים. אם קבוצות כמו עכו ורעננה והכח כעת/היו בליגת העל, אז בטח שלכפר סבא גם מגיע, שיהיה בהצלחה.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אחי מי מחזיק עכשיו את הפועל כפ"ס?

    מה עם ה-10/12 מיליון שקל שצריכים להגיע אליכם?! מה זה הביזיון הזה שמישהו יעשה משהו.

    כמה אוהדים מגיעים למשחקים? אני זוכר את הימים הלא רחוקים שהייתם מביאים 2,000-3,000 למשחק.

    עוד שאלה, בעבר הלא רחוק דובר על כך שראש העיר מעוניין לבנות 4 יציעים חדשים קרובים לדשא במקום היציע הגדול משהו בתכולה של קרוב ל-10,000. מה קורה עם זה?
     
  6. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נחייה ונראה... לזלזל לא הייתי מציע לך אם ראית את המשחק שלכם נגדנו בנס ציונה.
    כפר סבא ונס ציונה בקרב כפול בשבוע אחד קרב על 3 נקודות וקרבעל 150 אלף שקל ומקום ברבע גמר גביע הטוטו.
     
  7. אשקלוניי Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/09
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה עם נס ציונה אבל זה בידיוק מה שקורה לאשקלון
    בשלוש משחקים האחרונים היינו צריכים לסיים עם חמישייה כל משחק אם לפחות אחד החלוצים היה ביום סביר.
     
  8. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין אותך לגמרי זה פשוט נאחס.
    יש דבר כזה שסהר לוי עובר את איבגי השער חשוף הוא בועט והכדור פוגע באנתוני פארקר ויוצא לחוץ ? אין לי הסבר לדברים האלה זה קללה!
     
  9. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה רק התחילה, מוקדם מדי להסיק מסקנות. בכל מקרה למרות התוצאות נס ציונה נראית לא רע ואני מאין שעם הזמן יבואו גם התוצאות.

    העניין עם היציע המזרחי בכפר סבא הועלה כאפשרות כשהקבוצה היתה בליגת העל ותכולתו הנמוכה של האיצטדיון באה לרעתה כמה פעמים, לדוגמא כשלא יכלה לארח את בית"ר בלויטהבמשחק מכריע. מאז שהקבוצה הדרדרה וירדה לליגה השנייה הנושא ירד כליל מהכותרות.
     
  10. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר אחרי שטביב הנבלה עזב אותנו אז עברנו אוטומטית לאגודה שבעזרת ספונסרים ותרומות מתחזקת את הקבוצה בתקציב של 3 מיליון שקלים בלבד (מהנמוכים בליגה) ועדיין עושה עבודה לא רעה בכלל ובקרוב מאוד אני מאמין שנעבור כבר לידיים פרטיות.
    בקשר ל-12 מיליון שהפועל היו חייבים לנו על דה סילבה, ידין ויבואה - הייתה סאגה אדירה בעניין הזה שכללה תביעות וצווי מניעה והסתיימה לבסוף בכך שאנחנו מוותרים על החוב בתמורה לכך שטביב ואנשיו מסתלקים מהמועדון.
    אולי בשבילכם זה טעות אבל מבחינתנו זו עסקה מ-צ-ו-י-נ-ת!

    בקשר להגדלת היציע - האיצטדיון שלנו קיים מ-1986 ותמיד רצו להגדיל אותו אבל אף פעם לא היה באמת יוזמה לעשות זאת, וכמו שנאמר הירידת ליגה השכיחה את העניין מסדר היום.

    באמת היו לנו כמה בעיות בשל התכולה המועטה של האצטדיון ובעבר נאלצנו לשבת בצד נגד כל 4 הגדולות ועם הזמן רק בית"ר ישבה ביציע המרכזי אבל בעונה האחרונה שלנו גם הם התחפפו לצד.
    בעונה שעברה היו מגיעים בממוצע 200 (!!) איש למשחק בבית אבל העונה כבר נגד קרית שמונה הגיעו 800 איש ואני מאמין שבזכות זה שהשבוע יחולקו מנויים וכרטיסים חינם אז יבואו כ-1,000 איש ללויטה כולל 2 תופים, בלונים, המון קונפטי ועידוד בלתי פוסק!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/09
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בושה ששלושת השחקנים עברו בחינם, זה מה שיש לי להגיד...אבל אם זה מה שיחזיר את הפועל כפ"ס ואת הקהל שלה לליגה אז הלוואי, אני מקווה שייקח אותם מישהו אחראי עם כסף שירצה להזרים כסף ולהצליח.
     
  12. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי זה ממש לא חינם! העזיבה של טביב היא הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה (הרבה הרבה) יותר שווה מ-12 מיליון שקל בשבילנו.
     
  13. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    האשמות קשות מאוד מצד סוכן שחקניה הסלובקים של אחווה עראבה- מרטין דוריצה וירוסלב מחובץ.

    לטענת הסוכן שלמה שטרן, גורם מעולם הכדורגל התערב ומנע מהשחקנים הסלובקים להיכנס ארצה בכדי שיפסידו את המשחק מול עירוני רמה"ש שנערך השבת במסגרת המחזור הרביעי.

    בסופו של עניין, לאנשי עראבה נאמר בנמל התעופה כי יש "תקלה במחשב" והסלובקים סולקו פעמיים לארצם בבושת פנים. הצמד כמובן לא זכה להתייצב למשחק שהסתיים בתיקו 1:1.

    שטרן מסר שהעניין עדיין בבדיקה, ובסיום הסקת המסקנות יפעל כפי שיראו עיניו.
    אתמול נחתו השחקנים ושניהם יטלו חלק במשחק הליגה הקרוב מול בית"ר/שמשון.

    לטעמי מדובר בעניין חמור מאין ערוך, שערוריה ומחדל שאין כדוגמתם, אם שטרן אכן צודק בטענותיו.

    אין לי מושג אם אלו שמנעו את כניסת השחקנים הם ברוני הימורים, אנשים מעירוני רמה"ש או כל בעל אינטרס אחר, אך אם יתגלה שקבוצה אחרת מהליגה אכן הייתה מעורבת בעניין- יש לסלק אותה מהמשך המשחקים ויפה שעה אחת קודם. 
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/09