מחזור 7 בליגת העל: מכבי חיפה מדלגת גם מעל בית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏23/10/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה היה רשום?

    נתניה בקלילות מובילה על ב"ש שממשיכה בצלילה שלה...אין ספק שעטר עושה מהפיכה עם הילדים...והיה אופסיידון קטנטון (עם היד) של סבע.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    משהו בסגנון של:"גמל טעית בדרך, פה זה ליגת העל" רק עם ניסוח יותר מצחיק.
     
  3. שגיא Guest

    גיא עזורי לא יוכל להמשיך אחרי המשחק הזה בתירוצים של "חוסר תיאום בהגנה" או "משחק הגנה לא טוב". הוא יצטרך להודות. חוליית ההגנה שלו חלשה. השער השני של נתניה לדעתי הוא גם שער של קאלה. הכדור אמנם היה חזק, אבל עבר חצי מטר לידו. אם היו הולך לחיבורים לא הייתי אומר כלום אבל לדעתי זה גול שהוא היה צריך לקחת. ועזבו את החור האדיר שהיה בהגנה. גם אוקוצ'ה קיבל כדור מבלי שאין אף שחקן הגנה אדום באיזור. ולמרות שהוא התמהמה ולקח את הזמן גם את גזל שבא מאחור אף אחד לא סגר וזה נגמר ב1-0.

    לא משנה מה תהיה תוצאת הסיום, גיא עזורי יהיה חייב לעשות שינויים בהגנה. הוא יכול להתחיל מלהחזיר את יניב אלול ולשחרר את אחד מהבלמים הזרים שלו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני שמח עבור בני-יהודה שהיא לא הרימה ידיים למרות כל ההחמצות הנוראיות שלה, ובסופו של דבר הצליחה להשיג ניצחון צודק לחלוטין, עם שערים בדקות האחרונות, וזה דבר שמראה על אופי. משה ביטון החמיץ היום מכל מקום אפשרי, בעיקר אחרי כדורים חדים ומדודים של עומרי אפק המצויין, אבל הוא כיפר על כך בענק. תמיד אמרתי שמשה ביטון חלוץ סופר-מוכשר: הוא מהיר, טכני, יש לו מיקום, אבל הבעייה היא שהוא לא כובש מספיק. גם אלירן עטר הבקיע היום סוף-סוף ואולי הוא יוצא לדרך חדשה וזה מצויין עבור בני-יהודה. הפועל חיפה איכזבה היום בגדול לא בגלל ההפסד, אלא בגלל הצורה בה השחקנים שיחקו. ערן לוי עוד ניסה לנהל, אבל זהו. כל-כך הרבה סירבול בקבוצה של שלומי דורה. בלו היה היחיד שהיה קרוב לכושר הרגיל שלו. בני-יהודה עד עכשיו לא שיחקה טוב נגד אף קבוצה רצינית והניצחון היום נותן לה מקפצה להמשך.

    מדהים מה שקורה בקופסא. באר-שבע מוחקת מהר מאוד יתרון של שני שערים של נתניה וכרגע תיקו 2-2. השער של אסולין בנבדל שינה את כל התמונה לגבי המשחק של נתניה, שהייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון, אחרי שני שערים מהירים פנטסטיים. הגול הראשון של אחמד סבע היה מנבדל והשופט אשר כהן מציג משחק חלש. אבל את נתניה זה לא אמור לעניין. היא כבשה שערים יפים מאוד. סבן היה זה שבישל לאחמד סבע וזה טוב עבור נתניה, כי עד עכשיו הוא אחד מהשחקנים הכי חלשים בקבוצה מפתיחת העונה. שתי ההגנות נראות מאוד חלשות. מעניין כיצד יגמר המשחק הזה.

    דיברו כאן על משחקי העבר בין חיפה לבית"ר בקריית-אליעזר. את הפילוסופיה שלי לגבי המשחק אני ארשום בהמשך, אבל אני רק רוצה לציין שלא מזמן, כאשר הפועל כשלה נגד חיפה, ועלה דיון על המשחק בקריית-אליעזר - אז החלטתי לבדוק את המאזן של שאר קבוצות הצמרת נגד חיפה. הסטט' של בית"ר אפילו מצויינת. חמישה נצחונות מול ארבעה הפסדים, שרובם היו כשבית"ר הייתה קבוצת תחתית. בית"ר לא הפסידה לחיפה כבר שלוש עונות והיא ניצחה שם פעמיים, בשתי האליפיות בהן זכתה. אני לא אשכח דווקא שני משחקים אחרים - את שמינית גמר הגביע בעונת 07\2006 - המשחק הראשון ששודר ב5+ LIVE. התקפות בכל צד מרגע לרגע, כדורגל התקפי פנטסטי, שני גולים מדהימים - אחד של זנדברג מהאוויר ומהצד השני של קולאוטי אחרי התקפה יפה ומהירה של חיפה, ודרמה גדולה עם פנדלים בסיום. המשחק השני - חיפה מפסידה 'משער עצמי של אלון חרזי' אחרי שאוואט פיספס את הכדור. אחד השערים הכי מטופשים שאני זוכר. אבל תראו איפה אוואט היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/09
  5. שגיא Guest

    והנה רק תקפתי את ההגנה של עזורי ופרגל מצליח לכבוש ובכך קונה לעצמו עוד איזה שבוע או שבועיים

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    משחק מרובה שערים בקופסא, כבר 2-2 אחרי 30 דקות ונראה שיהיו עוד שערים.
    שתי הקבוצות כובשות שערים מנבדל(סבע בנתניה, אסולין בב"ש) ורק נקווה שהשופט והקוונים לא יאבדו את השליטה על המשחק הזה.

    ---
    בנושא אחר, כתבה נחמדה על המשחק בשני אליו בית"ר מגיעה כאנדרדוג ומכבי חיפה כפייבוריטית כהגדרת התקשורת.

    http://www.beitar-jerusalem.net/article_34...9f8633e96360efa
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/10/09
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    הקוונים כבר איבדו שליטה על המשחק , 2 שערים מנבדלים.

    עזורי צריך להפסיק לזיין ת'שכל ולהאשים את חוסר התיאום של הקבוצה/ההגנה/ההתקפה או לא יודע מה , יש בבשביל זה משחקי אימון , מחנה אימונים , אימונים היה לו הרבה זמן בשביל זה.

    הוא רק מחפש להביא שחקנים כי הקבוצה לא טובה , שאלונה תתן לו כבר בעיטה הוא רק מבזבז כסף לקבוצה ומבזה את הקבוצה.
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שבטוח כיף לראות משחקים של באר שבוע,תמיד יש המון גולים.
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    בתור אוהד הקבוצה זה ממש לא כייף
     
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    באר שבע למעשה מחליפה את מ.ס אשדוד של השנים האחרונות, כאשר האחרונה יותר שמרנית העונה ופחות כובשת וסופגת, לפחות בינתיים.
    ככל הנראה יפלו עוד שערים במחצית השניה, האם נתניה תחזור ליתרון ובאר שבע תעלם כרגיל בחצי השני? או שאולי באר שבע תתאשת ותעשה מהפך בדרך לשלוש נקודות? גיא עזורי התראיין ואמר משפט חכם: "משחקים של הפועל באר שבע אי אפשר לחזות" והוא צודק, זו עובדה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/10/09
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    עד עכשיו כל המשחקים שלנו במחצית השנייה לא שיחקנו בכלל .
    עכשיו בוא נראה מה אנחנו מסוגלים לעשות מול קבוצה ללא הגנה בדיוק כמונו.
     
  12. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,317
    לייקים שהתקבלו:
    387
    איזה עצבים עם נתניה.. זה מתחיל בנאיביות גדולה שגורמת לשוויון מוקדם (כמובן שמוצדק.. לב"ש התקפה מעולה כשלנתניה הגנה חלשה) אחרי יתרון בטוח ואז זה ממשיך בשיטה שמאפיינת את עטר: כדורים ארוכים מפגרים (כש90% מהם מסתכמים באיבוד כדור) כשבמקום לחפש את המסירה הקצרה (ויש אופציות קצרות מעולות) יוצא שהם מאבדים כדור (עיצבן אותי כשפעמיים הם עשו את זה 40 מטר מהשער.. מה ההגיון?). ממש מעצבן לראות שכל כדור של נתניה מתחיל במסירה ארוכה ונגמר באיבוד כדור.

    עריכה: נגמר. איזה מזל. ב"ש היו חייבים לנצל את המתפרצות המצויינות.. מזל גדול.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/10/09
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלומינשטיין הביא חתיכת החמצה בסוף,ציפיתי ליותר ממנו,עד עכשיו יצא לי לראות 3 משחקים שבהם הוא שותף והוא לא הראה כלום תכלס,אפילו שהוא נכנס כמחליף בכל המשחקים עדיין הוא לא הראה ממש כלום.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תם לו משחק מאוד מהנה בקופסא, הזדמנויות רבות וארבעה שערים - כן יירבו משחקים כאלה בליגת העל, למרות שמרכז השדה של שתי הקבוצות היה חלש מאוד. השערים של באר-שבע אומנם היו מעפנים מאוד בהשוואה לשני הגולים הנפלאים של נתניה, באר-שבע כבשה שני גולים ממצבים נייחים ולא מהתקפות של כדורגל, אבל קודם כל זה לא משנה כי כל שער זה שער, ודבר שני - במחצית השנייה באר-שבע הייתה הרבה יותר טובה ואולי הגיע לה לנצח. לקראת הסיום היא זו שהייתה קרובה לכבוש עם מתפרצות מהירות מאוד בעיקר בגלל מליקסון ורביבו, אבל אסולין ובלומשטיין לא היו מדוייקים וקיבלו החלטות לא נכונות. אני לא יודע כיצד בלומשטיין משחק בדרך-כלל, אבל היום הוא היה חלש לדעתי, וגם החמיץ אחרי שהשוער של נתניה היה על הדשא אחרי שקפץ על אסולין, שסידר לו מצב נהדר. יכול להיות שהגיע לבאר-שבע פנדל. בכלל, המשחק הזה 'זכה' לשיפוט ירוד מאוד. התיקו לא מקדם אף אחת מהקבוצות.

    שאר המשחקים בינתיים - מכבי פ"ת מוליכה באשדוד. למה אותי זה לא מפתיע? נראה כמה ייגמר בהמשך...גם סכנין ביתרון, 1-0 בבית על הפועל רעננה. סכנין חייבת לנצח. מעניין אם אפקט המאמן החדש יעשה את שלו.
     
  15. שגיא Guest

    הפועל באר שבע בהחלט יכולה לצאת מאוכזבת. היא הייתה הרבה יותר טובה. גיל בלומשטיין היה חייב לכבוש, כמו שגם אסולין היה חייב לכבוש בשתי הזדמנויות אדירות שהיו לו. בסופו של דבר, באר שבע ממשיכה להיות הרבה פחות פרודקטיבית במחצית השניה. ונתניה, לעטר עדיין יש עוד הרבה עבודה.