מחזור 7 בליגת העל: מכבי חיפה מדלגת גם מעל בית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏23/10/09.

  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא בזה ולא בזה אנחנו נופלים מכם. צאו מהסרט שלכם.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חשוב לי מאוד לראות מחר עולה לכר הדשא בעילוט קבוצה רעבה. בלתי-אפשרי לבקש מהשחקנים להתעלם מהקרנבל ביום חמישי, אבל הם צריכים להגיע למשחק דרוכים לפחות מבחינה מינימלית. כי בליגה המצב רחוק להיות טוב, בניגוד לזירה האירופית. אחי-נצרת תבוא כדי לתת את הלב, היא תילחם ותירק דם, הרי הקבוצה רוצה כותרות חיוביות בעיתון ואין מבחינתה כמו להוריד לקרקע את הפועל ת"א, שנמצאת באולימפוס אחרי ההצגה ביום חמישי. מה שאני לא בטוח לגבי השחקנים מחר. אין ספק שאנחנו קבוצה הרבה יותר מוכשרת ויש לנו יתרון בכל עמדה על המגרש, אז הרבה תלוי ביכולת של השחקנים. לדעתי טוב מאוד שנאתכו ירוד לספסל. הוא גם עייף וגם מזייף. ולמנטאש מגיע להמשיך בהרכב. מעניין יהיה לראות את ידין כשחקן היותר התקפי מבין השניים באמצע. הייתי מעדיף שאחד מרביעיית ההתקפה יזכה למנוחה, אבל גוטמן משתף את כולם. רק יבואה היה זה שלא הצליח לו נגד וינה, נקווה שהפעם הוא יספק יכולת טובה עם שער. ואני כבר אומר מראש שאני צופה לירידת מתח גדולה בעיקר אצל שכטר, כי זה כל-כך מתאים לו. לפני שש עונות השלימה הפועל טרבל על אחי-נצרת כשניצחה אותו בכל המשחקים בליגה. אני מקווה מאוד שזה יקרה גם השנה. בהצלחה לאדומים מחר, אסור לתת לחיפה לברוח וחייבים להגיע לדרבי במוראל גבוה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני נאלץ להסכים עם הנרי. הדבר היחידי שנתניה נופלת מב"ש זה כמות האוהדים שמגיעה למשחקים אבל אני לא מאשים אותם, מתייחסים אליהם כמו לזבל, בעוד בב"ש היו צמאים למשחקים מול הגדולות כמו למים.

    חבל שהמשחק היום הסתיים ב-2:2...היה שווה 3:3 ואולי אפילו יותר...
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתה רק מסתכל על השחקנים שיש בהפועל שזה מדהים איך הם עם 9 מ-18?! פשוט גלאקטיקוס זה מה שיש בקבוצה הזאת. מבחינת חומר שחקנים היא שווה למכבי חיפה ואולי גם עולה עליה למרות שהמשחק ביניהן הסתיים בניצחון חיפאי, היה משחק מצוין שיכל להסתיים לכל כיוון.

    וינסנט אניימה, דדי בן דיין, איתי שכטר, סמואל יבואה, נמניה ווצ'יצ'ביץ', גילי ורמוט, ביברס נאתכו, שי אבוטבול, זוראב מנטשווילי (עושה את עבודתו השקטה), דאגלס דה סילבה, מיכאל זנדברג, אביחי ידין (השתפרות פלאים מכפ"ס), ואני לא מדבר על הצעירים הכשרונים זהבי, לאלא, מרעי. הבעיות של הפועל זה בונדר וקנדה...ועדיין יש להם פשוט קבוצה מפחידה, והם בהחלט פייבוריטים בדרבי בלי קשר לתוצאה שהם יעשו מחר בעילוט (לדעתי יהיה 2 או 3:0)

    להבדיל מהפועל אם מכבי תפסיד בדרבי בלי קשר לתוצאה של חיפה מול בית"ר יהיה לה קשה מאוד לחזור למאבק במיוחד כשמצפים לה משחקים מאוד קשים בוסרמיל, מול חיפה בבלומפילד ומול בונקר פ"ת-לוזון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/09
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אם הייתם אומרים לי לפני המשחק לא הייתי קונה תיקו בשום אופן, בדקה ה-20 הייתי קונה תיקו מבלי לחשוב פעמיים, בדקה ה-28 תיקו לא היה מתאים לי....

    בגדול, שוב, גיא עזורי מוכיח שלאמן הוא לא יודע, וההגנה שלנו נראית בדיוק כמו במחזור הראשון בגביע הטוטו, שום טביעת יד של מאמן לא נראית בקבוצה. וראיתי פה כמה תגובות נגד פרגל ומוריירה. אני חייב לציין, שוב, שהבלמים שלנו הם בסדר גמור, אם תשימו לב, גם היום 2 השערים נבעו מאיבודי כדור של אביתר אילוז האומלל, כאשר שמעון הרוש לא יותר טוב ממנו. יש לנו 2 בלמים שאני מאוד אוהב, 2 בלמים שאני משוכנע שהם ברמה מספקת, כמובן שהכי קל להאשים את הבלמים כי נגד עובדות קשה להתווכח, אבל 2 הבלמים האלה אני רוצה לראות אותם פה כמה שיותר.
    בקשר למשחק, שוב אביתר אילוז משחק נגדנו ולא איתנו, שמעון הרוש לא מסוגל פעם אחת לעבור את המגן הראשון בהגבהה, מאור מליקסון היה חלש מאוד פרט לפעולה אחת טובה מאוד, בגדול אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, הגענו ל- 2-3 מצבים קורצים מאוד, שאני לא מבין איך לא כבשנו מהם. שוב המשחק ההגנתי פוגע בנו. כל משחק תלוי בהתקפה שלנו, אנחנו נספוג את ה- 2-3 שערים, השאלה כמה נבקיע, וזה לא יכול להמשיך בצורה הזאת.
    למרות ההגנה הביזיונית, היינו צריכים לנצח, וחבל שלא השכלנו לנצל מצבים, אני לא יודע מה הבלומנשטיין הזה שווה, עד כה לא ראיתי ממנו שום דבר שקשור לכדורגל.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    עומר אני מסכים איתך שמכבי ת"א של השנה זה פשוט לא זה, קבוצה מאוד אפורה בלי כוכב ובלי ניצוצות שכשלה עד עכשיו ב-2 המבחנים הרציניים שלה(בני יהודה והפועל חיפה).
    אבל אני לא חושב שהיום אתה צריך להיות מאוכזב כי ממשחק כזה מול הפועל ר"ג צריך לקחת רק את הנקודות, תמיד עדיף שהקבוצה שלך שומרת את ההצגות למשחקים החשובים.

    מחר הפועל כנראה תטייל בדרך לניצחון על נצרת המתוסבכת בתוך עצמה, משהו לא ברור קורה עם הקבוצה הזאת ונראה שלא יהיה שם שקט עד לסוף העונה למרות הפתיחה הדי טובה של העונה.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הייתי מסכים איתך אם הייתי רואה ניצוצות ממישהו, ממישהו אבל אין כלום.

    ובכל אני לא מבין את התקשורת שאומרת שהיה למכבי קיץ שקט? על מה הם מדברים? עד שבוע לפני פתיחת הליגה מכבי לא החתימה שחקן אחד! לא היה ידוע אם שניידר נשאר או הולך ומי יהיה הבעלים, כך שהמסגרת התקציבית היתה לא יודעה בכלל, ולדעתי זו אחת הסיבות שבמכבי נכשלו השנה. עם כל הכבוד ל-"שקט" שהיה פרט לאילייב שבאמת הוא היחידי מבין הזרים שאני מתרשם ממנו, אין זר אחד שנבחר בזכוכית מגדלת, אין אחד שאתה יכול להגיד עליו וואלה זה בינגו זה. קומאץ'? הבן אדם התאמן עם מכבי יומיים והחתימו אותו כי לא היה שחקן אחר. טומאסיץ'? כבר דנו עליו, בואו נגיד תודה על זה שבסיום העונה למכבי מתפנים 350 אלף יורו!!!!!!! מהמשכורת שלו, בכסף כזה אפשר להביא שחקן ברמה של טל בן חיים מבחינה הגנתית. יבוריאן למרות שהוא לא זר פשוט לא תורם בכלום. ראלדס? לא שיחק משחק אחד במכבי ואני לא יכול להתרשם ממנו בכלום, אבל אם השחקן משחק נגד ברזיל 90 דקות והקבוצה שלו מנצחת, אז מי אני שאבוא אליו בטענות? אין לי ספק שאם זרים היו נבחרים בקפידה, התקציב היה ידוע, ולא היה את חוסר הוודאות\, מכבי היתה נראית הרבה הרבה יותר טוב, גם מבחינת יכולת וגם מבחינה מנטאלית, שכנראה היתה עוזרת לנו בעוד כמה נקודות. עדיין כואב לי איבוד הנקודות הזה נגד עכו, זה ממש מרגיז, שדווקא מול עכו איבדנו את הנקודות האלה, כי אם היינו עם 16 נקודות עכשיו המצב היה בסדר גמור גם אם נפסיד את הדרבי, בגלל שאנחנו עם 14, בהנחה שחיפה תנצח את בית"ר שזה מה שאני מאמין שיקרה, אם מכבי תפסיד היא תהיה בפער 10 מחיפה כשלפניה משחק חוץ קשה בב"ש ועוד משחק נגד חיפה, כך שיכול להיות מצב שאחרי המחזור ה-11 הליגה מסתיימת למכבי.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אין מה להתרגש מהשלט, ניסיון לבדיחה... לא רציני, כולה קצת הומור, לא ביג דיל.

    על פי מה אתה קובע שנתניה נופלת מאיתנו מבחינת הקבוצה? על פי ה-7 מחזורים המרהיבים שלנו עד כה? או על פי הפרצוף היפה של גיא עזורי? בנתניה יש שחקנים שהשיגו בשנים האחרונות פעמיים את סגנות הליגה, שחקנים שהצליחו להוביל את נתניה להישגים מאוד יפים בליגה, הישגים שאנחנו חולמים עליהם, לנו יש התקפה נהדרת, כנראה טובה יותר מזו של נתניה, אבל מאיפה לך שאנחנו טובים יותר מנתניה? אנחנו רק בתחילת הדרך, לא הרבה מפריד בין הקבוצות, מי טובה יותר נוכל לדעת בשלבים מתקדמים יותר של העונה ולא עכשיו, את זה השחקנים שלנו יצטרכו להוכיח, בינתיים כקבוצה אנחנו נראים רע מאוד- הקבוצות היחידות שאני יכול לומר עכשיו שאנחנו טובים מהם אלו עכו ורעננה, השאר... באר שבע לא הוכיחה שום דבר עד כה.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,754
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. יש מיתוס מתחילת השנה, שגם אני האמת הייתי שותף לו ואני מצטער על כך, שרוב הבעיות שלנו העונה או אפילו כל הבעיות שלנו השנה בהגנה הם בגלל צמד המגינים - שמעון הרוש ואביתר אילוז.
    שלא תבינו לא נכון, אני עדיין מאמין שמדובר במגינים מהחלשים בליגת העל, אבל חייבים להגיד שיש להם סיבות מקלות.
    להפועל באר שבע השנה אין קישור אחורי. אייל שן אומנם נלחם אבל הבחור מאבד המון כדורים. יוסי אופיר הוא גם חלש וגם לא נלחם.
    תוסיפו לכך את מורירה שעדיין לא מוצא את עצמו, ואת הקשרים בצדדים מליקסון ורביבו שלא עוזרים בהגנה ותקבלו את ההגנה הגרועה בליגה.

    קחו לדוגמא את 2 השערים שספגנו היום. לכאורה וגם אני חשבתי על זה לרגע, אביתר אילוז הוא האשם הבלעדי בשערים. אביתר היה השחקן שאיבד את 2 הכדורים שהובילו למתפרצות שבסופם נתניה כבשה.
    אבל, אם מסתכלים לעומק, מבינים שהחלק של אביתר הוא קטן מאוד.
    את 2 הכדורים אביתר איבד בתוך הרחבה של נתניה. לא ברחבה של באר שבע אלא בהתקפה של נתניה.
    נכון, אביתר טעה כשלא שיחרר את הכדור בזמן אבל יש פער אדיר גם של שטח, גם של זמן וגם של אחריות בין הרחבה של נתניה לרחבה של באר שבע.
    איפה הקשרים האחורים שיסגרו על המגינים כשהם עולים למעלה? למה אייל שן לא עושה עבירה כדי לעצור מתפרצת ובעיקר למה יוסי אופיר הולך באמצע המגרש במקום לרוץ ולעזור בסגירה של המתפרצת?

    הכי קל להאשים את אילוז בשערים, אבל חייבים להודות שהיום בכדורגל המודרני מגן חייב לתקוף, כולנו רוצים שהמגן יתקוף, ואם מגן תוקף ומאבד כדור, זה לא סוף העולם.
    רק בהפועל באר שבע מקבלים גול על כל איבוד, ולמה? כי יש לנו 2 קשרים בצדדים שלא עושים הגנה ועוד 2 קשרים אחורים שהם חלשים ואנמים לאורך כל העונה.
    קצת חומר לחשיבה לכולנו...

    2. אפשר לשבור עוד מיתוס, היו מאמנים שהיו בועטים את דוד רביבו כבר במחצית לספסל.
    לא יכול להיות שבכל פעם שתוקפים אותנו אדון רביבו עומד בחצי ומחכה במקום לעזור בהגנה.
    שחקנים גדולים ומוכשרים מרביבו עושים הגנה, אז למה שרביבו לא יעשה הגנה?
    מכיוון שעזורי לא נתן לרביבו פטור מההגנה ואנחנו רואים את זה בעובדה שאם רביבו לא יורד למטה אף אחד לא עוזר באגף לאילוז, אז הגיע הזמן שרביבו יקח אחריות.
    משחקן כמו רביבו, עם הניסיון שלו, עם הכסף ששולם עליו, הוא חייב לתת אקסטרה.
    מבחינה התקפית רביבו לדעתי משתפר ממשחק למשחק, אבל לא יכול להיות שרביבו בהגנה מתנהג כביכול בגלל המעמד שלו הוא לא צריך לעשות הגנה.

    מי אתה אדון דוד רביבו שלא תעשה הגנה? מי אתה אדון דוד רביבו שתגיד שלא נאה לך לצאת כחילוף בהפועל באר שבע? מי אתה אדון דוד רביבו שתבוא בטענות כששבוע אחרי שבוע, אפילו כשאתה לא עוזר בהגנה, אתה בלי אוויר כבר בדקה ה60?

    הגיע הזמן שתקח קצת אחריות אישית מר דוד רביבו.

    3. לא מדגדג לכם?
    לראות 2 שחקנים באר שבעים כמו אלמוג כהן וחן עזרא שלבשו את המדים הצהובים של נתניה אצלנו?
    במקום לראות שחקנים כמו ארז מסיקה ויוסי אופיר ששיחקו לאורך העונה באותם עמדות לראות 2 שחקנים צעירים, טובים ורעבים נמצאים שם?
    האמת, יותר ממדגדג, על גבול הכואב/מעצבן.

    4. בפעם המי יודע כמה הוכח שיא עזורי הוא פוליטקאי שעובד לפי רשימות ומקומות שמורים כמו בכנסת. לא לדבר על ניהול משחק ברמה הכי נמוכה ועל זה שאנחנו הקבוצה היחידה בליגת העל שבנוסף למאמן הכושר יש לה גם מאמן עם תואר בכושר גופני ועדיין היא שבוע אחרי שבוע נופלת מהרגליים הרבה לפני סוף המשחק.

    הפועל באר שבע מודל 2009 = קבוצה בלי מאמן
     
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא ראיתי את המשחק בגדול (סגרתי שבת) אלא בקטן(בערוצים המפוצלים ביס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx ) וממה שהבנתי המשחק לא היה גדול, מכבי הבקיעה שוב שלישייה בלי יכולת גדולה ואני מסכים עם אדם, הכי חשוב שניצחנו(למשל הפועל הייתה מצויינת נגד אשדוד אבל סיימה רק בתיקו), היכולת פחות חשובה לי כרגע למרות שאם נציג את אותה יכולת, הפועל יאכלו אותנו בלי מלח. שוב, העיקר ניצחנו(עומר אתה באמת יוצא מפרופורציות).

    מי היה מאמין מקום שני... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    אין ספק שהגיע להפועל לנצח אך התוצאה מאוד משקרת.
    ואני לא מקשיב לצמד המטומטמים איינשטיין את לחמן, לפי איך שהתנהל המשחק הפער בתוצאה לא צודק.
    לא שהגיע לנצרתים להוביל אך הם הגיעו למספר הזדמנויות, פשוט לקו מאוד בסיומת.
    לטעמי למחפוד ובהנהלת הקבוצה אין מה לדאוג, אחי נצרת יותר מדי טובה או ליתר דיוק הרבה פחות גרועה מהקבוצות שנמצאות מתחתיה בטבלה.
    הם מבחינתם צריכים להמשיך לנצח את קבוצות התחתית וזה מה שלמעשה ישאירם בליגה ואפילו יכול למקם אותם בפלייאוף מרכז, כי בסך הכל קאדר השחקנים שלהם לא רע ביחס לקבוצה שעלתה מהלאומית ועוד מהמקום השישי.
     
  12. שגיא Guest

    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/4.Xxx מכבי חיפה - בית"ר ירושלים http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/2.Xxx

    יום שני, 20:00
    אצטדיון: קריית אליעזר
    שופט: אלון יפת

    6 מתוך 6. זה מאזן הניצחונות של מכבי חיפה בליגה מפתיחת העונה. 0 מתוך 10. זה מאזן הנצחונות שלה בליגה נגד בית"ר ירושלים ב3 וחצי השנים האחרונות, אותה תפגוש מחר למשחק המסקרן שינעל את המחזור השביעי של ליגת העל. האצטדיון יהיה מלא.

    18 נקודות ומאה אחוזי הצלחה לא נותנים לשאננות להשתלט על שחקניו של אלישע לוי שמחזור האחרון המשיכו את היכולת הטובה, ניצחון בוסרמיל את הפועל באר שבע 3-1 ושמרו על המאזן המושלם שלהם. מי שתנסה לעצור אותם הפעם היא בית"ר ירושלים. מכבי חיפה חזרה בשבוע שעבר לארץ לאחר סיבוב בארץ המגף למשחק במסגרת ליגת האלופות, בו הפסידה ליובנטוס ובכך נשמר המאזן המאופס שלה, גם בנקודות וגם בשערים בשלב הבתים של ליגת האלופות. עד כה ההפסדים העונה בליגת האלופות לא השפיעו על היכולת בליגה והשחקנים עשו הצליחו לעשות את ההפרדה ולנצח את משחקי הליגה. בחיפה מרוצים בעיקר מחזרתו של יניב קטן לאימונים אחרי שהחמיץ את הנסיעה לטורינו עקב מחלה. קפטן הקבוצה החלים ויחזור להרכב הקבוצה. אלישע לוי עדיין יחסר את אייל גולסה שעדיין לא כשיר לשחק ולא יכלל בסגל. שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק הוא המגן השמאלי פיטר מסיללה. מסיללה נפצע במהלך המשחק מול יובנטוס, בו הוחלף במחצית. אם לא יוכל לשחק, עלי עות'מן ככל הנראה יהיה זה שיחליפו כמגן על האגף הימני. בתוך כך, מתוכננים לפחות עוד שני שינויים מההרכב שפתח באיטליה ביום רביעי. בירם כיאל שריצה עונש הרחקה יחזור למרכז הקישור לצידו של קולמה, בעוד גוסטבו בוקולי יוסט לאגף, מה שאומר שליאור רפאלוב יחזור לספסל. מלך השערים של הקבוצה ושל הליגה כולה, שלומי ארבייטמן גם כן יחזור לשבת לצידו של רפאלוב בספסל כאשר מוחמד גאדיר יהיה זה שיחזור להרכב, בכך אלישע לוי יחזור למערך בו הוא מעדיף לשחק, עם חמישה שחקנים בקישור וחלוץ חוד אחד, ולדימיר דבלשווילי. כאמור, הניצחון האחרון של חיפה על בית"ר במסגרת הליגה הושג לפני כמעט 4 שנים. כדי לשמור על המאזן המושלם יהיו חייבים בחיפה לעצור את הרצף הארוך הזה.

    http://mad.walla.co.il/archive/505093-5.Xxx
    בירם כיאל ועידן טל נאבקים על הכדור. צפויים להאבק גם מחר

    גם בירושלים הדריכות גבוהה מאוד לקראת המשחק. מעבר לסטטיסטיקה האחרונה שעובדת לטובתה, מודעים לחשיבות הרבה שיש למשחק הזה על המשך הליגה. בבית"ר לוקחים בחיוב את העובדה שהם מגיעים לחיפה בתור אנדרדוג, אחרי שבשנים האחרונות היא זו שהייתה פייבוריטית. ערב המשחק בקריית אליעזר, בית"ר ירושלים מדורגת במקום השישי (לאחר הניצחון היום של הפועל תל אביב) עם 11 נקודות, אחרי שבמחזור האחרון ניצחה את בני יהודה 1-0 ונראה שהיא חוזרת לעניינים. ניצחון של בית"ר מחר יעלה אותה לפחות שני מקומות גבוה יותר. ניצחון בהפרש גבוה אף יכול להצמיד אותה אל מכבי חיפה במקום השני. יצחק שום לא היה צריך לדרבן את השחקנים לקראת המשחק והסתפק בשימת דגש על ריכוז לאורך כל 90 הדקות. גם בבית"ר ירושלים צפויים שינויים בהרכב. טוטו תמוז, שפתח לראשונה העונה בהרכב הקבוצה במחזור האחרון צפוי להמשיך בחוד לצידו של ברק יצחקי. ההפתעה כנראה תגיע מכיוון עמית בן שושן. לאחר שפתח בכל אחד ממחזורי הליגה העונה, צפוי עמית בן שושן לרדת לראשונה לספסל כאשר מי שתורגל במקומו בהרכב הוא הקשר הפרואני ג'וניור ויסה. שום ימשיך לתת קרדיט להגנה שלו כאשר אבי ריקן וחן עזריאל הצעירים ימשיכו לפתוח כמגנים. הקפטן אבירם ברוכיאן עדיין פצוע וכמובן שלא יכלל בסגל הקבוצה למשחק. בית"ר ניצחה העונה בסך הכל משחק חוץ אחד (נגד מכבי פתח תקווה) ועוד שני נצחונות ביתיים. בעונה שעברה לא הושגה הכרעה באף אחד ממפגשי הליגה בין הקבוצות שהסתיימו פעמיים בתיקו 1-1 ופעם אחד בתיקו 0-0. במאזן הכללי בין השתיים בליגה היתרון הוא עדיין של חיפה עם 32 ניצחונות לעומת 30 ניצחונות של בית"ר ירושלים, כאשר 26 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.


    הרכבים משוערים:
    מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ג'ורג' טשיירה, פיטר מסיללה (עלי עותמן), ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, מוחמד גאדיר, יניב קטן וולדימיר דבלשווילי
    בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אבי ריקן, חן עזריאל, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, ג'וניור ויסה (עמית בן שושן), ברק יצחקי וטוטו תמוז.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg899169.Xxx

    הגיע הזמן שהפועל תנצח בליגה משחקים בהליכה. אני מאוד שמח על המשחק היום. השחקנים שמו בצד את המנהג של להיכשל בליגה אחרי משחק גדול באירופה. יותר מחצי שעה של גארבץ' טיים והשחקנים יכלו לנוח. סוף-סוף הם הביאו לידי ביטוי את הפער העצום בינם לבין היריבה. ההתקפה של הפועל חזקה מאוד וכל אחד יכול אצלינו לעשות בלאגן להגנה. ווצי'צ'ביץ' התחיל טוב עם תנועה רבה, שכטר המשיך עם דריבלים טובים אבל במקום למסור הוא העביר אבל למרות זאת כבש צמד ועשה את שלו, ולאט לאט גם וורמוט נכנס למשחק והדריבל שלו בשער השלישי זה פשוט מדהים. אפילו לא ספגנו, באמת שאני מתרגש. רק חבל שיבואה שוב לא כובש במשחק בו הפועל פשוט שוכבת על היריבה. להפועל כן הגיעה לנצח בהפרש כזה של שערים. לאחי-נצרת היה מצב אחד מעולה שאניימה קלט איכשהו נגיחה טובה וג'ידה בעט מהאוויר לחוץ, אבל גם הפועל פיספסה מול השער. וכמו שבאחי-נצרת היה חסר דיוק, כך גם במשחק של הפועל ברוב המחצית הראשונה.
    העפלנו למקום הרביעי בטבלה ואנחנו שומרים על קשר עין עם הצמרת. אגב יש לנו ממוצע של שני שערים במשחק בליגה וזה דבר שלא קרה בהפועל מאז עונת הדאבל עם קשטן. אבל כמובן שהכל זמני. בכל-מקרה, נגיע לדרבי במצב-רוח נהדר. האמת שהרחתי תוצאה כזאת כבר אחרי רבע שעה של משחק, שהפועל הניעה כדור מצויין גם בהליכה וראו שיש בעייה קשה בצד ימין של אחי-נצרת. אני גם שמח שמנטאששווילי שיחק היום, רק חבל שזה משום שידין נפצע. לפי הפרצופים וגם לפי חומרת הפציעה, לא נראה שיש חשש שהוא ייעדר מהדרבי.
     
  14. Hapoel B"s Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/08
    הודעות:
    131
    לייקים שהתקבלו:
    4
    האוהדים של הפועל מגעילים אותי כל פעם מחדש.
     
  15. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל כשהקופים שרים שירי גנאי על רובי שפירא כולם שותקים.