מחזור 7 בליגת העל: הפועל ת"א מביסה את מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏19/10/12.

  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כי זה מגוחך שאתה אומר שאנחנו גרועים כי לא פירקנו לחתיכות קבוצות שלדעתי אנחנו יותר טובים מהם! זה פשוט מגוחך להגיד את זה! זה לא מי שנצחת יותר טובה למה אתה לא מבין את זה?!
    אנחנו נדע מי יותר טובה בחודש מאי כשתגמר הליגה ונראה את הטבלה, ובנוסף נדע אם הקבוצה שלנו היא כישלון או הצלחה, עכשיו אנחנו בטח שלא יודעים ואין דבר שיותר מעצבן אותי מלראות תגובות של "אנחנו פח" כשאנחנו נמצאים רק בהתחלה.
    אתה רוצה דוגמאות למחציות טובות? מול בית"ר שיחקנו מחצית שנייה טובה מאוד ורק אקסברד החמור מנע מאיתנו 3 נקודות, מול מכבי חיפה רק אלילת המזל החזירה את חיפה עם נקודה הביתה, ויהיו לי עוד הרבה דוגמאות טובות כי כמוש אמרתי אנחנו רק בהתחלה יש עוד הרבה משחקים.
    תתחילו להכנס לפרופורציות כבר כי המטרה היא פלייאוף עליון ולא יותר מזה, מה שקובע זה מבחן התוצאה בנתיים התוצאות לא רעות בכלל ומעמידות אותנו בתמונת הפלייאוף העליון שזאת המטרה, היציבות והמנטליות של קבוצת צמרת תגיע כשאנחנו נהיה אחת כזאת, בנתיים אנחנו נראים כמו קבוצת מרכז טבלה טיפוסית (בשקלול של כל המשחקים ולא רק מהזויתש לה משחק היום).
    בנוסף הפגרה זה אמנם לא תירוץ אבל אני מאמין שיש לזה חלק נכבד מהיכולת המחרידה היום, וגם העובדה שמצפה לנו רצף משחקים יותר נוח מזה של תחילת העונה ויותר סיכויים להשיג נקודות.
    יותר מזה אני לא מגיב יותר כי כל שבוע מחדש אני חוזר על עצמי, במצב הנוכחי זה או יכולת או נקודות אתה תבחר, מבחינתי הפסד אחד בשבעה משחקים זה טוב בשביל קבוצת מרכז טבלה אל תשכח שזה מה שאנחנו.

    שי, אין לי בעיה שתבקר כמה שאתה רוצה אני נתתי את חיפה דוגמא לקבוצה שנראית לא פחות גרוע מאיתנו ועליה אף אחד לא אומר דברים כמו "היא מועמדת לירידה" ופתאום אוהד של חיפה התחיל בהקנטות של ילדים ובתחרות מי פחות חלשה, אותי זה מעצבן.
     
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לאשדוד יש המון אופי העונה.משחק שקול שהיה צריך להיגמר בתיקו נגמר בנצחון בדקות הסיום.אשדוד עוד לא הרשימה אותי בשום משחק העונה אבל מי כן מרשימה בליגה?הגיע הזמן שהיא תתחיל להיות בצמרת של הליגה כן היא באמת שם.אשדוד היא אולי הקבוצה הכי ביתית שיש בליגה וזה יכול לעזור לה לקחת אותה קדימה העונה גם אם היא תהיה קבוצת חוץ בינונית.

    מה שכן לאורך זמן הסגל שלה מאוד חלש וכמעט ואין מחליפים טובים והיא תקווה שלא יהיו יותר מידי פציעות.
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אנחנו לא נמצאים בהתחלה אחי.. אוטוטו כבר רבע ליגה..
    וזה לא שיחול שיפור דרמטי ביכולת. תאורתית זה יכול לקרות, מעשית זה כנראה לא יקרה בלי שינוי בינואר.

    מה שאני אומר אולי מגוחך בעינייך, בעיניי זה מגוחך שאתה רץ וצועק שיש 5 קבוצות גרועות מאיתנו בליגה, אבל הטבלה לא משקרת - וכרגע זה פשוט לא נכון.
    ולא שתגיד שהגענו למצבים ושיחקנו טוב ובלה בלה.. פשוט לא..

    הבעיה שלי במה שכתבת לא הייתה זה שאתה מאמין בנו, זה טוב ויפה, אלא בזה שאתה כל הזמן מנסה להצטדק וחושב שכולם תופסים את באר שבע, זועק על זה שאורמים שנרד ובמשחק הימורים שם 1-8 כי כל ההימורים הלכו על בית"ר ולא עלינו. ההמלצה שלי אלייך היא שתביע דעות משל עצמך מבלי להתייחס לדעותם של אחרים, ואם כבר אתה מתייחס לדעות הללו, אל תקפוץ ישר שאומרים "באר שבע קבוצת תחתית".

    יאללה, הדיון הזה באמת לא ראוי לכאן, אם כבר לאשכול שלנו, אז שיהיה שבוע טוב!
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המחזור השביעי יצא לדרך היום וזו הפעם השביעית העונה שהפועל רמת-גן נראית יותר טוב מהיריבה שלה אבל שוב עושה במכנסיים ליד השער ופרדי דוד צריך להסתפק בתיקו. חבל עליה כי מדובר בקבוצה דלת משאבים ונטולת איצטדיון ביתי ובכל-זאת היא משחקת התקפי ללא רגשי נחיתות.
    חשבנו שנתניה תצטרך כמה מחזורים והיא תעלה על דרך המלך אבל המשחק שלה ממש לא משתפר. לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות שטל בנין ואחמד סבע לא משדרים על אותו גל. אבל אותי יותר הרגיז המקרה עם עלי חטיב. צודק טל חן בכל מילה - דווקא היות והיה שותף למקרה המכוער בעונה שעברה כשחווה אלימות על בשרו - חטיב צריך להירגע. טל חן הוא האחרון שיהיה פרובוקטור. אם נחזור לכדורגל - האמצע של נתניה חלש מאוד ובהתקפה יש יותר מידי בלאגן. היום היו כמה שחקני נוער בהרכב אם אינני טועה ומעניין איך זה יימשך.

    בפעם הראשונה העונה הפועל חיפה הכתיבה את הקצב והיא כן הייתה ראויה לתת גול אבל המשחק שלה מאוד לא מגוון ואין מספיק אמונה בצד השחקנים. קלינגר איש מוערך בכדורגל שלנו אבל גם אם בנה קבוצה לא רעה - התוצאות מביכות. לגבי הטענות על כץ אני די חצוי.

    אלירן עטר עם שער שביעי העונה בשבעה משחקים. אבוחצירא כבש בעונת 2008/09 תשעה שערים בסיבוב אחד. מעניין אם עטר ישמור על ממוצע הבקעות כזה. מכבי עושה את העבודה בכל משחק עם המינימום. לא נותנת שואו אבל לא בהכרח צריך. אגב, כל-כך ברור שבן-דיין יהיה זה ששיבור את האופסייד. למה לעמוד נכון ולהיות מרוכז כשאפשר להיות השחקן הישראלי המצוי ולהרים את הידיים לקוון?

    אין ספק שאשדוד מתחילה לנצח ביותר משחקים צמודים מאשר בעבר וזה מעיד על משהו, גם אם הפנדל הגבולי עזר לה. ק"ש אולי יוצרת מצבים אבל לא דומיננטית כמו בעונה שעברה. אנחנו לא מצפים שתהיה כזו אבל היא לא מחזיקה מספיק בכדור, ההגנה נראית פרוצה והשחקן שהכי חסר הוא רן בן-שמעון. ק"ש חייבת להשיג ניצחון במהירות אחרת לברק בכר יהיה לא קל, בטח כשגם אירופה בפתח. מה עם סולליך אגב?

    ברשותכם, סטייה קלה מהדיון:
    מכבי חיפה אמנם מאיימת הרבה על השער אבל לא כל בעיטה היא מצב של מאה אחוז. חיפה לא נראית עד כדי-כך טוב ויש ליקויים רבים במשחק ההתקפה שלה. אבל כן היא משחקת יותר טוב מהפועל. יהיה משחק שקול ומעניין מה יהיה עם אביחי ידין, אני בתור אוהד עדיין לא בטוח איך נקבל אותו. ידין נתן הרבה להפועל אבל מה שקרה הקיץ זו בושה. בכל-מקרה יהיה עוד זמן לדבר על כך.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אתה צודק הטבלה לא משקרת, לפי הטבלה יש 6 קבוצות יותר גרועות מאיתנו (ואנחנו עם משחק חסר).
    יש הרבה מאוד אנשים שממעיטים ביכולות של באר שבע אם הייתי מתייחס לכל אחד זה בחיים לא היה נגמר, לפעמים אנשים אומרים הערות מקניטות ולפעמים הם סתם מזלזלים בבאר שבע אז אם אפשר לפחות לנסות להוכיח להם שהם טועים אני יעשה את זה.
    אם הייתי מצטדק הייתי עיוור למציאות והייתי בוחר להגיד שהיום לא שיחקנו כל כך רע, אבל אמרתי ששיחקנו בושה וחרפה משחק מחפיר ועלוב ברמות הכי קשות שראיתי, אבל זה רק חלק קטן מהפאזל שנקרא הפועל באר שבע ועדיין אי אפשר לראות את התמונה הכוללת.
    רבע ליגה? גם כשנגיע לרבע ליגה לא נקבל תמונת מצב אמיתית.
    השד לא נורא כל כך, ולא אכפת לי מה אוהדי בית"ר או חיפה או מכבי אומרים מה שחשוב זה שהאוהדים שלנו יבינו את זה כי בסופו של יום על האוהדים יקום וייפול דבר והם בוחרים אם לעודד ולהרים את הקבוצה או למחות ולהתלונן ולעשות בדיוק את ההיפך.
    שבוע טוב לך ולכל הפורום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/12
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
  7. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    נכון, אבל אם לא תקח את הנקודות נגד הקבוצות האלה ממי תיקח? מכבי תל אביב? יכול לעבוד במשחק אחד, לא לאורך זמן.
    בחמשת המשחקים הקרובים יש לך לנסוע לקריית שמונה ובלומפילד ומשחק בית נגד אשדוד.
    נניח ש4-5 נקודות במשחקים האלה יהיו בסדר. העניין הוא שאני בספק גדול מאוד אם הפועל באר שבע של פתיחת העונה הזו מסוגלת להוציא 6 נקודות מעכו והפועל רמת גן, אני נוטה יותר לכיוון הלא וכאן הבעיה הגדולה, בסוף הרצף הזה כבר נהיה במחזור ה-11, הטבלה כבר תופסת צורה בשלב הזה וקשה מאוד להתרומם יותר מדי.

    תזכר רק בעונה שעברה, אני לא חושב שמישהו האמין בפתיחת העונה שהפועל באר שבע תבטיח את ההישארות שלה רק במחזור האחרון.
    אבל שאתה מפסיד בחמשת המשחקים הראשונים לבית"ר ורמת השרון בבית כל החשיבה משתנה וקשה מאוד למחוק את זה.
    שבע נקודות בשישה מחזורים זה מעט מדי, ניצחון אחד בשישה מחזורים זה מעט מדי, (כמובן בהנחה שהמטרה היא פלייאוף עליון).

    תסתכל על הטבלה של הליגה הלאומית בזמנך הפנוי, תראה שם קבוצה בדיוק עם המאזן שלכם(פחות המשחק החסר נגד קריית שמונה) ועם יחס שערים זהה, אני יכול להגיד לך שאני לא כל כך אופטימי לקראת ההמשך.
     
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נכנס כמחליף במחצית השנייה במקום לאנצ'ה.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    עשה טעות שבחר בק"ש ולא בנתניה.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא הייתה לו אפשרות לבחור במכבי נתניה.
     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    מה זאת אומרת?
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כבר כתבתי את זה באשכול של מכבי נתניה: הקבוצה לא הייתה מוכנה להשאיל את השחקן מבלי שתהיה לה אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו. מדיניות זו נדרשה על ידי אוהדי הקבוצה במשך שנים והעונה הנהלת הקבוצה יצאה בהודעה שהיא מיישרת קו עם האוהדים בנושא.
     
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    פנדל יותר ברור מזה אין, רק שלא יגידו שהשופטים מקפחים אותם.
    בית"ר פשוט גנבה שער למרות מחצית חלשה ביותר בני יהודה שלטה בכדור ואם הייתי אוהד בית"ר הייתי מתפלל לשרוד את המחצית השניה בשלום.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מצחיק לראות עברייני צעצוע כמו ריקן ובן שושן, מנצלים התחממות כדי לתפוס שחקן בצוואר (ריקן), ולסתור לו קלות (בן שושן)... ככה זה שמוכרים לך שאתה שחקן כדורגלן, אבל אתה לא... כל מה שנשאר לך זה להמשיך להעביר קריירה בינונית ומסכנה בליגת העל, ולנסות למצוא חן על ידי אוהדיך בכך שתשחק אותה ביריון.

    הייתה נגיעת יד ברורה, אבל הייתי שמח לראות את זה מזווית אחרת, אם הכדור היה הולך לפנים של המגן, והוא עשה תנועה אינסטנקטיבית להגן על הפרצוף... לא הייתי תולה פה את ריינשרייבר. מהזווית שהראו קשה היה לראות.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אני ראיתי כדור שמוסט מהבטן ליד ובמקסימום היה חוזר לשחקן של בני יהודה, אבל אם אתם אומרים....

    בני יהודה עד הכניסה של עגייב בדקה ה30 הייתה בגדר נעלם על המגרש, אבל תספרו לעצמכם מה שנוח לכם אוהדי ב"ש.