מחזור 6 בליגת העל: ניצחון דחוק לבית"ר על כפ"ס; תיקו מאופס בין מ.חיפה לק"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏30/9/16.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,646
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    חוץ מהשער המדהים של אוחנה, הוא פשוט סוס עבודה, התנועה ללא כדור שלו היא ברמה מאוד גבוהה, הטכניקה, האחריות ואפילו הפס הלא צפוי קדימה, הוא שובר הרבה קווי הגנה עם הדריבל או המסירה. יכול להתפתח לשחקן מפחיד בעמדה שלו, אין בכלל ספק שזה הוא ההרכב הכי חזק שלנו למעט הובאן במקום ראדי.

    בקשר לבן שהר, רואים שהוא בעל רצון ותאמת שהפנדל המוחמץ דווקא היה לא רע, אבל כלום לא הולך לו, נקווה שיעבור.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איפה אדון דרמה2 שאמר לנו שמכבי פ"ת נחשבת מעבר לשאר קבוצות הליגה? לא מעבר ולא נעליים. קבוצת מומנטום, 3 משחקים טובים לפה, 3 משחקים רעים לשם, אין שום הבדל מהשנים האחרונות, ואם מישהו חושב שמכבי פ"ת תקשה על מכבי ת"א? אז תרשו לי לגחך, כמו שמכבי פ"ת נראתה אתמול, גם מכבי תיתן לה 4 במחצית. אני אגיד לכם יותר מזה, חצי מהקבוצות יפרקו אותה עד המחצית. קבוצה של חלק הכי תחתון של הטבלה. ראיתי קבוצות שנחשבות פחות טובות ממכבי פ"ת נותנות יותר פייט לבאר שבע העונה, גם אם בסוף הן מקבלות 3, כמו סכנין ורעננה

    מבחינת ב"ש, עשו את שלהם, גול מרהיב של אוחנה, לא יודע עד כמה הוא תיכנן את זה וזה גם לא מעניין, יצא לו גול מ-ר-ה-י-ב. אם מיגל ויטור נותן צמד לזכות ב"ש (אני לא אדבר על הטעויות המביכות של עמוס, יש לו איזה 5 כאלה במשחק, ובעיניי צחי גיגי שוער טוב יותר ממנו והלוואי שהוא היה השוער השני של מכבי ולא ליפשיץ). זה אומר הכל. אני חושב שמיגל ויטור היה ברחבה של באר שבע פחות פעמים מאשר ברחבה של מכבי פ"ת.

    אגב תמונת הסיום מבחינתי של המשחק אומרת הכל - קובי רפואה יורד מחויך עם ברק בכר. כן חברים, מאמן שחוטף 5 ויכל גם לחטוף 10, יורד מחויך מהמגרש. פאתטי.

    עכשיו באר שבע עם פראג במשחק הכי חשוב של שלב הבתים מבחינתה, ויוצאת לאחר מכן למשחק מבחן עבורה - קריית שמונה בחוץ. אם מכבי מנצחת את חיפה וב"ש לא מנצחת בצפון, היא לא עשתה פה כלום ובמיוחד כששבוע אחרי זה משחק העונה מספר 1 בטרנר.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אפשר לחשוב איזה קבוצות יש בליגה שהן ברמה של ב"ש פרט למכבי...אם אני מוציא את חיפה שהיא סוס שחור של ב"ש, כל השאר קבוצות חלשות באופן משמעותי אמורות לקבל חזק בראש, עם או בלי קשר לימי מנוחה. אבל שוב, יש לקבל בראש כמו מכבי פ"ת ויש לקבל בראש, להילחם, להגיע למצבים ולהראות שאתה חלק מהמשחק.

    אפשר לחשוב שאם אלישע היה מזמן את מליקסון הנבחרת היתה נראית יותר טוב, זה כבר מזמן לא קשור לזימון כזה או אחר של שחקנים. זה כל המעטפת והנבחרת עצמה - שים את מסי ורונאלדו וזה עדיין ייראה רע.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,708
    לייקים שהתקבלו:
    6,963
    1. אתה טענת שעד דצמבר אתם מסיימים את סיפור האליפות לא? איך זה מסתדר עם התצוגה שלנו אתמול ועם ההצהרה שלך אתמול שכל קבוצה אמורה לחטוף מאיתנו בראש?

    או שזה כמו עם אינטר והבתים באירופאית, שהצהרת שאם נשיג נקודה זה יהיה הישג ואחרי שהשגנו 4 נקודות פתאום התקפלת ושינית את הטענה שלך על איכות הבית רק כדי להקטין את ההישג שלנו כמה שיותר?

    2. מליקסון הוא הקשר הישראלי הכי איכותי שיש היום מבחינת יצירתיות, לא רק בישראל אלא בכלל כולל כל הלגיונרים שיש לנו.
    העובדה שהוא לא זומן לסגל היא הזויה, לא פחות, בלי קשר לאיזה הישגים נגיע או לא נגיע בקמפיין.
     
    hbs7 ו-yakar אוהבים את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,708
    לייקים שהתקבלו:
    6,963
    העובדה שהוא לא פתח בהרכב מעידה לטעמי יותר על קובי רפואה ועל ההכנה שלו למשחק מאשר על דנינו.
    דנינו טוב יותר משני הבלמים של מכבי פתח תקווה שפתחו אתמול ואני חושב שהחיסרון שלו הורגש.
     
  6. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    הרכב שלא יכול להיות העונה .
    (אלא אם נעבור שלב האירופית )

    "6 זרים זה מיותר"
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא, אני טענתי שאם תאבדו נקודות ואנחנו נמשיך בקצב שלנו אז זה ייסגר עד סוף המשחקים באירופה - אל תכניס לי מילים לפה, למה זה לא פעם ראשונה שאתה עושה את זה ואני פשוט אתעלם מההודעות שלך ואפסיק להגיב לך. עקרונית זה עדיין יכול לקרות, זה לא אומר שאני מאמין שזה יקרה, אם ב"ש לא תצליח לחזור כמו שצריך מאירופה ותפסיד למכבי זה אפילו תסריט יותר מאפשרי. שורה תחתונה, מחזור 6, מכבי מובילה ב-3. מה יהיה מאזן הכוחות במחזור 7 או 8? לא יודע אני לא מדיום.

    תרצה או לא תרצה, אינטר שמה זין על באר שבע (כל קבוצה ישראלית היתה מנצחת את אינטר הזאת בסאן סירו כמו שהיא התייחסה למשחק, גם מכבי הנוכחית או זו של אוסקר/פאקו/סוזה/מי שתרצה, גם חיפה הגדולה וגם הפועל - כולן ללא יוצא מן הכלל) וסאותהמפטון לא באה לפה עם ההרכב החזק שלה, עובדה מוגמרת היא שהיא השאירה 4 שחקנים בכירים למשחק מול לסטר - זה שהצלחתם להוציא מזה 4 נקודות יופי לכם, זה עדיין לא משנה את המציאות. יאללה תתקדם. לא תשנה לי את הקו מחשבה.

    בהחלט יכול להיות שזה הזוי שהוא לא זומן, אני לא חושב שהוא או כל אחד אחר היה משנה משהו בנבחרת, כמו שאמרתי לך, זה כבר מעבד ליכולת על הדשא, זה כל ההתנהלות.
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דנינו היה טוב במערך של 3 בלמים
    צריך לראות איך הוא במערך של 2 בלמים
    בכל מקרה מקום בסגל הנבחרת אין לו
     
  9. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    מה אתה אומר שנחיה ונראה לגבי פתח תקווה? הם עדיין מקום שלישי.
    פתח תקווה באה אתמול לשחק כדורגל, הם לא ניסו לשחק הגנתי . הם היו אגרסיבים וניסו להפעיל לחץ גבוהה . הגול המהיר הקשה עליהם.

    לא בטוח בכלל שהם מקבלים 5 ממכבי. עד המשחק אתמול הם ספגו 4.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא יודע איזה משחק ראית, אתמול הם לא עברו את החצי. לא משנה פתוח או לא פתוח. הם לא חיברו יותר מ-3 פסים.
    כמו שהם שיחקו אתמול מכבי נותנת להם 5. אבל הם לא ישחקו ככה מול מכבי, הם כבר יבואו עם 5 בהגנה+3 גרזנים אחוריים.

    זה שהם מקום 3 אומר משהו על הליגה לא? כמה קבוצות בעולם, במקום שלישי, אתה מכיר שמקבלות 0:5 ללא תנאי? היום אני לא מכיר הרבה, למעשה כיום בכדורגל אני לא מכיר אפילו מקרה אחד. מקבוצה שבמקום 7 8 9 ואילך אני יכול לצפות שב"ש תפרק 5. מקבוצה שבמקום 3 אני מצפה שתראה כמו קבוצת כדורגל. אתמול הם נראו כמו קבוצה שהרכיבו 11 בבית ספר ושיחקו מול נבחרת ברזיל.

    גם הפועל חיפה מקום 4-5, מה זה אומר?

    ויש מצב טוב שההפסד הזה יתחיל כדור שלג במכבי פ"ת, לא אתפלא אם כך יהיה המצב.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא ממש מעודכן בכל מה שקורה עם דנינו אבל כן שמתי לב שהוא הפך לשחקן ספסל העונה. בנוגע למה שאמרו כאן על שלושה בלמים - זה בהחלט נכון ואולי אני נתלה באילן גבוה, אבל לוקאס וינטרה על אף האיטיות שלו היה בלם ליגה לא רע לקבוצת תחתית בספרדית במערך של שלושה בלמים ובהפועל ת"א אשתקד הוא היה כושל, מביך. אז נכון שכל הקבוצה הייתה חלשה אבל משחקן כזה אתם מצפים לערך מוסף. הלוואי והוא היה מציג יכולת כמו קוייאר למשל למרות שאתמול הוא היה חלש וגם איפשר ללוסיו לכבוש את השער הראשון. ונחזור לדנינו - קודם שיהיה שחקן הרכב בנבחרת הצעירה, שיחזור להרכב במכבי פ"ת. אולי מדובר בשחקן צעיר שרואה שקצת פחות הולך לו והוא מוריד את הראש? אני לא יודע. אני בטוח שרפואה רוצה לשלב שחקני בית.

    את האיכות של מכבי פ"ת נמדוד ביתר המשחקים העונה, אני עדיין חושב שהיא יריבה קשה ותשאלו את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. אפילו את הפועל ת"א.

    לגבי מאבק האליפות - אוטוטו הקבוצות נפגשות. אני חושב שבליגה דווקא מכבי נראית לי קצת יותר רעבה מאשר באר-שבע, אולי זה בגלל הדרבי ואולי הטירוף של טב"ח. בכל-מקרה אם באר-שבע תעשה נס ותעפיל הלאה באירופה בעוד מכבי תפסיד בהולנד ותודח כמעט סופית - זה אולי יכול להטות את הכף במובן מסוים.
     
  12. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    1. מי אמר שדווקא מכבי תברח לב"ש, ולא ב"ש למכבי? הנבואה ניתנה לשוטים. זה פשוט מיותר לדבר על דברים כאלה בשלב כזה של העונה.

    2.תזכיר לי כמה קבוצות ישראליות ניצחו קבוצה אירופית גדולה במשחק חוץ? לדעתי גם מכבי פתח תקווה מנצחת את אינטר כמו שהם באו , לא?

    3.אתה בוחר לשכוח שסאוטמפטון ניצחה 3-0 את ספארטה פראג עם אותם שחקנים על המגרש( מלבד שחקן אחד שהחליף אותו רכש ב11 מיליון פאונד , איזה ירידה)
     
    hbs7 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסכים שנראה שמכבי תפסיד ואף תתבזה בהולנד אבל בכדורגל למדתי ששום דבר לא סגור וקצת זחיחות מהצד השני יכולה לשנות את הכל.
    אני לא מבין על סמך מה קבעו אתמול בשידור, יותר נכון אלון חרזי שקצת קישקש יותר מידי - שהסגל של מכבי איכותי ועמוק מהפועל באר-שבע ואני לא חושב שזה נכון אפילו בחוליית ההתקפה, שלא נדבר על הבעיות שיש בחלק האחורי של מכבי גם בהרכב מלא.

    לא רואה טעם לפקפק בהישג של באר-שבע, זה פאתטי לחלוטין. מדובר במשחק חוץ למען השם, קבוצה ישראלית הייתה רועדת רק מהמחשבה על סאן-סירו. לא רוצה לזרוק לאוויר אמירת חסרת ביסוס אבל מי אמר שמכבי ת"א מנצחת שם? מכבי הפסידו ליריבה מאוד חלשה בחוץ. ברור שגם הייתה בעייה מנטאלית, ועדיין. ביטחון עצמי בקבוצה שלך זה אחלה אבל אין לדעת, אתה דיברת במונחים של 'מכבי תברח' או 'מכבי תסגור את סיפור האליפות', כאילו היא יוצאת לטיול כמו בעונת הסוזה וזה לא נכון, קצת שחצנות הייתי אומר.
     
    hbs7 ו-yakar אוהבים את זה.
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    רשמתי שאנחנו לא קבוצה בינונית, בבקשה לא להכניס לי מילים לפה. ואני פה חביבי אפשר לתייג אותי תמיד, לא בורח.

    דנינו חזר מפציעה לא קלה, לא רוצים לסכן אותו כזה מהר.

    לא הייתי במשחק, לפי חברים שכן היו במשחק היה נחמד אבל פחות מאשתקד.

    לפחות תמונה אחת שהתקבלה בוואטסאפ עשתה לי קצת טוב-
    http://up416.siz.co.il/up2/rdujynwzwzzm.Xxx
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    החמאת מאוד למכבי פ"ת כשאתה אמרת שאתם לא קבוצה בינונית - בינונית זה מחמאה למכבי פ"ת כמו שהיא נראתה אתמול. אני נוטה להאמין או לקוות שזה לא היכולת האמיתית של מכבי פ"ת, כי אם כן היא מועמדת חזקה לרדת ליגה.

    לא הבנתי מה הבן אדם אוהד הפועל פ"ת רצה להגיד בתמונה הזאת? אשליה? במה בדיוק. זה תמונה מאתמול?