מחזור 6 בליגת העל: חיפה עדיין מושלמת עם 1:3 בב"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/10/09.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אלירן עטר היה חלש היום, יצחקי היה יותר חלש ועשה נזק לקבוצה שלו, אז אפשר לומר שהמשחק היה גדול על יצחקי? לא יודע, לא מסתדר לי המשמעות של המשפט הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/09
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    המשחק של בית"ר שבוע הבא מול מכבי חיפה הוא להיות או לחדול (בדיוק שהדרבי של מכבי נגד הפועל הוא להיות או לחדול לשתי הקבוצות שבוע אחר כך).
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אבל לא מצמצמים את הנק' בחצי?
    מישהו יכול להסביר על השיטה המטומטמת?
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לדעתי זאת הבעיה שלנו בגישה לנבחרת, אבי ריקן נתן מתחילת העונה 5 משחקים טובים, בשבוע שעבר מול ב"ש הוא היה זוועתי ברמה שקשה לתאר. למה לשחקן כזה מגיע להיות בחשבון בנבחרת? הוא משחק בדיוק שליש סיבוב ברמה הכי גבוהה של הכדורגל, נכון שהוא משחק לא רע בכלל, אבל לך תדע מה יוליד יום.
    בית"ר שיחקה זוועתי, בעיקר השלישייה באמצע לא הצליחו לעשות שום דבר, עידן טל עם אחוזי דיוק במסירה של שאקיל אוניל משלוש וקילומטראז' כמו של שחקן גולף. אין תנועה לקבל כדור אין כלום. יצחקי היה גרוע ביותר, יותר מדי נפילות יש לו השנה. טוטו כרגיל עשה הרבה רושם בלי הרבה תאכלס וכנראה שאפשר לציין לטובה רק את ריקן והרוש.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    המחצית הראשונה הייתה באמת רעה מאוד, לא הצדיקה את ההייפ לפני המשחק אבל במחצית השנייה מאוד נהנתי, היה קצב טוב הרבה מצבים עם מהלכים יפים בעיקר של בית"ר וכמובן ההדיפות המצוינות של הרוש בסיום שהציל את המשחק.
    שבוע הבא מול מכבי חיפה אני מקווה ששום יוריד מהשחקנים את הדיבורים האלו על 'להיות או לחדול', אם נבוא לשחק כדורגל פשוט במקום כל הלחץ שמנסים להחדיר לשחקנים אז הכל יהיה בסדר.

    לירן,

    מנקודת המבט שלי אני מניח ששום רצה שיצחקי יישאר עד הסיום כדי שיבקיע ואולי יוריד לחץ מעצמו לקראת השבוע הבא, בית"ר חייבת את ברק יצחקי משוחרר ובכושר טוב, אפשר להבין למה נותנים לו את האשראי.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    גם אם מצמצמים את הנקודות בחצי וזה מה שעושים אחרי 30 משחקים, שתבין 7 מחזורים הפער יהיה 10...זה יותר מדי. 10 צריך להיות הפער המקסימלי אחרי מחזור 30, לא אחרי מחזור 7...אם היא תפסיד שבוע הבא, בוא נגיד שעד סיום הסיבוב הפער רק יגדל וזה בלי קשר לאם חיפה תאבד פה ושם נקודות אחרי בית"ר יש לה משחקים קלים על הנייר נתניה ועוד כמה...(ובינתיים היא הוכיחה שהיא מנצחת את הקטנות איפה שיריבותיה לצמרת נכשלות).

    18-9 = 4. איך? תשאלו את אבי לוזון.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לירן - ברק יצחקי ניצח מספיק משחקים גדולים עבור ביתר ירושלים לבד. אלירן עטר עוד לא עשה את זה עבור בני יהודה. הוא הבקיע עבורה שערים וניצח בשבילה משחקים, אבל לא במעמדים כאלה ובשאיפות שיש השנה לבני יהודה. חוץ מזה, שה'גדול עליו' הוא בעיניי המתבונן. לדעתי זה היה בדיוק ככה. פעמיים הוא קיבל את הכדור מול אריאל הרוש ופעמיים אני אומר לעצמי "אבירם, תירגע, הוא במילא יחטיא".

    Mister Joe Cool - אתה חושב שכרגע נמצאים בסגל נבחרת ישראל מגינים שמאליים טובים יותר מאבי ריקן? במצב של היום, מגיע לו שיקחו אותו בחשבון. הוא לא חייב להיות בהרכב, הוא לא חייב להיות בסגל, אבל מגיע לו שיקחו אותו בחשבון. זה נוסח מספיק עדין ואני חושב שאבי ריקן מראה שהוא ראוי לו.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה לא משנה אם יש או אין, הוא עדיין ילד עם 6 הופעות רציניות בליגה.