מחזור 5 בליגת העל: 2:3 משוגע לב"ש על בית"ר בוסרמיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏2/10/09.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע למה אתה קורא למשחק מול הפועל רמת גן קליל,המשחק מול רעננה באמת היה אמור להיות קליל על הנייר,אבל דווקא רמת גן שיחקה טוב בכל המשחקים שלה ועכשיו היא גם תשחק עם עוד 3 שחקנים שחזרו מהשעייה,יש לה סגל טוב והיא בטח לא כזאת גרועה כמו שעשית מהם.
    בקשר לאשדוד,לסגור את הבאסטה?למה לאן הם שואפים השנה?לאליפות?גם תיקו או הפסד פה לא ישנה לאשדוד יותר מידי העונה כי זאת עונה שהם כנראה יהיו באמצע הטבלה.

    :aa1: אחי נצרת-הפועל רעננה - אני לא יודע אם המשחק הזה משודר אבל הוא צריך להיות,אמנם זאת רק תחילת העונה אבל יש פה את שני המועמדות העיקריות לירידה(יותר מעכו לדעתי) וניצחון פה לאחת הקבוצות יהיה מאוד חשוב למרות שזאת רק ההתחלה.
    אני הייתי מהמר על תיקו במשחק הזה.

    :aa1: מכבי ת``א-הפועל עכו - לא רואה שום סיבה שמכבי לא ינצחו.

    :aa1: בני סכנין-הפועל חיפה - גם משחק מעניין,שתי קבוצות טובות,הפועל חיפה נראית כרגע יותר טובה אבל הבית של סכנין חשוב מאוד,הייתי הולך על תיקו או ניצחון של הפועל חיפה בכל זאת.

    :aa1: הפועל פ"ת-בני-יהודה - בני יהודה אמורה לנצח בקלות,למרות זאת יש לי הרגשה שבהפועל פתח תקווה השחקנים רוצים להוכיח שהם לא סמרטוטים והם יעשו הכל בשביל תיקו וזה גם מה שיהיה לדעתי.

    :aa1:
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אין סיבה לשדר משחקי תחתית כל עוד אנחנו לא בפלייאוף מהסיבה הפשוטה: השיטה ההזויה של אבי לוזון. השיטה הזאת הפכה את כל הסיבוב הראשון ללא רלוונטי לקבוצות לא גדולות וגם את הסיבוב השני, ועצם חלוקת הנקודות תגביר את המתח רק בפלייאוף, והשאלה היא מה יהיו הפערים בצמרת כי אם הם יהיו קטנים, כנראה שגם אז לא ישדרו את הקטנות.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן ברור,שרשמתי שהוא צריך להיות משודר זה כי הוא בכל זאת מעניין,אבל תכלס אתה צודק,השיטה ההזויה של לוזון אמנם תעשה סיבוב אחרון יותר מעניין אבל זה מוריד הרבה מהעניין ב-2 הסיבובים שלפני ובטח ובטח מוריד את ההגינות.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מכבי חיפה עם משחק לא פשוט, מין בוחן קטן שכזה. חיפה היחידה שנשארה מושלמת, והיא עושה זאת במקביל לליגת האלופות ואחרי משחק בבלומפילד אצל הפועל ת"א, לא דבר של מה בכך. כמובן המבחן הגדול של חיפה יהיה לאורך זמן כאשר השחקנים יצברו את העייפות, בינתיים היא צריכה להמשיך את העליונות שלה, וללא ספק עד כה ניתן להבחין בעליונות של חיפה על שאר הליגה. מכבי פ"ת קבוצה לא רעה, אבל כזאת שחיפה צריכה לנצח, בטח בבית. רפאלוב צפוי לפתוח ואולי הכישרון הזה שאיבד את המקום שלו בהרכב יוכיח שאלישע צריך לקחת אותו יותר בחשבון בהמשך.
    הפועל חיפה יוצאת למשחק לא פשוט בדוחא, הם במומנטום, עם המון התלהבות ומוטיבציה, סכנין בחוץ זה לא פשוט אבל זה משחק שקשה לנחש מה יהיה שם, שום תוצאה לא תפתיע.
    ומכבי ת"א... חייבת לחזור למסלול הניצחונות, נגד עכו בבית אין תירוצים.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אין מה לעשות הליגה שלנו צריכה להיות מורכבת אך ורק מקבוצות שיש להן קהל, זה הסיכוי היחידי שתהיה פה רמה, אחרת, הרמה תצנח תמיד...יש הבדל כשבאים לשחק מול 600 צופים וכשבאים לשחק מול 2,000 צופים כמו שיש הבדל כשבאים לשחק מול 2,000 ומול 6-7 אלף וכך הלאה...
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    ואם נלך איתך בתיאוריה הזו ליגה של כמה קבוצות תהיה לך?
     
  7. לב ישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי ליגה של 14 על 3 סיבובים זה הכי טוב.
     
  8. שגיא Guest

    בואו נחזור למחזור עצמו.

    מחצית בבלומפילד ומכבי תל אביב לא מצליחה לפצח את ההגנה של עכו שמצידה נותנת משחק די חלש למעט הזדמנות אחת אולי. איליה יבוריאן הגיע להזדמנות פנטסטית והיה יכול לכבוש. בינתיים עושה רושם שהשינויים שנימני עשה בהרכב (ארבעה) עדיין לא מניבים תוצאות על כך הדשא.

    עכו מצידה משחקת מאוד מאוד לאט ובכל משיגה את המטרה שלה. ככל שהדקות יעברו נראה את מכבי לוחצת עוד יותר על העכואים.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    מכבי פשוט נראים רע. עד החצי זה בסדר, אבל משם מתחיל החוסר סדר הזה. עם כל הכבוד, המחצית הזאת היא רק באשמת אבי נמני שאמור לדאוג שהקבוצה שלו תיראה יותר טוב והרבה יותר מסודרת ומאורגנת. מביי נראה זר מצוין לליגת העל עד כמה פריצות יפות. רועי דיין פשוט לא כדורגלן.
     
  10. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעצבן מאוד - הגעתי על לבלומפילד וכבר לא נשארו כרטיסי נוער בקופות, אני לא אקנה למשחק
    הזה כרטיס ב-80 ש"ח עם כל הכבוד, וזה לא שהיציעים מפוצצים... חבל שקהל נשאר בחוץ.

    הכדורגל היום הוא לעשירים בלבד?
     
  11. לב ישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יבוריאן כובש, אך השער נפסל בנבדל מוצדק.
    דודו גורש שוער ענק.
    ד"א אם יבוריאן לא היה נוגע ומאיוקה היה מכניס זה היה גול.
     
  12. שגיא Guest

    אבל הכדור לא היה נכנס אחרי שהוא פגע בגורש. בכל אופן, גורש הציל היום כמה שערים ונותן היום משחק מצויין.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    לדעתי לאשדוד יש לאן לשאוף העונה, כרגע נראה ש-5 המקומות הראשונים מובטחים(4 הגדולות ובני-יהודה) ולאשדוד יש סיכוי לא רע בכלל לסיים במקום השישי ולהשתתף בפלייאוף העליון, מין הצלחה לדעתי אחרי שבשנים האחרונות הקבוצה שם מסיימת במקומות 7-8.
    אבל בסך-הכל זאת הקבוצה עם המנטאליות הרעה ביותר בליגה שלנו לפי דעתי, גם בעונת 06/07 שעד המחזור ה-15 הם היו יחד עם בית"ר בפסגה הם הצליחו לסיים את העונה בחלק התחתון של הטבלה.

    עכשיו אני רואה שעכו משווה ל1-1 מול מכבי ת"א, אחרי שמכבי ת"א כבשו רק 5 דקות לפני, לא מקנא בנימני.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    תוצאת סיום בבלומפילד, 1-1 בין מכבי ת"א לעכו. האוהדים אולי לא רוצים אליפות, אבל תוצאות כאלו יתקבלו בברכה במחנה הצהוב?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק אבל זה בכלל לא חשוב איך מכבי שיחקה(לפי מה שהבנתי היא הייתה בינונית), את הפועל עכו בבית חייבים לנצח. זה ההבדל למשל בין מכבי ת"א למכבי חיפה, שיודעת לנצח משחקים גם כשהיא פחות טובה ובלי מאמץ. מצחיק שבשער של עכו בלם אחד הרים והבלם השני הבקיע. שטראובר אשם בשער ללא ספק והאמת שהשער דיי משקף את שטראובר של השנתיים האחרונות - יכול לקחת שני כדורים בטוחים, אבל אף אחד לא יזכור זאת כי הוא יטעה. שטראובר נפגע בגול, ללא ספק, אבל זו לא הייתה כניסה חזקה חלילה או משהו כזה. יש שוערים שממשיכים לשחק גם אחרי פגיעה קלה בראש ורק אחרי שהכדור יוצא החוצה הם מקבלים טיפול או מסמנים שכואב להם. נמני העלה הפעם את ההרכב הטוב ביותר, אבל לא מובן לי למשל החילוף של אבידור. גם אם הוא היה פחות טוב, לא צריך להוציא אותו כל-כך מהר(הוא חייב לקבל ביטחון), בטח כשמאיוקה זה לא אחד שיעשה את הפעולה שתכריע את המשחק. מאיוקה שחקן שמתאים למכבי של השנה החולפת, אבל במכבי של השנה, ששואפת לצמרת הגבוהה, הוא צריך לשחק פחות.

    אשדוד לא תגיע לפליאוף העליון, מדובר בקבוצה לוזרית במיוחד, כאשר גם ליוסי מזרחי יש אחריות מלאה. החלק ההתקפי של אשדוד נחלש לעומת שנה שעברה בעקבות עזיבתו של דוד רביבו שבמשך זמן ארוך החזיק את הקבוצה לבדו עד שמקרייב התעורר והבעיות בקישור האחורי ובהגנה עדיין ישנן. אורי אוזן זה שדרוג חיובי, אבל הוא לא יכול לשנות הכל לבדו. לדעתי היה צריך להחליף את כל ההגנה. הלוואי ואטעה וישראל ראש יניב פירות כבר בעונה הראשונה שלו בקבוצה. אני מקווה שלפחות את המשחקים הקלים על הנייר אשדוד תנצח, ובמחזור שעבר היא לא עשתה זאת. במשחק בית אף אחד לא יסלח לאשדוד על פחות מניצחון מול הפועל רמת-גן.