מחזור 6 בליגת העל :: כמה עוד חדרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏5/10/18.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, לא ראיתי את כל המשחקים של חדרה. אני בספק אם מישהו כאן ראה.
    במקרה של נתניה והפועל חיפה קשה לי לייחס את ההצלחה למזל. להפך, אם לנתניה היה גם קצת מזל היינו הרבה יותר באיזורים של הפועל חיפה ובית"ר מאשר באיזורים של בני יהודה וק"ש.
    חדרה שיחקה מחזור ראשון נגד הפועל ת"א שסביר להניח שאם זה לא מחזור ראשון וזו לא חדרה המסכנה הזו שבקושי החלה את העונה- היא כנראה לא מתנפלת עליה ב 10 שחקנים- כי "את חדרה חייבים לנצח"...
    ונגד סכנין זו לגמרי גניבה דקה אחרונה...
    ונגד ק"ש היה משחק די רע ואם עדן שמיר שעומד במצב של פנדל כמה דקות קודם בועט כמו שחקן כדורגל ק"ש כנראה מנצחת כפי שהיא ניצחה את נתניה למרות שהיא קבוצה מביכה בטירוף ביחס לציפיות ממנה ומסילבס...
    נגד הפועל חיפה לא ראיתי אבל נדמה לי שגם המשחק הזה היה די חלש ויכול היה ללכת לכל כיוון שהוכרע בדקות האחרונות.
    יש כאן המון אלמנט של הפתעה, מומנטום(שזה אולי הדבר הכי חשוב בליגה הזו- מאוד קשה לצאת ממומנטום רע גם לקבוצות טובות, וכשהכל הולך אז הכל הולך- כמו מכבי פ"ת לפני שנתיים-שלוש שעשתה איזה 100% הצלחה והגיעה לטרנר וקיבלה 5... או כ"ס בלאומית שנראתה היתה בלתי ניתנת לעצירה ומכל מיני סיבות המומנטום התהפך והיא כמעט ירדה ליגה... ) ומזל שבדרך כלל הולך עם המומנטום.

    מחכה לראות גם את הזרים המהוללים כשקצת פחות הולך וכל מטאטא יורא.
    ועוד משהו שחדרה פחות אשמה בו- נתניה במצב הרבה פחות טוב משל חדרה כבר הביאה 9,000-10,000 אוהדים והפועל חיפה סביב ה 5,000...
    לראות קבוצה עושה 13/15 ומביאה 2,000 איש- זה בטח לא עוזר למותג הזה שנקרא ליגת העל להתרומם...
    לראות את בני יהודה(קבוצה שכן יש לה קהל) עם פתיחת עונה סבירה שבגלל הצפיפות כבר הפכה לסבירה פלוס מביאה בקושי 1,000 אוהדים למשחקים בית לא ממש עוזר למותג...
    שלא לדבר על אשדוד שמגיעה למשחק נגד נתניה האחרונה במצב מצויין ויש במגרש 2000 אוהדים- 1500 מנתניה.

    משהו מאוד רע עובר על הכדורגל שלנו. הוא רע. הוא ציני. השיפוט נוראי. הוא לא מעניין את הקהל. הנבחרת לא מעניינת אף אחד. מעט מאוד ליגיונרים... איזה כיאל שמה שמעניין את התקשורת זה ששחקן אירני הגיע לקבוצה שלו ותפס את המקום של תומר חמר ודאבור שמפציץ באוסטריה.... זהו פחות או יותר... אה... ודקל קינן...
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. "התיקו הזה הוא כמו הפסד" - לחלוטין! שימו לב לנתונים מהמשחק אתמול:


    אגב, אוהדים דיברו על אותו 2:2 מעונת הדאבל נגד אשדוד, עם הגול של ווצ'יצ'ביץ', גם שם הם שדדו אותנו. אני זוכר את הפועל מאיימת ככה לשער רק נגד בית"ר ב-2003 כש-6:0 היה מביא אותנו לראשות הטבלה. הובלנו 4:0 ובסוף נגמר 4:1.
    2. המשחק הבא אחרי הפגרה - בני-יהודה שהיא קבוצה אחרת לגמריי, לא ממש הייתי אומר שזה יתחבר לנו. אבל אם כן במשחק הבא ננצח והגולים יתחילו להגיע אז אני כן מוכן לסלוח על אתמול.
    3. הביקורת בהפועל - "ביקורת בהפועל על עאבד ומוליץ': "יכולנו לנצח 1:10" האדומים ספרו 0:0 שלישי ברציפות ונכנסו ללחץ: "אין הסבר איך הכדור לא נכנס"
    4. 'אופוריית הדרבי' הוא מונח מביך שאחד העיתונאים שאל עליו לקראת אשדוד, ורפואה ודגני ניסו לבטל אותו. כמובן שאין דבר כזה וכולה סיימנו בתיקו אבל אחרי הדרבי הייתה תחושה טובה.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הליגה בינונית ומטה, אין ספק, אבל אני חושב שזה משהו שהוא קבוע כבר שנים ואני לא רואה את הירידה הגדולה באיכות שכולם מדברים עליה משנה שעברה. כולם מתרכזים באיכות שהציגו כמה קבוצות בפלייאוף העליון (בעיקר נתניה ובית"ר, בני יהודה שיחקו כדורגל הגנתי מאוד, הפועל חיפה שיחקו מאוד טקטי) ושוכחים את הפלייאוף התחתון בשנה שעברה שהיה עם 8 קבוצות איומות כשבאותם 8 קבוצות היו 2 קבוצות שהציגו איכות של ליגה לאומית וירדו הרבה לפני המזור האחרון.
    השנה לדעתי הרבה קבוצות בטן ותחתית משנה שעברה השתפרו ויש 2 עולות שהם טובות מהקבוצות שירדו, כלומר יכול להיות שהליגה במבט כולל תהיה מעט טובה יותר, מעט צמודה יותר, מעט איכותית יותר, וזה לדעתי מתבטא גם בתוצאות עד עכשיו כשהליגה צמודה יותר ואנחנו למשל מתקשים לנצח קבוצות שבעונה שעברה ניצחנו גם בהילוך שלישי וגם כשלא היינו מחוברים והצגנו יכולת מאוד פושרת.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו ראייה סובייקטיבית שלי אבל אני בודק את הליגה לפי האיכות של הקבוצות שרצות לאליפות, וכמה כאלה יש. לצורך העניין חלק יגידו שב-2009/10 היו רק שתי קבוצות, אבל זו הפועל הגדולה בהיסטוריה כנראה ומכבי חיפה עם תוצאות כמו של ברצלונה מבחינת צבירת נקודות. השנה האחרונה שהיה כאן מאבק אליפות גם מרתק וגם איכותי - העונה האחרונה של זהבי בה באר-שבע הצליחה לשבור את הבצורת הארוכה ולהתעלות. אני גם חושב שמס' השחקנים הגדולים בארץ מפוזרים אך ורק בשתי קבוצות. אם נלך כמה שנים אחורה, אמנם שכטר ועטר לא השתלבו במכבי חיפה אבל עדיין הייתה ציפייה שביום בהיר אחד זה יכול לקרות. עומר אצילי למשל שסומן כהבטחה גדולה, שיחק בבית"ר, ועוד ועוד ועוד.

    בהשוואה גסה לעונה שעברה, קשה לי לדבר על משהו שונה במכבי חיפה כי התוצאות זהות, את הפועל ת"א קשה לאכול. די ברור שבית"ר ירושלים ומכבי נתניה בעיקר נחלשו וכך הפועל חיפה. השיפור של מכבי פ"ת לא נראה במידה ניכרת וזה עוד מוקדם. חדרה עוד משאירה את הליגה הזו בחיים.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186

    "2 עולות שהם טובות מהקבוצות שירדו" - זה מה שאני מנסה להגיד. הן לא טובות יותר. הן צוברות נקודות בקצב טוב כי שאר הקבוצות נחלשו. הפועל ת"א של השנה לא טובה יותר מהפועל תל אביב של הלאומית. ואני עקבתי אחרי המשחקים שלהם גם בשנה שעברה וגם העונה. זה שפתאום יש להם את דמארי, זיקרי ועאבד לא הופך אותם לאימפריה. יש להם שחקנים נחמדים.

    אנשים פה לא מדברים על ירידה פתאומית. ברור שזה לאורך שנים. אני אפילו אמרתי - העונה גרועה מעונה קודמת, ועונה קודמת קודמת. יש ירידה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תן לי להיות לרגע יובל נעים, המשפט הנכון היחיד שהוא אמר בתוכנית האולפן בה השתתף - בואו נבחן קבוצות ספציפיות לאורך זמן משמעותי יותר. אני אם חדרה לא תיקלע לסחרור, קשה לומר שהיא לא עשתה הפתעה ושהיא לא טובה יותר מהקבוצות מהן נפרדנו. לגבי הפועל, הסגל טוב יותר אבל עד כמה. אני מנסה לקבוע מגמה קודם כל על פי מה שעיניי רואות - כמעט כל הקבוצות מנסות קודם כל שלא להפסיד וגם הפועל ההתקפית כביכול זה קרה רק אתמול. באר-שבע רוצה לנצח, מכבי ת"א רוצה לנצח, חדרה רוצה לנצח ובית"ר לא יודעת לעשות הגנה. מעבר לכך, אם הפועל תהיה טובה במילימטר-שנים מהעונה שעברה זה לא משמעותי. מה שלדעתי כן אפשר לומר בביטחון גדול - מכבי נתניה נחלשה, בית"ר נחלשה, הפועל חיפה נחלשה, וזו כבר חצי צמרת. אם מכבי פ"ת תצבור 7-10 נק' יותר מהעונה שעברה ואולי גם ק"ש זה לא מה שיעשה את ההבדל.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הדבר הכי מצחיק\עצוב לגבי המשחק שלנו השבת זה שנתניה באה לנצח. בני יהודה באה לא להפסיד וכבשה שלושה שערים.
    במצב של 1-0 שחקן שלהם נשכב ומשך 4 דקות. במצב של 1-1 הוא נשכב שוב. אמנם הפעם משך רק 3 דקות אבל עדיין היה ברור שכל מה שהם רוצים זה שהמשחק יגמר. וזו כמובן קבוצה שהמאמן שלה נחשב גאון ומועמד בכיר לנבחרת בישראל.
     
  8. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    הפועל באר שבע נחלשה מאוד מהעונה שעברה, כולם יודעים את זה משה, גם אתה. ועכשיו היא גם בלי נוואקמה. בגלל זה היא מתקשה, זה לא בגלל שהליגה התחזקה.
    וכל המשחקים שלא ניצחתם שלטתם לחלוטין והגעתם להמון מצבים. בני יהודה, אשדוד ומכבי פתח תקווה לא שיחקו כדורגל מולכם ובנס סיימתן מולן רק עם 4 נקודות מ9. רק מכבי חיפה באמת נראתה טוב נגדכם.
    בכל מקרה לא חושב שתסיימו מתחת למקום 2 בליגת ג'פאניקה.
     
  9. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    מוקדם מאוד לומר שנחלשנו. בטח משמעותית.
    עונה שעברה הברקנו רק בפליאוף, עד אז היינו מאוד אפורים גם אם יעילים.

    נדבר לקראת דצמבר, חושב שהמחשבות יהיו הפוכות לגמרי.
    המערך החדש של ברק רץ רק פעמיים וגם זה בקושי, יהיו חבלי לידה אבל רעיונית אני מאוד אוהב את הכיוון.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    זה מאוד סובייקטיבי ואני יכול להבין אותך. גם אני ב2002-2003 הייתי בטוח שהקבוצה של יזרסקי וקאקו מטורפת וזה מחדל עצום שעוז יפרח לא מזומן לנבחרת (אגב גם אז לנתניה היתה אחלה קבוצה - אני זוכר את תחרות המגנים הימניים חליבה/אוזן)

    חושב שכמעט כל שנה יש קבוצות מעניינות כאלה או אחרות. הדבר היחיד שממש משתנה זה הרמה של המתחרות לאליפות, אם הן ממש טובות בד"כ הן גם מצליחות באירופה
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שנה שעברה ב"ש הייתה קבוצה חלשה משמעותית מזו של לפני שנתיים והיא נכשלה בבתים של האירופית, שגם אליהם הגיע עם המון מזל נגד לודוגורץ.

    גם מכבי עם המנהל המצוין קרויף הייתה קבוצה בינונית (אותה רמה בערך של הקבוצה שלהם ב16/17) והם כמובן הגיעו לבתים של האירופית עם הפוקסים הרגילים של איראנים ליריבה וליגה שניה באלבניה וכאלה. בבתים כרגיל הבלוף התגלה עם 0 שערים.

    אם כבר אז הירידה הדרסטית ביכולת של המוליכות הייתה בעונה שעברה.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אם לא בזבוזי הזמן הייתי אומר ששחקני אשדוד מכרו את המשחק אתמול.
    כל הכנסת כדור לרחבה של אשדוד הסתיימה במצב, פשוט התחננו שננצח את המשחק הזה.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    אי אפשר לקבוע עוצמה או איכות של קבוצה רק על סמך מה היא עשתה באירופה, זה ילדותי לטעמי לקבוע איכות של קבוצה(ועל הדרך של ליגה) על סמך כמה משחקים ביולי-אוגוסט שתלויים בעיקר בהגרלה ובכושר נתון כאשר הסגל עדיין לא שלם. ב"ש של הקיץ למשל זאת לא ב"ש של עונת 18/19 אותה יהיה אפשר להעריך לטוב ולרע רק בסביבות מרץ-אפריל.

    רוצים דוגמא, הפועל הנוראית של לוזון ב07/08 שפתחה את העונה עם 6 מ30 עד שלוזון פוטר העפילה לשלב הבתים באופ"א לאחר ניצחון על סולנה בחוץ(בעיטה חופשית של עובד) וגם גנבה ניצחון על חטאפה שהייתה אחלה קבוצה באותה עונה אחרי שלוזון הלך. וואו איזו קבוצה סופר איכותית, אז מה אם הם היו נראים כמו חרא בליגה והבקיעו משהו כמו 5 שערים בסיבוב אחד. "הצליחו באירופה", סיסמה ריקה מתוכן.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הפועל של לוזון ב07/08 זה מקרה יוצא דופן.
    בכל שאר העונות שנתנו קמפיין טוב באירופה גם רצנו לאליפות.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,250
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    ב-01/02 (רבע גמר, הפסד למילאן) סיימתם במרחק 8 נק' מהאלופה. גבולי, נניח.
    ב-06/07 (נוקאאוט, הפסד לריינג'רס) סיימתם במרחק 13 נק' מהאלופה.
    ב-07/08 (בתים) כמעט ירדתם ליגה. 26 נק' מהאלופה.
    ב-11/12 (בתים) סיימתם במרחק 17 נק' מהאלופה (הורדו להפועל 3 נק' על אירועי הדרבי).
    ב-12/13 (בתים) סיימתם במרחק 22 נק' מהאלופה.

    לעומת זאת, במשך שנתיים בלבד (09/10 ו-10/11) הצלחתם באירופה במקביל לריצה אמיתית לאליפות.

    סה"כ: 7 עונות מוצלחות באירופה, אליפות אחת ו-6 עונות בהן ההפרש הממוצע מהמקום הראשון עומד על 15.5 (הנה, זרקתי לך עצם).