מחזור 5:: עוד תיקו ללא שערים למילאן, אינטר מפשלת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏29/9/06.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה קצת בכייני ואין לזה שום קשר לכך שלא ניצחנו קבוצה חלשה של שחקני במה כמו קליארי, אבל נמאס באמת שנמאס שאין משחק בו השופט לא עושה טעות קריטית נגדינו, הפנדל מול סמפדוריה, הפנדל מול קייבו והיום שני נבדלים שלא היו של קרספו ואדריאנו שמצאו את עצמם מול השוער, פשוט נמאס.

    הפציעה של קרספו (עד כמה היא חמורה?) הצילה לנו את המשחק, זה גרם למנצ'יני להכניס את סולארי (חלוד אבל העיר את המשחק), להעביר את סטנקוביץ' לאמצע (התחיל את השער הראשון במהלך יפה) והבעיה היחידה נשאר מאיקון, שעם בישול לשער הראשון בסה"כ כיפר קצת על השמירה המאוד לקויה בשער שספגנו.

    אין מילים לגבי מנצ'יני, זאנטי כקשר שמאלי זה כבר שיא חדש, אני לא מתרגש יותר מהעונה הזאת עד שהוא יעזוב, חבל על הבריאות שלי.
     
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    חברים יש משהו להגיד:
    ראיתם את זה שדאקור קיבל שני קרטיסים צהובים ולא הורחק???
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי את זה גם, אני חושב אבל שזה מאיקון קיבל את הצהוב הראשון והבמאי טעה, הראו אחרי זה הילוך חוזר והצהוב נשלף למאיקון על העפת כדור, או שזה היה מהלך אחר והתבלבלתי.
     
  4. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי כבר מוראטי יזרוק את מאנצ'יני?
    יש עיתוי טוב מזה?
     
  5. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני גם רוצה לראות את מאנצ'יני בחוץ ,אבל בואו נחשוב לרגע אחד עד כמה זה קשה שהמאמן החדש ישתלב לאווירה של הקבוצה וזה יקח הרבה זמן ואז אולי אינטר תמצא את עצמה מחוץ לתמונת האליפות, אבל למרות זה אם מוראטי רוצה את מאנצ'יני בחוץ הוא חייב לעשות את זה מהר ולא לחקות.
    והמועמדים להחליפו איך שראיתי בערוץ אלג'זירה ספורט הם ראניירי ואירקסון ובניטז.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/10/06
  6. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    chievo - palermo 0--1קייבו ממשיכה לאכזב, פאלירמו חוזרת לדרך הנצחונות, יחד עם רומא פאלירמו עוברת את אינטר והיא מודרגת במקום השני בסיירה א.כל הכבוד
     
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לנו מה להפסיד כרגע, אינטר לא תהיה יותר מחוץ למירוץ על האליפות מעכשיו, עושה רושם שמנצ'יני לא חושב שהוא טועה במערך אם הוא דובק בו כבר כמה משחקים למרות שהכל זועק פשוט שהוא טועה בגדול, זה או זה או שנמשיך לנצח בקושי ולשמוט נקודות עד אובדן האליפות הסופי. מצד שני, אם רשימת המועדמים שinter4me ציין נכונה - אני מבין את ההשתהות של מוראטי. ראניירי שלא הגיע לכלום עם צ'לסי, אריקסון שהחריב את הדור הטוב בתולדות הכדורגל האנגלי ובניטז שאולי טורף תארים לא קטן אבל לראות אותנו משחקים עם 20 ספרדים בסגל ושיטה הגנתית זה אחד הדברים האחרונים שאני מאחל לנו.

    לגבי זלאטן - אני לא שותף לעליום (איך שלא כותבים את זה) עליו, היום הטעות הגדולה ביותר שלו הייתה שהוא דווקא חיפש יותר מדי את המסירה, חוץ מזה גם שתקעו אותו מאחורי החלוצים והוא כשחקן שלא רץ יותר מדי התקשה מאוד בעמדה הזאת. באופן כללי, אני חושב שיש לגביו שני דברים מאוד חיוביים - רצון להצליח, כי אפשר לראות את העצבים שלו אחרי כל פשלה, וכמובן כישרון שלא חסר לו. זלאטן ישתלב בסופו של דבר בקבוצה ועוד ישתיק כמה וכמה פיות.

    בכל אופן קרספו נפצע ואם זה רציני (מתיחה בשריר, כמו גם אצל גרוסו, אבל המהירות שבה הוא סימן שצריך להחליף אותו מדאיגה אותי), איברה יפתח בהרכב בכל מקרה.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    2,938
    קייבו לא מאכזבת אף אחד בזה שהיא מפסידה לפאלרמו,פאלרמו קבוצה טובה יותר.
     
  9. ori_pit Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי שאתה צודק לגבי זלאטן אבל נראה לי שאתה טועה, השחקן הזה לא מראה שום רצון ואכפתיות לקבוצה, וכל המשחק של אנוכי, לדעתי צריך לספסל את השחקן הזה לכמה משחקים לראות איך עובד החיבור של קרספו ואדריאנו ואז אולי להחזיר אותו להרכב.
    לגבי מאנצ'יני אני לא מבין למה הוא מקבל כל כך הרבה קרדיט, הוא הוא לא עשה במשך 3 שנים כלום( חוץ מלזכות בגביע שזה תואר מאוד זניח באיטליה), אני ממליץ להביא את אריקסון כי צריך לזכור מה הוא עשה לפני שהוא אימן את נבחרת אנגליה.
     
  10. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    חברים כולכם מרברבים פה על אינטר ולא מדברים על הקבוצה שמציגה את הכדורגל הטוב באיטליה היום , הג'יאלורוסי בכושר טוב ומונטלה חוזר להפציץ , וזה נראה טוב!!.
    אמנם עדיין מוקדם אבל גם במשחקים כאלה שרומא לא מבריקה ועם כמה וכמה פצועים אנחנו יודעים להוציא 3 נק' ממשחק להבדיל מאינטר\מילאן במחזור האחרון.
    עכשיו עם פגרת הנבחרת הפצועים יוכלו לחזור בשקט ואני מאמין שנמשיך בריצה הזו , הג'יאלורוסי מועמדת טבעית לאליפות.
    ממליץ לכם לעקוב אחרי מקס טונטו , מגן\קשר בגיל 31 שהגיע בקיץ עם עודף משקל ואחרי עונה לא טובה כל כך בסמפדוריה פשוט פורח השנה ברומא ומציג יכולת שיא יש לו כבר שלושה בישולים והוא בדיוק משלים את מה שהיה כל כך חסר בקופרה בשנה שעברה היכולת ההתקפית עם יכולת הגבהה מושלמת רכישה מדהימה של ספאלטי ועוד בחינם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/10/06
  11. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    טוב הרגע ראיתי את התקציר של מילאן ומה נגיד ומה נאמר. דבר ראשון אלוהים אדירים כמה מזל חסר לג'ילארדינו. הוא מגיע למצבים, הוא מסוכן ונייד אבל הכדור פשוט לא נכנס לו לשער ולפי התקציר אני לא יכול לבוא אליו יותר מידי בטענות אבל מה שכן אני מתפלל שהחדות שלו תגיע.

    משחק ענק של מאניגר, איזה יום ענק הוא תפס, מילאן הגיעו לכל כך הרבה הזדמנויות ושוב שער חוקי לגמרי נפסל תודות לשופטים העיקר שיגידו שמילאן לא בסדר, פעם שנייה ברציפות שאנחנו לא מנצחים בגלל השופטים וחבל. נקווה לטוב מול סמפדוריה.
     
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    נראה לי שאתה סתם כותב בלי להסתמך על האמת בעניין טונטו. מאז שהגיע לסמפדוריה לפני שלוש שנים הוא פורח. בשתי העונות שלו במדי הדוריאני הוא היה שחקן הרכב חשוב שכבש כ-10 שערים סה"כ ובישל אף יותר. זו גם הסיבה שרומא רכשה אותו, היכולת הנהדרת שהוא הפגין בסמפדוריה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/10/06
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אני רוצה להיתייחס למשחק של רומא.
    אני לא רוצה להיות משבית שמחות,אבל אני רוצה לגעת בכמה נקודות.
    אומנם ניצחנו,לא ניצחון מרשים אבל זה ניצחון,וזה 3 נק'.
    אבל היכולת הייתה חלשה,ונגד קבוצות יותר חזקות אנחנו נקבל בראש,עד עכשיו במבחנים האמיתיים שלנו ניכשלנו (2 הפסדים לאינטר ולוולנסיה).
    מה שכן מעודד זה שמונטלה חוזר להבקיע,אני מקווה שהוא ישמור על כושר ולא יפתע שוב,רומא העונה במצוקת חלוצים,ובינואר חייב לבוא רכש של 3 שחקים לפחות: בלם/מגן,קשר על האגפים,וחלוץ !
    אנחנו כרגע במקום הראון,אני מקווה שגם נישאר בו,משחק הבא נגד רג'ינה בחוץ,משחק שאנחנו צרכים לנצח.
    שיהיה בהצלחה :aaa021:
     
  14. As Roma Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא, כרגע במקום הראשון, כמו שRIPPA אמר, אנחנו מציגים את הכדורגל הכי טוב עד עכשיו, ויודעים לקחת את הנקודות בשלמותם כמו שצריך.

    אני מקווה שרומא יחזיקו ככה מעמד...
    מונטלה חוזר בגדול, זו לא הפעם הראשונה שהוא כובש! מקווה שימשיך ככה.

    בהצלחה..
    הליגה האיטלקית מתחילה להתחמם. יוצאים לדרך!! :aaarse: :aaarse: