מחזור 4 בליגת האלופות - יומיים של כדורגל משובח!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏3/11/15.

  1. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    בפינה הישראלית, ביברס נאתכו במשחק היום ונורא, הרבה לאבד כדורים והוחלף.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    והיום בליגת האלופות:

    שימו לב כמה קבוצות נמצאות בסכנה: ארסנל(פוגשת את באיירן ועלולה להישאר עם 3 נק' בלבד בתום ארבעה מחזורים), רומא(אחרונה בבית 5, קריאה אחרונה בהחלט, אחרי התיקו הסביר בהחלט עם ברצלונה בבית היא התפרקה נגד באטה ואיבדה יתרון נגד לברקוזן ב-4:4 המטורף), ליון(לא איזו אימפריה אבל עדיין היא עם נקודה בלבד והיום מחכה לה זניט מוליכת הבית) ואפילו צ'לסי(בעיקר בגלל מומנטום שלילי, לא בגלל לוח המשחקים). מוריניו הפעם דיבר המון במסיבת העיתונאים).

    יהיה לי חבל מאוד לראות את רומא מודחת שוב בשלב הבתים. נכון שההגרלה לא היטיבה עמה אבל אסור לנקות אותה מאחריות על משחק הגנה מביך בעיקר נגד באטה. חוץ מזה, אולי הדחה מוקדמת מאירופה תעזור לה להתמקד בליגה ולזכות באליפות ראשונה מאז 2001(כמובן שבכדורגל אין תוכנית ביטוח); מבחינת המשחק במינכן - מדובר באופרה אחרת כמאמר הקלישאה. אולי ארסנל צריכה לשנות גישה ולשחק על תיקו. ונגר יודע אני מניח שאסור לו לתקוף בחמת זעם כי באיירן תעניש ובגדול.

    בית 5:
    1. ברצלונה - 7 נק'.
    2. באייר לברקוזן - 4 נק'
    3. באטה בוריסוב - 3 נק'
    4. רומא - 2 נק'

    בית 6:
    1. באיירן מינכן - 6 נק'
    2. אולימפיאקוס - 3 נק'
    3. דינמו זאגרב - 3 נק'
    4. ארסנל - 4 נק'.

    בית 7:
    1. פורטו - 7 נק'
    2. דינמו קייב - 5 נק'
    3. צ'לסי 4 נק'
    4. מכבי ת"א - 0 נק'

    בית 8:
    1. זניט - 9 נק'
    2. ולנסיה - 6 נק'
    3. גנט - נקודה
    4. ליון - נקודה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/15
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה רשמים ממשחקי אתמול בשלב הבתים:
    - צ'לסי עדיין משחקת כדורגל לא טוב, שער אחד הוא גול עצמי מגוחך, שער שני במצב נייח, ועדיין - ניצחון סופר חשוב, אולי אחרי כמה נצחונות הביטחון יחזור לקבוצה והכדורגל ישתפר. טוב לראות את מוריניו קצת נושם אוויר. צ'לסי חשובה למפעל ואני מקווה שהיא תהיה בשמינית הגמר וזה די תלוי בה. משחק בית נגד פורטו ומשחק חוץ נגד מכבי, היא בהחלט מסוגלת לנצח אותן. התיקו שהשיגה באוקראינה ישרת אותה כנראה בעוד קייב עלולה לשלם מחיר על כך שלא ניצלה את הכושר האיום ונורא של צ'לסי כדי לנצח אותה.
    - אתה לא יודע ממה יותר להתלהב במשחק של באיירן מינכן, פשוט וואו. כדורגל מהרמה הגבוהה ביותר. ממה יותר להתלהב? כל נגיעה בכדור של דוגלאס קוסטה? שבירת קו ההגנה של ארסנל והנגיחה האדירה של לבאנדובסקי? חלוץ מושלם; הסיומת של מולר הקילר ברחבה בלי למצמץ? הגולאסו של דויד אלבה בבעיטה לחיבור? אריאן רובן שרק עלה כמחליף וכבש? פטר צ'ך הרגיש אומלל אתמול והתגעגע לימים ההם עם הגנת הברזל של צ'לסי. וגם אם באיירן קבוצה אדירה עם אפשרויות בלתי-נגמרות - לארסנל אסור להיראות ככה ויהיה לה מאוד-מאוד קשה בפיראוס נגד אולימפיאקוס שעשתה קאמבק אדיר אתמול. ארסנל בסכנת הדחה אדירה.
    - ברצלונה גם משחקת כדורגל נהדר ובואו נגיע לת'אכלס - היא מסוגלת לנצח בקלאסיקו בברנבאו גם בלי מסי. שיתוף הפעולה בין ניימאר וסוארז מדהים. הכדורגל שלהם על מטר מרובע מרתק כל פעם מחדש, הכל נראה פשוט כשהם עושים את הדברים. נכון שזו רק באטה בוריסוב, ובכל-זאת. בארסה גם שוב לא סופגת וזה מעודד מבחינתה.
    - הקבוצה היחידה בליגת האלופות עם מאזן מושלם - זניט. 12 מ-12. שאפו לוילאש-בואש. אתמול האלק סיפק שני בישולים מטורפים. אני זוכר אותו במונדיאל מחרב כל התקפה שנייה של ברזיל. בליגת האלופות העונה הוא בלתי-ניתן לעצירה. שילוב של עוצמה וקילריות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/11/15
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,215
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    ברור שצ'לסי משחקת רע. כאילו גאד דמט! ויליאן הוא הסקורר הכי גדול בקבוצה! חבל על תקוות השווא של האוהדים, העונה של צ'לסי נגמרה. אני במקום הבורד משאיר את מוריניו,ונותן לו את המפתחות לבנות בקיץ את הקבוצה בדמותו ובצלמו, כמו שהיה לפני 10 שנים. שכל ההאזרים למיניהם ילכו לעשות פוזות במקומות אחרים.